PDA

Bekijk de volledige versie : beetje kinderachtig gedoe hier



Anonymous
20-09-2002, 19:42
zeg ik probeer onder mijn gewone account xxxMaverick in te loggen krijg ik het volgende:

"You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation. "


Jeez ik weet dat eric geen fan van mij is nadat ik geschreven had dat ik het magazine van een lage kwaliteit vond, maar om me te bannen is wel HEEL erg kinderachtig niet dan? overigens was de laatste post van mij ook een reactie op het dvd magazine 2, waar ik ( net als anderen ) aangeef dat de dvd niet interresant is maar wel goed beeld en geluid.

Mijn vraag: wat is dit voor kinderachtig gedoe, jullie zijn toch een professionele site en geen speeltuin mag ik hopen?

Alex van den Berg
20-09-2002, 22:07
Jeez ik weet dat eric geen fan van mij is nadat ik geschreven had dat ik het magazine van een lage kwaliteit vond, maar om me te bannen is wel HEEL erg kinderachtig niet dan? overigens was de laatste post van mij ook een reactie op het dvd magazine 2, waar ik ( net als anderen ) aangeef dat de dvd niet interresant is maar wel goed beeld en geluid.

Mijn vraag: wat is dit voor kinderachtig gedoe, jullie zijn toch een professionele site en geen speeltuin mag ik hopen? Volgens mij is het nog veel kinderachtiger om te suggereren dat je door 1 van de crewleden geblokkeerd zou zijn... :rolleyes:
Geloof je echt dat wij tijd en zin hebben voor dit soort spelletjes? Dan wordt het toch de hoogste tijd dat je ZELF eens volwassen wordt! :nono:

Ik heb geen idee wat er tussen jou en Eric speelt, maar je mag van mij aannemen dat je zeker niet geblokkeerd zult worden vanwege een paar meningsverschillen.
Heb je jezelf al eens bedacht dat dit soort problemen ook door storingen of inlogfouten kunnen ontstaan?
Wil je meer weten? Probeer het dan eens met een berichtje zonder vooroordelen, of stuur even een mailtje aan Eric...

Succes!

Anonymous
20-09-2002, 22:33
Volgens mij is het nog veel kinderachtiger om te suggereren dat je door 1 van de crewleden geblokkeerd zou zijn... :rolleyes:
Geloof je echt dat wij tijd en zin hebben voor dit soort spelletjes? Dan wordt het toch de hoogste tijd dat je ZELF eens volwassen wordt! :nono:

Ik heb geen idee wat er tussen jou en Eric speelt, maar je mag van mij aannemen dat je zeker niet geblokkeerd zult worden vanwege een paar meningsverschillen.
Heb je jezelf al eens bedacht dat dit soort problemen ook door storingen of inlogfouten kunnen ontstaan?
Wil je meer weten? Probeer het dan eens met een berichtje zonder vooroordelen, of stuur even een mailtje aan Eric...

Succes!


als je out logt worden alle cookies van de computer verwijdert, dus.....

als je dan weer inlogt moet het goed zijn, zo niet? tja, dan leest iemand dit topic wel neem ik aan.

En ik beschuldig de crew omdat ik meteen na mijn reactie een erg onprofessioneel mailtje kreeg........vandaar

Alex van den Berg
20-09-2002, 22:49
En ik beschuldig de crew omdat ik meteen na mijn reactie een erg onprofessioneel mailtje kreeg........vandaar Onprofessioneel? In de zin van "onsympatiek"? Dat vind ik ook niet zo vreemd wanneer ik je bevooroordeelde "aanvallende" berichten lees...

Eric van Ballegoie
20-09-2002, 23:17
Je hebt email.