PDA

Bekijk de volledige versie : Windtalkers..? Al gezien?



Qique
13-09-2002, 15:09
Heeft iemand Windtalkers als gezien, bijvoorbeeld in het buitenland. De reklame spreekt me heel erg aan, en ben benieuwd of het een toppertje is ......

FrenkieB
13-09-2002, 18:09
IK wou er bijna zonet heen gaan maar toch niet gedaan. Ten eerste had ik niet zo zijn om in mijn eentje te gaan dit keer en ten tweede weet ik nog niet offie wel goed is....ik zou ook even wat reacties willen horen voordat ik er heen zou gaan...

Joost v.d. Ham
13-09-2002, 18:24
De reklame spreekt me heel erg aan, en ben benieuwd of het een toppertje is ......

Wat?! de reklame vind ik echt vreselijk,
maar ach dat komt door N. Cage die ik zowieso al niet mag..:D
En dan met zo'n wazige stem "windtalkers".
Bah, nix voor mij deze film......

......of ik zit er weer eens helemaal naast......;)

Qique
13-09-2002, 18:39
Date: 15 August 2002
Summary: The worst film I've seen in 10 years

Well, where should I start? This film is so monumentally bad it almost defies description, but here goes:

[knip]

...AVOID IT LIKE YOUR LIFE DEPENDED ON IT.

Nou...... tot zover mijn goede eerste indruk ..... :( :eek:

Valt me dan wel tegen van John Woo.. :(

Dan laat ik de film lekker passeren. :bier:

Buscemi
17-09-2002, 19:57
Nou...... tot zover mijn goede eerste indruk ..... :( :eek:

Valt me dan wel tegen van John Woo.. :(

Dan laat ik de film lekker passeren. :bier:

Tip: ga nooit op de indrukken of meningen van anderen af... ga hem zelf zien en als John Woo fan zul je zien dat er genoeg te genieten valt. Het is wel een uitputtingsslag voor het oog maar het loont de moeite. Van mij kreeg ie toch een dikke voldoende, maar ook die mening moet je eigenlijk in de wind slaan en hem gewoon gaan kijken:bier:

Richard Hogaarts
20-09-2002, 13:29
Had zelf nog niks geen commercial van deze film gezien dus ik wist niet wat ik te zien zou krijgen.

Was samen met een maat van me heengeweest naar zo'n terasje op mijn vakantie adres (waar ze gewoon SVCD afspelen).

Kortom vond er geen zak aan, saai en niet interessant genoeg.
Zijn genoeg oorlogsfilms die beter zijn.

Martijn Veldhuizen
22-09-2002, 06:53
J. Woo kan zich volgens mij beter bezighouden met echte actie films ipv waargebeurde oorlogsverhalen. Als het meubilair versplintert mag worden en de hoofdrolspelers met 2 pistolen tegelijk schieten is ie op zijn best.

ron
22-09-2002, 12:04
Ik kijk graag naar een goede oorlogsfilm, maar Windtalkers bakt er helemaal niks van. Wat een lange zit, alles volgens het boekje, saai, actie is niet overtuigend (sommige fragmenten lijken wel uit oud archiefmateriaal gekopieerd) en jemig wat een hoop drama momenten zeg. We were soldiers en Pearl Harbor konden er ook wat van, maar hier was de actie tenminste nog redelijk indrukwekkend. Windtalkers krijgt niet meer dan een 3 uit 10.

Reginald
22-09-2002, 12:10
Als het meubilair versplintert mag worden en de hoofdrolspelers met 2 pistolen tegelijk schieten is ie op zijn best.
:D dat is waar

ger
22-09-2002, 12:23
Heb hem in Thailand gekocht.
Is een All region Kopie
De kwaliteit valt tegen maar......
Wat verwacht je van een DVDtje van 4 euro ?

(6) (6)

ger
22-09-2002, 12:23
Heb hem in Thailand gekocht.
Is een All region Kopie
De kwaliteit valt tegen maar......
Wat verwacht je van een DVDtje van 4 euro ?

(6) (6)

Olivier Laemont
22-09-2002, 12:24
Ik heb hem vorige vrijdag gezien en vond hem helemaal niet zo slecht. De actiescenes en het geluid zijn prima.

Rob Eric Blank
05-02-2004, 18:32
Ik vond het een redelijke film. Niet van het niveau Platoon of Saving Private Ryan. Mooie effecten en een redelijk verhaal.

UltraSub
05-02-2004, 19:16
Miljaar, als ik al die slechte "recensies" lees hiero, zou ik bijna spijt krijgen dat ik hem gisteren aan mijn collectie heb toegevoegd. Puur omdat ik hem een half jaar geleden als xvid midden in de nacht heb gekeken, en me kon herinneren dat ik hem toen wel goed vond, heb ik de dvd gekocht toen ik hem zag staan.

Zal binnenkort eens kijken..
(als ik verd*mme nog eens wat tijd kan vinden om eens een dvd'tje te kijken)

Dennis V.
05-02-2004, 19:27
Ik heb hem ook en ik heb me er goed mee vermaakt. Zeker geen absolute topper, maar een middencategorie ....

Ludo Keeris
05-02-2004, 19:52
Ik heb hem ook en ik heb me er goed mee vermaakt. Zeker geen absolute topper, maar een middencategorie ....

Ben ik mee eens. Nu de DVD in de Big Deal categorie valt is ie ook voor een redelijke prijs aan te schaffen. De eerste uitgave vond ik te duur voor de kwaliteit film.

Dennis V.
05-02-2004, 19:59
ik had hem dus voor de eerste prijs. te duur dus, maar als liefhebber van oorlogsfilms past hij keurig in het rijtje

RemcoZ
05-02-2004, 22:12
Ik had er erg veel van verwacht, maar hem toch eerst maar gehuurd. Hij viel mij een beetje tegen. Aardige oorlogsfilm, maar ook niet meer dan dat. Wel een leuke en originele invalshoek ivm veel andere oorlogsfilms.

Daan de G.
05-02-2004, 22:21
ik vond der ook geen zak aan...
te overdreven voor een actie film...
en het acteren is gewoon erg slecht...

hankey
05-02-2004, 22:33
Ik heb hem ook en ik heb me er goed mee vermaakt. Zeker geen absolute topper, maar een middencategorie ....
sluit ik me helemaal bij aan

fleshi
06-02-2004, 15:43
Ik heb hem ook en ik heb me er goed mee vermaakt. Zeker geen absolute topper, maar een middencategorie ....
sluit ik me helemaal bij aan
Ik sluit me ook volledig aan bij deze mening 8)

The Scratcher
06-02-2004, 16:23
Omdat er zoveel negatieve kritiek over was en ik dus ingesteld was op een min of meer pruts film viel ie mij juist weer reuze mee!
Niet dat ik het nou een topper vond maar ik vond hem toch zeer goed te pruimen en heb er toch van genoten. Had hem me vorig jaar eens gehuurd.

carnesir
09-02-2004, 21:41
vond hem niet zo sterk als bv band of brothers of saving private ryan

Ludo Keeris
09-02-2004, 21:51
vond hem niet zo sterk als bv band of brothers of saving private ryan

Ja, maar nou vergelijk je ook wel met iets speciaals! Er zijn maar weinig oorlogsfilms die kunnen tippen aan BoB of Saving Private Ryan! Windtalkers hoort daar zeker niet bij. Zie het meer in het rijtje
Casualties of War, Hamburger Hill, Enemy at the Gates, Pearl Harbor etc.

Lex v/d Moolen
09-02-2004, 22:02
vond hem niet zo sterk als bv band of brothers of saving private ryan

Ja, maar nou vergelijk je ook wel met iets speciaals! Er zijn maar weinig oorlogsfilms die kunnen tippen aan BoB of Saving Private Ryan! Windtalkers hoort daar zeker niet bij. Zie het meer in het rijtje
Casualties of War, Hamburger Hill, Enemy at the Gates, Pearl Harbor etc.Pearl Harbor staat dan nog wel een treetje lager. Volgens mij bescheiden mening dan. :wink:
Ik vond Windtalkers wel erg mooi verfilmd, maar een beetje slap verhaal, en Nic Cage niet echt sterk acteren.

Matt D
10-02-2004, 14:21
wellicht de slechtste John Woo van de laatste 20 jaar, zware ontgoocheling