PDA

Bekijk de volledige versie : DVD Beurs



René Groen
18-09-2002, 22:10
Ik vroeg me af of iemand wist of er ook Beurzen zijn waar DVD's verkocht worden (net zoals je PC beurzen hebt enzo)
Zit namelijk nog niet zolang in de 'DVD Scene' en het leek me dan wel erg interessant als er zoiets was.

Misschien dat iemand informatie heeft of me naar een ander thread kan verwijzen (kon zelf niets vinden over dit onderwerp)

Bvd.

Frank
19-09-2002, 16:31
Op 12 & 13 oktober vindt in het Roda JC-stadion in Heerlen een internationale filmbeurs plaats van 10:00 tot 16:30. En zaterdag a.s. vindt in de Rai in Amsterdam een Platen- CD-, film en science-fictionbeurs plaats.

Geen specifieke DVD-beurzen (volgens mij bestaan die ook niet), maar wel beurzen waar je DVD's kunt kopen.

Kasper P.
19-09-2002, 20:05
Op 12 & 13 oktober vindt in het Roda JC-stadion in Heerlen een internationale filmbeurs plaats van 10:00 tot 16:30.
Geen specifieke DVD-beurzen (volgens mij bestaan die ook niet), maar wel beurzen waar je DVD's kunt kopen.
Ik ga al voor de 8ste keer naar deze beurs en er is een redelijk groot aanbod van dvd's voor lage prijzen maar ook veel video's en poster en foto's enz. maar zeker een aanrader voor de filmliefebber!(y)

Mich
19-09-2002, 20:21
Vroeger ging ik naar zogenaamnde "computerbeurzen". Toen was online DVD kopen een onbekende voor mij. De FRS was nog heel duur en daar kon je cht koopjes doen. Ondertussen is de balans omgeslagen in het voordeel van de online verkoop.
Geen beurzen meer voor deze jongen ... met de benzine en de inkom moeten de prijzen er wel erg laag gaan. En dat doen ze natuurlijk niet ;)

René Groen
19-09-2002, 21:00
Heerlen is vrij ver, aangezien ik nog maar 18 ben en net iets onder Rotterdam woon, maar toch leuk om te horen dat er iig soortgelijke beurzen zijn en daarmee dus ook een bedankje voor de info (y)

Hopelijk komt er in de omgeving van Rotterdam ook nog zoiets.

rvvnr1
19-09-2002, 23:51
Heerlen is vrij ver, aangezien ik nog maar 18 ben en net iets onder Rotterdam woon....
Hebbie geen OV (meer) dan? Ik baal er in ieder geval wel van dat ik er al een aardige tijd geen recht meer op heb, anders had ik dat weekend wel even een paar uurtjes in de trein willen doorbrengen (kom zelf uit Z'meer)...
Edit: Alhoewel zie net dat t me dan bijna 3 1/2 uur heen en t zelfde terug zou gaan kosten...:(

Richard B.
15-09-2004, 21:57
FreakFairs (zie http://www.freaksfairs.com/ ) heeft haar CD-beursen hernoemd naar 'CD, DVD EN PLATENBEURS' en op de 26e komen ze weer eens naar Zwolle. Geen idee hoe groot het aanbod zal zijn: de Platen/CD-beursen die ze organiseerden waren in Zwolle in ieder geval nooit heel groot maar ik ga toch zeker wel even langs om te kijken of het wat is denk ik.

Frank
15-09-2004, 22:20
Mega Platen, CD, DVD, Film, Scifi, & Toys beurs

De Mega Platen, CD, DVD, Film & Scifi Beurs in de RAI in Amsterdam wordt gehouden op zaterdag 18 september van 10.00 tot 17.00 uur. De toegang bedraagt 7 euro. Kinderen onder de 12 jaar hebben gratis toegang. Houders van CJP en Pas 65 krijgen 1 euro korting. Voor meer informatie kunt u overdag bellen naar 0229 213891 of email naar: info@mmmarc.com

www.mmmarc.com

Richard B.
15-09-2004, 22:33
Mega Platen, CD, DVD, Film, Scifi, & Toys beurs

De Mega Platen, CD, DVD, Film & Scifi Beurs in de RAI in Amsterdam wordt gehouden op zaterdag 18 september van 10.00 tot 17.00 uur. De toegang bedraagt 7 euro. Kinderen onder de 12 jaar hebben gratis toegang. Houders van CJP en Pas 65 krijgen 1 euro korting. Voor meer informatie kunt u overdag bellen naar 0229 213891 of email naar: info@mmmarc.com

www.mmmarc.com
Bedankt voor de tip. Eens kijken of het me lukt om daar tijd voor vrij te maken.

Jurgen V
15-09-2004, 22:51
Hier in Utrecht heb je om de zoveel tijd CD/DVD/Platenbeurs. Is interessanter voor CD's dan DVD's maar er zijn wel DVD's alleen voor dure prijzen vaak bootlegs, alleen laatst zag ik wel een aantal Warner DVD's liggen die allemaal 7 euro waren. Dus je moet het echt net treffen.

The Scratcher
16-09-2004, 09:30
Op 12 & 13 oktober vindt in het Roda JC-stadion in Heerlen een internationale filmbeurs plaats...

Euhm, het Roda JC stadion ligt in Kerkrade hoor. :wink:

Ben eigenlijk nog nooit naar die filmbeurs geweest terwijl ik er vlakbij woon. Misschien dat ik er dit jaar toch maar eens heen ga.

pavago
16-09-2004, 09:48
Ik ga ook altijd naar de filmbeurs in kerkrade, erg leuk en gezellig en zeer de moeite waard.

Frank
16-09-2004, 10:16
Op 12 & 13 oktober vindt in het Roda JC-stadion in Heerlen een internationale filmbeurs plaats...

Euhm, het Roda JC stadion ligt in Kerkrade hoor. :wink:

Sorry, een fout van twee jaar geleden.

chimera01
16-09-2004, 12:25
Klopt het is 7 november 2004 met een paar gasten van de JB universum voor handtekeningen (voorlopig Britt Ekland en Maud Adams beiden MWTGG en Adams ook nog van Octopussy)

Frank
16-09-2004, 12:31
Meer informatie over de 18e Internationale Filmbeurs in het Roda JC Stadion in Kerkrade:

www.sonopromotion.nl

Ook aanwezig:

- Kenny Baker (R2-D2 uit Star Wars)
- Jeremy Bulloch (Boba Fett uit de originele Star Wars)
- David Prowse (Darth Vader uit de originele Star Wars)
- Valarie Gale (Elizabeth uit Harry Potter)

theThinWhiteDuke
16-09-2004, 15:28
Kijk eens naar mn weblog zou ik zeggen....

Albert Kostwinder
16-09-2004, 16:59
Kijk eens naar mn weblog zou ik zeggen....

Je bedoelt die ene die zegt:

Vanwege onderhoudswerkzaamheden kan het zijn dat Web-log.nl niet bereikbaar is.
Wij doen er alles aan dit ongemak zo kort mogelijk te laten duren.
Onze excuses daarvoor

:roll: :mrgreen:

theThinWhiteDuke
16-09-2004, 17:15
Kijk eens naar mn weblog zou ik zeggen....

Je bedoelt die ene die zegt:

Vanwege onderhoudswerkzaamheden kan het zijn dat Web-log.nl niet bereikbaar is.
Wij doen er alles aan dit ongemak zo kort mogelijk te laten duren.
Onze excuses daarvoor

:roll: :mrgreen:
Hehe...die ja.....storing is landelijk :roll:

Richard B.
25-09-2004, 16:22
Nog even een herinnering: morgen is die beurs in Zwolle. Zoals ik al eerder postte zal het vermoedelijk niet zo'n grote beurs zijn maar ondergetekende gaat in ieder geval wel even controleren of het wat voorsteld.

Richard B.
26-09-2004, 15:43
Ok, puur voor de dvd's hoef je niet naar die Freakfairs-beurs te gaan. Het bleek gewoon puur een platen/cd-beurs te zijn waarbij ze het nodig gevonden hebben om het woordje 'dvd' mee te nemen in de naam. Het aantal dvd's bleek 'miniem' te zijn, laat staan dat er nog interessant spul tussen zat. :(

Richard B.
20-11-2004, 16:34
Tip: dit weekend is er de grote verzamelaarsjaarbeurs in de jaarbeurs te Utrecht. Niet zo heel erg interessant voor de DVD-verzamelaars (meestal is het assortiment niet zo heel groot) maar misschien wel voor de mensen die merchandise verzamelen: het aanbod daarvan is meestal wel behoorlijk groot.

Ik ga morgen kijken of er nog iets leuks te scoren valt. Ik ben op zoek naar wat mooie wanddecoratie (ingelijste filmposters ofzo) en misschien ook nog wat dvd-tjes (mocht ik toch nog wat interessants tegenkomen).