PDA

Bekijk de volledige versie : Battleship (2012)



Franklin1975
01-08-2011, 15:56
A fleet of ships is forced to do battle with an armada of unknown origins in order to discover and thwart their destructive goals.

Trailer (http://www.imdb.com/video/imdb/vi1053203481/)

Doet mij vooral aan jaren 80 films denken in eerste instantie. Zou volgend jaar wel eens een echte blockbuster kunnen gaan worden. Met Liam Neeson in de hoofdrol.

John Sital
01-08-2011, 15:57
had trailer gezien, vindt er wel tof uitzien

Wieba
01-08-2011, 16:04
Trailer (http://www.imdb.com/video/imdb/vi1053203481/)

Doet mij vooral aan jaren 80 films denken in eerste instantie.

Hoezo dat? Het doet mij vooral aan transformers denken.

RobinB
01-08-2011, 16:42
De trailer ook gezien, en het lijkt inderdaad op een transformers achtige robot "alien" schip..

Franklin1975
03-08-2011, 18:50
Hoezo dat? Het doet mij vooral aan transformers denken.
Eerst het zonnige, romantische aspect met popmuziek, wat mij een 80's feel geeft. Maar vervolgens idd. een Transformers-achtig idee. En die komen oorspronkelijk weer uit de 1980's, nietwaar? ;-)

DJR
13-08-2011, 09:53
Met open mond trailer bekeken (2x achter elkaar) deze lijkt me echt fantastisch, nu nog Independence Day 2 en 3...

skunk
13-08-2011, 12:59
wat een gave trailer volgens mij wordt dit wel een hele goede film

RobinB
09-12-2011, 18:45
nieuwe trailer: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=85017

theregiment
09-12-2011, 19:07
Vette shit! Het is wel een groot CGI spectakel :) dit kan positief of negatief zijn!

John Sital
09-12-2011, 19:13
alle ingredienten voor vermaak zitten erin dus komt wel goed.

skank
10-12-2011, 10:26
Wou net ook een topic hierover maken :)
Wat een vette transformersachtige trailer (y)
Cant wait

bart22
10-12-2011, 16:25
Ziet er vermakelijk uit. Hopelijk maken ze er iets van!

mark t
06-02-2012, 08:17
De superbowl-trailer (http://www.aintitcool.com/node/53309) voor het steeds meer op een Shia Labeouf-loze versie van Transformers lijkende Battleship.

RobinB
06-02-2012, 10:02
Veel beter dus!

Richardv
07-02-2012, 22:01
lijkt me een goede film maar lijkt zeker op een battleship van transformers.
wacht wel tot hij op bluray is dan ga ik hem pas kijken

RobinB
16-03-2012, 21:03
nieuwe trailer nieuwe beelden: http://www.youtube.com/watch?v=---GR-6P7yA

DJR
17-03-2012, 21:23
Nog heel even wachten...(y)

HBx2000
14-04-2012, 11:07
Gisterenavond naar deze film geweest in de bioscoop. Deed me erg denken aan Battle LA met een vleugje Transformers, maar dan op zee.
Grootste probleem met de film vond ik zelf dat het nogal eenzijdig was, dus je krijgt het verhaal voornamelijk van de kant van de mensen te zien. Dit is bij Battle LA ook het geval.
De computer-animatie ziet er wel super uit en de actie is ook wel vet, al haalt het nergens het topniveau van Transformers.

Uiteindelijk is het wel een leuke popcorn-film geworden, maar niet één die ik zal gaan kopen zodra die uit is. En tegen Rihanna zou ik nog willen zeggen: Please do stop the acting!

DJR
14-04-2012, 17:04
Dit is echt zo'n film die je gewoon in de bios moet kijken, zag dat er voorpremieres zijn in bepaalde Pathe bioscopen..

DVD Watcher
14-04-2012, 18:47
Ik ga hem idd ook in de Bios kijken, en ff verder kijkend lijkt het me ook een vette film voor op BD thuis.

Zullen de buurtjes ook van genieten :lol::lol:.

DJR
14-04-2012, 18:52
Ik ga hem idd ook in de Bios kijken, en ff verder kijkend lijkt het me ook een vette film voor op BD thuis.



Dat gevoel heb ik ook, heb de trailers iig al tig keer gekeken! 8-)

socko
15-04-2012, 08:46
Gisteren gezien in de bios. Geweldige popcorn film met simpele personages. Je kan dus de denkhelm thuis laten.

DJR
15-04-2012, 08:49
Gisteren gezien in de bios. Geweldige popcorn film met simpele personages. Je kan dus de denkhelm thuis laten.

Die hoef je hier voor een bioscoop bezoek toch nooit mee te nemen...

Martin Z.
15-04-2012, 11:36
Mijn denkhelm is al jaaaaren stuk :cry:

DJR
15-04-2012, 12:53
Mijn denkhelm is al jaaaaren stuk :cry:

Als je alleen Hollywood films kijkt heb je die ook niet nodig...

Mr. Humphries
15-04-2012, 13:53
Die hoef je hier voor een bioscoop bezoek toch nooit mee te nemen...

gelukkig maar, blijft dat gros daar

John Sital
17-04-2012, 11:43
Gisteren gezien in de bios. Geweldige popcorn film met simpele personages. Je kan dus de denkhelm thuis laten.

idd, zeer vermakelijk.

RobinB
17-04-2012, 18:01
Wil deze nog wel zien..lijkt mij ook een topfilm voor bluray!

Reinbo
21-04-2012, 09:50
Matig tot slecht op alle fronten.

Ik zal niet over het verhaal vallen, want dat was exact wat ik ha verwacht, maar op alle andere fronten zakt de film zelfs voor een liefhebber flink door het ijs. Het verbaasde me overigens vooraf dat deze spektakelfilm niet eens in 3d werd aangeboden, maar achteraf is me duidelijk waarom, want ze hadden zelfs schijnbaar niet eens voldoende budget om de cgi in 2d goed te renderen Nivootje Vill achterwerk dit. Gek genoeg zijn de 200 mjn ook niet n de acteurs gaan zitten, want geen van alle had talent noch charisma. Rhianna had evenzo door elk willekeurig breezersletje vervangen kunnen worden. Kleurloos in het kwadraat. Verder was de acte soms best aardig, maar nooit groots. Kan me nu al geen enkel sterk moment meer herinneren en ik liep nog geen 20 minuten geleden de zaal uit. Soundtrack viel ook nergens op, afgezien van de twee AC/DC nummers. Makkelijk scoren zou je zeggen, maar ook die werden meegezogen in de grote waterkolk der middelmatigheid, nee slechter dan dat.

Was dit en now budget film geweest van een mjn of 8, dan had ik er nog wel wat waardering voor weten op te brengen, maar nu kom ik echt niet hoger dan een 1,5 uit. En dat is dan vooral omdat ik me ondanks het bezopen patriottisme er niet eens aan ge-ergerd heb.

1,5/5

De_Hollander
22-04-2012, 14:12
Ik ga naar de bios om 18:00 naar deze film, ben toch nieuwschierig.

theregiment
23-04-2012, 14:03
Deze film is echt om te janken zo slecht! Ik had de hoop dat deze film me in de trent van Transformers kon vermaken, helaas is niets minder waar je valt van de ene negatieve verbasing in de andere.

Oke je kijkt naar een film met aliens en je weet dat dit niet kan maar als ik mezelf tijdens het kijken van de film verbaas dat dit ECHT niet kan dan breekt mijn klomp!

Daarnaast was al het gestuntel en slecht acteerwerk dan wel weer lachwekend.

Pieter V
23-04-2012, 14:30
Films waarin in zangers & zangeressen, in mee spelen, neem ik sowieso niet serieus. Kan geen goede film bedenken. :roll:

Heb de trailer gezien en heb Rihanna nou wel tig keer voorbij zien komen. Zij wordt gewoon geforceerd in beeld gebracht. Dat krijg je, als ze dat soort types op beeld toveren. Die MOETEN op beeld.

DVD Watcher
23-04-2012, 21:24
Deze film is echt om te janken zo slecht! Ik had de hoop dat deze film me in de trent van Transformers kon vermaken, helaas is niets minder waar je valt van de ene negatieve verbasing in de andere.

Oke je kijkt naar een film met aliens en je weet dat dit niet kan maar als ik mezelf tijdens het kijken van de film verbaas dat dit ECHT niet kan dan breekt mijn klomp!

Daarnaast was al het gestuntel en slecht acteerwerk dan wel weer lachwekend.

Het is geen Oscar winnende film, maar het zal zeker een lekkere film zijn als ie eenmaal uit is op BD.

Kwa geluid en actie Top, al is het erg onrealistisch.

Tom91
23-04-2012, 22:21
Films waarin in zangers & zangeressen, in mee spelen, neem ik sowieso niet serieus. Kan geen goede film bedenken. :roll:

The Social Network, Training Day, Crash, Dancer in the Dark, The Aviator,... ;)

Pieter V
23-04-2012, 22:35
The Social Network, Training Day, Crash, Dancer in the Dark, The Aviator,... ;)
Training Day ging dan nog wel. Snoop Dog had een mooi klein rolletje. ;)

Mr. Humphries
23-04-2012, 22:41
sommige acteurs kunnen het, maar hallo, rihanna... ze zal zeker de niggabitch spelen

beetje stoer en sexy proberen te doen, de hele film stoned uitkijken

theregiment
24-04-2012, 07:21
Het is geen Oscar winnende film, maar het zal zeker een lekkere film zijn als ie eenmaal uit is op BD.

Kwa geluid en actie Top, al is het erg onrealistisch.

Nee hoor, Transformers is een lekkere film voor op Blu-ray, en dan is TF al geen topper! Maar deze is zo slecht from start to finish, eind overtreft echt alles qua onzin. Het huilen staat je nader dan het lachen!

Wat wel jammer is want ik had hoop dat ze er iets van zouden maken maar helaas. Weer leuk promo filmpje voor de marine en de WII marine.

DVD Watcher
24-04-2012, 12:42
Hoe het ook zij, Ik ga een film kijken, verstand op nul, en ik laat me gewoon 2 uur nog wat vermaken.

Wat interesseert het mij dat het onzin is, dat eind slecht is, ik wil gewoon vermaakt worden.

Als ik een kloppende film wil zien, of een film met een verhaal, ga ik wel naar een Shakespeare film bij wijze van spreken.

Bij een film als deze moet je vind ik gewoon nergens aan denken en op letten, en gewoon je 2 uur laten entertainen.

FF weg uit de dagelijkse sleur, en ook al is de realiteit ver te zoeken, heb ik me wel vermaakt met de film.

De_Hollander
25-04-2012, 14:18
Heb me goed vermaakt in de bioscoop met de film. Verveelde me geen moment.

RobinB
18-12-2012, 14:44
Eindelijk gezien, maar wat een teleurstelling. Veel fouten in de film en onlogische dingen.. schip staat rechtop en de 2 captains kunnen gewoon het schip oplopen.. ..Ook de acteerprestaties zijn om van te huilen..Enige toppunt in de film is deze scene: http://www.youtube.com/watch?v=YBg66wA19Dk

rogue
18-12-2012, 15:28
Eindelijk gezien, maar wat een teleurstelling. Veel fouten in de film en onlogische dingen.. schip staat rechtop en de 2 captains kunnen gewoon het schip oplopen.. ..Ook de acteerprestaties zijn om van te huilen..Enige toppunt in de film is deze scene: http://www.youtube.com/watch?v=YBg66wA19Dk

Fouten? Onlogisch?
Jij hebt de film met de verkeerde bril bekeken :grin:. Zulke minderwaardige dingen als logica en plotholes bestaan niet in deze film, daar is hij niet voor gemaakt :twisted:.
Waar ik films als Transformers 1 en 2 echt vreselijk vond, heb ik me met deze (vreemd genoeg aangezien er genoeg overeenkomsten zijn) prima vermaakt.....

rrrick
19-12-2012, 09:18
Interessante film, vooral omdat er in dat (overdadige) special effects gebulder een goed verborgen subversief element zit, waaruit je zou kunnen afleiden dat regisseur Peter Berg, een uitgesproken links-liberaal, een kritisch commentaar op het buitenlandbeleid van de V.S. levert.

Wat dat betreft doet Battleship een beetje denken aan de 'Red Scare' Sf/Monster films uit de jaren '50 van de vorige eeuw.

Wat mij betreft de meest verrassende publieksfilm van 2012.

Jeroen D
19-12-2012, 10:34
Ik denk dat Peter berg dacht ; nu ben ik zo'n middelmatige flutfilm aan het maken...........weet je wat, ik pleur Rihanna erin.........gaan er misschien toch nog mensen kijken ;)

rrrick
19-12-2012, 21:39
Het zou me niks verbazen als Peter Berg Rihanna heeft ingezet om te testen of mensen in staat zijn voorbij hun verwachtingspatroon en vooroordelen daadwerkelijk te kijken naar de film, op te letten wat er feitelijk gebeurt, en als ze dat doen opmerken dat de film niet helemaal, of helemaal niet is wat het lijkt.
Sterker nog, Rihanna is betrokken bij een sleutelscene die het aanvankelijke uitgangspunt van de film volledig op zijn kop zet.

Jeroen D
20-12-2012, 10:41
rrrick,

het is prima dat jij dat allemaal in deze film wilt zien...........maar had Peter Berg dan niet een wat betere film kunnen maken ? Het is bijna een comedy, zo slecht.

Mr. Humphries
20-12-2012, 11:53
precies,

reken maar dat sowieso 40% van de jeugd om Rihanna naar de film gingen, als het niet meer is

rrrick
20-12-2012, 14:25
Maar is het niet niet grappig dat vrijwel al die mensen dachten naar een film te kijken met een standaard patriottistisch pro-Amerikaans verhaal, terwijl dat eigenlijk misschien niet zo is?

Jeroen D
20-12-2012, 14:28
Maar is het niet niet grappig dat vrijwel al die mensen dachten naar een film te kijken met een standaard patriottistisch pro-Amerikaans verhaal, terwijl dat eigenlijk misschien niet zo is?

Met de nadruk op 'misschien'.

rrrick
20-12-2012, 19:11
Pas ik het voor jou aan:

"Maar is het niet niet grappig dat vrijwel al die mensen dachten naar een film te kijken met een standaard patriottistisch pro-Amerikaans verhaal, terwijl dat zeker niet zo is?"

Jeroen D
20-12-2012, 20:12
Hoe weet je dat zo zeker dan ?

rrrick
20-12-2012, 21:06
Door 2 vragen te stellen: Wie zijn de Aliens? Wat komen ze doen?

RobinB
21-12-2012, 12:11
Helaas wordt dat punt niet goed benadrukt in de film..tenminste weinig uitgediept.

Jeroen D
21-12-2012, 12:38
Kijk, je mag natuurlijk je eigen idee over deze film vormen. Maar dat deze film een kritiek is op het buitenlandbeleid van de VS is wel erg vergezocht, is ook nergens op gebaseerd.

Maar de belangrijkste vraag ; Als je dit weet of denkt word dan de film er beter van ? Volgens mij niet. Het blijft een rukfilm.

rrrick
21-12-2012, 14:45
... is ook nergens op gebaseerd.

Kun je de vraag beantwoorden? Wie zijn de aliens en wat komen ze doen?
Het antwoord maakt de film en het idee erachter op zijn minst een stuk interessanter :)

Jeroen D
21-12-2012, 15:15
Kun je de vraag beantwoorden? Wie zijn de aliens en wat komen ze doen?
Het antwoord maakt de film en het idee erachter op zijn minst een stuk interessanter :)

Word niet duidelijk wat ze komen doen en wie ze zijn.

En nu ? ;)

rrrick
21-12-2012, 16:35
Het wordt wel duidelijk. Het wordt zelfs getoond. Halverwege de film wordt een alien gevangen, die vervolgens op een operatietafel onderzocht wordt. In die scene zit informatie die de hele film eigenlijk volledig op zijn kop zet.

Want daaruit blijkt dat ze geen vijandige bedoelingen hadden.

BatMotor
21-12-2012, 18:07
Vind het een matige film.

RobinB
22-12-2012, 12:16
Het wordt wel duidelijk. Het wordt zelfs getoond. Halverwege de film wordt een alien gevangen, die vervolgens op een operatietafel onderzocht wordt. In die scene zit informatie die de hele film eigenlijk volledig op zijn kop zet.

Want daaruit blijkt dat ze geen vijandige bedoelingen hadden.

Juist wel; er kwamen 2 dingen naar voren..kunnen niet tegen zonlicht en ze waren alsnog wel vijandig want ze schoten van die raare ronde ballen af die toch slachtoffers maakte. (y)

rrrick
22-12-2012, 12:25
Dat was zelfverdediging. Nog eens heel goed kijken naar wat er allemaal gebeurt, en vooral wanneer het gebeurt. Succes :)