PDA

Bekijk de volledige versie : De zoekfunctie: standaard op titel



Donovan
12-09-2002, 22:30
Crew,

misschien een idee om de zoekfunctie standaard op 'title only' te zetten ipv 'search entire posts'? Maakt het een stuk eenvoudiger om te zoeken naar een discussie over een bepaald onderwerp of een bepaalde film. Als je nu een filmtitel intikt en op de standaard 'search entire posts' zoekt (zegge: gewoon op search ramt) krijg je ook elke raad de film / vage film / acteur etcetera thread plus elke ouwehoer, ruil en weet ik veel waar de term of titel nog ter sprake was gekomen.

Misschien kan de rest v/h forum ook laten weten welke voorkeur men heeft? Het kan tenslotte ook gewoon een afwijking van mij zijn :)

Eric van Ballegoie
12-09-2002, 22:57
Het is toch een kleine moeite om de searchmode desgewenst even op 'titles only' te zetten? Met de default setting wordt er gewoon was extensiever gezocht, mensen die de het keuzemenu niet doorhebben zouden anders wellicht niet vinden wat ze zoeken.

Lex v/d Moolen
12-09-2002, 23:48
Ik ben het wel met Donovan eens, ik zet hem vrijwel altijd op Titels only als ik iets zoek, dan zou het dus makkelijker zijn op die op default te zetten. Maar voor nieuwe mensen is het misschien wel aan te raden om hem zo te laten staan.