PDA

Bekijk de volledige versie : Highlander the series op DVD



Richard68
14-09-2002, 12:18
Vanaf vandaag is alleen via de officiele Highlander site verkrijgbaar een Best of DVD set. Te vinden op WWW.Highlander-official.com


Seizoen 1 is al eerder op DVD verschenen en ook alleen verkrijgbaar via de officiele site alhoewel hij op het eind van het jaar via de reguliere detailhandels kringen te verkrijgen zal zijn.

Seizoen twee is aangekondigd en zal binnenkort ook alleen via de officiele site te krijgen zijn. seizoen 3 tot en met 6 zijn beloofd maar data zijn nog niet bekend gemaakt. Ik denk dat dat een beetje afhangt van hoe de reeds uitgebrachte DVD sets gaan verkopen. Mocht dat tegen gaan vallen dan ziet het duister uit voor de release van seizoen 3 tot en met 6.

Ik moet zeggen dat seizoen 1 een prachtige set is met een goede beeld en geluidskwaliteit en een aantal leuke extras. Wat niet op de site staat is dat hij regiogecodeerd is (regio 1) en natuurlijk NTSC is.

De fans hebben wel massaal geklaagd dat men zich zo focused op de Amerikaanse markt en dat men het liefst een regiovrije uitgave zag of een aparte PAL R2 versie. Tot nu toe heb ik echter geen geluiden opgevangen die die richting uitgaan. Gezien het feit dat voor de meeste Amerikanen alleen Amerika bestaat zal dat ook denk ik niet gaan gebeuren.

utmachine
16-09-2002, 17:13
Oefff... 130 dollars voor seizoen 1 ... nue, laat nu nog maar.. ;(

Richard68
16-09-2002, 19:17
Ja op de officiele site maar seizoen 1 gaat in november ook via de andere kanalen verkocht worden.

volg deze link

http://www.dvdplanet.com/product_listing.asp?productid=27673&format=DVD

en je ziet nog maar $62,99

utmachine
19-09-2002, 17:22
Dat zijn zeker betere prijzen, dan schaf ik wel wat aan ... mijn verzameling is toch nog niet compleet ;)