PDA

Bekijk de volledige versie : aanschaf nieuwe HT



john gouda
26-09-2002, 10:52
ik ben van plan om een nieuwe HT te gaan samenstellen:

de basis moet worden de Denon AVR-1603 of AVR-1803, welke speakers zouden het beste bij deze receivers passen, speakers van hetzelfde merk (5.1) of een samengestelde set van verschillende merken, wel heel belangrijk voor mij is dat het stereo geluid goed moet zijn i.v.m. het afspelen van cd's.

wie heeft suggesties?

Louis Bouduin
26-09-2002, 11:02
ik ben van plan om een nieuwe HT te gaan samenstellen:

de basis moet worden de Denon AVR-1603 of AVR-1803, welke speakers zouden het beste bij deze receivers passen, speakers van hetzelfde merk (5.1) of een samengestelde set van verschillende merken, wel heel belangrijk voor mij is dat het stereo geluid goed moet zijn i.v.m. het afspelen van cd's.

Om te beginnen, alles ligt natuurlijk aan het budget dat je wenst te investeren. Wat die Denon (AVR-1806) betreft, ik heb die nog gehoord met een mission M70C set (om en bij de 1000 €). Voor muziek gebruikte hij de NAD C521 cd speler, voor film de Pioneer 444. En daar vond ik een redelijk goed evenwicht tussen muziek en film.
Maar tuurlijk zijn er tal van combinaties mogelijk.

Chris van Brunschot
30-09-2002, 11:56
John,

Deze vraag is zeker niet makkelijk te beantwoorden, nl: iedere kamer is anders, welke muziek luister je graag naar, hoe is de kamer ingericht, enz. Dus om een ideale speaker te vinden voor een van de 2 Denon's moet je gewoon gaan luisteren, en altijd vragen aan de verkoper of je een demo krijgt in stereo, want dat is het belangrijkste voor jou. Meerkanaals klinkt Denon altijd fenomenaal.

Grtz Chris