PDA

Bekijk de volledige versie : Documentaires 11 september



Anonymous
17-09-2002, 18:07
Mededeling: Heb gezocht op het WTC maar heb alleen
de threads kunnen vinden die worden gehouden in de general
chat.

Er komen dus het schijnt binnenkort 2 documentaires van een
nieuwe nederlandse dvd maatschappij genaamd House of Knowledge.

De eerste 2 zullen dus gaan over het World Trade Center waar
de eerste "World Trade Center 1973-2001" verteld hoe het
WTC is gemaakt, ontworpen en hoe het idee tot stand is gekomen.

De 2de documentaire zal gaan over de gebeurtenissen op
11 september in de titel "911 America".

Heeft iemand specifieke release datum's van deze 2 docu's ?

BTW, ze gaan rond de 15 euro de stuk kosten.

René Groen
17-09-2002, 18:10
De 2de documentaire zal gaan over de gebeurtenissen op 11 september in de titel "911 America".

Was deze van de 2 Fransmannen die die rookie bij de brandweer filmden? (was special op RTL 4)

Die lijkt me namelijk wel interessant.

Anonymous
17-09-2002, 19:03
Was deze van de 2 Fransmannen die die rookie bij de brandweer filmden? (was special op RTL 4)

Die lijkt me namelijk wel interessant.

Ik zou je je het niet durven zeggen, ik neem aan van wel, maar
ik hoop dat iemand dit kan bevestigen.

Serge
17-09-2002, 19:08
Bedoel je deze (http://www.dvdinfo.be/nieuws.cfm?persnr=634)?

Anonymous
17-09-2002, 19:12
Bedoel je deze (http://www.dvdinfo.be/nieuws.cfm?persnr=634)?


Ik denk dat dat toch weer een andere zal zijn Serge want
deze zullen uitgebracht gaan worden door de nieuwe dvd
maatschappij House of Knowledge zo meld DVD Report.

Peedeepee
17-09-2002, 19:17
Hey Paul>>> Deze heb ik van de week allebei gezien bij mediamarkt, allebei ik meen voor € 9.99....

ik ga ze denk ik ook aanschaffen, het is denk ik wel de meest indrukwekkende gebeurtenis in mijn jeugdige leven tot nu toe...

Anonymous
17-09-2002, 19:21
Hey Paul>>> Deze heb ik van de week allebei gezien bij mediamarkt, allebei ik meen voor € 9.99....


Thnx voor de tip ! Zeer interessant want ik wil ze ook beide
graag hebben.

Off Topic

Leuk je weer regelmatig terug te zien PeeDeePee, tijdje niet
gezien op het forum ?!?!

Peedeepee
17-09-2002, 19:37
Off topic

Klopt man... geld was een beetje op en ik mijn school had er zwaar onder te lijden....maar nu ben ik afgestudeerd bedrijfseconoom (jawel) en kan ik weer lekker verslaafd worden *LOL*

René Groen
17-09-2002, 23:20
Bedoel je deze (http://www.dvdinfo.be/nieuws.cfm?persnr=634)?

Daar had ik het over ja :)



Hey Paul>>> Deze heb ik van de week allebei gezien bij mediamarkt, allebei ik meen voor € 9.99....

ik ga ze denk ik ook aanschaffen, het is denk ik wel de meest indrukwekkende gebeurtenis in mijn jeugdige leven tot nu toe...

Thnx voor de info (y)
Ga donderdag toch langs de MM, meteen eens kijken

Art
17-09-2002, 23:23
Hey Paul>>> Deze heb ik van de week allebei gezien bij mediamarkt, allebei ik meen voor € 9.99....

ik ga ze denk ik ook aanschaffen, het is denk ik wel de meest indrukwekkende gebeurtenis in mijn jeugdige leven tot nu toe...
Bij de FRS ligt ie ook voor die prijs :)

Anonymous
18-09-2002, 06:44
Bij de FRS ligt ie ook voor die prijs :)

Ook niet verkeerd, vandaag maar eens ff kijken dan :)

Remco de Swart
19-09-2002, 09:38
Ik heb gisteren de DVD: America 911 gekocht. De DVD bevat de documentaire die destijds op diverse zenders is uitgezonden onder de naam: Voices from Ground Zero. Ik weet niet of deze documentaire ook in Nederland is uitgezonden. De beelden die je ziet betreffen ook voornamelijk ooggetuige verslagen van mensen die de ramp van dichtbij hebben meegemaakt. De beeldkwaliteit is slecht maar dat is te verklaren door de gebruikte camera's. De film is namelijk opgenomen door video journalisten en die zullen wel niet beschikken over high tech apparatuur. Desondanks is de documentaire een indrukwekkend document van de gebeurtenissen in New York die bewuste 11e september.

De andere documentaire, dus degene die gemaakt is door de broeders Naudet en is uitgezonden bij RTL 4 komt 24 september uit. Bij DVDstore.nl gaat deze DVD €24,99 kosten. Hieronder wat meer gegevens over die DVD.

11/9
Speelduur 138 minuten.
Prijs € 24.99

Wat voor de broers Naudet een informatieve documentaire had moeten blijven, veranderde onverwachts in een onwaarschijnlijk ooggetuigenverslag van een gruwelijke aanslag.
Het moment dat het vliegtuig zich een weg boort in een van de Twin Towers en ook het verschrikkelijke moment dat beide torens instorten is vastgelegd door een draaiende camera en zelfs binnenin een van de torens zijn unieke en angstaanjagende beelden te zien.
Dit alles leidt tot onuitwisbare beelden en een onnavolgbare indruk!

Na de uitzending op televisie, die gevolgd werd door miljoenen landgenoten, gaf de pers unaniem aan “zeer onder de indruk” te zijn over dit inside-oogetuigenverslag, genaamd 11/9..
Releasedatum: 24 september

Op de DVD wordt bovendien nabeschouwd middels interviews met onder andere Robert DeNiro...