PDA

Bekijk de volledige versie : Censuur ??



Ghast
13-09-2002, 18:21
Ik zie een thread over de prijs van DVD-R's en die wordt prompt gesloten omdat dit zogenaamd een commerciele thread zou zijn ???

Dan kunnen we vanaf nu ook wel alle price watch threads sluiten want dan zijn die ook commercieel, men gaat immers naar de goedkoopste winkel om de dvd te halen en als iemand dan belang in zo'n winkel heeft dat heeft die er baat bij (bijv. een commercieel manager van MM etc etc)

FOUT FOUT dvd.nl slechte zaak :nono: :nono:

Donovan
13-09-2002, 18:25
1. Dit lijkt me meer iets voor het 'op en aanmerkingen' subforum

2. Er zit toch best wel verschil tussen posten waar je een dvd goedkoop hebt gezien en een beetje je dvd-r handeltje promoten op het forum

3. Eerst nadenken, dan posten :rolleyes:

Ghast
13-09-2002, 18:56
Heb jij dan bewijzen dat die persoon achter die dvd-r site zit ? volgens mij niet net zo min dat we ook geen bewijs hebben dat als er een thread wordt geopend over een dvd film prijs dat daar dan misschien iemand van MM achter zit.

Die thread over dvd-r is dus zo legit als het maar kan, er zijn zat mensen die wel een goedkoop adresje zoeken, nu was het genoemde adres dat juist niet maar nu er een thread op gang komt komen er vanzelf anderen die een beter )goedkoper) adres weten.

nogmaals dvd.l :nono:

Beloved
13-09-2002, 19:11
mijn DVD winkel. Ja mensen, mijn winkeltje. Tot op de bodem uitgezocht wat de beste prijs/kwaliteits verhouding is.

Zegt toch genoeg denk ik zo?

Eric van Ballegoie
13-09-2002, 19:34
De pricewatch en het aanbiedingen forum zijn bedoeld om forumleden op de hoogte te brengen van goedkope DVD titels.
Het is NIET de bedoeling om hierin eigen bedrijven en/of andere artikelen dan voorbespeelde DVD's aan te bieden.

Donovan
13-09-2002, 20:39
Heb jij dan bewijzen dat die persoon achter die dvd-r site zit ?

Sorry, mijn fout - ik heb je de stappen onvolledig uitgelegd.

"3. Eerst nadenken, dan posten"

had in jouw geval moeten zijn

3. Eerst lezen, dan nadenken, en dan besluiten niet te posten :nono: