PDA

Bekijk de volledige versie : 5.1 Speakerset: Teufel 300 R (Set L)



Roy de Jong
10-12-2011, 08:25
5.1 Speakerset: Teufel 300 R (Set L)

Teufel is een Duits merk dat de Nederlandse markt probeert te veroveren met zijn luidsprekercombinaties. Dit wordt gedaan door kwalitatief goede luidsprekers met een mooi design aan te bieden en deze tegen een scherpe prijs op de markt te zetten. Maar, kunnen deze ook mee in de (boven)gemiddelde huiskamer? In deze review hebben wij onze oren te luisteren mogen leggen naar de Teufel 300 R Set-L.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=55)

Davidshadow13
10-12-2011, 13:46
Ik vind het jammer dat er geen eigen foto's zijn geplaatst. Productfoto's kan iedereen op een website wel zoeken. Ik zou graag echte foto's van de doos en de speakers zien. Zoals bijvoorbeeld bij AreaDVD wordt gedaan.

Verder weet ik niet wat de doelgroep van de reviews zijn maar ik vind je qua inhoud best wel een beetje oppervlakkig. Er wordt naar mijn inziens te weinig ingegaan op technische aspecten. Maar dit kan natuurlijk ook aan de doelgroep liggen die jullie stellen. Ik verwijs nogmaals naar AreaDVD want hun reviews van audioapparatuur zijn in mijn ogen één van de beste op het hele internet.

Roy de Jong
12-12-2011, 17:36
@Davidshadow13, je opmerkingen staan genoteerd ;).

Esteban
04-03-2012, 15:15
Is AreaDVD overigens enkel in het Duits te lezen? Want een Nederlandstalige versie kan ik niet vinden, noch een Engelstalige.

Ik zoek namelijk een degelijke bespreking van een gelijkaardige set. (Teufel, columa 100 - 5.1 set)
*edit* Ik heb deze namelijk gewonnen en twijfel of ik hem al dan niet in de verkoop gooi om later een 7.1 set in huis te halen.