PDA

Bekijk de volledige versie : De slotjes in de handelplaats



Anonymous
25-09-2002, 17:52
Beste crewleden,

vele slotjes in de TKA TRA gedeeltes maken het nogal
onoverzichtelijk.Kunnen deze niet gewoon verwijderd
worden ??? :confused:

Nathan Strik
25-09-2002, 18:34
Beste crewleden,

vele slotjes in de TKA TRA gedeeltes maken het nogal
onoverzichtelijk.Kunnen deze niet gewoon verwijderd
worden ??? :confused: Prima suggestie. Ik zal het even aankaarten in het crewforum.

Anonymous
25-09-2002, 19:19
Top (y)

Johan van den D.
25-09-2002, 20:43
Beste crewleden,

vele slotjes in de TKA TRA gedeeltes maken het nogal
onoverzichtelijk.Kunnen deze niet gewoon verwijderd
worden ??? :confused:
wel mee eens ja
zo word je er een beetje gek van
denk ook wel dat de slotjes in de aanbieding waren bij de blokker ofzo
20 stuks voor de prijs van 10 ALLEEN VANDAAG MET 2 DUKATEN(6)

Johan van den D.
25-09-2002, 20:45
Prima suggestie. Ik zal het even aankaarten in het crewforum.
is inderdaad veel beter om alle onderwerpen met een slotje te verwijderen
dit is erg onoverzichtelijk
lijk wel een grote schoonmaak vandaag,dus beter helemaal opruimen dan die gesloten dingen
of alle slotjes naar een apart gedeelte zetten
:cool:

Nathan Strik
25-09-2002, 22:58
Even een status update: op zich is er bij de crew niet veel animo voor het meteen verwijderen van gesloten threads, omdat er anders misschien verwarring kan ontstaan... mensen die naar verdwenen threads aan het zoeken zijn en struikelen over hun contactlens ofzo... ;)

Maar nogmaals, met de suggestie op zich was niks mis.

Donovan
25-09-2002, 23:05
Misschien een idee om bij het sluiten iig geen 'er gaat bij deze een slotje op' of 'gefeliciteerd met de deal' berichten meer te schrijven, dan komen ze bij het sluiten niet hoger in de lijst qua datum van de laatste post.

Jeroen Groot
25-09-2002, 23:14
Misschien een idee om bij het sluiten iig geen 'er gaat bij deze een slotje op' of 'gefeliciteerd met de deal' berichten meer te schrijven, dan komen ze bij het sluiten niet hoger in de lijst qua datum van de laatste post.
Dat lijkt me een goed idee, want ik zag vandaag in General Chat opeens allemaal vreselijk oude threads opduiken met een slotje erop

Nathan Strik
26-09-2002, 00:32
Misschien een idee om bij het sluiten iig geen 'er gaat bij deze een slotje op' of 'gefeliciteerd met de deal' berichten meer te schrijven, dan komen ze bij het sluiten niet hoger in de lijst qua datum van de laatste post. Daar heb je wel een punt... ik zal eens kijken wat ik doen kan.

Alexander de Mol
26-09-2002, 06:29
Misschien een idee om bij het sluiten iig geen 'er gaat bij deze een slotje op' of 'gefeliciteerd met de deal' berichten meer te schrijven, dan komen ze bij het sluiten niet hoger in de lijst qua datum van de laatste post. Uitstekende suggestie. (y)

Anonymous
26-09-2002, 08:23
Even een status update: op zich is er bij de crew niet veel animo voor het meteen verwijderen van gesloten threads, omdat er anders misschien verwarring kan ontstaan... mensen die naar verdwenen threads aan het zoeken zijn en struikelen over hun contactlens ofzo... ;)


Ook best, blijft het lekker onoverzichtelijk (y)

Johan van den D.
26-09-2002, 16:58
kan de onderwerpen met een slotje toch ook naar een apart gedeelte van het forum zetten
als mensen dan op zoek zijn naar iets dat al gesloten is dan kunnen ze het moet de zoek functie alsnog wel vinden
dan staan teminste alle slotjes bij elkaar ;)
of is dit niet mogelijk?:(

Peedeepee
27-09-2002, 06:38
kan de onderwerpen met een slotje toch ook naar een apart gedeelte van het forum zetten
als mensen dan op zoek zijn naar iets dat al gesloten is dan kunnen ze het moet de zoek functie alsnog wel vinden
dan staan teminste alle slotjes bij elkaar ;)
of is dit niet mogelijk?:(

Waar dan vervolgens niemand naar kijkt... ik denk dat je gewoon iets in moet programmeren dat de slotjes na ee dag of 4 automatisch verwijderd worden. Na die tijd hoe je toch niet meer te verwachten dat iemand kijkt of die ene dvd nog te koop of te ruil is, want na 4 dagen heb je niet echt serieuze interesse....:cool:

Glenn Smits
27-09-2002, 15:37
ja of geen slot erop, ik wou derstrax wat zeggen en dat kon niet omdat er een stom slot op zat.

Edwin vd Zwaard
27-09-2002, 16:03
ja of geen slot erop, ik wou derstrax wat zeggen en dat kon niet omdat er een stom slot op zat.

Zal dan vast geen opmerking geweest zijn mbt een transactie.. :rolleyes:

Johan van den D.
27-09-2002, 17:50
Waar dan vervolgens niemand naar kijkt...
dit geef toch niet want hij is toch gesloten
alleen degene die de zoek functie gebruiken kunnen er dan als nog wel terecht voor eventuele info die erin staat

R. Schaap
28-09-2002, 14:59
De slotjes in de handelsplaats zijn gewoon omdat de verkoper vraagt om een slotje omdat dan de dvd verkocht is. De thread moet zeker blijven bestaan omdat bij eventuele kalamiteiten er op de thread terug gevallen kan worden als bewijs enzo. Weggooien is dus nergens voor nodig.

Ik geef zo min mogelijk eerst een reply voordat de thread op slot gaat. Gesloten threads bovenaan zijn idd irritant. Verder doen ze geen kwaad in mijn ogen.

Britte
28-09-2002, 21:59
In plaats van om een slotje te vragen kan de verkoper ook, wanneer de DVD weg is, zijn eerste post editten en er VERKOCHT ofzo bij zetten...

Zo komt de thread niet meer bovenaan maar wordt het wel duidelijk dat de DVD niet meer beschikbaar is.
Ikzelf kijk dus af en toe wel nog eens bij gesloten threads om te kijken wat er voor een bepaalde titel gegeven wordt of wie wat zoekt... af en toe is dat wel handig.

R. Schaap
28-09-2002, 22:06
Je hebt gelijk dat je de eerste post zou kunnen editen. Maar dat werkt toch niet. Want als de verkoper zijn eerste post edit weet ik nog niet dat hij gesloten mag worden. Ik kijk namelijk nooit naar de eerste post. De thread komt door de edit ook niet in het daglicht te staan waardoor ik hem opmerk en zie dat ik hem kan sluiten. Ik denk dus niet dat dat echt goed werkt.

Ik spreek hier even vanuit mijzelf, maar dat geldt uiteraard net zo goed voor Alexander, Alex, Nathan en Eric.

Britte
29-09-2002, 08:30
Je hebt gelijk dat je de eerste post zou kunnen editen. Maar dat werkt toch niet. Want als de verkoper zijn eerste post edit weet ik nog niet dat hij gesloten mag worden. Ik kijk namelijk nooit naar de eerste post. De thread komt door de edit ook niet in het daglicht te staan waardoor ik hem opmerk en zie dat ik hem kan sluiten. Ik denk dus niet dat dat echt goed werkt.


Dat is het nu net Rein.... dan moet er geen slotje meer op en dan verdwijnt de thread sowieso wel naar achteren, zonder dat hij eerst, met slotje, bovenaan komt staan...
En dan weten de mensjes ook dat de DVD weg is.

Anonymous
29-09-2002, 08:42
Ik wil niemand de mond snoeren maar het lijkt mij dat deze
thread beter gesloten kan worden.Het schijnt de meningen
aardig verdeeld zijn onder de crewleden en de forummers
waar we met z'n allen toch niet uit komen.Kunnen ze het
beste doen, het laten zoals het nu is waar ik dan wel bij
zeg dat het enorm onoverzichtelijk wordt.

Ernest Hamstra
29-09-2002, 08:54
Maar dat werkt toch niet.

Ik denk dat het het beste werkt wanneer je Rein gewoon een PM stuurt met het verzoek om een slotje...(y)

Johan van den D.
29-09-2002, 13:43
als we het toch over slotjes hebben
ik keek net ff bij de wat oudere threats en daar staan dus werkelijk tientallen danwel honderden threats die niet allen op slot kunnen maar ook daadwerkelijk verwijderd kunnen worden
hierbij zijn vele TKA en TRA
ook kom je zo vele dubbele tegen die niet eens samengevoegd hoeven worden omdat dit geen nieuwe info meebreng(verouderde info):cool:

Jeroen Driessen
29-09-2002, 14:52
Zet er pas een slotje op als zowel de koper als de verkoper tevreden zijn. Na die tijd zul je ook geen calamiteiten meer hebben...toch? Na 2 weken ofzo na sluiten gewoon weggooien, net zoals bij pricewatch.

Hilde
29-09-2002, 21:02
mensen die naar verdwenen threads aan het zoeken zijn en struikelen over hun contactlens ofzo... ;)

Maar nogmaals, met de suggestie op zich was niks mis.

Ogen zijn gevoelige zintuigen.
Naarmate je ouder word ga je slechter zien
Ik teken en borduur nou daarom heel veel want als ik oud ben, kan ik het niet meer.

Johan van den D.
30-09-2002, 16:27
Ogen zijn gevoelige zintuigen.
Naarmate je ouder word ga je slechter zien
Ik teken en borduur nou daarom heel veel want als ik oud ben, kan ik het niet meer.
ja.........dus.............??:rolleyes:

Hilde
30-09-2002, 17:11
Dat men niet met andermans handicap mag spotten
Gehandicapten hebben ook rechten. Als iemand die in een rolstpoel zit aan mij vraagt of hij er langs mag, dan ga ik opzij

J. Rim
30-09-2002, 17:19
Als iemand die in een rolstpoel zit aan mij vraagt of hij er langs mag, dan ga ik opzij

Weet je. Ik vind dat gehandicapten en ouderen ook wel eens aardig tegen ons mogen doen. Je laat je toch niet op je kop zitten door een rolstoeler die de baas over je wil spelen.
Blijf maar gewoon staan waar je staat.

Jan:D

Sjef
30-09-2002, 17:36
Gehandicapten hebben ook rechten. Als iemand die in een rolstpoel zit aan mij vraagt of hij er langs mag, dan ga ik opzij

Dat begrijp ik wel. Maar er zijn genoeg gehandicapten die misbruik maken van hun handicap en dan gaan ze zielig doen door middel van hun handicap op jou of op een ander te gaan botvieren. Ik zou gewoon zeggen: Even dimmen. Jagen doe je in het bos:D

Ernest Hamstra
30-09-2002, 17:55
Uhh, even weer on-topic:

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2050) een voorbeeld waarom een slotje noodzakelijk is. Er kunnen dan na een jaar geen kinderen meer gaan reageren op een thread die er al lang niet meer toe doet.

Slotje, alstublieft...:(

J. Rim
30-09-2002, 19:06
Okee. Jullie je zin.
Gehandicapten zijn hier taboe

Johan van den D.
30-09-2002, 19:15
Uhh, even weer on-topic:

Hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2050) een voorbeeld waarom een slotje noodzakelijk is. Er kunnen dan na een jaar geen kinderen meer gaan reageren op een thread die er al lang niet meer toe doet.

Slotje, alstublieft...:(
zo heb je er wel een paar honderd denk ik(beetje overdrijven:D )
maar zulke moeten geen slotje maar gewoon verwijderen ondertussen:o

Hilde
30-09-2002, 19:43
Okee. Jullie je zin.
Gehandicapten zijn hier taboe

Deze opmerking zegt al veel over jezelf
Dit klaag ik aan want dit slaat helmaal nergens op

Alex van den Berg
30-09-2002, 19:57
Ik denk dat de vraag over het sluiten en/of verwijderen van threads wel is beantwoord.

Threads worden niet verwijderd... Ook niet na lange tijd.
De verkoper / ruiler kan inderdaad een PM'tje naar 1 van de beheerders sturen met het verzoek om een thread te sluiten.

En bij deze verzoek ik mezelf om deze thread te sluiten... al was het maar om te voorkomen dat we zometeen grof worden over de omgang met de gehandicapte medemens.. :D