PDA

Bekijk de volledige versie : dvd met goed geluid voor de sub



john gouda
25-09-2002, 10:40
ik heb net een actieve subwoofer aangeschaft, welke dvd moet ik zien/horen om de sub eens lekker te laten knallen?

Léon Bolweg
25-09-2002, 10:47
Bijvoorbeeld :


U-571 (mocht je em nog niet hebben 13,99 bij FRS)
Star Wars Episode 1
Independence Day

Edwin V
25-09-2002, 14:23
LOTR gaat ook erg diep door

Werner
25-09-2002, 15:26
Monsters Inc. heeft dat trailertje uit de cinema met dat THX-mannetje die een doos met koeiengeluiden op zijn versterker aansluit. Daar gaat de sub ook aardig in mee.

Ernest Hamstra
25-09-2002, 17:20
Deze thread bestaat al: click (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=5691)

Johan van den D.
25-09-2002, 17:28
vrijwel iedere film heefd er wel stukjes bijzitten die lekker zijn voor je sub
monters heefd er inderdaad een paar hele leuke en zeer strakke stukjes bijzitten;)

Johan van den D.
26-09-2002, 20:18
Bijvoorbeeld :


U-571 (mocht je em nog niet hebben 13,99 bij FRS)

ik heb deze ook maar gelijk ff gekocht
echt bizar dat geluid
haalt echt het maximale uit je sub
de ruiten trillen gewoon in de kozijnen
dus inderdaad als je een echte sub dvd wil hebben moet je u-571 hebben:bier:

Léon Bolweg
27-09-2002, 06:46
En het stomme is, ik heb em maar één keer gehuurd. Ik ga hem zelf vandaag maar effe kopen!!!

Rob Verhoeven
27-09-2002, 06:57
Vertical Limit is ook leuk voer voor de sub... :cool:

Allees niet zo goed voor de relatie met de buren :D

Johan van den D.
27-09-2002, 17:47
Allees niet zo goed voor de relatie met de buren :D
tja........ik heb het wel eens gevraagd maar ze zeggen dat ze zelden last hebben van mijn geluid:confused:

john gouda
28-09-2002, 10:44
bedamkt voor alle tips:
gisteravond Star Wars I gezien, verbluffend gewoon, zit nog na te trillen (volgende keer zet ik mijn vrouw op de sub!) ze was altijd tegenstander van surround, teveel bpxen etc. ze vond trouwens wel dat ze plek kreeg om de plantjes neer te zetten, wat niet de bedoeling was, vandaar dat ze zelf op de sub moet zitten, weet ze gelijk dat dat geen leven voor een plantje is!

Gerben van der Leun
28-09-2002, 10:53
Vergeet Final Fantasy niet... die gromt en bromt ook fijntjes!:cool:

Philippe
28-09-2002, 11:11
The Rock en Terminator 2 zijn ook aanraders. En natuurlijk Heat voor de befaamde schietscène na de bankoverval.(y)

Point7
28-09-2002, 11:43
tja........ik heb het wel eens gevraagd maar ze zeggen dat ze zelden last hebben van mijn geluid:confused:

Dat komt misschien ook omdat bij een film niet constant veel bass weergegeven wordt. Het zijn telkens maar enkele momenten in een film (explosies, geweren, motoren....)

Dit is heel anders als je een muziek CD gaat afspelen met veel bass. De bass blijft meestal heel het liedje door hoorbaar en stoort bijgevolg ook meer als er een paar muren tussen zitten. Je hoort dan constant BOENK BOENK BOENK......enz.

Johan van den D.
28-09-2002, 16:18
Dat komt misschien ook omdat bij een film niet constant veel bass weergegeven wordt. Het zijn telkens maar enkele momenten in een film (explosies, geweren, motoren....)

Dit is heel anders als je een muziek CD gaat afspelen met veel bass. De bass blijft meestal heel het liedje door hoorbaar en stoort bijgevolg ook meer als er een paar muren tussen zitten. Je hoort dan constant BOENK BOENK BOENK......enz.
wat ik zij geld ook voor muziek cd,s
maar het kom omdat de appartementen waar ik in woon van het type ,,luxe,,zijn
deze luxe appatementen zijn dus heel goed geisoleerd
wanneer ik een keertje voluit ga hoor iedereen het natuurlijk maar wanneer er met gewone volumes word gespeeld dan heefd niemand ergens last van
wel zo fijn dus en ik ben best gelukkig met deze appartementen
zeker omdat ik ook de ht als hobby heb:bier:

Bart
30-09-2002, 14:18
Joy Ride....
Het moment dat de truck het hotel komt binnengedenderd...Was wel een aardige work-out voor de sub.

greetzzzz:bier:

Stitch
06-10-2002, 21:44
Een oudje, maar erg vet voor de sub:

the Matrix


Vooral de schietscene met die ontelbare rijen wapens. Vooral het doorladen klinkt erg goed! Hmm, die binnenkort toch maar weer eens helemaal zien!

Niels Simons
06-10-2002, 21:50
zo te zien zijn we hier the perfect storm vergeten !

mensen toch,die storm is machtig over de sub!!

mazzel,niels