PDA

Bekijk de volledige versie : buzze place



Buzze22
05-12-2011, 10:39
het heeft een poosje geduurt maar maar na al jullie adviezen hier de foto's van mijn set up

samsung tv UE37D6500 + 2x 3d brillen ssg-3500cr
onkyo TX NR609 op het netwerk met wifi ontvanger
onkyo BD SP809
jamo S606 HCS 5
harmony one
humax iHDR 5050 c

groetjes

HTip
05-12-2011, 16:30
Mooie set en slimme oplossing van de Humax onder de TV (y)

Wat is de eerste foto? Sub, rear speaker? Wordt de speler niet warm op de receiver? Onkyo staat bekend om de warmteontwikkeling of hebben ze dat met de laatste modellenreeks onder de knie?

Veel kijk- en luisterplezier!

DVDProfilersFilmgek
06-12-2011, 08:14
Mooie set en slimme oplossing van de Humax onder de TV (y)

Wat is de eerste foto? Sub, rear speaker? Wordt de speler niet warm op de receiver? Onkyo staat bekend om de warmteontwikkeling of hebben ze dat met de laatste modellenreeks onder de knie?

Veel kijk- en luisterplezier!

Ga nu toch wel een beetje aan je twijfelen;)

Wat dacht je van de aan een zijkant geplaatste woofer in de zuil.....

DVDProfilersFilmgek
06-12-2011, 08:17
Ziet er keurig uit(y)

Hoe bevalt je Jamo speakerset?

Heb je zelf het idee dat je receiver de speakers makkelijk onder controle kan houden en dat je voldoende vermogen overhoud als je reeds een behoorlijk volume hebt bereikt?

Is er een reden waarom je geen sub hebt, of zie ik hem over het hoofd?

HTip
06-12-2011, 12:51
Ga nu toch wel een beetje aan je twijfelen;)

Wat dacht je van de aan een zijkant geplaatste woofer in de zuil.....
:D Goed gezien van jou! Ik ken gelukkig niet alle merken speakers. Hoeft ook niet. Als ik de achterkant van mijn speakers toon weet jij het ook niet :lol:

Ik ken wel andere merken met de woofer aan de zijkant, o.a. Audio Physic, Van Schweikert, etc. Jamo hoort daar ook nu bij ;)

jamiev
06-12-2011, 15:25
top set(y)
jouw jamo speakers de staande dus hebben wel veel vermogen nodig om los te komen zeker met het laag staan ze bekend om.verder goede speakers.

Buzze22
10-12-2011, 11:07
inderdaad zijn het de zijkanten van de staande zuilen.
kon maar 5 foto's plaatsen dus moest ik een selectie maken.
estetisch gezien vond ik het mooier om de speler boven op de av versterker te zetten.
ging en ga er van uit dat dat geen probleem is.
ben erg tevreden over het geluid maar ben een novice ( vorige setje was een samsung ht-bd1250) dus veel vergelijkingsmateriaal heb ik niet.
ik heb wel een sub maar die is niet ok en staat op het moment weer bij de winkel, gelukkig wel garantie.
ben nog wel van plan om de kabels van de achter- en middenspeaker weg te werken met een kleine aluminimum kabel goot.
Hou me aanbevolen voor suggesties voor een goede deal.

HTip
10-12-2011, 18:09
Bij luid spelen (weet niet of je buren hebt ;)) wordt een versterker warm, maar ook de speler. Als de warmte van de versterker niet weg kan wordt de speler nog warmer en dat kan op de lange termijn leiden tot storingen en zelfs uitval. Ben het wel met je eens dat het mooi staat.

Wat kabels en sub betreft is er veel keuze. Goede subs voor relatief weinig geld zijn de BK's. Zowel voor film en muziek en sub met goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Weet niet wat je budget is, maar een XXLS400 is een populaire...

Kabels is een geval apart. Er zijn mensen die het allemaal onzin vinden en geen verschil horen en die het wel horen en bereid zijn daarin te investeren. Ik behoor tot de laatste, maar zorg er wel voor dat de uitgave in balans is met de set. De kabel moet natuurlijk wel goed gevoed worden ;)

Buzze22
11-02-2012, 15:22
heb inmiddels de woofer weer terug.
voeding vervangen en nu zeer tevreden.(y)
kabels zijn voor m'n gevoel ook goed , oehlbach 2 x 2,5 mm.
was meer benieuwd naar de kabelgoten mn die van aluminium

mvg

DVDProfilersFilmgek
11-02-2012, 16:44
heb inmiddels de woofer weer terug.
voeding vervangen en nu zeer tevreden.(y)
kabels zijn voor m'n gevoel ook goed , oehlbach 2 x 2,5 mm.
was meer benieuwd naar de kabelgoten mn die van aluminium

mvg

Sub helemaal perfect inpassen vergt veel tijd, maar als dat eenmaal gelukt is en je alles lekker naar eigen hand hebt gezet...... kan het genieten beginnen(y)