PDA

Bekijk de volledige versie : The Truman Show in bioscoop



bert17
13-09-2002, 10:22
Ik zag gister (donderdag) in de krant bij de filmagenda.
Dat deze film maandag 16-9-2002 21:20 in de Bioscoop is bij Pathé Schouwburgplein.

Waarom doen ze dit?? Hij is al 2jaar op DVD en al op TV geweest!:confused:

Niet dat ik dit een gare film vind want ik heb hem zelf ook:cool:
Maar vind het toch een beetje vreemd om weer een ouwe film een keer in de bios te laten draaien.

Mvg Bert

FrenkieB
13-09-2002, 10:23
Omdat deze film onderdeel is van de Pathe-Comeback:

"Geef maar toe: "Die Hard" komt echt minder hard aan op video en "Aliens" is een stuk minder eng. Het zijn van die films die je moet beleven. En dat gaat in de bioscoop nu eenmaal beter. Daarom brengt Pathé het komend jaar weer op veler verzoek een aantal grote filmtitels terug op het grote filmdoek. We noemen ze Pathé Comebacks en ze zijn uitsluitend op maandagavond om 21.00 uur te zien (eenmalige vertoning dus!). Elke week een andere film tegen een vast gereduceerde toegangsprijs van € 4,50. "

bert17
13-09-2002, 10:25
Wel gaaf in elk geval.
Ik heb die film al wel 20x gezien maar misschien ga ik wel effe een bezoekje brengen:-)

Bert

Tom van den Hout
13-09-2002, 10:59
Ik vind het ook een goed idee van de Pathe

Films zoals ; Die Hard 1,2&3 , Apocolypse now redux, Face/off, enz enz zou ik best nog eens in de bios willen zien :)

Alleen Truman show duurt nog ff voordat ie in eindhoven komt :p
Truman Show, The 29 september 2003 :D

Richard B.
16-09-2002, 12:16
Vooral Apocolypse now redux kan ik iedereen ERG aanraden. Ken weinig films waarbij de impact zo vergroot wordt door hem in de bios te gaan zien i.p.v. op tv (widescreen of niet). Nadat ik hem voor het eerst in de bios zag schoot ie met stip naar de eerste plek van mijn favoriete films allertijden.

Sander Meijer
18-09-2002, 13:48
Ik ga voor Back to the Future en 2001 Space Odyssey en Die Hard I/II/III

rkrijger
21-07-2004, 21:40
Ik ben nog nooit naar zoon flashback geweest, maar wil dat toch eens doen...

Joost v.d. Ham
21-07-2004, 21:44
ga wekelijks :cool:

o.a. gezien laatste tijd:
Fight Club
Silence of the Lambs
Requiem for a Dream
Back to the Future
e.v.a.

rkrijger
21-07-2004, 21:46
ga wekelijks :cool:

o.a. gezien laatste tijd:
Fight Club
Silence of the Lambs
Requiem for a Dream
Back to the Future
e.v.a.

Echt wekelijks?!? Lijkt me toch wel tof. Al is een nieuwe film toch weer net iets leuker denk ik. Ja, en 2x zo duur... :)