PDA

Bekijk de volledige versie : BTTF mystery: wat zit er onder de sticker?



Marc078
23-09-2002, 21:46
Dan volgt nu waarschijnlijk de minst belangrijke discussie ooit gevoerd op internet. Maar ik MOET het gewoon weten:

Wie heeft z'n pas gekochte Back to the Future DVD box (regio 4) al gesloopt en heeft gezien wat er onder de sticker op de achterkant staat?
Ik vind het zonde om de boel nu al er af te gaan zitten halen als ik (bijna) zeker weet dat er anderen zijn die nog NET ietsje fanatieker zijn...

Dus:
Wie helpt?
Of moet ik echt zelf gaan frummelen?

Ronald Stiebolt
23-09-2002, 21:49
Exact hetzelfde (ook qua kleur en layout)...

Enige verschil: 10 i.p.v. 5 uur extra's, vautje van de makers....

hemiparo
23-09-2002, 21:53
volgens mij was dit antwoord wel ergens op het forum te vinden...

Ronald Stiebolt
23-09-2002, 21:53
volgens mij was dit antwoord wel ergens op het forum te vinden...

Who cares? :rolleyes: 5 tellen werk.....

Marc078
24-09-2002, 00:23
Aha! Dankje, Stiebolt voor de snelle reactie!

En natuurlijk jij ook, hemiparo voor je waardevolle bijdrage.
Tis altijd fijn om te zien dat er mensen zijn die om je geven.

Alleen is er NOG een klein probleempje:
Op MIJN sticker staat helemaal geen tijdsaanduiding ofzoiets... (let wel: dit is de australische/latijns amerikaanse versie regio 4)
Alleen wat de bonusfeatures zijn.

Dan heb ik nog een artikeltje gevonden over de extraatjes op de R1 die gereleased wordt in december (geloof ik)

Pak maar een dweiltje:
http://www.bttf.com/backtalk/20020819.shtml

Vraag ik me nog af:
waar kan ik die scenes vinden met Eric Stoltz?
Waar zijn die kleine docuutjes met de Doc die je rondleidt door de sets van BTTF al uitleggend hoe het verhaal gaat, en de zwart/wit journaals waarin je Doc door de jaren heen in oude filmjournaals ziet rondlopen...
En niet te vergeten:
De Pepsi reclame waarin een jongetje een Coke flesje opgraaft in de woestijn, waarop hij vraagt aan de Doc: "What's this?".
Doc:" Oh, that's history".
IK WIL DAT ZIEN!!!
AAAAAAAAH!

Rogier Burghout
25-09-2002, 09:04
Die scenes met Eric Stoltz ehbben ze er bewust niet in gedaan. Precies waarom weet ik ok niet, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat niet echt vonden passen in het geheel....

Werner
25-09-2002, 09:10
Die scenes met Eric Stoltz ehbben ze er bewust niet in gedaan. Precies waarom weet ik ok niet, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dat niet echt vonden passen in het geheel....

Nee, dat was nog maar eens een rechtenkwestie geloof ik.

Nathan Strik
25-09-2002, 15:13
Nee, dat was nog maar eens een rechtenkwestie geloof ik. Noem het maar gerust die eikel van een Eric Stoltz die dreigde naar de rechter te stappen als die scènes op de DVD kwamen.
Dat is één van de vele redenen voor die lange vertraging van de box geweest.

Werner
25-09-2002, 15:22
Noem het maar gerust die eikel van een Eric Stoltz die dreigde naar de rechter te stappen als die scènes op de DVD kwamen.
Dat is één van de vele redenen voor die lange vertraging van de box geweest.

Is dat de reden, of het alibi? Bekend is dat door de deal waardoor Universal drie jaar lang de rechten op de DVD-releases "uitgeleend" hadden aan Columbia Tristar, ze aan BTTF bij Universal flink hun broek zouden hebben gescheurd ten voordele van CTHV. Uitstel was dus in Universals belang. Ik kan me niet indenken dat Eric Stolz zo veel invloed heeft bij Universal...

Marco
27-09-2002, 00:15
Pak maar een dweiltje:
http://www.bttf.com/backtalk/20020819.shtml Je kan beter een andere dweil pakken ;)
Overview of latest BTTF DVD features (http://www.bttf.com/backtalk/20020917.shtml)

Nathan Strik
27-09-2002, 13:12
Je kan beter een andere dweil pakken ;)
Overview of latest BTTF DVD features (http://www.bttf.com/backtalk/20020917.shtml) Lijkt me dat die Amerikanen toch een betere deal krijgen. Alleen die storyboard comparisons hebben ze niet. Die trouwens toch al niet al te interessant waren, tenzij je filmstudent bent.

Maar ik heb geen spijt dat ik de R2 versie heb gekocht. Zo lang wachten had ik nooit uitgehouden en voor deze prijs kon ik ze zeker niet laten liggen.

Wie weet als de reviews de nieuwe extra´s positief beoordelen dat ik de R1 versie nog bestel, maar alleen als die commentaren enzo een beetje interessant zijn, anders hoeft het niet voor me.

Marco
27-09-2002, 23:54
Lijkt me dat die Amerikanen toch een betere deal krijgen. Het ligt eraan waar je van houdt. Audiocommentaar b.v. is (op enkele uitzonderingen na) not my thing. En Total Axess stoort mij. Zeker als er nog deleted scenes via Total Axess te zien zijn. Wil ze liever op mijn TV zien ipv mijn computermonitor. M.a.w. Ik ben zeer tevreden met de R2/R4 versie(s).



Alleen die storyboard comparisons hebben ze niet.
Die hadden ze idd beter weg kunnen laten.

Jammer dat deze featurettes Back to the Future Part III featurette & "The Secrets of the Back to the Future Trilogy" niet op 'onze' versie van BTTF III staan. Maaja je kan niet alles hebben. Tenslotte draait het om de films die goed (gezien hun leeftijd) op DVD staan.

ToolkiT
02-10-2002, 02:00
hehehe, zie nu pas dat er een sticker achter op zit...