PDA

Bekijk de volledige versie : Boek maken



batmaster
14-12-2011, 19:24
Ik wil graag eens mijn eigen boek maken. Nee, het is geen roman, maar een boek met alle film kaartjes en geschreven teksten erbij. Ik heb zelf de voorkant gemaakt, alle pagina's opgemaakt, en alles is geschreven.

Nou wil ik dit gaan laten maken in een boek, gewoon 1x voor mezelf. Het zijn ongeveer 20 pagina's, en wil het op mooi glossy papier doen met een harde kaft. Nou heb een site gevonden waar dit 28 euro gaat kosten, en 8 euro verzendkosten. Nou vind ik dit wel een beetje erg duur.

Zijn er niet goedkopere mogelijkheden, zo rond de 20 euro en dan het liefste inclusief verzenden. Ik ben vanaf 2007 begonnen en wil van elk jaar 1 boek, omdat er namelijk nog meer jaren gaan verschijnen. Heeft iemand dus goedkopere opties?

Davidshadow13
14-12-2011, 19:51
Ik denk dat het met name door jouw opties nogal duur wordt. Plus dat fullcolour al extreem veel duurder is dan zwart-wil. Reken maar uit 50 cent per full-color gewoon kopietje keer twintig pagina's is al 10 euro, dan wil je ook nog glossy papier en een gedrukte harde kaft. Dat gaat gewoon al snel naar 1 euro per pagina.

Plus dat de constante kosten voor het maken van één exemplaar redelijk hoog zijn waardoor ik denk die 28 euro nog niet eens zo gek ik. Ik denk dat 20 euro het maximale is wat je gaan vinden op internet. Er zijn zat sites die het aanbieden dus google gewoon is op boek maken en ga verschillende aanbieders vergelijken. Maar veel goedkoper zal het niet worden met jouw eisen ben ik bang van.

Edgar Smit
15-12-2011, 06:07
Anders is er nog een optie, alles inscannen en als foto's bewaren en er dan bij kruidvat/hema oid een fotoboek van laten maken.

le-nnart
16-12-2011, 20:38
check Blurb.com eens...wellicht is dat wat je zoekt.