PDA

Bekijk de volledige versie : Kras(je) op beeldbuis



Danny
21-09-2002, 11:35
Ik heb een Sony KV28FX60 (82 cm breedbeeld).
Per abuis is iemand langs de beeldbuis gegaan waardoor er een kras(je) van ongeveer 8 cm op zit.
Ik ben er ziek van....
Is hier nog veilig iets aan te doen ????
Het lijkt net of de beeldbuis een coating heeft, maar weet het niet zeker. Ik wil niet zomaar gaan poetsen/polijsten voordat het erger wordt. Je zal het waarschijnlijk niet zien als de TV aan staat....maar ik weet wel dat het erop zit. :(

Ghast
21-09-2002, 11:51
Ik heb een Sony KV28FX60 (82 cm breedbeeld).

FF los van je krasje, de KV28FX60 is een 72 cm TV

Wat dat krasje betreft, ik zou er een speciaal zaak naar laten kijken, is de kras te diep dan heb je volgens mij toch wel een probleem wat je niet oplost

floris franken
21-09-2002, 11:53
ik denk dat er geen coating op zit
probeer inderdaad maar niks want waarschijnlijk word het er alleen maar erger op
ik snap dat je er kapot van bent zou ik ook zijn
mijn kat heeft mijn sub weleens vernielt dus ik weet hoe jeje voelt
maar na een tijdje let je erniet meer op en shit happens helaas
sterkte floris(y)

wee-man
21-09-2002, 11:59
leeft je kat nog haha ik ken het

Mike Philippens
21-09-2002, 12:03
Per abuis is iemand langs de beeldbuis gegaan waardoor er een kras(je) van ongeveer 8 cm op zit.
Is die persoon niet verzekerd dan? Lijkt mij een klusje voor Apeldoorn...toch? Nieuwe beeldbuis bijvoorbeeld. Ik zou 'm effe laten bellen met zijn lokale Apeldoorn verstiging.

floris franken
21-09-2002, 12:17
mijn kat leeft nog maar ik moest me inhouden!
ze heeft een volle plantespuit water moeten incaseren
!
nu durft ze niet meer naar mijn sub te kijken(6)
groet floris

Danny
21-09-2002, 12:53
Zover allemaal bedankt voor jullie reactie.
Ik ben in staat meteen een nieuwe te gaan halen....zeker als je er altijd zo zuinig op bent.
Tja....wat moet je.
Ik heb het verkeerde type opgegeven, want het is een 82.
Maar dat doet er weinig toe.
Verzekering...tja...kan kijken maar die vergoedt vast geen hele beeldbuis voor een krasje. Dat is bijna net zo duur als een nieuwe denk ik.
Het liefst breng ik hem meteen weg om het te laten verhelpen, dan kan je het vergeten zeg maar.
Ik zal maandag Sony toch eens bellen.....maar ik weet het antwoord al denk ik
:(

Johan van den D.
21-09-2002, 13:00
Is die persoon niet verzekerd dan? Lijkt mij een klusje voor Apeldoorn...toch? Nieuwe beeldbuis bijvoorbeeld. Ik zou 'm effe laten bellen met zijn lokale Apeldoorn verstiging.
dit zou ik toch zeker ook ff proberen ja
je weet nooit natuurlijk en tenslotte is het de ,,schuld,, van een ander en als het goed is is die verzekerd
de ,,schade,,is er dus waarom zou de verzekering niet uitkeren(weet wel het is nog erger dan de maffia die verzekeringen)
de feiten zijn er gewoon gezien je kras
:bier:

Mike Philippens
21-09-2002, 13:01
Verzekering...tja...kan kijken maar die vergoedt vast geen hele beeldbuis voor een krasje. Dat is bijna net zo duur als een nieuwe denk ik.
Ze vergoeden de schade. Als jij een kras op mijn autodeur maakt moet ie worden overgespoten. Informeren kan geen kwaad dacht ik zo. Ik zou eerst bij Sony informeren of zij er iets aan zouden kunnen doen, en zo niet...wat kost een nieuwe buis. Misschien is de TV dan wel total-loss verklaard.

Maar ja...als je liever zelf geld uitgeeft... Look on the bright side: je hebt straks een 82cm breedbeeld op de slaapkamer...(6)

Danny
21-09-2002, 13:06
Ik ga zeker informeren....eerst bij Sony hoe of wat en dan even de verzekering. Ik laat wel even weten of er wat aan gedaan kan worden....fingers crossed !

Johan van den D.
21-09-2002, 13:08
oke we horen het wel
misschien heb ik dan ook wel opeens een kras op mijn beeldbius zitten(6) (6) :D

Jeroen Driessen
21-09-2002, 13:54
Verzekering...tja...kan kijken maar die vergoedt vast geen hele beeldbuis voor een krasje. Dat is bijna net zo duur als een nieuwe denk ik.Meteen naar de verzekering! Mijn ouders hadden een nieuw bankstel, kwam er op de 3-zits een heel klein brandvlekje van een sigaret. De reparatiekosten bleken iets van €100 meer dan een nieuw bankstel en ze krijgen dus het hele bankstel vergoed. Zelfde situatie zit jij nu met de TV en ik denk dat je gewoon een nieuwe kunt krijgen (geld om een nieuwe te kopen eigenlijk). Daar zijn verzekeringen immers voor!!

paradroid
19-10-2002, 19:11
Jonges Jonges ,
in brillenwinkels en GSM stores en zo (en op stuntprijzen.net) verkopen ze van die tubes met een of ander product om krassen op glas en plexi . (produkt heet displex) .Kost niet veel , worth a try .

Johan van den D.
19-10-2002, 19:53
Jonges Jonges ,
in brillenwinkels en GSM stores en zo (en op stuntprijzen.net) verkopen ze van die tubes met een of ander product om krassen op glas en plexi . (produkt heet displex) .Kost niet veel , worth a try .
dit is voor hele lichte krasjes
niet voor ,,echte,,krasjes zoals degene hier beschreef want dat krijg je er helaas echt niet mee weg
maar nu het toch weer tersprake is gekomen,hoe is het eigenlijk afgelopen met die bewuste tv

rveldhuizen
19-10-2002, 20:01
Oh, dat moet ik ook eens proberen dan.. .Had net 2 dagen mijn nieuwe Loewe bb tv en liep er vervolgens tegenaan met een glazen deur (van de ikea, ja...) Kras van 7 cm.... Om gek van te worden...