PDA

Bekijk de volledige versie : What lies Beneath



(Disney)Tom Houben
22-09-2001, 21:08
Net "What Lies Beneath" gehuurd. Jemig, wat een ontzettend gave film!!! Ik heb in geen tijden meer zo'n spannende film gezien!!! Dit is echt een aanrader, vooral ook omdat er erg veel onverwachte dingen in zaten!!!
Alleen jammer dat er geen enkele extra op de huur DVD staat!!!

Paul Ranft
22-09-2001, 22:20
De verwachting is dat op de regio 2 versie de volgende extra's aanwezig zullen zijn:

* trailer
* audio commentaar Robert Zemeckis
* featurette" "Constructing The Perfect Thriller"
* biografien van cast & crew
* productieaantekeningen

Nathan Strik
22-09-2001, 23:57
Ik mis eigenlijk nog een feature: "how to steal from Hitchcock" :D :D

Hehe... geintje!!! Echt hele gave film, ik kan niet wachten tot ik hem heb...

Alex van den Berg
23-09-2001, 01:06
"how to steal from Hitchcock"
Is ie echt zo goed!?!?
Ik ken de film niet, maar ben wel een Hitchcock-fan :D

Arnold van Oostrum
23-09-2001, 02:15
We hebben een review van huur versie DVD op onze site staan, met vermelding van de extra's op de koopversie. Lees hier (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=316)

Nathan Strik
23-09-2001, 09:00
Ik zie het als een soort Zemeckis eerbetoon aan Hitchcock. Niet zo goed als Hitchcock´s betere werk, maar zeker qua spanningsopbouw zeer netjes uitgevoerd. Aan het einde versneld de film in een geheel ander tempo en is de rust voorbij. Sommige mensen vonden dit een teleurstelling, maar ik vind het wel bij de film passen en ben zeker tevreden. Ik vind het zelfs een van de beste thrillers van het afgelopen jaar.
In ieder geval eentje om een keer te huren dus...




Is ie echt zo goed!?!?
Ik ken de film niet, maar ben wel een Hitchcock-fan :D

Alexander de Mol
23-09-2001, 10:48
...ik zag 'm gisteren liggen bij de MediaMarkt A'dam Arena bedenk ik me nu...
N- talige hoes zelfs, blauw. Is ie al uit?

Marco
23-09-2001, 11:43
...ik zag 'm gisteren liggen bij de MediaMarkt A'dam Arena
N- talige hoes zelfs, blauw. Is ie al uit?
Oorspronkelijke datum is 7 November. Maar WLB N-talige hoes is al gesignaalrd in Antwerpen. En sinds mei is deze DVD ook in Frankrijk te koop (Fr-talige hoes, wel NL ondertiteling).

Jammer dat Fox de DTS track is "vergeten". Wat dat betreft zijn Dreamworks DVD's (R1) veel beter (das mijn mening).