PDA

Bekijk de volledige versie : eci-club



Joost v.d. Ham
13-09-2002, 19:03
Ik weet dat hier al meerdere discussies over gevoerd zijn maar geen als deze:

Er is nu een nieuw-lid aanbieding die zelfs ik niet kon weerstaan!
ik heb zojuist besteld de volgende dvd's:


Lord of the Rings (als kado!)
Speed S.E.
Speed S.E.
Predator S.E.
Predator S.E.
the X-men

speed en predator dus beide twee keer, blijkbaar kan dit!
Dit allemaal voor 8,95

King Dingeling
13-09-2002, 19:09
heee zie het nu ook... hele stoere aktie is dat.... ben zelf al lid....

maar het is wel zonde dat zij van die absurd hoge prijzen hebben.... kreeg van de week toevallig het nieuwe boekje binnen....

Black Hawk Down 41,95 euro en dan nog verzendkosten..... of american pie 33 euro....

maar met deze aktie zijn ze goed bezig :)

raimond 19
13-09-2002, 19:21
Met ECI is het,je kunt er zo lid van worden,maar hoe kom je weer vanaf.:rolleyes:

Nascera
13-09-2002, 19:27
Met ECI is het,je kunt er zo lid van worden,maar hoe kom je weer vanaf.:rolleyes:

Heel gemakkelijk, gewoon een briefje sturen.

Als je aan deze aktie meedoet ben je automatisch 1 jaar lid.
Opzegtermijn is geloof ik 2 maanden. Dus voor die tijd even briefje sturen dat je wil opzeggen.

Qique
13-09-2002, 19:30
Ik weet dat hier al meerdere discussies over gevoerd zijn maar geen als deze:

Er is nu een nieuw-lid aanbieding die zelfs ik niet kon weerstaan!
ik heb zojuist besteld de volgende dvd's:


Lord of the Rings (als kado!)
Speed S.E.
Speed S.E.
Predator S.E.
Predator S.E.
the X-men

speed en predator dus beide twee keer, blijkbaar kan dit!
Dit allemaal voor 8,95

Ik heb het ook gedaan :D

Wij lezen ook boeken (6) dus heb het met mijn vrouw gedeeld:
Ik: Speed SE, Predator SE en LOTR
Zij: Grisham (De Erfpachters), Stephen King (Dromen Vanger) en Nicci French (Het veilige huis).

Super actie voor €8,95 (y) :bier: (6)

Joost v.d. Ham
13-09-2002, 19:37
heerlijk, gewoon als je lid bent gelijk opzeggen zodat je het niet kunt vergeten!
ik heb me al eerder aangemeld maar nooit iets binnengekrgen, 3 maanden later hoorde ik dat de titels niet meer leverbaar waren!

Als je nu lid wordt laat dan even weten wanneer je het binnengekregen hebt!!!

Isis
13-09-2002, 19:48
Ahum...aangezien ik al lid ben en ik toch erg graag mee wilde profiteren van de dvdaanbieding , heb ik Robin('t arme schaap...:D ) opgegeven als nieuw lid!!
Hij weet nog van niks...hoop dat íe 't kan waarderen..(y)
Zullen ze moeilijk doen over 2 dezelfde huisadressen maar wel 2 verschillende namen?!:confused:

SpaceWolve
13-09-2002, 20:00
ik heb me net ook aangemeld:D

ik weet niet hoeveel dvd's je eigenlijk mag bestellen dus heb ik er maar 5 genomen (6) , ik krijg wel te horen als het niet goed is.

MattDVD
13-09-2002, 20:29
Ben ook lid geworden en nou maar hopen dat het allemaal binnenkomt! bedankt, maar vraagje...

Ben hier nog helemaal nieuw in enzo, maar mag je als de dvd's binnen zijn het alweer opzeggen en dan gewoon elk kwartaal een dvd'tje van 15 euro bestellen tot volgend jaar en stopt het dan ook, omdat jij dat briefje met opzegging al op het begin hebt gestuurd??

Ik hoor het wel... ben benieuwd.... krijg hopelijk speed, predator, rocky, X-Men, Volcano en LOTR binnen :) oja dubbel bestellen zit er niet meer in want mij lukte het niet:rolleyes:

MiKe__LL
13-09-2002, 20:58
Ben ook lid geworden en nou maar hopen dat het allemaal binnenkomt! bedankt, maar vraagje...

Ben hier nog helemaal nieuw in enzo, maar mag je als de dvd's binnen zijn het alweer opzeggen en dan gewoon elk kwartaal een dvd'tje van 15 euro bestellen tot volgend jaar en stopt het dan ook, omdat jij dat briefje met opzegging al op het begin hebt gestuurd??



gewoon doen, je zegt ja niet per direct op, dus je blijft een jaar lid.

Maar voor 15 euro elk kwartaal een dvd zal niet lukken. Alle dvd's zijn daar ver boven de prijzen die je normaal tegenkomt in de winkels. Hooguit dat er aanbiedingen zijn, maar die zijn dan puur als "extra aankoop", dus tellen niet mee als kwartaalafname.

weststar
13-09-2002, 21:03
Och, ik kocht What Dreams May Come bij ECI voor €13,95
Die prijs viel me nogal mee, toen meteen maar O Brother Were Art Thou erbij gekocht (ook voor €13 ofzo :P)

Ik zeg het btw nu wel op ;)

MattDVD
13-09-2002, 22:25
gewoon doen, je zegt ja niet per direct op, dus je blijft een jaar lid.

Maar voor 15 euro elk kwartaal een dvd zal niet lukken. Alle dvd's zijn daar ver boven de prijzen die je normaal tegenkomt in de winkels. Hooguit dat er aanbiedingen zijn, maar die zijn dan puur als "extra aankoop", dus tellen niet mee als kwartaalafname.

O, dat is wel jammer dus je mag niet per kwartaal een van die best buys's kopen die er staan op internet, maar je moet dus iets uit het boekje bestellen? Oei dan wordt het misschien toch nog wel duur:( nouja eerst maar genieten van alles wat binnen komt.

Werner
14-09-2002, 10:08
Probleem met dat soort clubs is dat je meestal, eens je lid bent, om de zoveel tijd iets moet bestellen, en dan zijn de prijzen over het algemeen niet zo schappelijk meer. Heb bij mijn tante zo eens een boekje zien liggen. 45 euro voor Gladiator!

King Dingeling
14-09-2002, 12:11
ja idd.... prijzen zijn absurd hoog..... maar af en toen staat er wel wat tussen... heb van de week uit het nieuwe boekje 12 monkeys voor 15 euro besteld...

Gerco Bakkenes
14-09-2002, 14:04
ja idd.... prijzen zijn absurd hoog..... maar af en toen staat er wel wat tussen... heb van de week uit het nieuwe boekje 12 monkeys voor 15 euro besteld...

Uit dat boekje heb ik Broken Arrow en The Haunting gekocht samen voor Eur 28,50.

Tossie
19-09-2002, 13:57
Misschien niet helemaalop de juiste plek, maar toch... Je kunt er bij het lid worden wel een mooi aantal DVD's redelijk goedkoop in handen krijgen.
Dit is verder geen reclame, maar meer een tip. Het volgende heb ik besteld (bij lid worden):

Trilogie (is een cd van A&M)
Speed s.e. 2DVD
Dirty Dancing DVD
Predator s.e. 2DVD
Predator s.e. 2DVD
DVD - Lord of the Rings: Fellowship Of The Ring

Deze krijg ik dus voor 8,95 thuisgestuurd. Een kopie toch?

Je moet wel 1 keer per 3 maanden (4 keer per jaar) iets bestellen (1 boek per 4 maanden lukt mij wel) en na 1 jaar kun je weer opzeggen.

Volgens mij heb je dus zo best veel voordeel te pakken.

System 3rror
19-09-2002, 14:53
Ze hebben wel vaker die aktie van ECI of Boekenclub...

Ik ga deze keer me ook maar aanmelden, kreeg een emailtje van ze met hetzelfde aanbod.
Je moet alleen eens per 3 maanden ipv 1x per 4 maanden iets bestellen ;)

Charley Baak
19-09-2002, 14:58
Ben zelf lid van CDVD club... al een tijdje eigenlijk, maar ik vergeet me steeds af te melden, waardoor ik er weer een jaar aan vast zit. Bij hen moet je 1x per 2 maanden iets bestellen. Is vaak erg moeilijk om wat uit te zoeken. Daarnaast krijg je maar een korte termijn (3 weken ofzo) anders krijg je de selectie thuis gestuurd. Is meestal een of ander gaar of duur product. Mijn ervaring is dat het in het begin wel ok is, maar dat je er op een gegeven moment toch vanaf wil, omdat het eigenlijk eerder lastiger en vooral duurder is dan handiger en goedkoper.

Olivier Laemont
19-09-2002, 17:08
Heb uit het nieuwe boekje ook True Lies en Twelve Monkeys besteld: 15€/stuk.

(y)

René Groen
19-09-2002, 17:29
Het leuke is dat je bij je vaste aankoop ook extra aankopen mag doen.
Zo kan je veel DVD's tenminste voor een relatief normaal of zelfs goedkoop bedrag krijgen, zolang je je hoofdaankoop maar doet :)

Misschien een tip voor de forummers hier :)

Sander Dubbeldam
19-09-2002, 19:42
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=11459

hier staat ie ook, crew waar hoort ie?:rolleyes:

hemiparo
20-09-2002, 09:00
lijkt idd niet duur... online ook mogelijk? (linkje please ;) )

Olivier Laemont
20-09-2002, 09:31
Daarnaast krijg je maar een korte termijn (3 weken ofzo) anders krijg je de selectie thuis gestuurd. Is meestal een of ander gaar of duur product. Mijn ervaring is dat het in het begin wel ok is, maar dat je er op een gegeven moment toch vanaf wil, omdat het eigenlijk eerder lastiger en vooral duurder is dan handiger en goedkoper.

Je kan die selectie gewoon terugsturen op kosten van ECI en dan toch nog iets bestellen voor diezelfde termijn. Zelfs al wacht je tot de selectie je wordt opgestuurd, dan kan je uit het nieuwe magazine bestellen voor de vorige termijn.....

Kan iemand van de crew die samengooien met de andere thread over eci?

Jelger
20-09-2002, 09:32
Originally posted by hemiparo
[B]lijkt idd niet duur... online ook mogelijk? (linkje please )

ehmmmmmm..... www.eci.nl (http://www.eci.nl) denk ik zomaar:D

hemiparo
20-09-2002, 14:28
Wakker worden! Slim van mij hoor... (en was toch vroeg op?)

Bedankt... kunt trouwens 6 DVD's krijgen zeg... jammer dat het aanbod niet supergroot is...

Peter uit Leeuwarden !
20-09-2002, 15:29
Heb me gister ook fn aan gemeld !
je kan der gewoon 6 dvd`s voor meende 8,95 bestellen is echt een koopje, idd jammer dat het assortiment niet groot is maar stonden toch wel wat leuke films tussen...
en je hoeft maar 4 keer in het jaar iets te bestellen, en als je de dvd`s te duur vind koop je gewoon 4 keer een goedkoop boekje ofsow.... je moet wel zorgen dat je je op tijd weer afmeld anders loopt je lidmaatschap gewoon door en zul je nog 4 keer iets moeten bestellen !!
(6)

Donovan
20-09-2002, 15:35
Zo, ECI heeft er weer een lid bij.

Zodra mijn bestelling binnen is heb ik in de aanbieding:

Speed (wegens aanschaf van de SE)
X-Men (wegens nu 2e aanschaf)
LOTR (wegens nu 2e aanschaf)

Tossie
20-09-2002, 16:20
Zo, ECI heeft er weer een lid bij.

Zodra mijn bestelling binnen is heb ik in de aanbieding:

Speed (wegens aanschaf van de SE)
X-Men (wegens nu 2e aanschaf)
LOTR (wegens nu 2e aanschaf)

Same with me.

Predator (per abuis 2 keer besteld zag ik net)
Speed2
en LOTR gaan bij mij direct weer weg...(6)
Voor dat geld kan ik mooi wat andere dingetjes kopen.

hemiparo
25-09-2002, 07:15
Er is bij het opslaan van uw gegevens een fout opgetreden.errors[1]
errors[[IBM][CLI Driver] CLI0100E Wrong number of parameters. SQLSTATE=07001]

Hmm... kan niet aanmelden dus... meer mensen hier last van?

EDIT: probleem weer opgelost (te veel dvd.nl mensen (6)) en mijn bestelling zit erbij!

Gaffaboy
27-09-2002, 07:39
Heb me vorige week ook opgegeven. Sindsdien niks meer van ECI gehoord zelfs geen bevestiging per email. Of krijg je alles gewoon per post binnen, zonder aankondiging vooraf?

Weet iemand hoe het eigenlijk verder in zijn werk gaat?

Olivier Laemont
27-09-2002, 07:52
Heb me vorige week ook opgegeven. Sindsdien niks meer van ECI gehoord zelfs geen bevestiging per email. Of krijg je alles gewoon per post binnen, zonder aankondiging vooraf?

Weet iemand hoe het eigenlijk verder in zijn werk gaat?

Normaal gezien krijg je alles opgestuurd, maar als je wil zeker zijn kan je toch altijd eens bellen?

Tossie
27-09-2002, 09:29
Heb me vorige week ook opgegeven. Sindsdien niks meer van ECI gehoord zelfs geen bevestiging per email. Of krijg je alles gewoon per post binnen, zonder aankondiging vooraf?

Weet iemand hoe het eigenlijk verder in zijn werk gaat?

Zelf heb ik nog contact met ze gehad, omdat ik dacht dat ik de bestelling niet goed had doorgegeven. Tot die tijd had ik ook niets van ze gehoord. Een aantal DVD's hadden ze niet in voorraad, maar de bestelling is dus wel doorgekomen. Dus alles komt goed!

El SalvaCeppie
27-09-2002, 10:33
......tsja duurt ff maar dan he je ook wat :p :p :p

Ik ben elke dag toch wel weer benieuwd of de postbodet zo'n leuk pakketje voor mij heeft (SE pakketje:D )

Heb me vorige week dus ook aangemeld...... en dat ondanks mijn trauma van pak em beet 7 jaar geleden....:mad:

Toen was het echter nog zo dat het medium DVD er nog niet was, internet nog in de baby-schoentjes stond en je voor een cd toch echt 40 piek moest betalen. Dr was toen zo'n aanbieding van 3 cd's voor een tientje, eens per 2 maanden wat bestellen en dat voor een periode van 2 (!!) jaar.

Maar goed, das nu anders
4 x wat bestellen en tijdig opzeggen in ruil voor zo'n SE pakketje
(mijn eerste bestelling wordt 12 monkey's dus nog 3 question marks left :cool: )

Qique
27-09-2002, 11:56
Vandaag het laatste deel van de bestelling binnen:

Predator SE :D (y) en boeken van Nicci French en Stephen King.

Heb nu binnen 2 weken (!) netjes geleverd gekregen 3 prima DVD's (LOTR, Speed SE en Predator SE) en 3 fantatstische boeken.

Ben dus heeeel erg blij voor maar €8,95 :D :bier: (y)

Gaffaboy
27-09-2002, 18:37
Kan ook niet meer wachten tot mijn bestelling binnen is. Ik wacht nog een weekje af en dan zal ik maar es gaan bellen.

Joost v.d. Ham
13-10-2002, 22:02
Goed, we zijn nu een paar weken verder en ik ben benieuwd of iedereen al wat binnen heeft.

ikzelf heb ontvangen:

-2 telefoontjes (ik had me per ongeluk twee keer aangemeld)
-Lord of the Rings (welkomstgeschenk)
-pakketje met het nieuwe boekje en een boel rotzooi
een brief waarin staat dat ivm veiligheid de bestelling niet in 1 keer verstuurd wordt:o

Dus ik krijg nog steeds de 5 dvd's van ze.....
als ze er deze week niet zijn ga ik maar eens bellen.
Maar ach ik heb nog niets betaald en al wel LotR in huis:) .

Niels Simons
13-10-2002, 22:23
ook ik had me dus 2 keer aangemeld,foutje bedankt.
na de brief erover,en een telefoontje van mij,had ik binnen 2 dagen een deel van de bestelling binnen:

lord of the rings(dubbel,moeilijk te verhandelen)
3000 miles to graceland(uiteraard het hoesje kapot,weet iemand waar ik aan nieuwe plastic flipcases kan komen?ben al bij 4 videotheken geweest en die hebben ze niet)

en dan nog
bruce springsteen greatest hits

die gids ook al binnen

komende week hopelijk nog:

predator JAJA!!

speed

rocky
en dan maar kijken wat voor zooi ik ga bestellen,de dvdtjes zijn idd veel te duur,ja,zelfs die pagina met dvds voor 15 euro p stuk,
ga maar eens kijken bij videoland of bij de v&d

groeten,niels

Joost v.d. Ham
13-10-2002, 22:28
Tja, ik heb Lotr aan mn broer gegeven...

ik verwacht nog:

Predator SE 2x
Speed SE 2x
X-men

wat ik ga bestellen weet ik nog niet.
denk Moulin Rouge 34,95 (dies toch overal duur)
of
The Relic voor 15,-
misschien wel een boek, ik zie wel! heb nog tot 2nov.

Niels Simons
13-10-2002, 22:31
bestel nou geen dvdtjes,die zijn gewoon te duur,
jammer van de centen.
kijk maar naar de pricewatch,moulin rouge kun je makkelijk ruilen voor een mooie titel van jezelf.

ik heb em geruild voor final fantasy,ik en iemand anders blij!!

ik denk erover om een paar detectives te kopen(4 dus)
en zo snel mogelijk weer opzeggen,zou dat nu ook al kunnen:D

anders doe ik dat al in maart,wil zeker op tijd zijn!!

groeten,niels

Ohjajoh!?
16-10-2002, 08:05
Ik had me ook aangemeld maar waarschijnlijk is het niet goed gegaan. Ik heb geen bevestiging gekregen dat mijn gegevens zijn ontvangen.
Heb het net nog een keer geprobeerd alleen zodra ik mijn bestelling heb verzonden, wordt ik weer automatisch naar de een blanco bestelpagina geleid zonder dat ik een bevestiging zie.
Heb zelfs nog 2 keer een e-mail achtergelaten, maar niks van teruggehoord:confused:

Ronald Stiebolt
16-10-2002, 08:24
Ik ben ook lid geworden en heb dit al binnen:

2 x predator SE (geruild!)
1 x LOTR (geruild!)
1 x Dirty dancing (beschikbaar gesteld voor de SafeTrader-verloting)

Nog in backorder: 2 x speed SE (binnenkort te ruil!)

Anyway, de SE's liggen bij de Makro voor zo'n 30 eur stuk.
Dus 4 x 30 = 120 voor de se's
LOTR, ca. 17 eur
Dirty Dancing, ca. 20 eur

Bij elkaar eur 157,- minus 8,95 inschrijven: netto 'winst' zo'n 148 eurootjes! (y)

4 x een goedkoop titeltje bestellen (die ik toch wel gekocht zou hebben), op tijd opzeggen en klaar....

Prima deal! (volgend naar over naar de Nederlandse BoekenClub?)

Charley Baak
16-10-2002, 13:07
mmmmm tempting.... Ik ben op dit moment lid van CDVD-club, ook een onderdeel van Bertelsmann AG. Ik denk niet dat ze daar intrappen. Ik was namelijk van plan op te zeggen (was het begin dit jaar vergeten...) Hier moet je trouwens 1x per 2 maanden iets bestellen. :(

Charley Baak
16-10-2002, 13:13
hahahaha, ze hebben dezelfde actie, alleen met andere voorwaarden!!! link (http://welkombij.cdmc.nl/index.asp?banref=CDMCNL) Hier dus 3 dvd's voor 6,99 zoek de verschillen...

Tossie
18-10-2002, 15:15
Nog in backorder: 2 x speed SE (binnenkort te ruil!)



En die blijft nog in backorder tot 22 oktober. Heb net gebeld. Ik w8 al een maand.

X-men hetzelfde probleem.

Zullen wel veel DVD.nl ers zich aangemeld hebben.:D

Donovan
18-10-2002, 15:19
Stelletje klojo's daar bij ECI, hadden op z'n minst even een berichtje kunnen sturen.....

Correctie: ze hadden er op z'n minst genoeg in kunnen kopen.........

Heb wel al m'n Predator SE en LOTR binnen, nog geen boeken, ook nog geen X-men en idd ook geen Speed SE :(

El SalvaCeppie
18-10-2002, 15:58
Ik wacht ook nog op Speed SE en X-Men :(
Dat wordt straks een enorme zooi pakketjes met dezelde inhoud :D
En o ja, communiceren daar zijn ze niet zo goed in:o

MattDVD
18-10-2002, 16:17
Hihihi ik heb X-Men al binnen :) Mooie verpakking trouwens.... Alleen wacht ik ook nog op de mooie Speed S.E. De rest is allemaal binnen.

Joost v.d. Ham
18-10-2002, 20:09
X-men heb ook al binnen.
ik wacht alleen nog op Speed S.E.
hebben jullie de accept-giro al betaald of wachten jullie daar ook mee tot alles is geleverd?

Donovan
19-10-2002, 00:42
hebben jullie de accept-giro al betaald of wachten jullie daar ook mee tot alles is geleverd?

Ga ik me idd pas druk om maken als het hele zooitje netjes is afgeleverd.

Tossie
19-10-2002, 01:55
Ik heb al netjes betaald voor de DVD's die ik binnen heb (3 stuks). Waar gaat het over jongens. Was iets van 5 euro in totaal.
Daar ga ik echt niet moeilijk over doen hoor!

Olivier vd D.
05-04-2005, 11:01
Als ik me aanmeld bij ECI, dan ontvang ik vijf welkomstgeschenken en een welkomstcadeau en ik bestel elk kwartaal een relatief goedkope DVD. Naar verwachting ben ik dan ongeveer € 73,- kwijt voor 10 DVDs. De kosten zien er dan zo uit.

€ 7,50 bijbetaling welkomstgeschenken
€ 2,95 verzendkosten welkomstgeschenken
€ 2,50 eenmalige bijdrage ECI-gids
€ 60,00 4 kwartaalbestellingen
-----------
€ 72,95 totaal

Kloppen deze kostenposten of ben ik wat vergeten? Verzendkosten bij de kwartaalbestellingen? Verborgen kosten?

Wie heeft er nog tips met betrekking tot goedkope/handige kwartaalbestellingen?

Marcel v/d H.
05-04-2005, 11:07
Ik ben ook lid en je kan je bestelling ook ophalen om verzendkosten te voorkomen. Een heleboel steden heb je ook ECI-winkels. Ik haal er echter alleen maar boeken omdat dvd's daar veels te duur zijn. Ben momenteel bezig met de Donkere Toren serie van Stephen King. (Kan in de toekomst ook een hele goede film/miniserie worden als ze deze gaan verfilmen).

Patrick G.
05-04-2005, 11:54
Als ik me aanmeld bij ECI, dan ontvang ik vijf welkomstgeschenken en een welkomstcadeau en ik bestel elk kwartaal een relatief goedkope DVD. Naar verwachting ben ik dan ongeveer € 73,- kwijt voor 10 DVDs. De kosten zien er dan zo uit.

€ 7,50 bijbetaling welkomstgeschenken
€ 2,95 verzendkosten welkomstgeschenken
€ 2,50 eenmalige bijdrage ECI-gids
€ 60,00 4 kwartaalbestellingen
-----------
€ 72,95 totaal

Kloppen deze kostenposten of ben ik wat vergeten? Verzendkosten bij de kwartaalbestellingen? Verborgen kosten?

Wie heeft er nog tips met betrekking tot goedkope/handige kwartaalbestellingen?

Bij de kwartaalbestelling komen inderdaad nog verzendkosten. Die zijn iets van 2,95.

Olivier vd D.
05-04-2005, 12:45
Bij de kwartaalbestelling komen inderdaad nog verzendkosten. Die zijn iets van 2,95.
Tenzij je de bestelling doet bij een ECI-winkel (in mijn geval die in Rotterdam) heb ik begrepen. Maar goed, verder geen addertjes onder het gras? tsja, ik vertrouw dit soort dingen altijd voor geen meter. En hoe zit het b.v. met opzeggen, kan ik daar geen problemen mee krijgen. Als ik min of meer gedwongen wordt om schriftelijk en aangetekend op te zeggen, dan reken ik de kosten daarvan ook mee.

Marcel v/d H.
05-04-2005, 13:14
[quote=Patrick Gerritzen] Als ik min of meer gedwongen wordt om schriftelijk en aangetekend op te zeggen, dan reken ik de kosten daarvan ook mee.

Ik zeg dit soort zaken altijd wel schriftelijk op, omdat het wel erg belangrijk is dat het goed gaat. Anders zit je er immers weer een jaar aanvast en dat is niet echt de bedoeling (bij mij).

DC
05-04-2005, 16:49
Schriftelijk opzeggen is zelfs de enige mogelijkheid om op te zeggen. Is echter geen enkel probleem, gewoon een briefje sturen en je krijgt vanzelf een bevestiging. Al 2x een jaar lid geweest inmiddels.

RemcoZ
06-04-2005, 10:26
Ik kon de verleiding niet weerstaan, en ben maar weer voor een jaartje lid geworden. Laat maar komen die welkomstgeschenken! :)