PDA

Bekijk de volledige versie : My blueberry nights



Richard B.
05-03-2012, 17:00
Ik zag bij m'n lokale vestiging van FRS zomaar ineens een exemplaar van My blueberry nights in de schappen liggen. Het was een uitgave uit de Quality film collection van A-film. Weet iemand sinds wanneer ie uit is en wat de kwaliteit ervan is? Er stond 1080p op bij de aanduiding van de transfer maar is het dat ook?

http://www.a-film.nl/film/inlay/RELx550/MyBlueberryNights_BD_QFC_Inlay_HR-2012191625.jpg

Edit: ok, volgens deze pagina (http://www.a-film.nl/blu-ray/00029907/My-Blueberry-Nights) is ie sinds 23 februari uit. Iemand die ook iets durft te zeggen over de beeldkwaliteit?

Dai
05-03-2012, 18:48
Ik heb de Britse versie en die is heel goed. Jammer dat dit wel de slechtse wong kar wai film is, met afstand.

Richard B.
05-03-2012, 18:51
Ik heb de Britse versie en die is heel goed. Jammer dat dit wel de slechtse wong kar wai film is, met afstand.
Dat het de minste Wong Kar-Wai film is daar ben ik het wel mee eens, maar met het "met afstand" niet. Ik vind elke film van Wong Kar-Wai interessanter en leuker dan de meeste films van andere hedendaagse filmmakers. ;)

Dai
07-03-2012, 22:24
Ik heb Days of Being Wild, As Tears go By,Ashes of time Chungking Express (zijn beste), Happy Togheter, In the Mood for Love, en 2046 gezien. Wellicht komt het door de Engelse taal maar al die dialogen in my blueberry nights waren slecht. Mooie plaatjes dat wel.

Je moet trouwens van de blu-rays van zijn jaren 80 films afblijven. Ik heb de Hong Kongs blu-rays van Days of being Wild en As Tears go By. Is geen verbetering t.o.v. dvd's. De Engelse/Sony versie van Ashes of time is wel ok, maarja die dvd was meer een vhs-tape kwaliteit. De Engelse/Artificial eye van Chung Express is ook heel goed, de criterion release schijnt beter te zijn maar die is regio A gebonden.

Nu wachten op In the Mood for Love en 2046. Dat moet toch echt fantastisch zijn in full HD.

Peter van santbrink
08-03-2012, 10:55
Ik heb Days of Being Wild, As Tears go By,Ashes of time Chungking Express (zijn beste), Happy Togheter, In the Mood for Love, en 2046 gezien. Wellicht komt het door de Engelse taal maar al die dialogen in my blueberry nights waren slecht. Mooie plaatjes dat wel.

Je moet trouwens van de blu-rays van zijn jaren 80 films afblijven. Ik heb de Hong Kongs blu-rays van Days of being Wild en As Tears go By. Is geen verbetering t.o.v. dvd's. De Engelse/Sony versie van Ashes of time is wel ok, maarja die dvd was meer een vhs-tape kwaliteit. De Engelse/Artificial eye van Chung Express is ook heel goed, de criterion release schijnt beter te zijn maar die is regio A gebonden.

Nu wachten op In the Mood for Love en 2046. Dat moet toch echt fantastisch zijn in full HD.

ik heb dus ook de HK versie van Days of Being Wild en bij mij is het geluid unwrapped, dus b.v. stemmen ook uit achterkanaal i.p.v. alleen uit center speaker, heb jij dit ook ?

Dai
08-03-2012, 18:49
ik heb dus ook de HK versie van Days of Being Wild en bij mij is het geluid unwrapped, dus b.v. stemmen ook uit achterkanaal i.p.v. alleen uit center speaker, heb jij dit ook ?

Ik heb een 2.1 opstelling. Dus 2 speakers en een center. Ik weet niet of ik het kan controleren.

Peter van santbrink
09-03-2012, 12:29
Ik heb een 2.1 opstelling. Dus 2 speakers en een center. Ik weet niet of ik het kan controleren.

Oke, als iemand spreekt komt dit dan alleen uit de center speaker of ook tegelijkertijd uit de 2 frontspeakers ?

Richard B.
09-03-2012, 17:32
Ik heb de A-film uitgave inmiddels zelf al gekocht. Hij ziet er goed uit: vooral qua kleuren. Geen demo-kwaliteit maar een nette upgrade.

rvvnr1
09-03-2012, 23:31
Ik heb een 2.1 opstelling. Dus 2 speakers en een center. Ik weet niet of ik het kan controleren.
De .1 staat voor een subwoofer...

Dai
09-03-2012, 23:59
Oke, als iemand spreekt komt dit dan alleen uit de center speaker of ook tegelijkertijd uit de 2 frontspeakers ?

Net gecontroleerd. Bij beide (dts-hd en dolby digital) komt uit alle drie de speakers tegelijk stemgeluiden.

Peter van santbrink
10-03-2012, 16:07
Net gecontroleerd. Bij beide (dts-hd en dolby digital) komt uit alle drie de speakers tegelijk stemgeluiden.

thanks, dan is er toch iets mis met de audiotrack van deze BR :-(