PDA

Bekijk de volledige versie : Monsters Inc R1



Britte
18-09-2002, 09:01
Heeft er iemand de R1-versie van Monsters Inc al? Ik heb hem net besteld bij DVDimport voor nog geen 16 eur (de 2 disc uiteraard) en nu ben ik er toch benieuwd naar... is nl. werkelijk het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden!

Robbo
18-09-2002, 11:57
Heb hem gisteren binnengekregen van ABSound. Kost daar 27,88 CAD dus iets van 18 euro.

Daniel1974
23-09-2002, 11:44
Ik had al bij voorbaat de R1 versie besteld omdat de Disney releases meestal veel beter zijn op R1, DTS, meer extra's (zoals bij Dinosaur, Emperors New Groove & Tarzan) Dus leek het mij niet geheel onverstandig om voor de R1 versie te gaan Nu blijkt Monsters Inc. juist dat de R2 DTS heeft, maar verder wel erg veel skakke punten. Veel extra filmpjes zijn niet widescreen of 5.1 en zo door. Afgezien van de DTS track lijkt dus wederom de R1 wel de beste te zijn.

Robbo
29-09-2002, 12:50
Dat er op de R1 geen DTS zit is geen gemis. De DD track is net zoals bij Toy Story 1 en 2 erg goed!

Rob

Britte
02-10-2002, 08:43
Gisteren de DVD binnen gekregen en dadelijk bekeken...wat een grappige film.
Het geluid is idd prima... ook al is't geen DTS (heb momenteel toch nog geen DTS) en wat de extra disc betreft: geen dub-gedoe!!! En dat allemaal voor zo'n 15 euro: erg netjes!!(y)

BonzoDuck
04-10-2002, 19:33
Mooi zo Britte, kan ik ook ongeveer inschatten wanneer de mijne binnenkomt. Door jouw tip heb ik hem daar ook besteld.

Sierd

R. Schaap
05-10-2002, 19:58
ik ook, dus ik verwacht hem over 2 weken op het matje, Gaaf!!!

BonzoDuck
05-10-2002, 20:52
Dag Rein,

Misschien kom ik binnenkort wel eens kennnis met je maken of zeg je toch liever neen?! Ik kom toch al veel te vaak bij onze veel te dure MM in G en L.

Groet Sierd

R. Schaap
05-10-2002, 20:53
Dag Rein,

Misschien kom ik binnenkort wel eens kennnis met je maken of zeg je toch liever neen?! Ik kom toch al veel te vaak bij onze veel te dure MM in G en L.

Groet Sierd
is goed!

BonzoDuck
09-10-2002, 19:37
De mijne was op 1/10 verstuurd en vandaag binnen, lekker snel en dat voor 16 eurootjes!

Sierd

Robbo
10-10-2002, 14:25
Toch een beetje vreemd bedrijf dat DVDimport. Omdat mijn naam niet overeenkwam met wat op mijn creditcard staat, gaat het bestellen waarschijnlijk niet lukken. Daarom wilde ik op de site een aanpassing daaraan doen, echter zowel op de engelse als op de franstalige site werkt dat gedeelte niet. Heb daarom vorige week vrijdag een mailtje gestuurd met een verzoek tot verandering, maar heb tot vandaag nog niks mogen vernemen. Behalve een autoreply emailtjes dan.

Ik kan natuurlijk wel een nieuwe account aanmaken, da's geen probleem. Maar ik vraag me toch wel af of ik uberhaupt nog wel zaken wil doen met een bedrijf wat nog voordat ik iets besteld heb al 'moeilijk' doet.......


Rob