PDA

Bekijk de volledige versie : Is een magazine nog wel nodig?



Martien
22-09-2001, 15:40
Mijn vraag is of er iemand hier toegevoegde waarde ziet in een DVD magazine. Als ik erin de winkel naar kijk, denk ik altijd, dat weet ik allemaal al van het internet.

Waarom zou je de magazines nog kopen?

Heiho,

Martien

martin
22-09-2001, 16:19
Tja het is wel leuk om de nieuwste releases of Hardware tezien met wat testen, je kunt het ook allemaal op het web vinden.
ik heb zelf lid van DVD PLUS en het is wel een aardig blaadje.

Nathan Strik
22-09-2001, 18:01
Omdat je een magazine nu eenmaal makkelijker in je tas kunt proppen dan een Pentium III. ;)

B-Molson
23-09-2001, 17:25
zekerzz... ff lekker in de luie stoel iets lezen gaat bij mij voor op de bureaustoel zitten surfen ... :D

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

Remco de Swart
23-09-2001, 17:42
Een blad van papier leest nog steeds makkelijker als een computerscherm ook al zit mijn bureaustoel als een luie stoel:D

Het zou handig zijn als bij het blad een promo dvd zit waarop fragmenten staan van de in het blad besproken DVD's zodat je zelf een oordeel kunt vellen over de beeld en geluidskwaliteit.

rkrijger
25-09-2004, 11:10
Komt dvd.nl nog wel eens met een nieuw tijdschrift?!?

Mark de Jong
25-09-2004, 11:42
Ik lees alles wel op het Internet. Heb geen magazine nodig. En anders lees ik het later alsnog op het Internet ;)

starbuck
25-09-2004, 11:54
Ik vond het altijd een heel gedoe als ik mijn PC naar het toilet moest slepen....

Pazu
25-09-2004, 11:55
ik koop altijd de Empire en die hebben toch best wel vaak nieuwtjes die je niet online ziet

en goed tijdschrift zorgt er toch wel voor dat ze primeurs of bijzondere interviews hebben

Joost v.d. Ham
25-09-2004, 11:59
Een filmblad vind ik wel handig een blad met echte dvdrecensies heb ik niet nodig. Ik lees altijd de DVDvalley en de Preview.

Pazu
25-09-2004, 12:01
Empire is zeer aan te raden... wel redelijk duur (8,50) maar ook tjokvol met dvd-recensies

theThinWhiteDuke
25-09-2004, 12:03
Ik haal al meer dan 5 jaar maandelijks de Empire (brits blad), en al bijna 8 jaar de StarWars Insider (Amerikaans Fanclubblad)

De Empire lees ik echter steeds minder volledig door; de Insider is na 1 dag al uit.

Het is gewoon handiger lezen dan op de PC

rene81
25-09-2004, 12:09
Ik moet elke dag met de trein naar m'n werk, is weliswaar maar een klein stukkie met de trein, maar toch is het dan wel lekker om ff iets te lezen te hebben in die tijd.. lees dus de Dvd Valley, preview en soms het blaadje van de Frs.. 8)

Pazu
25-09-2004, 12:15
denken jullie dat er een markt in NL zou zijn voor een wat uitgebreider blad met uitgebreide filmrecensies, dvd-recensies, achtergrondartikelen?

Die heb je niet echt in nl. Je hebt dvd-bladen en de preview/filmkrant maar verder niets

rene81
25-09-2004, 13:42
dat is de DVD Valley toch al....

als ik me niet vergis (en dat doe ik niet) staan daar, nieuwe bioscoopfilms in besproken, dvd's, achtergrondartikelen etc. etc.

Er staat echt meer dan genoeg in hoor ! :lol:

Pazu
25-09-2004, 13:47
dvd valley richt zich toch meer op dvd?

rene81
25-09-2004, 13:59
staan ook altijd meerdere pagina's over nieuwe bioscoopfilms in...

ze noemen zichzelf ook het grootste nederlandstalige filmblad!

zie site : http://www.dvdvalley.nl

X
25-09-2004, 17:57
De reden waarom DVD Report is gestopt staat in het eerste bericht van deze thread. Een magazine voegt verder niks toe aan de informatie die heel makkelijk op internet te verkrijgen is.

Wat Nathan zegt is wel waar. Een DVD blad neem je makkelijk mee en je kan het blad even rustig doornemen als je reist met bijvoorbeeld het openbaar vervoer.

Na het einde van DVD Report heb ik verder géén ander DVD blad meer gekocht. Zo nu en dan pik ik de preview wel eens mee vanaf mijn werk, om een beetje up to date te blijven van nieuwe films die eraan zitten te komen. Voor de rest kruip ik wel lekker achter het PCtje mocht ik informatie zoeken.

Johan van den D.
25-09-2004, 19:15
Een magazine voegd wellicht niets toe omdat inderdaad vrijwel alles op internet is te vinden.
Echter blijkt in de praktijk dat er toch behoefde blijft aan een papieren blad in je handen, de "ouderwetste" gewoonte dus.
Dat er behoefde aan is blijkt ook wel omdat er vanaf nu een nieuw nederlands magazine op de markt komt (Vi-Fi) .
Zij hebben dus eerst onderzocht of er wel behoefde is aan iets dergelijk en het antwoord lijkt me duidelijk gezien het dus uitgebracht wordt.

Joost v.d. Ham
25-09-2004, 23:51
dat is de DVD Valley toch al....

als ik me niet vergis (en dat doe ik niet) staan daar, nieuwe bioscoopfilms in besproken, dvd's, achtergrondartikelen etc. etc.

Er staat echt meer dan genoeg in hoor ! :lol:

DVDvalley is een filmblad en bespreekt nooit de specs. van dvd's.