PDA

Bekijk de volledige versie : Reign of Fire



arno
17-09-2002, 09:57
Afgelopen vrijdag gezien, vond hem opzich wel goed...maar er miste toch wel iets..


-er is maar 1 mannetjes draak..ok, maar hoe komt ie dan aan vrouwtjes als ie wakker wordt?

-3 mensen killen hem, terwijl compleet leger/nukes het niet lukt...nou ja dat hoort bij film natuurlijk

FrenkieB
17-09-2002, 12:11
jammer dat je niet weet dat er een SPOILER tag bestaat...

Sander Meijer
17-09-2002, 15:13
Ach zo veel val er aan deze film niet te spoilen. ... de film is verspilde geld ... dat die gast van EdTV en die gast van American Psycho zich zo laten strikken voor een prutfilm.

mark t
17-09-2002, 17:56
Het was niet echt een slechte film, maar het had een echt goede film kunnen zijn. Het script liet het na de eerste helft afweten.
De eerste helft wordt m.i. overtuigend duidelijk gemaakt dat met de draken niet te spotten valt, vervolgens wordt een mooi conflict opgebouwd tussen de Engelsen en de Amerikanen, maar daarna valt de film door de mand. Het onderlinge conflict tussen de twee groepen overlevers wordt via de aanval van de 'opperdraak' uit de film geschreven voordat het echt interessant wordt. Bovendien was het einde ronduit gemakzuchtig. Eerst zwermen er alleen al in Londen honderden draken, vervolgens zie je ze niet meer. En dan wordt op kinderlijk eenvoudige wijze de mannetjesdraak verslagen.Bovendien had iets meer humor de film geen kwaad gedaan.

Zoiets zou je met spoilertags kunnen doen...;) Of je zet meteen in de titel van de thread een spoilerwaarschuwing.

JTXtreme
22-09-2002, 23:55
Boycotten deze waardeloze film
:nono: tyd verspilling believe me .....

geoffrey3001
27-09-2002, 09:02
Heb de film ook gezien en vond hem eerlijk gezegd niet zo geweldig. Voor de geinteresseerde, als je er toch heenwilt, ga dan alleen voor de special effects, die zijn wel aardig. Het verhaal verder is niet echt een hoogstandje.

rkrijger
28-12-2004, 18:30
Hmm, dit is toch die "draken in London"-film?!? Ik heb ooit op het punt gestaan in de bios er heen te gaan. Heb ik nooit gedaan en nooit spijt van gehad... :cry:

HiddeV
28-12-2004, 21:47
Hmm, dit is toch die "draken in London"-film?!? Ik heb ooit op het punt gestaan in de bios er heen te gaan. Heb ik nooit gedaan en nooit spijt van gehad... :cry:

sorry hoor, maar moet je voor deze opmerking een thread van 2 jaar oud omhoog halen ??

Martin Stanneveld
28-12-2004, 23:50
Hmm, dit is toch die "draken in London"-film?!? Ik heb ooit op het punt gestaan in de bios er heen te gaan. Heb ik nooit gedaan en nooit spijt van gehad... :cry:

sorry hoor, maar moet je voor deze opmerking een thread van 2 jaar oud omhoog halen ??


Daar kickt die op volgens mij. Om nou te zeggen dat hij iedere keer wat nuttigs toevoegd aan een thread............ :?

HiddeV
29-12-2004, 00:04
Hmm, dit is toch die "draken in London"-film?!? Ik heb ooit op het punt gestaan in de bios er heen te gaan. Heb ik nooit gedaan en nooit spijt van gehad... :cry:

sorry hoor, maar moet je voor deze opmerking een thread van 2 jaar oud omhoog halen ??


Daar kickt die op volgens mij. Om nou te zeggen dat hij iedere keer wat nuttigs toevoegd aan een thread............ :?

nee niet echt, behoorlijk onnuttig. ook al in andere threads gezien dat mensen aan hem beginnen te ergeren.