PDA

Bekijk de volledige versie : Siege, The [DVD]



Eric van Ballegoie
18-07-2001, 23:02
Siege, The [DVD]



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=83)

Henk Heideveld
19-10-2001, 13:52
Het is frappant zo veel overeenkomsten te zien met de aanslagen op het WTC. Je kunt het naar analogie probleemloos op de huidige situatie projecteren.
Ook de typisch Amerikaanse reactie hierop en de protesten er tegen zij frapant identiek. Ofwel de makers waren helderziende, ofwel Amerika leert het nooit.
Prima film, prima verhaal en je moet er echt bij nadenken. De makers dachten een te hoog gegrepen fantasie te hebben. De werkelijkheid heeft ze inmiddels ingehaald. Puur realisme.

Devron
10-03-2002, 12:22
inderdaad he gevangen worden op zomaar opgesloten zondr enige rechten het enige verschil is dat het niet in een voetbal stadion gebeurt maar in een afgelegen basis van de VS

pieter bond
15-09-2004, 18:30
Vandaag hem Gezien.Denzel Washingon drinkt honderden bekers koffie.En Annette Benning kan beter.En ook een ongeloofwaardige plot en de Typische Amerikaanse Politiefilm.

6.5

martini
13-11-2004, 17:56
De actie was goed, het verhaal kon beter.

Azazel
13-11-2004, 18:15
Je kunt het naar analogie probleemloos op de huidige situatie projecteren.


Ook naar de Nederlandse situatie van heden ten dage :roll:

nova6666
09-02-2005, 21:08
Goede en nu blijkt ook realistische actiefilm. Prima mee vermaakt!

Frans T
14-07-2006, 10:10
Toch maar weer even een klein schopje..

Ik kende de film totaal niet, maar heb hem gisterenavond op Film 1 gezien.
En inderdaad, verrassend (en bij tijd en wijle griezelig) actueel.

Misschien beter als George W. deze film binnenkort in the Oval Room met zijn kabinet gaat bekijken onder het motto:
'In welke valkuilen zijn wij bewust en met open ogen gelazerd..'

nmbs
03-11-2009, 23:44
Ook bumpen, had hem nog nooit gezien, zelfs nog nooit van gehoord. Toevallig op BR gezien en meteen gekocht. Prachtig beeld (als ik de screens van de DVD zie) en geweldig geluid. Ik vond het verhaal best goed en zeker niet moeilijk te volgen.

Vandaag de dag nog altijd actueel.