PDA

Bekijk de volledige versie : [slotje]



Rogier Burghout
16-08-2011, 09:54
Bovenstaande gevraagd; enkel de US of de UK versie!! Niet de NL ivm de subs kwestie.
Heb je er eentje en wil je em kwijt voor een leuke prijs? Let me know!

NB: links van shops is een aardige geste maar niet nodig; ik weet ze te vinden (y)

jurgen42u
30-08-2011, 16:06
Hey Tyler,


Waarom koop je de NL editie gewoon niet? Er is echter geen verschil met de NL hoor.
Ik weet dat de Engelse betiteling er niet is wanneer je subtitles kiest op de NL BD maar als op de NL BD bij het begin English aanduid, heb je alsnog de Engelse betiteling (zoals het hoort). Dus er is echt geen verschil met UK BD, buiten dat de cover bij ons gecensureerd is.

Rogier Burghout
30-08-2011, 16:14
Hey Tyler,


Waarom koop je de NL editie gewoon niet? Er is echter geen verschil met de NL hoor.
Ik weet dat de Engelse betiteling er niet is wanneer je subtitles kiest op de NL BD maar als op de NL BD bij het begin English aanduid, heb je alsnog de Engelse betiteling (zoals het hoort). Dus er is echt geen verschil met UK BD, buiten dat de cover bij ons gecensureerd is.

Ik heb de NL versie gehad en wil gewoon de Engelse ondertiteling terwijl de hard-coded subs op de print blijven verschijnen en de begintitels geen ondertitels zijn. Die combi vindt je alleen op de UK en US versies. Deze mag trouwens dicht omdat ik de US versie heb bemachtigd op het andere forum (y)