PDA

Bekijk de volledige versie : Goed nieuws voor de Belgen die bij EzyDVD bestellen!



Terre
13-09-2002, 10:51
Dankzij positieve berichten over EzyDVD op dit forum heb ik daar al meerdere goedkope DVD's kunnen kopen... dit sedert een grote 2 maanden.
De angst voor duane-controle zat er wel een beetje in, dus ik bestelde 1DVD per keer en telkens wachtte ik tot de DVD aangekomen was alvorens een nieuwe te bestellen...
Meestal heb ik de DVD's in 5werkdagen binnen (y)
Vanmorgen mijn 9de (Ezy)DVD ontvangen na slechts 4werkdagen
(y)
Maar wat bleek, de verpakking was dichtgeplakt met een grote sticker waar op stond: DUANE CONTROLE :confused:
De duane heeft het pakje dus geopend en zelfs de seal van de DVD was open. Niks beschadigd gelukkig. En ook geen BTW of duanekosten (y)
Blijkbaar konden ze geen factuur vinden, dus ook geen kosten berekenen :D

Dus ik blijf rustig verderbestellen bij EzyDVD, de duane doet er toch niks tegen (6)

M Balje
13-09-2002, 11:47
Dankzij positieve berichten over EzyDVD op dit forum heb ik daar al meerdere goedkope DVD's kunnen kopen... dit sedert een grote 2 maanden.
De angst voor duane-controle zat er wel een beetje in, dus ik bestelde 1DVD per keer en telkens wachtte ik tot de DVD aangekomen was alvorens een nieuwe te bestellen...
Meestal heb ik de DVD's in 5werkdagen binnen (y)
Vanmorgen mijn 9de (Ezy)DVD ontvangen na slechts 4werkdagen
(y)
Maar wat bleek, de verpakking was dichtgeplakt met een grote sticker waar op stond: DUANE CONTROLE :confused:
De duane heeft het pakje dus geopend en zelfs de seal van de DVD was open. Niks beschadigd gelukkig. En ook geen BTW of duanekosten (y)
Blijkbaar konden ze geen factuur vinden, dus ook geen kosten berekenen :D

Dus ik blijf rustig verderbestellen bij EzyDVD, de duane doet er toch niks tegen (6)

1 dvdtje mag toch wel.
Kijk zoiets als wat ik in Schiphol airport heb gezien dat kan natuurlijk niet.

Point7
13-09-2002, 12:32
Maar wat bleek, de verpakking was dichtgeplakt met een grote sticker waar op stond: DUANE CONTROLE :confused:
De duane heeft het pakje dus geopend en zelfs de seal van de DVD was open. Niks beschadigd gelukkig. En ook geen BTW of duanekosten (y)
Blijkbaar konden ze geen factuur vinden, dus ook geen kosten berekenen :D

Dus ik blijf rustig verderbestellen bij EzyDVD, de duane doet er toch niks tegen (6)

Heb ik ook meegemaakt een paar weken geleden. De envelope was ook open gemaakt door de douane, maar de DVD zat nog in de plastic en ik moest geen extra kosten betalen.
Ze hadden em netjes terug dicht geplakt met speaciale douane-tape. :D :D

Werner
14-09-2002, 10:12
Ik heb zo eens een aanslag gehad, weliswaar bij DeVoteD, voor een dubbel-disc van AI. Die sukkels van de douane kennen het verschil niet tussen US$ en AU$! Ik met een afschrift van mijn Visa er protest tegen aangetekend, en toen kreeg ik de DVD wél zonder kosten. Nadeel: ik heb er zes weken op moeten wachten :(