PDA

Bekijk de volledige versie : probleempjes (jvc av32lylg(breedbeeld)



floris franken
21-09-2002, 11:46
ik heb de jvcav32lylg
heel mooi apparaat maar er zijn wat probleempjes
dat van het zappen weet ik dat doet hij traag en slaat wel eens op tilt dan moet je hem met de hoofdknop aan en uit zetten
ik heb ook weleens een klein paars balkje links in de hoek beneden maar ik heb nog een probleem het lijkt wel of het beeld wat schokkerig gaat als bij zowel tv als dvd de camera beweegt van links naar rechts ook viel mij op bij kijken van tmf of mtv ze weleens tekst balken onderaan laten zien die van links naar rechts scrollen die trillen ook geregeld is dit een belend probleem of iets typisch 100hz probleem of heb ik er alleen last van
b.v.d floris franken:confused:

floris franken
22-09-2002, 21:24
ik vraag me af of er nog meer mensen met dit probleem zitten?????????:confused:

Paul IJsendijk
22-09-2002, 21:30
volgens mij is dat geen 100htz probleem, trillen zou juist minder moeten zijn ik zou terug gaan naar de winkel

floris franken
22-09-2002, 21:33
ik denk dat ik even opbel naar de leverancier want ik heb nog garantie maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met dit probleem het is niet zozeer het trillen het is een strak beeldje
alleen soms als de camera beweegd.

Sander Dubbeldam
23-09-2002, 08:35
met het aanzetten van digipure pro en al die andere functies zal het al een stuk minder worden. ik heb ze uit staan omdat bij dvd kijken dit weer strepen veroorzaakt.

floris franken
23-09-2002, 18:55
die heb ik met tv kijken aan staan en met dvd uit
het valt wel mee ik gisteren 2 films achter elkaar gezien
en het viel eigenlijk best mee als je er erg oplet merk je het
af en toe
heb jij ook wel eens last met je jvc bbeeld?
heb je mischien dezelfde als mij sander?

Sander Dubbeldam
25-09-2002, 16:01
ik heb de av 28l2 in het groen (ik ben nog student :D)

zappen doet hij relatief trager dan andere televisies. heb het ook soms dat hij op tilt slaat en dat je hem dan moet uitzetten ja. op zich vind ik het niet erg, ik weet dat er al mensen met dit probleem terug zijn gegaan naar jvc.

met dvd kijken heb ik geen last van schokkerig beeld, met die tmf balk heb ik het bijvoorbeeld ook.

maar een paarse rand :confused: staan je speakers niet te dicht bij zodat deze vervorming in het beeld geven?

als je nog vragen heb, hoor ik het wel!

floris franken
28-09-2002, 13:36
mijn speakers staan er vanaf maar het is maar een heel klein randje
dat af en toe opduikt ik kan er wel meeleven.
ik ben al met al toch happy met deze top tv ondanks wat kinderziektes!
ik denk dat iedereen wel eens wat heeft aan zijn b.b
groet floris