PDA

Bekijk de volledige versie : Bridesmaids is vanaf 14 december te koop op DVD en Blu-ray Disc



Ludo Keeris
17-11-2011, 18:05
Bridesmaids is vanaf 14 december te koop op DVD en Blu-ray Disc



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=4153)

rogue
18-11-2011, 08:59
Dit was een onverwacht goede film.
Ik heb eerst 'gedwongen' ;) meegekeken, maar dat werd al snel vrijwillig. Zitten erg grappige stukken in, zeer de moeite waard.

oilex
18-11-2011, 12:53
Tijdje geleden op de "gok" gekocht. Eergisteren pas gekeken...ik werd ook aangenaam verrast. Idd de moeite waard!

Franklin1975
19-11-2011, 15:46
Dit was een onverwacht goede film.
Ik heb eerst 'gedwongen' ;) meegekeken, maar dat werd al snel vrijwillig. Zitten erg grappige stukken in, zeer de moeite waard.
Idem hier. En ik vind hem leuker dan mijn vrouw.

theregiment
05-01-2012, 07:18
Iemand enig idee of wij de unrated extended cut hebben of de geknipte versie? Anders haal ik hem wel in de UK :) Vond deze film beter dan The Hangover terwijl ik ze wel in de zelfde categorie schaal.

jan_tran
05-01-2012, 18:55
Iemand enig idee of wij de unrated extended cut hebben of de geknipte versie? Anders haal ik hem wel in de UK :) Vond deze film beter dan The Hangover terwijl ik ze wel in de zelfde categorie schaal.
Geknipt/Gecensureerd is die sowieso niet, de zogenaamde 'Extended' versie heeft gewoon een aantal verwijderde scenes geïmplementeerd die anders bij de extra's zouden staan. Marketing.