PDA

Bekijk de volledige versie : The Insider - ondertiteling?



GrMnrGr
19-09-2002, 09:50
Gisteren eindelijk Michael Mann's "The Insider" gezien met Al Pacino & Russel Crowe. Prachtige film, alleen de ondertiteling zat in het beeld en niet in de zwarte band.

Ik heb geen breedbeeld, dus zit ik met de zwarte band boven en onder ... normaal geen probleem omdat de ondertiteling daar komt, alleen bij deze dvd is het lettertype groter dan normaal en dan nog in beeld geplaatst.

Ben ik de enige met dit probleem? (Maw ligt het aan mij of niet :) )

Alex T
19-09-2002, 10:56
Gisteren eindelijk Michael Mann's "The Insider" gezien met Al Pacino & Russel Crowe. Prachtige film, alleen de ondertiteling zat in het beeld en niet in de zwarte band.

Ik heb geen breedbeeld, dus zit ik met de zwarte band boven en onder ... normaal geen probleem omdat de ondertiteling daar komt, alleen bij deze dvd is het lettertype groter dan normaal en dan nog in beeld geplaatst.

Ben ik de enige met dit probleem? (Maw ligt het aan mij of niet :) )

Dit irritante probleem heb ik dus ook. Buena Vista geeft tegenwoordig vele DVDs uit met koeienletters als ondertiteling.:confused:

Uit frustratie zet ik maar de ondertiteling uit.
Dit probleem wordt echter wel verminderd met een breedbeeld TV.

GrMnrGr
11-10-2002, 15:42
Cool effe zelf reageren op m'n niet lopende thread ...

Iemand last van de nederlandse ondertiteling op de "The Royal Tennebaums"??? De film was al vrij irritant en als bonus kwam de ondertiteling konstant te laat ... Telkens de personages hun nieuwe zin aan het stamelen waren kwam de vertaling van de vorige ... strange ...

Richard B.
11-10-2002, 17:03
Cool effe zelf reageren op m'n niet lopende thread ...

Iemand last van de nederlandse ondertiteling op de "The Royal Tennebaums"??? De film was al vrij irritant en als bonus kwam de ondertiteling konstant te laat ... Telkens de personages hun nieuwe zin aan het stamelen waren kwam de vertaling van de vorige ... strange ...

Ik neem aan dat je de rental-versie bedoelt? Ik zag hem laatst maar het is me niet zo opgevallen. Was het in de hele film zo of alleen in bepaalde stukjes.

Btw, wat betreft de film verschil ik volledig met je van mening: die vond ik (alhoewel ie niet zo sterk was als Rushmore) erg sterk.

GrMnrGr
14-10-2002, 08:55
Het ging wel degelijk om de rental versie ... en het probleem deed zich de gehele film voor.

Ik was al bijna naar een knopje aan het zoeken om spraak en ondertitels te syncen ;) (Ik had misschien ook andere talen moeten proberen om te zien of hetzelfde probleem aanwezig was.)

Anyway, ik vond de film maar niks ... alleen heb ik me dubbel geergerd dankzij de ondertiteling :)

Richard B.
14-10-2002, 12:22
Het ging wel degelijk om de rental versie ... en het probleem deed zich de gehele film voor.

Apart. Is misschien (voor de mensen die de retail-versie gaan koppen, zoals ik) iets om op te letten.




Anyway, ik vond de film maar niks ... alleen heb ik me dubbel geergerd dankzij de ondertiteling :)

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Heb ik zelf ook vaak als in de bioscoop een film verkeerd geprojecteerd wordt. Kan heel irritant zijn.

rkrijger
19-08-2004, 14:57
Gisteren eindelijk Michael Mann's "The Insider" gezien met Al Pacino & Russel Crowe. Prachtige film, alleen de ondertiteling zat in het beeld en niet in de zwarte band.

Ik heb het liefst ondertitels in het beeld... Die banden vallen mooi weg in mijn breedbeeld...