PDA

Bekijk de volledige versie : Welke film moet een vervolg krijgen????



bravo
17-09-2002, 09:49
Welke film vinden jullie dat een vervolg moet krijgen:
MIB3
Rush Hour 3

Hilde
17-09-2002, 09:58
De fantasyfilms mogen van mijn part een vervolg krijgen maar waargebeurde films niet

rolandleering
17-09-2002, 11:36
Ik hoorde dat er een nieuwe Superman aan zit te komen.... Dat mogen ze van mij verbieden....

M Balje
17-09-2002, 13:52
Ik hoorde dat er een nieuwe Superman aan zit te komen.... Dat mogen ze van mij verbieden....

Dat hoorde ik gisteren ook bij Rtl Boulavard.
De nieuwe Superman word dan Keanu Reeves (Speed,The Matrix) Christopher Reeve kan het niet doen omdat hij in een rol stoel zit.

Alex T
17-09-2002, 13:59
Star Wars Episodes 7, 8 en 9 (Met M. Hamill en H. Ford!)
:D

FrenkieB
17-09-2002, 14:23
Welke film vinden jullie dat een vervolg moet krijgen:
MIB3
Rush Hour 3

haha...dat je dat durft te zeggen...:D :D

*Burp*
17-09-2002, 14:28
Taxi 3 :D
Maar hoorde dat die er al aan komt :D
Maar weet iemand of het waar is dat Sylvester Stalone erin mee zal spelen want dat heb ik ook ergens gelezen
:confused:

En natuurlijk Star Wars Ep: 7, 8 & 9 :D

RobW
17-09-2002, 14:43
Gladiator 2, waarom wordt die gemaakt?????

Een vervolg mag van mij wel komen op Austin Powers, Resident Evil en Starship Troopers.

Nathan Strik
17-09-2002, 16:46
BACK TO THE FUTURE!!! :D :D

bravo
17-09-2002, 17:20
leuk dat jullie zo snel reageren maar hoe heet de thread waar film bloopers staan???

mark t
17-09-2002, 17:38
De zoekfunctie zegt deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3035&highlight=bloopers ;)

Jason Bourne
17-09-2002, 18:41
Die Hard mag voor mij ook nog wel een vierde deel krijgen ... maar ik denk niet dat ze Bruce daarvoor gecharterd krijgen en zonder Bruce hoeft het voor mij niet. Maar mét Bruce kan het wel wat worden

M Balje
17-09-2002, 21:56
BACK TO THE FUTURE!!! :D :D

Er is in 1991 Spraken geweest van een deel 4 genaamd:

Back to the Future... The Ride

,maar dat ging niet door om een of andere reden.

Ik denk omdat Michael J. Fox er geen zin in had.

Lees:

http://us.imdb.com/Title?0101392

lieshout84
17-09-2002, 21:58
Taxi 3 :D
Maar hoorde dat die er al aan komt :D
Maar weet iemand of het waar is dat Sylvester Stalone erin mee zal spelen want dat heb ik ook ergens gelezen
:confused:

En natuurlijk Star Wars Ep: 7, 8 & 9 :D

Taxi 3? Wordt ie dan niet met die fransman gespeeld?!

Rochan
17-09-2002, 22:03
Die Hard mag voor mij ook nog wel een vierde deel krijgen ... maar ik denk niet dat ze Bruce daarvoor gecharterd krijgen en zonder Bruce hoeft het voor mij niet. Maar mét Bruce kan het wel wat worden

Wat ik heb gelezen, is dat waarschijnlijk Ben Affleck de hoofdrol gaat spelen:rolleyes:

Lex v/d Moolen
17-09-2002, 22:06
Wat ik heb gelezen, is dat waarschijnlijk Ben Affleck de hoofdrol gaat spelen:rolleyes: Neeee, dat moeten ze niet doen. Die Hard = Bruce. En niemand anders:nono:

*Burp*
17-09-2002, 22:09
1. taxi is met die fransmannen ja

2. micheal J Fox acteert niet meer van wegen zijn ziekte (parcinson)

3. zonder Bruce cker geen Die Hard :mad:

Art
17-09-2002, 22:09
Wat ik heb gelezen, is dat waarschijnlijk Ben Affleck de hoofdrol gaat spelen:rolleyes:
Hij heeft ook al de rol van Jack Ryan. What's next? Dirty Harry? :D

Mich
17-09-2002, 22:09
ID4 mag een vervolg krijgen.
Mission Impossible 2 ook.
Terminator 3 ook (6)
Die hard 3 maar dan alleen met Bruce ... met iemand anders ga ik niet zien ... Bruce is the man

Lex v/d Moolen
17-09-2002, 22:12
Er is in 1991 Spraken geweest van een deel 4 genaamd:

Back to the Future... The Ride

,maar dat ging niet door om een of andere reden.

Ik denk omdat Michael J. Fox er geen zin in had.
Ik denk dat je in de war bent:
Dit is geen film maar een attractie op Universal Studios, LA.
Daar kan je in zo'n bewegende cabine zitten wat de Delorean moet voorstellen met rondom projectieschermen en dan wordt je 3D door de tijd genomen. MJ Fox doet daar idd niet mee, alleen de Doc en Biff. Best wel leuk.

Je kan daar trouwens ook in een speciale bioscoop naar T2-3D kijken, ook erg mooi gedaan. De Making of hiervan is te zien op de T2 UE DVD

Rochan
17-09-2002, 22:14
Hij heeft ook al de rol van Jack Ryan. What's next? Dirty Harry? :D

Ja dat zou wel helemaal top zijn(6)

Lex v/d Moolen
17-09-2002, 22:17
Hij heeft ook al de rol van Jack Ryan.Tja, die is toch ook al door verschillende personen gespeeld, maar Harrison Ford was denk ik de perfecte Jack Ryan:D

Art
17-09-2002, 22:19
Tja, die is toch ook al door verschillende personen gespeeld, maar Harrison Ford was denk ik de perfecte Jack Ryan:D
Alleen Alec Baldwin, Harrison Ford en Ben Affleck hebben Jack Ryan gespeeld hoor :D

Rochan
17-09-2002, 22:22
Alleen Alec Baldwin, Harrison Ford en Ben Affleck hebben Jack Ryan gespeeld hoor :D

Maar ik moet toch wel toegeven, dat Ben het wel goed heeft gedaan als Jack Ryan:rolleyes:

Lex v/d Moolen
17-09-2002, 22:23
Alleen Alec Baldwin, Harrison Ford en Ben Affleck hebben Jack Ryan gespeeld hoor :D 3 is toch verschillende:D :D :bier:

Hans De Bisschop
17-09-2002, 22:26
Na Star Trek Nemesis enkele films met de DS9 crew en de voyager crew zouden er wel ingaan :D

Willow 2 (nu misschien een avontuur met willow als "sorcerer")

Die Hard 4 : maar zoals al gezegd enkel met Bruce (6)

Tomb Raider 2 (die zou er naar het schijnt zeker komen)

X-Men 2 (die komt er ook, dus kijk ik al naar uit, en dan natuurlijk deel 3)

Vidocq 2 (zeker met het fantastische open einde van Vidocq, wel enkel met Dépardieu in de hoofdrol hoor)

The Mummy 3 (maar dan wel met een nieuwe Bad Guy, Imhotep wordt afgezaagd)

Who Framed Roger Rabbit 2 (WFRR was gewoonweg een zalige film !!!!!!!)

Nog een paar Asterix en Obelix films (verfilmen maar al die strips, wel liefst met iedere keer Christian Clavier & Gérard Dépardieu hoor !!!!)

(y) (y) (y)

Hans De Bisschop
17-09-2002, 22:28
Star Wars Episodes 7, 8 en 9 (Met M. Hamill en H. Ford!)
:D

Ja mag zeker, maar ik vrees dat er geen prinses Leia te bekennen zal zijn dan hoor, of toch zeker geen Carrie Fisher, die zal dit zeker niet meer willen doen !!!!

M Balje
17-09-2002, 22:28
Mijn rijtje:

Bond 21 en verder (Hoef ik niet uit te leggen he als fan) (y)
Spiderman 3 (Deel 2 moet nog draaien,maar toch) (y)
Harry potter 4 tm 7 (deel 2 en 3 komen er zeker aan) (y)
The Mask 2 (in 1998 waren er plannen voor deze film te maken) :(
Batman 5 (Er is nog geen nieuwe Acteur voor de rol van Batman,dus we moeten nog ff wachten.) :confused:
Mission Impossible 4 (Deel 3 verschijnt in Juli 2004) (y)
The Talented Mr. Ripley 2
Jurassic Park 4 (alleen Steven Spielberg hem regiseert) :nono:
Tombraider 3 (Deel 2 komt er in 2003 al)

Lex v/d Moolen
17-09-2002, 22:34
Ja mag zeker, maar ik vrees dat er geen prinses Leia te bekennen zal zijn dan hoor, of toch zeker geen Carrie Fisher, die zal dit zeker niet meer willen doen !!!! En Harrison Ford ook niet denk ik. Maar als ze dit doen hoop ik dat ze de trilogie van Timothy Zahn verfilmen, dat zijn zulke goede boeken(y)

Werner
17-09-2002, 23:04
Er is in 1991 Spraken geweest van een deel 4 genaamd:
Back to the Future... The Ride
,maar dat ging niet door om een of andere reden.

http://us.imdb.com/Title?0101392

Da's geen film, da's een attractie in de Universal studio's in Los Angeles, waarbij je zelf een ritje in een DeLorean kan maken, onder het deskundig toezicht van doc Emmett Brown. De dag dat ik in LA was, was er niet veel volk in Universal Studio's heb The Ride 3x na elkaar gedaan :)

Vergelijkbaar met Terminator-3D!

Dave
18-09-2002, 06:54
T4
Star Wars 7-8-9
Indiana Jones
BTTF
Taxi
Die hard

Wel allemaal met de original cast (y)

Hans De Bisschop
18-09-2002, 07:43
En Harrison Ford ook niet denk ik. Maar als ze dit doen hoop ik dat ze de trilogie van Timothy Zahn verfilmen, dat zijn zulke goede boeken(y)

Yep deze boeken zouden denk ik fantastisch zijn als films, ik denk trouwens dat niemand van de originele cast zou meespelen, aangezien dat als dit niet binnen de 10 jaar gebeurt is Harrisson ook al 70 :S dit is dus voor de rest van de cast niet anders. Ik denk dat een vervolg uitbrengen op een film altijd moeilijk is, zeker omwille van het feit dat de fans altijd de originele cast willen wat meestal onhaalbaar blijkt te zijn

Richard B.
18-09-2002, 11:15
D'r zijn maar HEEL weinig vervolgfilms die ik echt de moeite waard vindt, dus ik zou met geen mogelijkheid voorbeelden van dit soort films kunnen noemen. Sterker nog: als ik me bedenk hoe de titels vervolgfilms voor mijn favoriete films er uit zouden komen te zien dan komt dat zelfs lachwekkend over (Apocalypse Now 2: apocalypse again? :D ).

Lex v/d Moolen
18-09-2002, 17:00
Yep deze boeken zouden denk ik fantastisch zijn als films, ik denk trouwens dat niemand van de originele cast zou meespelen, aangezien dat als dit niet binnen de 10 jaar gebeurt is Harrisson ook al 70 :S dit is dus voor de rest van de cast niet anders. Ik denk dat een vervolg uitbrengen op een film altijd moeilijk is, zeker omwille van het feit dat de fans altijd de originele cast willen wat meestal onhaalbaar blijkt te zijn Dat zie ik ook niet gebeuren, en Carrie Fisher en Mark Hamill ook niet denk ik. Maar als de scenes en het acteerwerk op goed niveau wordt gedaan maakt het mij niet uit. Ik zie Christopher Lee nog wel de rol van Grandadmiral Thrawn spelen:D Alhoewel die dan ook al bejaard is:rolleyes:

raimond 19
18-09-2002, 17:08
Micheal J fox is toch ziek(parkinson volgens mij)daarom is hij ook met zijn serie gestopt....

Hans De Bisschop
18-09-2002, 17:10
Ja Christopher Lee als thrawn :D :D :D de ultieme bad guy !!!!!
enig probleem is weer de leeftijd :(

Als er nog een trilogie komt na de huidige 6 dan zal het zeker met andere acteurs zijn denk ik !!

Lex v/d Moolen
18-09-2002, 17:18
Als er nog een trilogie komt na de huidige 6 dan zal het zeker met andere acteurs zijn denk ik !! Misschien krijgen we straks wel een digitale Harrison Ford in de film als Han Solo. Je weet het met ILM maar nooit, niets is onmogelijk:D

RobW
18-09-2002, 17:21
Misschien over de avonturen van de kinderen van Han en Leia, die dan de Nieuwe Republiek moeten oprichten, de boeken hoeven namelijk niet gevolgd te worden.
Wat wel kan, is een cameo van onze helden die dan in de opening dood gaan door de Yuuzhan Vong (ofzo) en dan moeten Anakin Solo en zijn broertje en zusje de Nieuwe Republiek beschermen(ze zijn wel volwassen in de films)
R2D2 en C3PO moet wel te doen zijn.

Hans De Bisschop
18-09-2002, 17:47
Misschien over de avonturen van de kinderen van Han en Leia, die dan de Nieuwe Republiek moeten oprichten, de boeken hoeven namelijk niet gevolgd te worden.
Wat wel kan, is een cameo van onze helden die dan in de opening dood gaan door de Yuuzhan Vong (ofzo) en dan moeten Anakin Solo en zijn broertje en zusje de Nieuwe Republiek beschermen(ze zijn wel volwassen in de films)
R2D2 en C3PO moet wel te doen zijn.

Ja ze moeten de boeken natuurlijk niet volgen, maar dan kunnen ze natuurlijk evengoed zichzelf een kopje kleiner maken want anders doen de fans het wel, als de boeken onderling met elkaar rekening houden dan moet er zeker rekening gehouden worden met de boeken voor eventuele films.
De kinderen die de nieuwe republiek oprichten ? zo volg je zelf al de boeken hé, want deze zijn er gekomen door de verhalen van de boeken en dan zit je sowieso al in het tijdperk dat de nieuwe republiek al bestaat.

Misschien wel een goed idee van de Yuuzhan Vong, maar dan kan onze teerbeminde Chewbacca ook niet meer meedoen :nono: want die leeft niet meer :(

Wat je wel zou kunnen doen is zover in de toekomst gaan dat de kinderen ook volwassen zijn en de ouders niet meer leven en dan hun avonturen als nieuwe generatie Jedi Ridders.


Misschien krijgen we straks wel een digitale Harrison Ford in de film als Han Solo. Je weet het met ILM maar nooit, niets is onmogelijk

Zou misschien zelfs nog wel leuk zijn ook een volledig digitale star wars film, aangezien digitaal altijd beter wordt (cfr Vidocq verschil tussen echt en onecht is niet te zien) en er zijn altijd wel mensen die de stem kunnen nabootsen !

Wie weet wat de toekomst zal brengen ?
Maar ja Star Wars zit dan ook in het verre verleden hé ;)

RobW
18-09-2002, 18:50
Ik bedoelde ook niet het oprichten, ik bedoel tijdens de opkomst van de Yuuzhan Vong.
Maar dan verschuift het onderwerp(Anakin) naar een wel heel andere kant. Ik hou het maar bij 6 films.

Hans De Bisschop
18-09-2002, 19:02
Ik bedoelde ook niet het oprichten, ik bedoel tijdens de opkomst van de Yuuzhan Vong.
Maar dan verschuift het onderwerp(Anakin) naar een wel heel andere kant. Ik hou het maar bij 6 films.

Ja das misschien wel best hé, dat ze maar hopen boeken blijven schrijven die verorber ik toch ook allemaal, en als je een echte fan bent heb je geen beeldmateriaal nodig om het je te kunnen inbeelden denk ik :D

Bart
19-09-2002, 11:39
Gladiator 2, waarom wordt die gemaakt?????

Een vervolg mag van mij wel komen op Austin Powers, Resident Evil en Starship Troopers.

Resident evil?
kom op man, net alsof je naar de game zit te kijken, alleen dan nog slechter geacteerd. Echt veruit de slechtste film die ik dit jaar gezien heb!
Maar ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen...

greetz:bier:

Tim Weisselberger
19-09-2002, 12:00
van mij mogen ze u.s. Marshals 2 maken (uiteraard met Tommy Lee Jones)
Tsjah dat is naar mijn idee de enige film waar ze 'n sequel van moeten maken.. met BTTF zijn ze te laat... en de Originele Star Wars Trilogy is al teveel beschadigd.

Nee dank u:
Seriously Dude, Where's My Car?
The Fast and the Furious 2
True Lies 2
The Whole Nine Yards 2
Charlie's Angels 2
Analyze That
Shanghai Knights
etc.

Peedeepee
19-09-2002, 12:01
Maar U.S Marshalls is toch min of meer al een vervolg op The Fugitive met Harrison Ford?

Alex T
19-09-2002, 12:10
ik denk trouwens dat niemand van de originele cast zou meespelen, aangezien dat als dit niet binnen de 10 jaar gebeurt is Harrisson ook al 70 :S dit is dus voor de rest van de cast niet anders. Ik denk dat een vervolg uitbrengen op een film altijd moeilijk is, zeker omwille van het feit dat de fans altijd de originele cast willen wat meestal onhaalbaar blijkt te zijn

Als Harrisson Ford Indiana Jones 4 kan maken kan hij toch ook SW maken? Verder zie ik leeftijd geen probleem. Verhaal kan afspelen 20 of 30 jaar na Episode 4/5/6.

Grootse probleem ligt geloof ik bij George Lucas die niet nogmaals 10 jaar aan SW wilt besteden. Ik zou zeggen, laat iemand anders dan die films maken. Iemand als Peter Jackson of Ridly Scott..en ga zo maar door :cool:

gollum
19-09-2002, 12:18
Blade runner, daar mogen ze van mij een vervolg op maken en nu we toch bezig zijn met Lord of the rings, zou ik graag de "prequel" op het witte doek zien onder de regie van pete Jackson natuurlijk, The hobbit.
Verder worden er al sequels, of prequels gemaakt van mijn fave films, zoals star wars, indiana jones, the matrix, harry Potter, Lord of the rings. hmmmz misschien het veelbesproken vervolg op "the thing" Ze zijn in onderhandeling, maar Carpenter vraagt een te groot budget op het moment. Als hij de vorm van toen kan terug vinden, zou ik zeggen: " geef die man zijn geld!!"

Hans De Bisschop
19-09-2002, 12:59
Als Harrisson Ford Indiana Jones 4 kan maken kan hij toch ook SW maken? Verder zie ik leeftijd geen probleem. Verhaal kan afspelen 20 of 30 jaar na Episode 4/5/6.

Grootse probleem ligt geloof ik bij George Lucas die niet nogmaals 10 jaar aan SW wilt besteden. Ik zou zeggen, laat iemand anders dan die films maken. Iemand als Peter Jackson of Ridly Scott..en ga zo maar door :cool:


Ik vind persoonlijk dat hij al te oud geworden is om er nog een Indiana Jones bij te doen ook, ik heb heel graag nog een Indy film maar ik vrees dat de kwaliteit wel eens aanzienlijk lager zou kunnen liggen, en probleem bij George Lucas, denk het niet hoor, ,aangezien het zijn bedoeling was van nog een episode 7,8,9 bij te maken, maar ja tijdsgebrek hé, en trouwens ik zou nog wel eens willen zien wat voor soort films die nog kan maken buiten Indiana Jones & Star Wars, verder heeft ie niet veel op zijn kerfstok hé.

En als het verhaal zich afspeelt 20 of 30 jaar na 4/5/6, dan zouden de hoofdpersonages dood moeten zijn of zo ? sorry maar luke was nog zo oud niet in episode IV hij kan onmogelijk 20 of 30 jaar later er niet meer zijn, en als het star wars is hebben ze er sowieso mee te maken.

Ik zou gewoon zeggen laat het zoals het zal zijn : 6 films en daarmee gedaan. Als ze dan toch nog films willen zou ik die maken over de gebeurtenissen voor de huidige saga : oprichting van de republiek, de sith oorlogen .... "adventures" of yoda (in 800 jaar ziet een jedi meester toch wel een beetje hé)

RobW
19-09-2002, 13:15
Ik zie een Episode 0: ''The Sith War'' wel zitten, om dat dit wer info kan verschaffen over Ep1, het mysterie van de Sith kan zo sterk verduidelijk worden.

Alex T
19-09-2002, 13:27
[QUOTE]Originally posted by Hans De Bisschop
[B]


En als het verhaal zich afspeelt 20 of 30 jaar na 4/5/6, dan zouden de hoofdpersonages dood moeten zijn of zo ? sorry maar luke was nog zo oud niet in episode IV hij kan onmogelijk 20 of 30 jaar later er niet meer zijn, en als het star wars is hebben ze er sowieso mee te maken.

Met 20 of 30 jaar later bedoel ik dat Luke Skywalker, Han Solo allemaal zo oud zijn als ze in het echt eruit zien. Luke is dan bv een Jedi master die een nieuwe generatie Jedi's traint. Han Solo is getrouwd met Leia en heeft kinderen (die de echte hoofdrollen van de film kunnen spelen). En fantaseer maar zo door....:D

Donovan
19-09-2002, 13:59
Battlestar Galactica.

Al was het alleen maar om te zien hoe veel beter dat met hedendaagse technieken is :D

Mike Philippens
19-09-2002, 14:38
Wat mij betreft maken ze geen sequels of prequels. Behalve natuurlijk als het altijd al zo bedoeld was, bijvoorbeeld LOTR. Daar heb je gewoon een boek dat ze kunnen volgen. Doorgaans zijn de sequels door anderen gemaakt en het eerste originele verhaal wordt nooit overtroffen. Er worden zoveel films gemaakt dus een sequel is niet iets waar je op moet zitten wachten. Het is anti-creatief en je kunt net zo goed naar een domme soap zitten kijken. Ga gewoon naar een nieuwe film kijken, laat je verrassen...

Lex v/d Moolen
19-09-2002, 16:57
Ik zie een Episode 0: ''The Sith War'' wel zitten, om dat dit wer info kan verschaffen over Ep1, het mysterie van de Sith kan zo sterk verduidelijk worden. Lijkt me ook wel gaaf, maar het hele Star Wars draait natuurlijk om de Skywalker familie.
Maar als losse film, geen episode dus zou het prima kunnen, er is al zoveel boeken mee volgeschreven, daar zou je idd een mooie vefilming van kunnen maken

Hans De Bisschop
19-09-2002, 17:04
Wat mij betreft maken ze geen sequels of prequels. Behalve natuurlijk als het altijd al zo bedoeld was, bijvoorbeeld LOTR. Daar heb je gewoon een boek dat ze kunnen volgen. Doorgaans zijn de sequels door anderen gemaakt en het eerste originele verhaal wordt nooit overtroffen. Er worden zoveel films gemaakt dus een sequel is niet iets waar je op moet zitten wachten. Het is anti-creatief en je kunt net zo goed naar een domme soap zitten kijken. Ga gewoon naar een nieuwe film kijken, laat je verrassen...

Maar van welke film kun je met zekerheid zeggen dat het de bedoeling was om een vervolg te maken of niet ? Geen enkele

Mike Philippens
19-09-2002, 19:48
Maar van welke film kun je met zekerheid zeggen dat het de bedoeling was om een vervolg te maken of niet ? Geen enkele
LOTR is een duidelijk voorbeeld omdat het de verfilming is van een boek(enreeks). Harry Potter zijn ook een stel boeken van dus dat is ook allemaal mogelijk.
Wat ik bedoel is dat het vervolg of voorloper vaak erg gekunsteld aandoet omdat ze later hebben bedacht dat er een tweede film moet komen omdat ze er zoveel aan verdiend hebben. Er zijn natuurlijk positieve uitzonderingen, vaak als de oorspronkelijke makers (regisseur, schrijvers en acteurs) weer aan het werk gaan. Maar heel vaak wordt een andere regisseur ingeschakeld en andere schrijvers omdat de oorspronkelijke hun vingers er niet aan willen branden.
Kijk, Terminator 2 was op zich nog wel geloofwaardig en Superman heeft in de strips al zoveel avonturen beleefd dat dat op zich ook nog wel kan. Maar Gladiator 2 gaat het gewoon nooit halen omdat het verhaal gewoon niet hetzelfde is. Je krijgt dan weer een film met grandiose effecten en misschien wel mooi geacteerd, maar het is gewoon een hele andere film. Sommige films staan gewoon op zich en een tweede deel slaat dan helemaal nergens op. Stel je eens voor "Memento 2: Where was I?"of "Saving Private Ryan 2:Still looking"...dat gaat toch niet...?

BrianB
19-09-2002, 20:30
BACK TO THE FUTURE!!! :D :D

ALSJEBLIEFT, ZEG DAT NOOIT MEER!!!!!! Ik kreeg bijna een hartverzakking!! P.S. Dat meende je toch niet serieus, he? Dat er van jou een deel vier van BTTF mag komen?

MAD
19-09-2002, 21:11
Ik heb een hekel aan vervolgen (uitgezonderd misschien vooraf geplande triologien, maar zelfs dan soms... grrr)!!! Zelfde verhaallijnen uitmelken. Verzin gewoon wat nieuws...

Er zijn wel een aantal goede vervolgen, maar er zijn veel meer slechte vervolgen die afbreuk doen aan het origineel.

Soms worden er allerlei rare trucs uitgehaald om reeds lang dood gewaande hoofrolspelers steeds weer tot leven te wekken. Alles voor een "nieuwe" kaskraker. "Alien" bv. werd hoe langer hoe vager naarmate de Alien weer tot leven gewekt moest worden (sorry David Ficher, we know you tried!). Ook in het horror genre wordt er tot mijn grote verdriet te veel uitgemolken (ik ben echt een Hellraiser fan, maar wel slechts tot deel 2!!!).

Het moet echt niet gekker worden. Dadelijk komen er nog vervolgen op films als Titanic en Pearl Harbor!

Zoooooooooo, uitgeraast.... nu mogen jullie weer rustig verder met deze post.... (6)

Jelger
19-09-2002, 21:13
Originally posted by Mike Philippens Maar Gladiator 2 gaat het gewoon nooit halen omdat het verhaal gewoon niet hetzelfde is. Je krijgt dan weer een film met grandiose effecten en misschien wel mooi geacteerd, maar het is gewoon een hele andere film. Sommige films staan gewoon op zich en een tweede deel slaat dan helemaal nergens op. Stel je eens voor "Memento 2: Where was I?"of "Saving Private Ryan 2:Still looking"...dat gaat toch niet...?

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je kan het niet wenselijk vinden dat er op een bepaalde film een vervolg komt, maar overal is wel een verder verhaal over te verzinnen. Saving Private Ryan kan gaan over het verdere leven van Ryan. En Gladiator over voor mijn part een neef van Maximus. Als ze ergens geld aan willen verdienen valt overal een vervolg op te verzinnen.

Job Genders
19-09-2002, 21:14
Volgens mij ben ik dan de ENIGE die wil weten wat CUBE 2 gaat worden :) Ik wil dolgraag een scifi thriller van de wereld waar die autistische jongen terecht komt, die die schuifpuzzel gemaakt had. Daar kun je nog een mooi verhaal aan breien lijkt me!

Mike Philippens
19-09-2002, 22:21
maar overal is wel een verder verhaal over te verzinnen
Het is dan toch niet origineel meer? Waar moet bijvoorbeeld een SPR II over gaan? Zal wel een slecht voorbeeld zijn, maar wat ik bedoel is dat (volgens mij) één van de kenmerken van een goede film de originaliteit is. Maak je een deel twee, heb je dat niet meer en moet de film zichzelf redden. Dat lukt met de meeste (zeg maar gerust 80%) van de se- en prequels dus gewoon niet. Goede uitzonderingen zijn er natuurlijk, maar ze zijn schaars. Vaak wordt het een persiflage op zichzelf.

Natuurlijk kun je overal een verhaal op verzinnen, maar de vraag is of je er op zit te wachten. Laten ze hun energie beter gebruiken om een originele film te maken. Dáár zit ik namelijk op te wachten, en niet op meer van hetzelfde.

Jelger
19-09-2002, 22:29
Ik ben ook (meestal) geen voorstander van vervolgfilms hoor! Ik was het alleen niet helemaal met je eens dat je zei dat het niet mogelijk was op goede films een vervolg te maken (op je voorbeelden weet ik ook even niet wat ze daar voor verhaal op moeten verzinnen). Voor de rest heb je helemaal gelijk (y) , alleen als ze echt een origineel idee hebben mogen ze een vervolg maken.

Raymond Vonk
19-09-2002, 22:43
van mij mag komen:

- Lethal weapon 5 (die kwam ook echt geloof ik)
- Deel 3 van I Know what you did last summer
- Ghostbusters III
- Mission: Impossible 3
- Toy Story 3

Nathan Strik
20-09-2002, 11:56
P.S. Dat meende je toch niet serieus, he? Dat er van jou een deel vier van BTTF mag komen? Tsja, het zou dan van mij alleen met Christopher Lloyd en Michael J. Fox in de hoofdrollen mogen, maar gezien de gezondheidstoestand van de heer Fox, is het inderdaad een onrealistische wens.

Ik zie een vierde deel bij nader inzien dan ook niet zitten omdat dit dus met andere acteur(s) zou moeten.

Mike Philippens
20-09-2002, 12:00
Ik was het alleen niet helemaal met je eens dat je zei dat het niet mogelijk was op goede films een vervolg te maken
Dat was inderdaad een beetje kort door de bocht. Het kan natuurlijk wel, alleen lukt het ze vrijwel nooit (vind ik dan).
Meestal is het zo overduidelijk dat het alleen maar om de $$$ te doen is en het geen bal meer te maken heeft met enige creatieve inspanning. Kijk eens naar Blues Brothers 2000 of de nieuwe Shaft. Vooral deze films gaan nooit werken 30 jaar later omdat de films aan de periode vastzitten. Een vervolg of remake gaat dan ook niet werken omdat de kritieke succesfactoren van de film niet aanwezig zijn.

gollum
20-09-2002, 15:07
Er komt een vervolg op cube . Sterker nog. Hij is al af en toert de amerkaanse en canadese fetivals af. Hij heet "HYPERCUBE" en schijnt erg onderhoudend met verbeterde effecten te zijn. Volgens de critici wordt alleen teveel verklaard. Maar daar zitten sommige mensen misschien wel op te wachten.
ow een vervolg op interview with the vampire met de originele cast en regisseur zie ik wel zitten, en dan eerst. "the vampire lestat" en niet Queen of the bloody damned!!!

Lars_JJ
20-09-2002, 20:18
Spaceballs natuurlijk! en Galaxy Quest....

Cartman1974
20-09-2002, 20:28
Ik durf het bijna niet te typen:

Ace Ventura (6)

Lars_JJ
20-09-2002, 20:35
En die komt ook, er komt ook (en ik wacht er met smacht op):

The Mask II

Sander Meijer
20-09-2002, 22:06
Ik zou dus nimmer een BTTF4 of DH4 willen zien.

En ik ga me derdege afvragen of Indy 4 nog wel de magic van vroeger gaat halen.

RobW
21-09-2002, 09:32
DH4???

Dave
21-09-2002, 09:33
DH4???

DH4 = Die Hard 4

RobW
21-09-2002, 11:39
Aha, nee, doe maar niet.

Lars_JJ
21-09-2002, 13:13
BTTF4 is al heel lang in de planning, maar met een andere cast. Een soort van zelfde naam, andere film.

Mich
21-09-2002, 18:43
En die komt ook, er komt ook (en ik wacht er met smacht op):

The Mask II

Ace Ventuara III & The Mask II ... maar is het ook met Jim Carrey ?
Indien niet :nono:

Martijn Veldhuizen
22-09-2002, 06:47
Ik zou dus nimmer een BTTF4 of DH4 willen zien.

En ik ga me derdege afvragen of Indy 4 nog wel de magic van vroeger gaat halen.

Helemaal mee eens, dat terroristen gebeuren is nu wel genoeg uitgekauwd, BTTF is gewoon af zo en heeft geen vervolg nodig, ook niet met een nieuwe cast. Over Indy 4 heb ik mijn twijfels, ook al omdat H. Ford aardig op leeftijd begint te raken.

Lars_JJ
22-09-2002, 12:11
BTTF4 zou ook niet echt een vervolg worden. Meer een totaal nieuwe film overtijdreizen, maar met BTTF als titel.

Lex v/d Moolen
22-09-2002, 13:42
BTTF4 is al heel lang in de planning, maar met een andere cast. Een soort van zelfde naam, andere film. Laat me raden, met de kinderen van de Doc, Jules en Vern:rolleyes:

Dave
23-09-2002, 07:50
Resident Evil :D :cool:

Mich
25-09-2002, 19:41
Ik zou heel graag een 5e Alien zien. Liefst op aarde ... en als het kan maak er de laatste van en laat de Aliens winnen.

RobW
25-09-2002, 19:57
Nee, Alien 5 moet ook een Alien 6 komen dan, want dan zijn de eerste 3 een trilogie een trilogie, en ook de laatste 3, en deel 4 is dan deel 1 van de nieuwe trilogie, en de titel klopt ook.
Deel 5 op aarde, deel 6 op hun planeet.

Mich
25-09-2002, 20:13
Dat mag van mij ook. Aliens veroveren de aarde (deel 5) en om te winnen moeten we naar hun planeet (6). En we verliezen ... dat verdienen de beestjes na 6 goede films

Zo origineel als een blok kaas ... but I'll enjoy it (y)

Kasper P.
25-09-2002, 20:28
Da's geen film, da's een attractie in de Universal studio's in Los Angeles, waarbij je zelf een ritje in een DeLorean kan maken, onder het deskundig toezicht van doc Emmett Brown. De dag dat ik in LA was, was er niet veel volk in Universal Studio's heb The Ride 3x na elkaar gedaan :)

Vergelijkbaar met Terminator-3D! Ben ik ook ingeweest is echt geweldig (y)

RobW
25-09-2002, 21:41
Ben ik ook ingeweest is echt geweldig (y)

Beide zijn 2 toppertjes(y)

M Balje
30-09-2002, 12:12
van mij mag komen:

- Deel 3 van I Know what you did last summer


Zeker iets van:

Deel 3: I know what you know what i did last summer
Deel 4: You know what i know what you did last summer
Deel 5: Episode 1: What you know what i did last summer 1
Deel 6: Episode 2: What you know what i did last summer 2
Deel 7: O, No he know what i did last summer
Deel 8: O, no he still know what i did last summer :D

M Balje
30-09-2002, 12:14
Zeker iets van:

Deel 3: I know what you know what i did last summer
Deel 4: You know what i know what you did last summer
Deel 5: Episode 1: What you know what i did last summer 1
Deel 6: Episode 2: What you know what i did last summer 2
Deel 7: O, No he know what i did last summer
Deel 8: O, no he still know what i did last summer :D

Aljeblieft niet :nono:

H@gar
01-10-2002, 11:13
Mwoa, nog 1 filmpje daarvan lijkt me wel wat...
I know what you did last couple of summers... :cool:

Rogier Burghout
01-10-2002, 14:32
Nou, om even de geruchtenmolen weer op te zwepen en sommige feitjes te geven:
- het schijnt dat Brett Rantner na Red Dragon toch weer begint aan Rush Hour 3.
- Independence day 2 wordt ook aan gewerkt
- Die Hard 4 uiteraard alleen met Bruce. There´s no other optoin....;)
- Mission Impossible 3 wordt genoemd. Deze wordt gemaakt en geregisseerd door:.....David Fincher (6)

Vpoorderest is een 5e Lethal Weapon altijd leuk, zolang het verhaal maar een toegevoegde waarde geeft, maw dat de karakters weer een ontwikkeling doormaken. Dat maakt de 4 eerdere films juist zo goed.

Verder komt Cube II: Hypercube ergens volgend jaar uit, direct-to-video (en DVD hoop ik). heb de trailer gezien. ziet er op zich aardig uit. ipv 6 uitgangen in één ruimte zijn het ook weer verschillende ruimtes of zoiets....ik zie het wel.

Pietje
02-10-2002, 01:50
van mij mogen ze u.s. Marshals 2 maken (uiteraard met Tommy Lee Jones)
Tsjah dat is naar mijn idee de enige film waar ze 'n sequel van moeten maken.. met BTTF zijn ze te laat... en de Originele Star Wars Trilogy is al teveel beschadigd.

Nee dank u:
Seriously Dude, Where's My Car?
The Fast and the Furious 2
True Lies 2
The Whole Nine Yards 2
Charlie's Angels 2
Analyze That
Shanghai Knights
etc.

Allemaal bijzonder slechte films :) Op True Lies na. Die vond ik wel goed.
True Lies 2 komt er als het goed is aan, met Schwarzenegger. Hier de imdb link: http://us.imdb.com/Title?0238674 . Een tijdje geleden stond op imdb als regisseur ook James Cameron, maar dat hebben ze kennelijk weggehaald. Volgens het laatste nieuws op http://upcomingmovies.com/truelies2.html is het echter nog steeds James Cameron die hem gaat regisseren.

Tim Weisselberger
02-10-2002, 20:19
Allemaal bijzonder slechte films Op True Lies na. Die vond ik wel goed. True Lies 2 komt er als het goed is aan, met Schwarzenegger.

sterker nog... ze komen er allemaal aan :eek:

Narc
05-10-2002, 17:03
Ik vind dat op Mad Max absoluut het vervolg moet komen.

En volgens een insider van 20th Century Fox heeft Mad Max 4 het groene licht gekregen. Als het gerucht klopt, dan zal de productie in maart 2003 van start gaan met opnieuw George Miller aan het roer, die ook de eerste drie Mad Max films maakte.

Niels Simons
05-10-2002, 17:06
TERMINATOR 3 !!!!

rise of the machines,on july 3, 2003

PERFECT!!!!

en natuurlijk nog vele star wars films.......

Niels Simons
05-10-2002, 17:08
de link van true lies 2 op imdb staat er al tijden,ik reken er al niet meer op...

terminator 3 is echter sowieso in aantocht,dus daar gaan we eerst van genieten!(kon ik maar vast een plaats in de bioscoop reserveren voor het eerste half jaar als ie uit is!!)

Narc
05-10-2002, 17:11
de link van true lies 2 op imdb staat er al tijden,ik reken er al niet meer op...

terminator 3 is echter sowieso in aantocht,dus daar gaan we eerst van genieten!(kon ik maar vast een plaats in de bioscoop reserveren voor het eerste half jaar als ie uit is!!)

Misschien is deze link beterTrue Lies 2 (http://web.tiscali.it/iompao/trueliesdueng.htm)

GJB
08-12-2002, 18:42
Taxi 3 :D
Maar hoorde dat die er al aan komt :D
Maar weet iemand of het waar is dat Sylvester Stalone erin mee zal spelen want dat heb ik ook ergens gelezen
:confused:



Taxi drie gaat in januari in Frankrijk in premiere. Sylvester Stallone heeft inderdaad een kleine rol in deze film.

link 1 (http://site.voila.fr/symaski)

link 2 (http://www.allocine.fr/article/fichearticle_gen_carticle=713542.html)

Jaap22
08-12-2002, 18:44
Boondock Saints!! gelukkig komt hier een vervolg van, maar een boondock saints 3 zal ik ook niet erg vinden :D

The Scratcher
08-12-2002, 20:04
Blade Runner II lijkt me ook wel wat. Echter alleen met Harrison Ford en een goede regisseur aan boord.

Timothy
09-12-2002, 10:54
Wat mij betreft maken ze geen sequels of prequels. Behalve natuurlijk als het altijd al zo bedoeld was, bijvoorbeeld LOTR.

Dan heb je de appendixen nog niet gezien.
Want daarin wordt verteld dat Peter Jackson eigenlijk 2 films in gedachten had. Toen de filmmaatschappij vertelde dat ze er slechts 1 mochten maken, gingen ze (met toestemming van die filmmaatschappij) op zoek naar een andere. Daar werd na het uitleggen van het idee verteld:"En jij vindt dit goed voor 2 films, wij niet! Wij vinden dat je er 3 van moet maken" En dus geschiede...

Hans De Bisschop
09-12-2002, 10:59
Dan heb je de appendixen nog niet gezien.
Want daarin wordt verteld dat Peter Jackson eigenlijk 2 films in gedachten had. Toen de filmmaatschappij vertelde dat ze er slechts 1 mochten maken, gingen ze (met toestemming van die filmmaatschappij) op zoek naar een andere. Daar werd na het uitleggen van het idee verteld:"En jij vindt dit goed voor 2 films, wij niet! Wij vinden dat je er 3 van moet maken" En dus geschiede...

Het verhaal is/was nog altijd hetzelfde ... men heeft het gewoon anders gespreid in plaats van over 2 films over 3 films ....

Timothy
09-12-2002, 11:05
Ja, maar de regel: "er waren 3 boeken, dus er komen automatisch 3 films" gaat dus niet op, en dat bedoelde ik. (en voor de nitpickers: ja het zijn eigenlijk 6 boeken)

M Balje
09-12-2002, 23:40
Weet iemand eigelijk of er ooit nog een vervolg komt op The Saint uit 1997 met Val Kilmer.

Hans De Bisschop
10-12-2002, 07:55
Weet iemand eigelijk of er ooit nog een vervolg komt op The Saint uit 1997 met Val Kilmer.

Ik hoop van niet en als er dan al een vervolg komt .... dan liefst GEEN Val Kilmer ...... Een regelrechte schande is die film voor de originele TV-Serie is het ja ...

Mich
10-12-2002, 20:14
Weet iemand eigelijk of er ooit nog een vervolg komt op The Saint uit 1997 met Val Kilmer.

nog niks van gehoord, betwijfel het, maar vond het wel een goede film ie nog in de collectie opgenomen moet worden maar wel tegen een leuk prijs (een 15.00 EUR bv) ;)

Kasper P.
10-12-2002, 20:55
nog niks van gehoord, betwijfel het, maar vond het wel een goede film ie nog in de collectie opgenomen moet worden maar wel tegen een leuk prijs (een 15.00 EUR bv) ;) Hij ligt voor 15 euro bij de Bart Smit! Halen dus :d Ik ga hem in ieder geval ook halen!

M Balje
10-12-2002, 20:57
Ik hoop van niet en als er dan al een vervolg komt .... dan liefst GEEN Val Kilmer ...... Een regelrechte schande is die film voor de originele TV-Serie is het ja ...

Die komt in de HH,lees deze thread maar ff.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=14893

Hans De Bisschop
10-12-2002, 21:07
Die komt in de HH,lees deze thread maar ff.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=14893

1. Daar heb ik niks aan want ik ben Belg
2. Ik heb ze allen op DVD
3. Toch bedankt voor de informatie

:D

Ettepet
10-12-2002, 21:24
Toy Story 2 mag wat mij betreft een vervolg hebben. Een halve vete tussen de hoofden van Disney en Pixar zit helaas in de weg.

Oh, en eindelijk eens een degelijk vervolg op "The adventures of Winnie the Pooh" zou ook welkom zijn, of Alladin, of... ;)

Mich
10-12-2002, 23:00
Hij ligt voor 15 euro bij de Bart Smit! Halen dus :d Ik ga hem in ieder geval ook halen!

vrijdag naar de Bart Smit :) thanks

Mich
10-12-2002, 23:01
Zou ik het durven zeggen. ... .
JA ....

Ik zou graag een vervolg hebben op ID4 ...

Kasper P.
11-12-2002, 07:01
vrijdag naar de Bart Smit :) thanks Ik zag wat paramount titels daar liggen voor 15 euro: The saint, Along came the spider, en nog een nieuwere van Travolta (ff de naam kwijt)

~*Sour-girl*~
11-12-2002, 16:16
Joyride 2!

Rickje
11-12-2002, 16:19
American Pie 3
komt er ook aan dus ik wacht er maar geduldig op... als hij uitkomt dan wacht ik geen moment :D

Mich
11-12-2002, 17:46
Ik zag wat paramount titels daar liggen voor 15 euro: The saint, Along came the spider, en nog een nieuwere van Travolta (ff de naam kwijt)

Hou er mee op :) ik word arm op deze manier ;)

T. van Keeken
11-12-2002, 20:07
Alles van Pixar mag van mij vervolgd worden. Nog een Batman (maar dan weer van Tim Burton, met Michael Keaton...) zie ik ook wel zitten. Nog 20 Bondfilms kan ook geen kwaad.

Danny Frolich
13-12-2002, 15:24
MIBIII zit er niet op te wachten na het tweede deel, wat een herhaling van de eerste is, en zo te zien hadden Mr smith en Mr jones er niet zo veel zin in maar deden ze het voor het leuke bedrag.Hetzelfde verhaal met XXX (niet doen) zie liever het gemompel van Stallone of Arnie S.

Een vervolg van deze films zou net zo stom zijn als TITANIC II !

M Balje
14-12-2002, 00:05
Toy Story 2 mag wat mij betreft een vervolg hebben. Een halve vete tussen de hoofden van Disney en Pixar zit helaas in de weg.

Oh, en eindelijk eens een degelijk vervolg op "The adventures of Winnie the Pooh" zou ook welkom zijn, of Alladin, of... ;)

De Fraak van Arafat is deel 2 van Alladin.

Ettepet
29-12-2002, 20:08
De Fraak van Arafat is deel 2 van Alladin.
Ik zei een 'degelijk' vervolg... ;)

ps: Was dat trouwens niet: "de wraak van jaffar" o.i.d.?

Martin X
29-12-2002, 22:11
Rocky!
Inmiddels is het bijna zover en beginnen ze aan het filmen voor Rocky 6.
I know, het niveau daalt met elk vervolg, maar Rocky 1 was van zo'n hoog niveau en Rocky 5 was nog steeds het bekijken waard.
Ben overigens benieuwd hoe de oudere Rocky zich zal redden in deze nieuwe film.
Of... zouden ze hem laten dood gaan? Zakdoeken!

Paul_Knoop
29-12-2002, 23:27
Ik vind dat ze wel een vervolg op "Duel" mogen maken.

Alleen dan wel met spielberg als regisseur

Flabmaster2000
29-12-2002, 23:53
Er is in 1991 Spraken geweest van een deel 4 genaamd:

Back to the Future... The Ride

,maar dat ging niet door om een of andere reden.

Ik denk omdat Michael J. Fox er geen zin in had.

Lees:

http://us.imdb.com/Title?0101392

Ik weet niet of deze al beantwoord,maar dit is geen film hoor...Dit is een film over een atractie in een pretpark.Net zoals er in Warner Bros. Batman is en in Universal Studios Jurassic Park dingetje.....Is geen film.
Groetjes...ik.:)

Gabriel B.
27-08-2003, 09:29
Na het heel sterke The Adventures of Buckaroo Banzai Across The Eighth Dimension gezien te hebben, zit ik te wachten op de het vervolg dat aangekondigd word aan het einde van de film : Buckaroo Banzai Against The World League Of Crime.
Aangezien de eerste dateert uit 1984 verwacht ik niet al te veel. ;)

Reinbo
27-08-2003, 13:17
Geen een! Ik wil veel liever iets origineels zien! :evil:

Gabriel B.
27-08-2003, 21:29
Pirates of the Caribbean-Top film!
daar wil ik absoluut een vervolg op. Met als absolute voorwaarde dat Depp en Bloom weer meedoen. ... en Davenport (y)

Pinhead
27-08-2003, 22:50
Terminator 4 (komt eraan ;) )
Final Destination 3 (De eerste 2 zijn top)
Evil Dead 4
The Thing 2 zou ook wel cool zijn.

pavko
03-09-2003, 01:07
Voor herhalingen hebben we toch al televisie?

:(

Ezykeyal
03-09-2003, 18:06
Terminator 4 ?
Na het einde van deel 3 zou ik het hierbij laten, ach ja misschien een verfilming van het verzet maar ja wat kan daar nou boeiend aan zijn dan alleen maar mensen en robots die elkaar afslachten ?

Ik wil zeker een betere verfilming zien van resident evil die meer naar het originele verhaal van de game is gericht want ik vindt die eerste film echt vet zuigen wat een klote film !

Meer boeken van Tolkien zou ik graag verfilmd zien en ook Anne Rice boeken (Interview with a Vampire).

Gabriel B.
03-09-2003, 21:16
Grosse Point Blank mag ook en vervolgje hebben... met Cusack natuurlijk.

Philippe
03-09-2003, 21:23
Beverly Hills Cop 4 zou er van mij ook mogen komen. Heb in het verleden eens vaagweg ergens opgepikt dat er plannen bestonden voor een vierde deel waarin Axel Foley Parijs op stelten zet.

Pinhead
03-09-2003, 22:35
Terminator 4 ?
Na het einde van deel 3 zou ik het hierbij laten, ach ja misschien een verfilming van het verzet maar ja wat kan daar nou boeiend aan zijn dan alleen maar mensen en robots die elkaar afslachten ?

Het einde van T3 is juist het begin...

Harry V.
04-09-2003, 00:01
Grosse Point Blank mag ook en vervolgje hebben... met Cusack natuurlijk.

en Cusack :wink:

Rickje
06-09-2003, 17:15
Lethal Weapon 5 mag van mij wel komen.
Resident Evil 2 mag ook wel maar zeker vervolg op 2F2F.

A.J
06-09-2003, 18:26
Vervolg op Blade 1 en 2 zou leuk zijn, en die komt er ook. Namelijk Blade: Trinity

The Scratcher
07-09-2003, 21:47
Vervolg op Blade 1 en 2 zou leuk zijn, en die komt er ook. Namelijk Blade: Trinity

Trinity, daar is toch al een film van? Dat is toch die chick uit The Matrix films, wordt ze nu opeens een vampirella ofzo? 8)

Laurens-Jan
07-09-2003, 22:09
Trinity betekent ook zoiets als Drie-eenheid.
Deze derde Blade film heeft verder niks met de Matrix-Trinity te maken.

Daan de G.
08-09-2003, 08:26
Terminator 4 (komt eraan ;) )
Final Destination 3 (De eerste 2 zijn top)
Evil Dead 4
The Thing 2 zou ook wel cool zijn.

idd , 2 thumbs up voor de thing 2, met hedendaagse technieken kan het nog goorder worden, als ze maar niet teveel op computer effecten leunen...

Pinhead
08-09-2003, 11:04
Terminator 4 (komt eraan ;) )
Final Destination 3 (De eerste 2 zijn top)
Evil Dead 4
The Thing 2 zou ook wel cool zijn.

idd , 2 thumbs up voor de thing 2, met hedendaagse technieken kan het nog goorder worden, als ze maar niet teveel op computer effecten leunen...

Precies! Van die wezens in een stad (new york?) zou erg gaaf zijn. *Kwijlt*
Zou wel leuk zijn als ze Kurt Russell Terug brachten, inclusief Carpenter natuurlijk.

Daan de G.
08-09-2003, 11:41
Terminator 4 (komt eraan ;) )
Final Destination 3 (De eerste 2 zijn top)
Evil Dead 4
The Thing 2 zou ook wel cool zijn.

idd , 2 thumbs up voor de thing 2, met hedendaagse technieken kan het nog goorder worden, als ze maar niet teveel op computer effecten leunen...

Precies! Van die wezens in een stad (new york?) zou erg gaaf zijn. *Kwijlt*
Zou wel leuk zijn als ze Kurt Russell Terug brachten, inclusief Carpenter natuurlijk.

Russel blijkt de enige overlevende en word naar het ziekenhuis gebracht ergens in amerika...daar blijkt hij toch besmet te zijn geraakt en voor dat iedereen het doorheeft blijkt de halve stad al besmet te zijn...
en dan geen happy end :)

Philippe
08-09-2003, 11:42
Een vervolg op de heerlijke komedie A Night At The Roxbury mag er ook wel komen. Schitterende rollen van Chris Kattan en Will Ferrell als de Butabi broertjes.

Graven
08-09-2003, 12:46
Terminator 4 (komt eraan ;) )
Final Destination 3 (De eerste 2 zijn top)
Evil Dead 4
The Thing 2 zou ook wel cool zijn.

idd , 2 thumbs up voor de thing 2, met hedendaagse technieken kan het nog goorder worden, als ze maar niet teveel op computer effecten leunen...

Precies! Van die wezens in een stad (new york?) zou erg gaaf zijn. *Kwijlt*
Zou wel leuk zijn als ze Kurt Russell Terug brachten, inclusief Carpenter natuurlijk.

Russel blijkt de enige overlevende en word naar het ziekenhuis gebracht ergens in amerika...daar blijkt hij toch besmet te zijn geraakt en voor dat iedereen het doorheeft blijkt de halve stad al besmet te zijn...
en dan geen happy end :)

klinkt bekend, heel erg bekend.......... lijkt een beetje op alien 3

van mij mogen ze wel een nieuwe Jack Ryan maken, Kardinaal in het Kremlin lijkt me erg geschikt. is niet echt een vervolg, maar toch

The Scratcher
08-09-2003, 21:11
Deze derde Blade film heeft verder niks met de Matrix-Trinity te maken.

Joh, je meent het! :shock: :)

Milamber
09-09-2003, 09:32
Is er trouwens ooit een vervolg op de Goonies gekomen?

dckoppen
09-09-2003, 10:14
Mijn vervolg top 10:

1Back To the Future
2The Godfather
3Goodfellas
4Rush Hour 3
5The mask of Zorr
6TheMask
7Rat Race
8Terminator 4(wil weten hoe het afloopt!)
92Fast 2furious
10Triple X

Pinhead
09-09-2003, 22:40
Russel blijkt de enige overlevende en word naar het ziekenhuis gebracht ergens in amerika...daar blijkt hij toch besmet te zijn geraakt en voor dat iedereen het doorheeft blijkt de halve stad al besmet te zijn...
en dan geen happy end :)

Not bad at all. Schrijf jij het verhaal, dan regiseer ik 'em. :D

Pinhead
09-09-2003, 22:43
Mijn vervolg top 10:

1Back To the Future
2The Godfather
3Goodfellas
4Rush Hour 3
5The mask of Zorr
6TheMask
7Rat Race
8Terminator 4(wil weten hoe het afloopt!)
92Fast 2furious
10Triple X

Ik vindt dat ze de BACK TO THE FUTURE reeks moeten laten voor wat het is. Michael J Fox komt niet terug. Er was een tijdje terug sprake over avonturen van Doc met Sarah Michelle Gellar.
Nu heb ik daar niets tegen, Gellar is altijd fijn om te zien nietwaar?
Maar laat deze reeks voor wat het is. Het is perfect zo.

The Gr8oNe
10-09-2003, 11:31
The Lost Boys, wa ik zo zonder te denken op kom.




HighLight of the Day:
http://www.moviefreakz.nl/dvdtracker/index2.php?user=FreaKZiLLa

Daan de G.
10-09-2003, 12:07
Russel blijkt de enige overlevende en word naar het ziekenhuis gebracht ergens in amerika...daar blijkt hij toch besmet te zijn geraakt en voor dat iedereen het doorheeft blijkt de halve stad al besmet te zijn...
en dan geen happy end :)

Not bad at all. Schrijf jij het verhaal, dan regiseer ik 'em. :D

en dan doet WETA wel de effecten, en PJ assistant director ;)
en ik speel de hoofdrol samen met Dave (peefie) ;)

Philippe
10-09-2003, 20:46
Er mag altijd een vervolg op de Friday-trilogie komen. Geweldige films met Ice Cube.

M Balje
10-09-2003, 21:27
Mijn vervolg top 10:

1Back To the Future
2The Godfather
3Goodfellas
4Rush Hour 3
5The mask of Zorr
6TheMask
7Rat Race
8Terminator 4(wil weten hoe het afloopt!)
92Fast 2furious
10Triple X

Volgens een remour staan de opnames van The Mask of Zorro 2 in de plannig voor half 2004 Wederom gerigiseert door Martin Campbell.
Triple X 2 komt in 2005 Volgens remour gerigiseerd door Lee Tamahori. http://us.imdb.com/title/tt0329774/
Rush hour 3 komt uit in 2005. http://www.imdb.com/title/tt0293564/
Het vervolg op The Mask (zonder Jim Carrey) komt er ook aan: (The mask 2) Son of the Mask in 2004 http://www.imdb.com/title/tt0362165/

redshark
11-09-2003, 02:11
predator 3 mogen ze van mij wel maken.. (beetje zinloos slachten :wink: )

Timothy
11-09-2003, 09:49
Mijn vervolg top 10:

1Back To the Future
2The Godfather
3Goodfellas


Deze 3 zou ik willen nomineren als "alstublieft NOOIT vervolgen"

- BTTF is af, en Michael J Fox komt toch niet terug.
- The Godfather is ook klaar. De circel is rond. Zou om Andy Garcia kunnen gaan, maar dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten. Te ver gezocht.
- Goodfellas???? Is waargebeurd! Hoe vervolg je dat?

Rush Hour 3 vind ik wel leuk, omdat dat pretentieloos vermaak is. (Films als XXX2 en 2F2F vind ik ook best, daar ga ik gewoon niet naar toe) Maar bij deze 3 films kan alleen afbreuk worden gedaan aan het verhaal.

Verder zou ik een nieuw vervolg op Drunken Master wel zien zitten, waarin Jackie Chan zijn kunsten overbrengt op een nieuwe generatie.

Lex v/d Moolen
11-09-2003, 10:35
Die Hard IV staat nog steeds in de planning
http://us.imdb.com/title/tt0337978/

Gabriel B.
11-09-2003, 10:36
Een vervolg op Dune ?

Graven
11-09-2003, 11:58
Een vervolg op Dune ?
is al gemaakt, children of dune, miniserie van scifi channel

mjlfadriaans
29-09-2003, 07:21
Welke film vinden jullie dat een vervolg moet krijgen:
MIB3
Rush Hour 3

????? Hoe bedoel je deze? Welke van die twee films, die nog niet gemaakt is, moeten een verveolg krijgen? :).

Van mij mogen ze de Planet Of The Apes afmaken, of The Ring.

pieter bond
30-08-2004, 17:24
Star Wars 7,8,9
MIB3
The rescuers3
Matrix 4
Pulp Fiction 2 :P

Dennis Kuijper
30-08-2004, 17:47
Star Wars 7,8,9
MIB3
The rescuers3
Matrix 4
Pulp Fiction 2 :P

Pulp fiction 2?laten ze dat maar niet doen he.
Matrix 4?is dat nou wel verstandig na 2 mindere delen.

Evil Hobbit
30-08-2004, 17:50
8) BAD TASTE 8)
the bastards are back! :D

en een nieuwe Reddertjes/Rescuers zou idd erg leuk zijn.

een nieuwe Batman van Burton zelf.

ondanks dat de serie mooi is afgesloten lijkt het me toch weer leuk om een nieuwe Lethal Weapon te zien.

Alette1
30-08-2004, 18:25
Lethal Weapon!! Een vijfde deel zou helemaal te gek zijn :D

manon kuik
30-08-2004, 18:49
Welke film vinden jullie dat een vervolg moet krijgen:
MIB3
Rush Hour 3

????? Hoe bedoel je deze? Welke van die twee films, die nog niet gemaakt is, moeten een verveolg krijgen? :).

Van mij mogen ze de Planet Of The Apes afmaken, of The Ring.

Idd graag een vervolg op:

Rush Hour 2 (!!!!!!! )

en ook leuk zou zijn

Beverly Hills Cop 3

kazlatan
30-08-2004, 19:00
Idd graag een vervolg op:

Rush Hour 2 (!!!!!!! )



Rush Hour 3 staat gepland in 2005.

chimera01
30-08-2004, 19:08
Passion of Christ, ik ben zo nieuwsgierig hoe het verder gaat..................

Symphony X
30-08-2004, 19:08
nightmare on elmstreet 8
nightmare on elmstreet 9
.......


resident evil komt al een nieuw deel....

uh x-men 3 komt er geloof ik ook al aan

een nieuwe batman ook al

BoB 2 maybe...komt nu ook ff nix in me op :?

Paul H.
30-08-2004, 19:36
BoB 2 maar dan een keer de pacific-kant van WW 2.

Master and Commander dat kan nog beter en heftiger...

Hankster
30-08-2004, 20:22
ik kijk iig uit naar de al geplande /bijna gerealiseerde sequels;
SW3, X3, Spider-Man3, PotC2 en HP4, M:I3

Maar van mij mogen er nog wel sequels komen van;
Indy 4 .. moet wel een succes zijn :D

T4 .. deel 3 was duidelijk in inleiding naar een grootse finale

Pulp Fiction .. niet zozeer een sequel, maar ik zag altijd wel wat in het plan voor een verfilming over de Vega-bros .. Travolta en Madsen in 1 film :D

Jurassic Park IV .. staat al wel gepland, maar t wil niet zo vlotten met een goed script, dus tis nog niet zo heel erg ckr .. en deel 3 s**kte aan alle kant; dat moét beter kunnen.

Master and Commander2 .. deeltje 1 was geweldig en biedt veel mogelijkheden voor zeer geslaagde sequels.

Alien V .. ff de zure smaak van deeltje 4 wegspoelen .. en ik vrees ook van AvP :(

Hannibal Lecter 4 .. want het einde van Hannibal geeft mij nou niet echt een voldaan gevoel :P

en kom ook maar door met American Pie 4: American Baby, Toy Story3, ID4-2 en South Park Biggest, Longest en Uncut :D

HiddeV
30-08-2004, 22:04
Mijn vervolg top 10:

1Back To the Future
2The Godfather
3Goodfellas
4Rush Hour 3
5The mask of Zorr
6TheMask
7Rat Race
8Terminator 4(wil weten hoe het afloopt!)
92Fast 2furious
10Triple X

van dit lijstje wil ik maar 2 vervolgen ooit zien en dat zijn T4 en rush hour 3. maar ik ben benieuwd hoe jij een 2e deel van goodfellas voor je ziet?

Ro1671
31-08-2004, 18:48
Ik heb altijd (stiekem) gewacht op een vervolg op True Romance, al was het verhaal perfect af,... kweenie..

Verder lijkt me een vervolg op Heat mij ook wel,... [spoiler:6838966d7f]robert deniro toch niet dood, ambulance, opgeknapt, and back 2 battle![/spoiler:6838966d7f]

:)

Jordy van Buel
31-08-2004, 20:28
Vervolgen die ik wel zou willen zien:
- American History X 2
- Speed 3 (met Keanu)
- Godzilla 2 (er was nog 1 ei dames en heren)

Hankster
31-08-2004, 22:27
American History X 2?? .. als ze m.i. iets niet moeten doen ..

en Speed 2 was al zó slecht .. khad die draak na 3 kwartier maar van ellende afgezet .. deel 1 was zo'n actiefilm die op zich zelf stond .. t was gewoon cool en je wíst al gewoon dat een vervolg niet leuk meer zou worden, in tegenstelling tot veel andere actie films btw waarbij een vervolg echt wel leuk kan zijn.

Godzilla 2 zou idd wel vet kunnen zijn. Hoewel de film tot de grond toe is afgekraakt, heb ik me met deze popcorn film best vermaakt; zo'n film is gewoon wel eens lekker af en toe :)

ik bedenk me opeens dat een The Rock 2 ook onwijs zou zijn zeg :D The Rock is echt één van mn favo acties, en je kan best nog wel een goede sequel erop maken.

Lex v/d Moolen
31-08-2004, 22:32
ik bedenk me opeens dat een The Rock 2 ook onwijs zou zijn zeg :D The Rock is echt één van mn favo acties, en je kan best nog wel een goede sequel erop maken.Het einde suggereert dat er best wel eens een vervolg (onder een andere naam) zou kunnen gemaakt worden.
Maar ik hoop het eigenlijk niet. Het zal toch moelijk zijn om de eerste film in kwaliteit te benaderen, laat staan overtreffen.

mjlfadriaans
01-09-2004, 11:18
Sommige filsm die ik erg goed vind, wil ik ook zo houden eigenlijk :). Ze kunnen het ook goed verzieken namelijk. Vervolgen vind ik best, mits het iets toevoegt, niet om het succes uit te buiten.

Matrix 4? Verhaal is afgerond, anders blijf je aan de gang.
Star Wars mogen ze van mij mee doorgaan, dus 7, 8 en 9, best allemaal. Sommige films vallen in de categorie James Bond, xXx, Mission Impossible, Indiana Jones is een twijfelaartje.

Terminator 4 wil ik ook wel zien ja, de andere delen die bij Passion of the Christ horen .... Underworld 2 (die komt) .... een volgende Hulk film wil ik wel graag zien (The Leader / Abomination).

Daarnaast .... ik ben een fan van X-files, wat is er in Godesnaam mis met een open einde? Kunnen die Amerikanen daar niet tegen of zo? Ik vind dat wel wat hebben. Ik vind dat bij een aantal films zo lekker als ze je met een vraagteken achterlaten .... en die kracht wordt HELEMAAL weggenomen als er een vervolg komt.

Rob Eric Blank
01-09-2004, 11:35
Vervolgen....aub niet teveel. Wordt al veel te veel gedaan in Hollywood. Vooral om snel geld te verdienen, echt iets nieuws verzinnen hoeft dan nl. niet.
Misschien een prequell op Pulp Fiction, Vega Brothers lijkt me goed.
Oja vervolg van James Bond (dat moet altijd kunnen). POTC 2 lijkt me ook wel interessant, lekker hersenloze actie met een fenomenaal acterende Depp.

Maar aub geen Matrix 4 (lijkt me stug na 2 knudde delen), geen Godfather 4.

Er zijn maar weinig films waar het vervolg beter van is dan het orgineel (Godfather II en T2). Meestal is het een hersenloze herhalings oefening waar ik totaal niet op zit te wachten. Probeer eens orgineel te zijn ipv. snel geld te willen verdienen (wat toch het belangrijkste doel van Hollywood is). Lijkt de laatste tijd wel een groot re-make verhaal en vervolg cyclussen van films.

Psycho313_nl
02-02-2005, 10:40
Met alle aangekondigde prequels en sequels misschien leuk om deze topic nieuw leven in te blazen :)

Waar ikzelf graag een nieuw van zou willen zien:
-Ghostbusters (alleen met de originele cast)
-Gremlins
-Fifth Element (wel een prequel over Bruce als militair en "The Fifth Element" niet als hoofdtitel van de film gebruiken maar als subtitel)
-South Park
-Beetlejuice

In de categorie "wel benieuwd, maar eerst zien dan geloven":
-Batman
-Robocop

Traveller
02-02-2005, 10:44
Er mogen van mij wel 2 vervolgen gemaakt worden op 2001 en 2010. Clarke heeft de boeken voor 2069 en 3001 al geschreven. Zeker gezien de huidige technologische mogelijkheden lijkt het mij heel mooi als er hiervan ook films verschijnen.

Pietse
02-02-2005, 10:55
SAW, maar gelukkig komt die er ook.

Cyrus the Virus
02-02-2005, 15:06
Speed 3 zou inderdaad wel een leuk idee zijn. Speed 1 was heel goed, maar deel 2 was al stukken minder. Dus Speed 3 met Keanu zou wel leuk zijn ja. :)

Marc1978
04-02-2005, 07:22
"The Godfather" moet iig geen vervolg krijgen; misschien verpruts je dan nog de hele magie van deze reeks door een slecht vierde deel :?
"Van Helsing" mag wel een vervolg krijgen van mij 8)

Ron kars
04-02-2005, 09:42
Wat mij betreft maken ze geen sequels of prequels. Behalve natuurlijk als het altijd al zo bedoeld was, bijvoorbeeld LOTR.

Dan heb je de appendixen nog niet gezien.
Want daarin wordt verteld dat Peter Jackson eigenlijk 2 films in gedachten had. Toen de filmmaatschappij vertelde dat ze er slechts 1 mochten maken, gingen ze (met toestemming van die filmmaatschappij) op zoek naar een andere. Daar werd na het uitleggen van het idee verteld:"En jij vindt dit goed voor 2 films, wij niet! Wij vinden dat je er 3 van moet maken" En dus geschiede...

Klopt niet helemaal, pete wou altijd 3 films maken, maar miramax, de maatschapij die de films in de eerste instantie financierde, wou er maar een. pete probeerde te compenseren door er 2 aan te bieden, fellowship if the ring en een tweede film die de 2 andere delen combineerde. miramax zag hier vanaf, toen pete bij new line kwam, ging hij er min of meer van uit dat zij ook maar een of 2 films zouden willen, maar gelukkig wilde ze er meteen drie.

Jordy van Buel
22-07-2005, 17:04
The chronicles of Riddick. :D
en ik zou wel een vervolg willen zien van Madagaskar.

Uit tweede topic dat hierover geopend was ..

Jordy van Buel
22-07-2005, 17:07
Films waarvan ik nog wel een vervolg zou willen zien:

- American History X
- Se7en

Don Vito Corleone
22-07-2005, 20:35
Ghostbusters III zou wreed zijn.

Boondock Saints II

Darko
22-07-2005, 21:19
Ghostbuster 3 zou idd heel erg cool zijn, maar dan wel met de originele cast. Ghostbusters is ook echt zo'n film waar ik binnekort wel een remake van verwacht. Niets is heilig tegenwoordig.

Vervolgen die ik wil zien zijn:

-Freddy VS Jason 2
-Evil Dead 4
-Terminator 4 (WEL met Arnold natuurlijk anders hoeft het niet)
-Friday the 13th 11 (geweldig toch? :D )
-Alien VS Predator 2 (Wel met gore a.u.b)
-Tomb Raider 3
-The Thing 2

Dat was het voorlopig...

Ago
22-07-2005, 22:32
Spider-Man 3
The Godfather 4

1der
22-07-2005, 22:57
Sin City!

Le-Fab
23-07-2005, 06:28
Collateral mag van mij een vervolg krijgen
ik vond het een super spannende film
en ik vond dat tom cruise heel goed de rol speelde van huurmoordenaar
jullie zullen wel denken ja maar hij was toch dood gegaan
en jamie foxx was toch met die vrouw ervandoor gegaan?
wat moet je dan doen om een goed vervolg te maken?
ik zal het uitleggen

een huurmoordenaar doet er zowat alles voor
om alle opdrachten goed te laten slagen
en als de huurmoordenaar ineens opgeeft
of zelf vermoord is
dan word meestal een andere
huurmoordenaar ingehuurd om de klus aftemaken
noudat die vrouw nog vrijuit loopt
en ik vond het een open einde
kan je die acteur (ik weet niet meer hoe die heet)
die die koffer in het begin van de film aan tom cruise gaf
in het vervolg gebruiken als nakomeling en hij gaat
dan proberen de klus te klaaren
en de opdrachtgever was ook nog niet vermoord
en die weet ondertussen ook dat ie in de maling is genomen
en dus niet de echte vincent voor hem had
dus jamie foxx staat ook op de lijst om vermoord te worden
en daar moet de film dan over gaan

Homer72
23-07-2005, 09:22
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!

mark t
23-07-2005, 09:42
Boondock Saints IIDaar wordt al een hele tijd aan gewerkt. Voorlopige releasedatum is nog dit jaar.

wolsinkpower
23-07-2005, 10:11
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!

lol :P zijn toch geen spoilers :) tis wat hij denkt waar deel 2 over kan gaan :)

maar precies.. collateral 2 lijkt mij wel mooi.. of juist een prequel over hoe het personage van Tom Cruise is geworden zoals die in deze film was..

Ago
23-07-2005, 10:56
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!

lol :P zijn toch geen spoilers :) tis wat hij denkt waar deel 2 over kan gaan :)

maar precies.. collateral 2 lijkt mij wel mooi.. of juist een prequel over hoe het personage van Tom Cruise is geworden zoals die in deze film was..

hij heeft wel een punt, je weet nu hoe Collateral eindigt :?
een prequel is geen slecht idee :wink:

Don Vito Corleone
23-07-2005, 11:10
eeen vervolg op equlibrium zou ik ook wel lusten....maar waar moet 'ie dan over gaan?:P

Le-Fab
23-07-2005, 11:16
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!

lol :P zijn toch geen spoilers :) tis wat hij denkt waar deel 2 over kan gaan :)

maar precies.. collateral 2 lijkt mij wel mooi.. of juist een prequel over hoe het personage van Tom Cruise is geworden zoals die in deze film was..

hij heeft wel een punt, je weet nu hoe Collateral eindigt :?
een prequel is geen slecht idee :wink:

je zou inderdaad ook inderdaad ook een prequel kunnen maken
dat is geen slecht idee
dan kan je die acteur die die koffer geeft in het begin
eerst een paar mensen laten vermoorden
en dan kan je doen dat ie in z'n arm is geraakt en net nog kon ontsnappen
en dat ie daarna naar de opdracht gever gaat om te zeggen dat een ander het moet over nemen om de lijst verder aftemaken
en dan spreken tom cruise en die acteur met elkaar
een tijdje over hoe die het verder moet aanpakken
en dat ie gewoon te het uiterste moet gaan
en daarna spreken ze af op het vliegveld
de naam van de nieuwe collateral film zou ik zo noemen
"Collateral:The Day Before"

Ago
23-07-2005, 11:19
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!

lol :P zijn toch geen spoilers :) tis wat hij denkt waar deel 2 over kan gaan :)

maar precies.. collateral 2 lijkt mij wel mooi.. of juist een prequel over hoe het personage van Tom Cruise is geworden zoals die in deze film was..

hij heeft wel een punt, je weet nu hoe Collateral eindigt :?
een prequel is geen slecht idee :wink:

je zou inderdaad ook inderdaad ook een prequel kunnen maken
dat is geen slecht idee
dan kan je die acteur die die koffer geeft in het begin
eerst een paar mensen laten vermoorden
en dan kan je doen dat ie in z'n arm is geraakt en net nog kon ontsnappen
en dat ie daarna naar de opdracht gever gaat om te zeggen dat een ander het moet over nemen om de lijst verder aftemaken
en dan spreken tom cruise en die acteur met elkaar
een tijdje over hoe die het verder moet aanpakken
en dat ie gewoon te het uiterste moet gaan
en daarna spreken ze af op het vliegveld
de naam van de nieuwe collateral film zou ik zo noemen
"Collateral:The Day Before"

haha jij zou scriptschrijver moeten worden :wink:

wolsinkpower
23-07-2005, 11:19
eeen vervolg op equlibrium zou ik ook wel lusten....maar waar moet 'ie dan over gaan?:P

ik zou niet precies weten hoe dat zou moeten gaan dan.. want het hele systeem is platgelegd in Equilibrium..

misschien juist weer een prequel.. en dan hoe een groep de eerste veranderingen zeg maar probeert tegen te houden (en natuurlijk faalt.. doh!) maar goed dan heb je niet zo'n vrolijke film op einde.. nouja moet keer kunnen!

in een sequel zou je kunnen hebben dat er toch nog deel van het "systeem" overeind blijft staan zeg maar en dat er nog een redelijke troepenmacht alles hardhandig gaat proberen over te nemen en dan ofcourse Christian Bale (bijgestaan door misschien nog paar hele goede lui :P) dat gaat proberen tegen te houden.. weet ik het :P ff speculeren haha

@ Le-Fab: jij hebt hele rijke fantasie he :) en echt iets met die vent en die koffer :P hehe :)

Le-Fab
23-07-2005, 11:21
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!

lol :P zijn toch geen spoilers :) tis wat hij denkt waar deel 2 over kan gaan :)

maar precies.. collateral 2 lijkt mij wel mooi.. of juist een prequel over hoe het personage van Tom Cruise is geworden zoals die in deze film was..

hij heeft wel een punt, je weet nu hoe Collateral eindigt :?
een prequel is geen slecht idee :wink:

je zou inderdaad ook inderdaad ook een prequel kunnen maken
dat is geen slecht idee
dan kan je die acteur die die koffer geeft in het begin
eerst een paar mensen laten vermoorden
en dan kan je doen dat ie in z'n arm is geraakt en net nog kon ontsnappen
en dat ie daarna naar de opdracht gever gaat om te zeggen dat een ander het moet over nemen om de lijst verder aftemaken
en dan spreken tom cruise en die acteur met elkaar
een tijdje over hoe die het verder moet aanpakken
en dat ie gewoon te het uiterste moet gaan
en daarna spreken ze af op het vliegveld
de naam van de nieuwe collateral film zou ik zo noemen
"Collateral:The Day Before"

haha jij zou scriptschrijver moeten worden :wink:
lache dat je dat zegt dacht ik ook al aan

Ago
23-07-2005, 11:23
@ Le-Fab: jij hebt hele rijke fantasie he :) en echt iets met die vent en die koffer :P hehe :)

die vent met die koffer is familie van hem, die probeert ie koste wat kost aan een baantje te helpen 8)

Hankster
23-07-2005, 11:25
Kill Bill 3
Batman (alleen met Bale en Nolan!!)
Master and Commander 2
Terminator 4
Matrix 4
The Hobbit
Lecter 4
Vega Bros.
SW VII - IX :wink:
JP 4 mogen ze ook wel eens mee opschieten zolang Spielberg en Crichton er maar dicht bij betrokken blijven ipv zoals bij III

en waar ik heel erg naar uitkijk;
Indy 4 !!
X3
Bourne Ultimatum
Spidey 3
Pirates 2 en 3

Ago
23-07-2005, 11:29
pulp fiction 2
the usual suspects 2

in Pulp Fiction 2 neemt de man met het koffertje Marcellus te grazen en vlucht naar Australië. Maar Bruce Willis, Harvey Keitel en Samuel L. Jackson willen wraak en maken jacht op hem...

Don Vito Corleone
23-07-2005, 13:59
pulp fiction 2
the usual suspects 2

in Pulp Fiction 2 neemt de man met het koffertje Marcellus te grazen en vlucht naar Australië. Maar Bruce Willis, Harvey Keitel en Samuel L. Jackson willen wraak en maken jacht op hem...

:? ....................... :cry:

themanwiththe45
23-07-2005, 18:06
toch maar Return of the jedi nu Hamill en Ford nog leven...

jonz
25-07-2005, 01:03
ik versta niet dat er hier een gesprek over is.
sequels zijn voor 99 procent slecht en enkel voor commercie.
je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals bvb the godfather2, terminator 2, aliens. Maar dit is dan ook al waar ik voor het moment kan opkomen (niet veel dus). in gods naam verknal geen goeie film door er een idiote vervolg op te maken dat alleen maar uitgevonden is door de big bussines. Enige kritieken op mijn reactie is te verstaan. Heb deze reactie impulsief gepost en uit frustratie omdat er hier zo lang over gepraat word

greetz jonz

Mathieu Ghekiere
25-07-2005, 01:10
Ik vond Free Willy 2 altijd beter dan de eerste :D

Ago
25-07-2005, 01:19
ik versta niet dat er hier een gesprek over is.
sequels zijn voor 99 procent slecht en enkel voor commercie.
je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals bvb the godfather2, terminator 2, aliens 2. Maar dit is dan ook al waar ik voor het moment kan opkomen (niet veel dus). in gods naam verknal geen goeie film door er een idiote vervolg op te maken dat alleen maar uitgevonden is door de big bussines. Enige kritieken op mijn reactie is te verstaan. Heb deze reactie impulsief gepost en uit frustratie omdat er hier zo lang over gepraat word

greetz jonz

ik had godfather2, terminator2, aliens, lotr2, spider-man2, rocky2, free willy2 :twisted: niet willen missen hoor, vaak wordt er geparasiteerd op een succesvolle 1e deel, maar soms pakt het goed uit.

jonz
25-07-2005, 01:31
ik geef je gelijk maar zoals de meeste mensen hier films voorstellen ben ik mij toch dingen aan het afvragen zoals de persoon die zei om een vervolg te maken op pulp fiction en the usual suspects. mijn bloed kookte eventjes en ik wou dus een soort 'zedenles' geven in hoeverre mijn brein dat aankan :roll: .er zijn wel een aantal sequels dat goed zijn maar meestal past dit in het beeld van de auteur zelf, of is het gewoon een groot concept onderverdeeld in meerdere delen zoals loftr. dus wat ik eig wil zeggen is dat per elke 'goeie' sequel wel (laten we bombastisch zijn) 100 slechte sequels gemaakt worden en daar word ik ziek van , eigenlijk moet ik ervan kotsen. ik las hier ook dat er misch sprake was van een vervolg op e.t :shock:.Niet dat dat ooit zou gebeuren maar de gedachte alleen al. welja ben te moe om er nog iets aan toe te voegen misch dat ik morgen nog gefrustreerder ben en nieuwe dingen toevoeg aan mijn pessimisme :)

greetz jonz

frank_black
01-09-2005, 16:24
Zou je spoilers willen gebruiken !!!!!
dat doet ie nooit! :?

Marc1978
03-09-2005, 05:28
Scarface 2 ;

Tony Montana blijkt een zoontje te hebben...... en dat zoontje heeft niks, maar wilt alles............ hij wil het verloren gegane imperium van zijn vader weer opbouwen en................

hij wil wraak voor de dood van zijn vader :wink:

Tony Montana jr gaat naar Bolivia om een bezoekje brengen aan de oude Alejandro Sosa die nog steeds stevig de touwtjes in handen heeft..............

8)

freaky
03-09-2005, 05:57
Scarface 2 ;

Tony Montana blijkt een zoontje te hebben...... en dat zoontje heeft niks, maar wilt alles............ hij wil het verloren gegane imperium van zijn vader weer opbouwen en................

hij wil wraak voor de dood van zijn vader :wink:

Tony Montana jr gaat naar Bolivia om een bezoekje brengen aan de oude Alejandro Sosa die nog steeds stevig de touwtjes in handen heeft..............

8)

Been There, Done That !!!

Is terug zelfde verhaal als deel 1 dat je doet met een kleine verschil dat het nu z'n zoon zou zijn.

frank_black
03-09-2005, 06:11
lethal weapon 5.
indiana jones 4. (jah die komt er,dat weet ik).
beverly hills cop 4.
finding nemo 2.
Back to the future 4.
predator 3.

Le-Fab
03-09-2005, 12:38
madagascar 2 ik vond de humor in deel 1
super droog echt lache

Beatrice M.
03-09-2005, 12:54
Wat mij betreft maken ze geen sequels of prequels. Behalve natuurlijk als het altijd al zo bedoeld was, bijvoorbeeld LOTR. Daar heb je gewoon een boek dat ze kunnen volgen. Doorgaans zijn de sequels door anderen gemaakt en het eerste originele verhaal wordt nooit overtroffen. Er worden zoveel films gemaakt dus een sequel is niet iets waar je op moet zitten wachten. Het is anti-creatief en je kunt net zo goed naar een domme soap zitten kijken. Ga gewoon naar een nieuwe film kijken, laat je verrassen...

Juist, net als flauwe remakes trouwens.

superman
03-09-2005, 16:51
Terminator 4 mogen ze ook wel van me maken. Ik ben echt zeer benieuwd hoe dit afloopt, na wat er in T3 op het einde is gebeurd :P En laat T4 alstublieft een epic zijn. Net zo groot als Lord of The Rings, zo niet, dan nog groter ! Dat verdient deze succesvolle reeks wel !

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar zijn jullie het ook over met me eens dat Unbreakable met Bruce Willis een superhelden film is ?
Ik vind het in ´t rijtje pasje bij Batman Begins. BB is ´realistisch´ gemaakt en Unbreakable gaat nog een stapje verder en komt eigenlijk dichterbij de realiteit. Eigenlijk vind ik dit de ultieme vorm van een superheldfilm in de echte wereld. Een vervolg zou niet misplaatst zijn. [spoiler:31f49e0a85]Een deel 2 zou best wel kunnen komen. In dit deel zou Bruce met z´n gave als een soort helderziende en immense kracht de criminelen oppakken.[/spoiler:31f49e0a85] Met nog meer verhaal natuurlijk. :)

En Blade Runner 2 zou heel vet zijn, met Ridley Scott en het muziek van Michelle Jarre Vangelis

zetmoon
03-09-2005, 17:41
Sequels zouden eigenlijk "verboden" moeten worden, hoewel
ik toegeef dat ik er ook een paar heb.

Hetzelfde geldt voor remakes van films en TV series.

Eric B.
03-09-2005, 18:13
pulp fiction 2

in Pulp Fiction 2 neemt de man met het koffertje Marcellus te grazen en vlucht naar Australië. Maar Bruce Willis, Harvey Keitel en Samuel L. Jackson willen wraak en maken jacht op hem...


:nono:



Loaded Weapon 2 (Emilio Estevez, Samuel L. Jackson) mogen ze wel maken 8)

Darko
03-09-2005, 21:20
-Freddy VS Jason 2
-Evil Dead 4
-Terminator 4 (WEL met Arnold natuurlijk anders hoeft het niet)
-Friday the 13th 11 (geweldig toch? :D )
-Alien VS Predator 2 (Wel met gore a.u.b)
-Tomb Raider 3
-The Thing 2

Dat was het voorlopig...

Zoals ik al zei "Voorlopig"

Nieuwe titels:

-Jay & Silent Bob Strike Back 2
Star Wars 7-8-9 (George, go with the original plan! Het is moeilijk te accepteren dat SW nu afgelopen is :cry: )
-Gremlins 3
-Jurassic Park 4
-Kill Bill 3 (Het kleine donkere meisje VS. The Bride)
-Child's Play 6 (Call me crazy maar Chucky kan nu eindelijk weer solo, ik ben VOOR)

Hotse
03-09-2005, 21:26
-Jay & Silent Bob Strike Back 2

Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik gelijk aan deze denken :lol: .

Darko
03-09-2005, 21:30
-Jay & Silent Bob Strike Back 2

Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik gelijk aan deze denken :lol: .

Hehe.

Misschien wordt je hier blij van:

http://www.imdb.com/title/tt0424345/

Hotse
05-09-2005, 12:00
-Jay & Silent Bob Strike Back 2

Toen ik de titel van dit topic zag, moest ik gelijk aan deze denken :lol: .

Hehe.

Misschien wordt je hier blij van:

http://www.imdb.com/title/tt0424345/

Titel is iig goed ;P .

Kees v Kekem
05-09-2005, 18:58
Ik zou erg uitzien naar bv terminator 4 of Matrix 4 maar dan zou ik nieuwe boxen moeten kopen :cry: en ik dnek dat ik niet de enigste ben, dus niet doen.

Filmfan1988
05-09-2005, 19:53
Friends seizoen 11 :lol:

Hankster
06-09-2005, 07:57
Friends seizoen 11 :lol:

NOOO!!!
net als dat hele gerucht/idee/plan van een Friends-film...vreselijk!
het is een van de beste Amerikaanse comedieseries geweest, ze zijn lang erg goed gebleven, ze zijn tot aan het eind boven het gemiddelde van andere series gebleven...ze hebben er een mooi einde aangemaakt.
Face it..het is voorbij :P

al zo vaak gezegd maar het blijft een leuk onderwerp om over te denken;
Indy 4
Terminator 4
Matrix 4
Kill Bill 3
Lecter 4
X 4,5..........
Spidey 4,5.........
Master and Commander 2
Monsters Inc, 2
El Mariachi 4 (Desperado 3)
Bourne 3
Alien5 (alleen als Scott en Cameron de regie doen en Weaver er NIET in zit!)

owja ... Spinal Tap tijdens haar Japanse come-back tournee oid :D In de trand van 'Spinal Tap; Finally the Last Come-Back Tour' "Now they rock at twelve" :P

superman
06-09-2005, 10:04
Ik zou erg uitzien naar bv terminator 4 of Matrix 4 maar dan zou ik nieuwe boxen moeten kopen :cry: en ik dnek dat ik niet de enigste ben, dus niet doen. Dus je wilt geen T4 omdat je anders extra boxen moet kopen ? Vind ik een beetje flauw. T4 kost miljoenen meer dan die paar boxen van jou :lol: :wink:

Dirkman
06-09-2005, 10:57
The Usual suspects 2

Guest house paradiso 2...

Good will hunting 2: hunting season ;)

Ghostbusters 3

Hankster
06-09-2005, 15:41
The Usual suspects 2

Good will hunting 2: hunting season ;)

die laatste zal wel niet serieus zijn .. die eerste hoop ik ook niet he? :?
Hoewel er wel sterke geruchten gaan dat Christopher McQuarrie bezig zou zijn met een script over Keyser Soze die op de run is voor de politie en voor Kujan...behoorlijke onzin lijkt me/hoop ik...maar je weet het maar nooit met Hollywood. En aangezien die gast verder weinig bijzonders gepend heeft zou het nog best wel eens waar kunnen zijn :(

Symphony X
06-09-2005, 15:51
Kill Bill 3 :

Updated: 2:28 p.m. ET June 21, 2004

MADRID, Spain - Quentin Tarantino said Monday he plans to shoot a third part of the “Kill Bill” vengeance series.

“I have plans, actually not right away, but like in 15 years from now, I’ll do a third version of this saga,” the director said at a news conference to promote “Kill Bill — Vol. 2,” which opens in Spain next month.

Tarantino said part three would focus on the daughter of a hired killer that Uma Thurman’s character bumps off early in her revenge spree.

Bron: http://msnbc.msn.com/id/5263271


Ontopic:

Battle Royale 3, voor part 1 moet ie zijn dan, en vele acteurs uit het eerste deel moeten erin meedoen.

In iedergeval deze mooie dame:

:twisted: Chiaki Kuriyama :twisted:

http://blackstones.free.fr/LuLu/chiaki_kuriyama.gif

Ron kars
06-09-2005, 17:40
The Usual suspects 2

Good will hunting 2: hunting season ;)

die laatste zal wel niet serieus zijn .. die eerste hoop ik ook niet he? :?
Hoewel er wel sterke geruchten gaan dat Christopher McQuarrie bezig zou zijn met een script over Keyser Soze die op de run is voor de politie en voor Kujan...behoorlijke onzin lijkt me/hoop ik...maar je weet het maar nooit met Hollywood. En aangezien die gast verder weinig bijzonders gepend heeft zou het nog best wel eens waar kunnen zijn :(

Suspects is mijn all-time-favourite, en ik ben dus zeer sterk tegen een vervolg. de kracht van de film zit hem gedeeltelijk in het feit dat niet alles duidelijk is.

Elessar
06-09-2005, 17:54
The Matrix 4.
Jurassic Park 4, 5, 6. Maakt me niet uit hoeveel! Deze films vind ik gewoon gaaf om het idee alleen al. Ik weet hoe raar dat klinkt.
Star Trek sequels.
The Hulk 2.
X-men 3, 4, 5 etc. Komt ook vast wel!
Terminator 4.

Maarten van Krimpen
06-09-2005, 18:11
Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.

Maick Werner
06-09-2005, 18:17
Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.

Jajaja, Taxi in Space! :lol:

Maarten van Krimpen
06-09-2005, 18:19
Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.

Jajaja, Taxi in Space! :lol:

Juist :D

Headhunter
06-09-2005, 18:51
The Usual suspects 2

Good will hunting 2: hunting season ;)

die laatste zal wel niet serieus zijn .. die eerste hoop ik ook niet he? :?
Hoewel er wel sterke geruchten gaan dat Christopher McQuarrie bezig zou zijn met een script over Keyser Soze die op de run is voor de politie en voor Kujan...behoorlijke onzin lijkt me/hoop ik...maar je weet het maar nooit met Hollywood. En aangezien die gast verder weinig bijzonders gepend heeft zou het nog best wel eens waar kunnen zijn :(

Good Will Hunting 2: Hunting Season is, als ik met niet vergis, een grap uit Jay & Silent Bob Strike Back. :P

Ik zou trouwens zo snel niet weten van welke film ik een sequel zou willen zien.

Hankster
06-09-2005, 21:45
Good Will Hunting 2: Hunting Season is, als ik met niet vergis, een grap uit Jay & Silent Bob Strike Back. :P

klopt :) .. was het enige zwakke lichtpuntje in die draak van een film

Jay and Silent Bob... :roll:

Judge_Dredd
06-09-2005, 22:17
Ik zou als sequel willen:

Rocky VI
Rambo IV
Indiana Jones IV
Jurassic Park IV

En er is een grote kans dat alle 4 de films gemaakt gaan worden :) (Misschien JPIV niet, maar er wordt aan scripts gewerkt. Dat is positief)

Burger86
07-09-2005, 00:33
normaal houd ik niet van vervolgen, maar ik ben benieuwd of manderlay het meesterlijke van dogville nog in zich heeft.

recco
07-09-2005, 00:52
Er MOET een vervolg komen op LEON met Natalie Portman, die weer

geregisseerd moet worden door Luc Besson.

( Is daar al sprake van ? Wie weet meer ? )

Filmfan1988
07-09-2005, 19:04
Face it..het is voorbij

Das nogal moeilijk om te accepteren, ik heb dr zoveel plezier aan beleefd

cocico
07-09-2005, 19:13
Halloween mag voor mij nog wel even doorgaan. En een Taxi 4, maar dan wel met een leuker verhaal dan dat suffe deel 3.

Jajaja, Taxi in Space! :lol:

Juist :D

Er zijn volgens mij nog geen concrete plannen, maar in de making of van deel 3 gaf de regisseur toch aan dat hij hier eindeloos mee door kon gaan, dus ik blijf ook hoopvol afwachten :)

cocico
07-09-2005, 19:14
Er MOET een vervolg komen op LEON met Natalie Portman, die weer

geregisseerd moet worden door Luc Besson.

( Is daar al sprake van ? Wie weet meer ? )

Dàt is een goed idee! Laten we een petitie opstarten! Het zou dan ook weer lang geleden zijn dat Besson een film zou regisseren. Hij zei ooit dat hij er maximum 10 zou regisseren, hij heeft niet zoveel lege plekjes meer ;)

Tgoh, een vervolg op Amélie zou ik ook wel zien zitten. Dat kan volgens mij een goeie film worden, de magie van het eerste deel zal je wel niet meer krijgen, maar dat neem je erbij!

recco
07-09-2005, 23:44
Wat dacht je van Titanic 2 ? :wink:

Maarten van Krimpen
08-09-2005, 07:12
Wat dacht je van Titanic 2 ? :wink:

Ja, maar dan als horrorfilm! :P Dat al die passagiers en crew naar boven komen en dan als geesten in een andere boot gaan spoken. Of is dit Ghost Ship 2? 8)

Mikeymo
08-09-2005, 09:45
Christiane F - wir kinder vom bahnhof zoo #2

de film eindigt plots dat Christiane bij haar ouders zit en afgekickt is. Echter, daarna zijn er geloof ik terugvallen geweest, is ze beroemd geworden door interviews nav haar aanwezigheid bij een rechtszaak, heeft ze een kind gekregen etc en is waarschijnlijk nou weer aan de heroine.

Arthouse films mogen ook wel eens gesequeld worden soms :P

wolfrolf
08-09-2005, 09:57
Serenity! Daar wil ik een trilogie van zien ;)

PCMSCHOUTEN
08-09-2005, 12:13
Ik wacht nog op

The abyss 2

intexor
26-08-2008, 12:41
Ik post het hier maar even tot er wat meer bekend is voor een eigen topic. Ik vind het persoonlijk fantastisch nieuws en de film zal zeker wel al eens genoemd zijn hier als een film die zeker een vervolg moet krijgen. Volgens Vin Diesel gaat het er dan toch nog van komen: niet één maar zelfs twee sequels op The Chronicles Of Riddick!



Vin Diesel Promises Two More Riddick Sequels (http://moviesblog.mtv.com/2008/08/25/vin-diesel-promises-two-more-riddick-sequels/)


Published by Shawn Adler (http://moviesblog.mtv.com/author/shawnadler/) on Monday, August 25, 2008 at 3:18 pm.
http://www.mtv.com/shared/promoimages/movies/d/diesel_vin/find_me_premiere/140x105.jpgFour years after his character Richard B. Riddick last graced the silver screen, and some years after telling reporters that there would be another Riddick film in his future, Vin Diesel told MTV News that he no longer thinks there will one day be a Riddick sequel.
He now thinks there will be two.
“David Twowy right now is writing the scripts. The only question is whether we take a page from the ‘Lord of the Rings’ guys and try to shoot the two chapters at the same time. There are two more in mind,” he said of Riddick, the Furyan warrior first introduced in the 2000 film “Pitch Black.” “‘The Chronicles of Riddick’ was presented as a three part trilogy that would answer ‘Pitch Black’ in the same way that ‘Lord of the Rings’ answered ‘The Hobbit.’”
Those are lofty goals indeed for a movie that was very poorly received when it opened in 2004, and had a mediocre performance at the domestic box-office (where it made just $57 million). Diesel, though, is undaunted, insisting that the long space between sequels has nothing to do with convincing others to get on board, and everything to do with wanting to get it right. (To be fair, “Riddick” performed well overseas, and also spawned a best-selling video game which many considered to be better than the movie.)
“Everyone knows I love the Riddick character and I’m always working on it,” Diesel asserted. “It just takes five years to make another one because David Twohy and I are so precious about it.”
So where will Riddick go next? After taking the throne of the Necromonger King at the end of the last chapter, is there any doubt?
“Sooner or later we all end up in the Underverse,” he said of where we can expect the next chapter to take place, adding in a Riddick-like voice, “Sooner or later.”
Do you want to see a “Riddick” 3 and 4? If so, what should they explore with the character? Sound off below.



bron: MTV Movie Blog

Juvefan
26-08-2008, 20:53
Van mij mag Gladiator wel een vervolg krijgen, mits hij hetzelfde teweeg brengt als bijvoorbeeld The Dark Knight. :D

Rood
27-08-2008, 07:29
Er MOET een vervolg komen op LEON met Natalie Portman, die weer

geregisseerd moet worden door Luc Besson.

( Is daar al sprake van ? Wie weet meer ? )

Ja, Natalie als "cleaner", die de (nog altijd) corrupte bende politie eens even flink te grazen neemt.
En als rode draad door het verhaal komt ze gaandeweg steeds meer te weten over de achtergrond van Leon zelf i.e. over de reden waarom Leon uit Italie moest vluchten
Tagline voor de film kan zijn "Somebody's coming up. Somebody serious."