PDA

Bekijk de volledige versie : Wat doen de Nederlandse clubs in Europa



rolandleering
17-09-2002, 12:17
Wie schopt het ver, en voor we is de eerste ronde al te veel???

We hebben:

Feijenoord (Champions League)
Ajax (CL)
PSV (CL)
Vitesse (UEFA CUP)

Deel je mening met andere.....

lieshout84
17-09-2002, 12:42
Wie schopt het ver, en voor we is de eerste ronde al te veel???

We hebben:

Feijenoord (Champions League)
Ajax (CL)
PSC (CL)
Vitesse (UEFA CUP)

Deel je mening met andere.....

volgens mij is het psV?!

Steven Maas
17-09-2002, 12:43
We hebben zeker nog niet genoeg van die voetbal threads?

starbuck
17-09-2002, 15:09
We hebben zeker nog niet genoeg van die voetbal threads?

mee eens, deze discussie kan makkelijk in thread voetbalseizoen 2002-2003.

Patrick H.
19-09-2002, 14:54
Wie schopt het ver, en voor we is de eerste ronde al te veel???

We hebben:

Feijenoord (Champions League)
Ajax (CL)
PSV (CL)
Vitesse (UEFA CUP)

Deel je mening met andere.....

Vanavond spelen FC Utrecht en SC Heerenveen ook. Vreemd dat je die vergeet.

Ohjajoh!?
20-09-2002, 08:01
[B]

Vanavond spelen FC Utrecht en SC Heerenveen ook. Vreemd dat je die vergeet.

Is maar goed ook dat men die vergeet!!!!..... DRAMA!!! zoals ze gisterenavond hebben gespeeld!

René Groen
20-09-2002, 08:49
FC Utrecht en Heerenveen zijn weggespeeld en hebben op dat niveau niets te zoeken (met het niveau van gisteren)

Glenn Smits
20-09-2002, 21:35
mag ik hier nog reageren? Mijn club oftewel Ajax gaat het goed doen :P. Feyenoord geef ik iets minder kans hoewel ik denk dat die het ook wel halen en PSV nog iets minder kans maar ik schrijf ze nog niet af. 0-0 tegen Auxerre is niet goed maar ook niet slecht in een uitwedstrijd.

Lex v/d Moolen
20-09-2002, 21:40
mag ik hier nog reageren? Mijn club oftewel Ajax gaat het goed doenIk zal met je meeduimen. Er kan nog veel foutgaan. Overigens denk ik dat Lyon voor Ajax de lastigste tegenstander is, ik denk tegen Inter het makkelijker zal gaan.
Zolang ze maar in het hoofd moeten houden de tip van ene voetbalkenner :D


Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen :D

Jordé den Tenter
20-09-2002, 22:48
Wie schopt het ver, en voor we is de eerste ronde al te veel???

We hebben:

Feijenoord (Champions League)
Ajax (CL)
PSV (CL)
Vitesse (UEFA CUP)

Deel je mening met andere.....


AJAX maar een ploeg die het ver kan halen.
Feyenoord is het mee afgelopen:
Tomasson hadden ze echt nodig want pierre kan alleen koppen en vrij trappen nemen solo's enzo is hij te lomp voor en nu doen ze emerton ook weg doei.
PSV: Vorig jaar al minder gaan voetballen nu nog minder.
Maar alsnog beter dan FEYE.
En dan de beste:
AJAX de beste NL-kampioen hebben ze nu denk ik al in handen Zlatan is EINDELIJK!!! los en Litmanen speelt weer de sterren van de hemel.

Glenn Smits
21-09-2002, 14:35
Ik zal met je meeduimen. Er kan nog veel foutgaan. Overigens denk ik dat Lyon voor Ajax de lastigste tegenstander is, ik denk tegen Inter het makkelijker zal gaan.
Zolang ze maar in het hoofd moeten houden de tip van ene voetbalkenner :D


Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen :D

Lol Johan ;)

Lex v/d Moolen
21-09-2002, 14:37
Lol Johan ;) Yep, gisteren nog naar dat programma van Wim Kieft gekeken?

Daar zag je dat moment dat John van de tribune afdaalde om naast destijds trainer Leo Beenhakker ging zitten om de coaching over te nemen. Legendarische beelden:D

Ludo Keeris
21-09-2002, 18:53
Zlatan is EINDELIJK!!! los

Tjongejongejonge, die knakker heeft één wedstrijdje goed gespeeld is dan eindelijk los? Laat me niet lachen. Zonder Litmanen was hij nergens en die staat vanavond al meteen niet in de basis. Heb je ook niets meer aan Zlatan, of wil hij uiteindelijk toch gewoon Ibrahimovic genoemd worden? De miskoop van Ajax!

Lex v/d Moolen
21-09-2002, 19:31
Tjongejongejonge, die knakker heeft één wedstrijdje goed gespeeld is dan eindelijk los? Laat me niet lachen. Zonder Litmanen was hij nergens en die staat vanavond al meteen niet in de basis. Heb je ook niets meer aan Zlatan, of wil hij uiteindelijk toch gewoon Ibrahimovic genoemd worden? De miskoop van Ajax! Zlatan mist nog teveel kansen, dat heb ik nu net weer mogen zien tegen RBC in de 1e helft.
Hij speelt wel goed, prachtige acties, maar hij staat daar om te scoren en dat doet ie nu niet. ben benieuwd wanneer Mido erin komt, die schiet ze er wel veel sneller in, ondanks hij technisch minder is dan Zlatan