PDA

Bekijk de volledige versie : huur dvd's :mad:



SLASH
11-09-2002, 17:27
hebben jullie dat nou ook vaak ?
als je een dvd huurt...niet eens een oude film of zo. Bij From Hell had ik het ook laatst , dat de dvd zo bekrast is dat ie vaak midden of op het einde of zo vastloopt..superirritant is dat..Je krijgt dan wel een andere mee die iets minder bekrast is maar toch.
Echt sommige zien eruit of mensen hun naam erin hebben proberen te krassen. Vooral de videoland dvd's hebben het..weet niet hoe het bij andere videotheken zit huur alleen daar eigenlijk :)

Misschien dat dvd niet het ideale verhuurmedium is ?

Jaco
11-09-2002, 17:54
Huur DVD's zijn natuurlijk niet van de mensen zelf, dus waarom zou je er voorzichtig mee omgaan?!?!:mad: :mad:
Zelf kijk ik nog voor ik de videotheek uitloop even of de schijf niet is gebruikt als kraslot.....
Kan ik nog even ruilen voordat ik mij zit te ergeren thuis.
Heb trouwens nog nooit een vastloper gehad.

music_maniac1965
11-09-2002, 18:06
dit is dus een van de reden waarom ik nooit dvd's of cd's uitleen aan mensen waarvan ik niet weet hoe vorzichtig ze er mee zijn. en huuren doe ik niet. als ik een film echt gaaf vind, koop ik hem wel. ik bekijk hem vaak als eerst als divx of vcd, en beslis dan of het een toppertje is.

Steven Maas
12-09-2002, 13:20
Eergisteren Requiem for a dream nog gehuurd. Ergens midden in de film slaat hij gewoon 3 minuten over. Echt irritant hoor.
Ik heb het inderdaad al vaker gehad bij huurDVD's.