PDA

Bekijk de volledige versie : Attack of the clones dvd trailer



marcel
11-09-2002, 21:24
Hmm jammie
ziet er mooi uit.
Let wel er zitten spoilers in deze trailer!!!! :D
http://members.ams.chello.nl/rene3/ep2dvdtrailer.asf

Gaat allen kijken.
en vergeet je kwijldoekje niet

Mich
11-09-2002, 21:58
gezien en bevestiging gekregen van wat ik al wist ...

A MUST HAVE

Lex v/d Moolen
11-09-2002, 23:07
Oh yes, superstrak. Maar zitten er op de VHS uitgave nou andere extra's als op de DVD of zat ik niet goed op te letten?

marcel
12-09-2002, 08:42
Je hebt heel goed zitten opletten , op de VHS versie staan andere dingen die NIET op de dvd staan.
Willen ze me als fan toch nog gaan verplichten om een vhs te kopen , ECHT NIET@!!!!!

Ronald Stiebolt
12-09-2002, 08:47
Je hebt heel goed zitten opletten , op de VHS versie staan andere dingen die NIET op de dvd staan.
Willen ze me als fan toch nog gaan verplichten om een vhs te kopen , ECHT NIET@!!!!!

Wacht maar af; over een paar jaar komt de 'Ultimate Limited Special Director's Cut Collector's Edition Boxset' uit met alle drie de delen en ALLE extra's die je nu op de diverse media kan terugvinden, wedden? Laat Luca$h maar schuiven...

Edit: en natuurlijk komt een jaar daarna een nog uitgebreidere box met alle zes de delen en nog meer extra's. En een jaar daarna........

Raymond Vonk
12-09-2002, 13:58
Ik dacht dat VIDOCQ de eerste film was die overwas gezet van : his digital source...

RobW
12-09-2002, 14:10
Klopt, maar die film kennen ze daar niet...:rolleyes:

RobW
12-09-2002, 14:17
Mijn trailer stopt na 2 minuten, hoe kan dit????

Nathan Strik
12-09-2002, 14:35
Ik dacht dat VIDOCQ de eerste film was die overwas gezet van : his digital source... Klopt, maar weten die domme Amerikanen veel...

Beloved
12-09-2002, 14:43
sorry hoor maar ik schiet gelijk weer in een lachstuip als ik Yoda zie vechten. Ik rolde toen ook al bijna van m'n bioscoopstoeltje af :D

marcel
12-09-2002, 14:44
Mijn trailer stopt na 2 minuten, hoe kan dit????
download je hem eerst?

seetie
12-09-2002, 14:55
Wacht maar af; over een paar jaar komt de 'Ultimate Limited Special Director's Cut Collector's Edition Boxset' uit met alle drie de delen en ALLE extra's die je nu op de diverse media kan terugvinden, wedden? Laat Luca$h maar schuiven...

Edit: en natuurlijk komt een jaar daarna een nog uitgebreidere box met alle zes de delen en nog meer extra's. En een jaar daarna........

Daarna komt er een box met de soundtracks op elpee en CD, de films op VHS en op DVD. Je kunt de box verder upgraden met plaatjes die je los moet kopen (in de box zit een bon die korting geeft op het verzamelboek). Ook alle actiefiguren zijn los verkrijgbaar, die je kunt neerzetten op het speelkleed (zit in de box, kan je ook over je hoofd doen om een SithLord te spelen) en last but not least komen er Gestarrewar flippo's...

George Luca$h is the (6) in disguise... (had Elvis toch gelijk - krijgt trouwens een rolletje in deel 0)

MrSissor
12-09-2002, 14:58
Goedemiddag

Ja die scene met yoda is lachen ik denk dat yoda ook regelmatig naar de Matrix kijkt.:D :D

RobW
12-09-2002, 15:15
download je hem eerst?

Ja, maar ik had hem via de link op een ander forum gedownd. Nu heb ik hem via IGN zelf gedaan, deed het wel.

Lex v/d Moolen
12-09-2002, 19:44
Vidocq is de eerste film die digitaal werd uitgebracht in de bioscopen, maar AotC was de eerste film die volledig digitaal werd opgenomen. Maar als je hem digitaal projecteert, moet ie toch ook digitaal worden opgenomen?

Ze hebben het zelf over The first major live action movie, misschien dat ze Vidocq daar niet onder scharen:confused:

Nathan Strik
12-09-2002, 21:09
Die Yoda is inderdaad echt vreselijk. Ik snap niet dat de fans zo kwijlen, dit is gewoon erg... :mad:

Donovan
12-09-2002, 21:40
Die Yoda is inderdaad echt vreselijk. Ik snap niet dat de fans zo kwijlen, dit is gewoon erg... :mad:

Ik vond het ook een vrij triest moment in de film, zat me een beetje te ergeren tijdens de film. George richt zich duidelijk op de kiddo's (of zoals hij het wel zal noemen "een heel nieuw marktsegment") met dit soort bullsh*t.

Maar als ze een beetje leuk gaan stunten met de prijs ga ik 'em waarschijnlijk best wel aanschaffen :)

Jason Bourne
12-09-2002, 22:10
Net de trailer eens bekeken. Zag er allemaal zeer leuk uit. Zelf zie ik best wel uit naar het audiocommentaar door Lucas en de cast.

Groetjes

RobW
12-09-2002, 22:13
Maar als je hem digitaal projecteert, moet ie toch ook digitaal worden opgenomen?

Ze hebben het zelf over The first major live action movie, misschien dat ze Vidocq daar niet onder scharen:confused:

En wat dacht je dan van Pearl Harbor, kon ook digitaal geprojecteerd worden...

RobW
12-09-2002, 22:13
Net de trailer eens bekeken. Zag er allemaal zeer leuk uit. Zelf zie ik best wel uit naar het audiocommentaar door Lucas en de CREW!!.

Groetjes

Ik heb het ffkes verbeterd...:D

Lex v/d Moolen
12-09-2002, 22:18
Die Yoda is inderdaad echt vreselijk. Ik snap niet dat de fans zo kwijlen, dit is gewoon erg... :mad: The Force works in mysterious ways :D

marcel
12-09-2002, 22:20
When 38 years you are , look as good as me will you not ,hmmmm
YEESSSSSS