PDA

Bekijk de volledige versie : Underworld Awakening NIET in NL bioscopen



DJR
05-03-2012, 08:52
NEEEEHH!!

Zie nou pas dat de vierde Underworld hier niet in de bios gaat draaien WTF??!

Ik zat hier zo naar uit te kijken echt zwaar teleurgesteld misschien dan maar naar Belgie uitwijken (als ie daar wel draait) want deze wil ik echt zien.

Volgens mij deed ie het in de US redelijk goed plus het is een bekende filmreeks, snap echt niet waar dit op slaat.

:cry:

Tom91
05-03-2012, 09:57
Da's inderdaad vreemd... Maar als het een troost mag zijn: de film was teleurstellend. Zeker de minste van de vier, wat mij betreft. Om nog maar te zwijgen over het feit dat de prent zo'n 75 minuten duurt.

StefaanD
05-03-2012, 10:23
Helemaal met Tom eens, veruit de minste van de vier. Beckinsale in leer dat is
zowat het enige waarop deze punten verdient :grin:

DJR
05-03-2012, 10:29
Hmm en toch wil ik hem zien, het soortgelijke Priest was ook zo'n korte film en is hier ook een bisocooprelease ontnomen en toch vond ik het een goede film.

Ik mag er trouwens vanuit gaan dat ie bij jullie dus al draait??

StefaanD
05-03-2012, 10:31
Niet op die manier gezien DJR ;) Een BD van deze komt er waarschijnlijk niet in.
Of toch als was het maar om compleet te zijn, maar dan wel aan een leuke prijs.

Zou natuurlijk zo maar eens kunnen dat jij deze wel goed vind, smaken verschillen immers.

DJR
05-03-2012, 10:46
Niet op die manier gezien DJR ;) Een BD van deze komt er waarschijnlijk niet in.
Of toch als was het maar om compleet te zijn, maar dan wel aan een leuke prijs.

Zou natuurlijk zo maar eens kunnen dat jij deze wel goed vind, smaken verschillen immers.

Ja dat dacht ik al maar die versie ga ik dus echt niet kijken en zeker niet met deze film. Als het goed is in August hier op 3D Blu-ray Disc dus dat wordt afzien/wachten... :cry:

Werner
05-03-2012, 12:26
In Antwerpen draait ie wel. Daar is zelfs een Underworld-marathon gepland.

patrick_h
07-03-2012, 02:14
Zie nou pas dat de vierde Underworld hier niet in de bios gaat draaien WTF??!

Ik zat hier zo naar uit te kijken echt zwaar teleurgesteld misschien dan maar naar Belgie uitwijken (als ie daar wel draait) want deze wil ik echt zien.

Volgens mij deed ie het in de US redelijk goed plus het is een bekende filmreeks, snap echt niet waar dit op slaat.Dat je het nu pas ziet is niet vreemd, de film is afgelopen week pas uit het releaseschema gehaald, daarvoor was de datum wel al een aantal maal verschoven, nooit een goed teken.

Ik vond het juist vreemd dat de film aangekondigd was voor bioscooprelease, deel 2 en 3 waren hier al straight-to-dvd.

De film komt volgende week in Belgiƫ uit, maar de vraag is hoe groot: deel 3 draaide in 5 zalen.

homernt
07-03-2012, 04:36
Ik heb deze afgelopen weekend gezien, thuis in de huiskamer;), en ik was aangenaam verrast. Ik vond hem erg vermakkelijk, kort ja maar daardoor had het een lekker tempo.

Het heeft mij in iedergeval doen besluiten om deel 1 en 2 te bestellen in afwachting van deel 4.

kingping
10-03-2012, 16:53
Minste deel van allemaal helaas, keek er zo naar uit.
En bij 4 zal het waarschijnlijk niet blijven...

godofgamblers
15-03-2012, 13:04
Vond er weinig aan. Kate in leer is nog wel steeds goed te doen, maar de
kwaliteit van de eerste film wordt niet gehaald.

Simon

Joris Springer
20-03-2012, 12:37
Jammer, ik had me er best wel op verheugd maar aangezien we de trailer op mijn werk niet eens kregen ging er bij mij al snel een lampje branden, ook helemaal geen posters en standees gehad. Jammer want had hem wel graag willen zien. Nu maar wachten op de blu-ray.

Thomas Gabriel
20-03-2012, 14:39
Zonet nog kunnen meepikken in de UGC. Gaat er na een week alweer uit. Vond hem toch wel 'cool' :lol:

hstadman
20-03-2012, 17:28
Dat is de enige reden om te kijken; in deel 2 gaat ze ook even uit het leer, wat nog beter is...8-)(y):love:
Vond er weinig aan. Kate in leer is nog wel steeds goed te doen, maar de
kwaliteit van de eerste film wordt niet gehaald.

Simon

rogue
04-05-2012, 20:15
Ik vond 'm niet echt tegenvallen, ongeveer wat ik verwacht had. Niets nieuws onder de zon, maar het kijkt makkelijk weg. Wel wat saai, weer meer van hetzelfde.....

Vreemd genoeg vind ik het derde deel zonder Kate nog de beste van de reeks. Van mij mag ze weer wegblijven in het volgend deel, maar de kans is klein gezien het einde ;).

DJR
04-05-2012, 20:30
Ik vond 'm niet echt tegenvallen, ongeveer wat ik verwacht had. Niets nieuws onder de zon, maar het kijkt makkelijk weg. Wel wat saai, weer meer van hetzelfde.....

Vreemd genoeg vind ik het derde deel zonder Kate nog de beste van de reeks. Van mij mag ze weer wegblijven in het volgend deel, maar de kans is klein gezien het einde ;).


Meen je dat nou?!

Rhona Mitra is normaal leuk om naar te kijken behalve in deze film, maar afgezien daarvan vond ik het de minste en bovendien ook zeer onnodig dat die uberhaupt gemaakt is. We wisten het ondertussen toch wel met al die flashbacks uit deel 1.

Trouwens, Kate = Underworld. Geen Kate = geen Underworld.

HBx2000
04-05-2012, 22:33
Ik vond deel 3 ook erg goed. Persoonlijk beter dan het matige, wat slome deel 2.
Deel 4 is kort maar krachtig en deel 1 vind ik leuk popcorn vermaak.

socko
06-05-2012, 09:31
Ik had 'm in zuid-amerika gezien. Een overbodige 3D film maar wel een toffe film.

rogue
06-05-2012, 11:11
Meen je dat nou?!

Rhona Mitra is normaal leuk om naar te kijken behalve in deze film, maar afgezien daarvan vond ik het de minste en bovendien ook zeer onnodig dat die uberhaupt gemaakt is. We wisten het ondertussen toch wel met al die flashbacks uit deel 1.

Trouwens, Kate = Underworld. Geen Kate = geen Underworld.
Ik vond de setting en het tijdperk van Rise of the Lycans veel interessanter dan de overige delen.
De Matrix-achtige actiebeelden van de overige films komen nu een beetje vermoeid over, net als de eeuwige stoere blik van Kate.

Ik begrijp je laatste opmerking trouwens wel; in principe lijkt dat wel zo, net als bijvoorbeeld Resident Evil ondenkbaar lijkt zonder Milla Jovovich.
Maar voor Underworld bleek dus niet zo te zijn (voor mij althans), en dat heeft trouwens niets met Rhona Mitra te maken, die was wel vervangbaar.

DJR
11-05-2012, 00:22
De Matrix-achtige actiebeelden van de overige films komen nu een beetje vermoeid over, net als de eeuwige stoere blik van Kate.



Dat vind ik nou juist het mooiste aan deze films!

Kom maar op met dat volgende deel maar dit keer alsjeblieft met Speedman anders kan zijn personage maar beter uit de film worden geschreven vind ik.

De_Hollander
11-05-2012, 16:51
Het begint nu saai te worden, met de Underworld reeks. Ik ben echt een fan van Underworld. Maar deze 4e aflevering viel echt tegen. De lycans zagen er ook niet uit in dit deel. Slechte computeranimaties. Het was nu steeds een vluchten voor de vijand film. En de reuze Lycan vond ik een lachertje. Deed meer afbreuk dan opbouw.
Het wordt nu te veel uitgemolken. De eerste 3 waren zeker goed, maar deze niet. Ik denk als deze in de afprijsbak komt te liggen, dat ik hem pas koop om het compleet te krijgen.

DJR
12-05-2012, 15:44
Het begint nu saai te worden, met de Underworld reeks. Ik ben echt een fan van Underworld. Maar deze 4e aflevering viel echt tegen. De lycans zagen er ook niet uit in dit deel. Slechte computeranimaties. Het was nu steeds een vluchten voor de vijand film. En de reuze Lycan vond ik een lachertje. Deed meer afbreuk dan opbouw.
Het wordt nu te veel uitgemolken. De eerste 3 waren zeker goed, maar deze niet. Ik denk als deze in de afprijsbak komt te liggen, dat ik hem pas koop om het compleet te krijgen.

Echt waar?

Vond de film echt wel top ondanks de korte speelduur, ze hadden wel wat meer kunnen doen met het Lycan conspiracy gegeven dan had de film misschien ook wat langer kunnen duren en was er iets minder nadruk gelegd op de aktie.

En die reuze lycan vond ik juist heel erg goed gedaan, een leuke afwisseling dat er eens een keer een groot monster in zit.

De_Hollander
12-05-2012, 16:34
Ik miste michael wel in de film. maar vond je de lycans dan niet onnatuurlijk bewegen? het was zo animatie achtig. vind het wel jammer. maar ik wel de blu-ray toch wel een keer kopen om de collectie compleet te hebben.

DJR
12-05-2012, 16:46
Ik miste michael wel in de film. maar vond je de lycans dan niet onnatuurlijk bewegen? het was zo animatie achtig. vind het wel jammer. maar ik wel de blu-ray toch wel een keer kopen om de collectie compleet te hebben.

Ja dat had ik dus ook ja, jammer dat acteur die Michael in deel 1 en 2 speelde niet mee deed daarom hadden ze zijn personage beter niet kunnen gebruiken in deze film.

Nee vond de Lycans niet echt slecht gemaakt.

RobinB
12-05-2012, 21:24
Bij deel 2 was ik afgehaakt..misschien dat ik toch maar eens dit deeltje ergens moet zien?

DJR
12-05-2012, 21:56
Bij deel 2 was ik afgehaakt..misschien dat ik toch maar eens dit deeltje ergens moet zien?

Denk het niet als je deel 2 al niks aan vond...

Underworld Awakening ligt een beetje in het straatje van Resident Evil Afterlife, veel aktie in een korte tijd en voor de rest een simpel verhaaltje.

RobinB
13-05-2012, 09:48
Oke dan wordt het dus een no-go..:)

De_Hollander
15-05-2012, 20:46
Net contraband gezien daar speeld Kate Beckinsale ook in mee.Met blond haar :lol:

DJR
16-05-2012, 06:28
Net contraband gezien daar speeld Kate Beckinsale ook in mee.Met blond haar :lol:

Ja en dat was meteen dan ook het enige goede aan deze zwaar tegenvallende, onwaarschijnlijke, over-simplistische misdaadfilm.

Echt jammer zat zoveel potentie in.

De_Hollander
16-05-2012, 11:15
Ja en dat was meteen dan ook het enige goede aan deze zwaar tegenvallende, onwaarschijnlijke, over-simplistische misdaadfilm.

Echt jammer zat zoveel potentie in.Ik vond hem wel spannend. Van begin tot einde.

Eric B.
17-05-2012, 12:19
Denk het niet als je deel 2 al niks aan vond...

Underworld Awakening ligt een beetje in het straatje van Resident Evil Afterlife, veel aktie in een korte tijd en voor de rest een simpel verhaaltje.


En Kate Beckinsale in een strak pakje :grin::-P

Ik hou wel van zulke films, al moet ik zeggen dat ik deel 2 en 3 helemaal gemist heb, die wil ik ooit nog eens kijken maar ik heb eerst deze besteld, ben benieuwd of het wat is, deel 1 vind ik nog altijd heel gaaf :-)

DJR
17-05-2012, 12:30
En Kate Beckinsale in een strak pakje :grin::-P

Ik hou wel van zulke films, al moet ik zeggen dat ik deel 2 en 3 helemaal gemist heb, die wil ik ooit nog eens kijken maar ik heb eerst deze besteld, ben benieuwd of het wat is, deel 1 vind ik nog altijd heel gaaf :-)

Op het begin van Awakening krijg je nog even een snelle samenvatting van 1 en 2 te zien maar ik zou echt eerst deel 2 kijken als je die nog niet gezien hebt!

Of doe zoals ik altijd doe wanneer er van een filmserie een nieuw deel uitkomt, kijk alle delen nog een keer in chronologische volgorde zeker als je een of meerdere nog nooit gezien hebt.

Overigens kun je bij Underworld bij deel 3 beginnen, dan 1,2 en vervolgens 4.

socko
17-05-2012, 13:27
Op het begin van Awakening krijg je nog even een snelle samenvatting van 1 en 2 te zien maar ik zou echt eerst deel 2 kijken als je die nog niet gezien hebt!

Of doe zoals ik altijd doe wanneer er van een filmserie een nieuw deel uitkomt, kijk alle delen nog een keer in chronologische volgorde zeker als je een of meerdere nog nooit gezien hebt.

Overigens kun je bij Underworld bij deel 3 beginnen, dan 1,2 en vervolgens 4.

Ik zit te denken om ze te gaan kopen. Lijkt me wel leuk om de volgorde van DJR aan te houden in een Underworld Marathon :)

DJR
17-05-2012, 13:45
Ik zit te denken om ze te gaan kopen. Lijkt me wel leuk om de volgorde van DJR aan te houden in een Underworld Marathon :)


Laat dan wel de NL versie van deel 1 staan want die is 1080/60i!!! De US versie is wel 1080/24p en regiovrij en ook de extended versie.

De rest (van Sony) is wel goed, deel 4 komt volgende maand hier.

De_Hollander
17-05-2012, 14:12
Van deel 2 kan je zelf beter de HD dvd hebben met een VC-1 codec, want de blu-ray van deel 2 is met een oude codec mpeg2 gecodeerd. En heeft last van macroblocking.

http://img57.imageshack.us/img57/9615/underworldevolutionhddvhv8.png

The hair is all macroblocked on the Blu-Ray version.
http://img512.imageshack.us/img512/2993/underworldevolution2ndcnn3.png