PDA

Bekijk de volledige versie : The Cabin In The Woods



Tyler_Durden
14-03-2012, 06:23
Volgens mij was er nog geen thread voor deze film, dus bij deze.

http://discoverthecabininthewoods.com/

Deze film krijgt zeer goede early reviews en komt 19 april uit in Nederland. Beste is om trailer niet te kijken, want geeft al redelijk wat prijs van plot ;-)

Tyler_Durden
12-04-2012, 06:34
Komend weekend gaat ie al draaien op diverse plaatsen

Jeroen D
12-04-2012, 08:27
Kijk ik naar uit ! Dit genre doet het altijd goed bij mij................;)

Jeroen D
13-04-2012, 21:26
Een hele goede review van deze film ;

http://www.worstpreviews.com/review.php?id=1729&section=review

Symphony X
14-04-2012, 02:11
Uur geleden gezien in Pathe, erg vermakelijke horror waarvan er nog maar weinig gemaakt worden, doet erg denken aan Evil Dead en Cube, laat een klein beetje weten wat je kan verwachten.

DVD Watcher
14-04-2012, 07:03
Ik ga d'r vanmiddag naar toe, maar eerst offtopic zo voor de 3e x dit jaar naar Titanic 3D.

Ben benieuwd naar deze nieuwe Horror, deed me ook wel wat denken aan Cabin Fever, toen ik de clip zag.

Las overigens dat deze al in 2009 is opgenomen, maar door het failliet gaan van MGM, is deze op de plank blijven liggen, en word ie alsnog uitgebracht.

In ieder geval ben ik er benieuwd naar.

Symphony X
14-04-2012, 12:37
9/10: http://www.blu-ray.com/The-Cabin-in-the-Woods/103877/?show=preview

DVD Watcher
14-04-2012, 18:48
Zaten leuke dingen in, maar over het algemeen leuk tussendoortje.

RobinB
15-04-2012, 12:36
Ben heel benieuwd naar deze film..

Is het nu zo dat MGM geen films meer uitbrengt?

socko
20-04-2012, 18:01
Ik ga zondag kijken. Ben erg benieuwd!

Franklin1975
20-04-2012, 18:07
maar eerst offtopic zo voor de 3e x dit jaar naar Titanic 3D.

Tijd en geld over??? :-P

Symphony X
20-04-2012, 20:35
@ DVDWatcher: fijn voor je maar hoef je ons niet te laten weten.

DVD Watcher
20-04-2012, 20:37
Tijd en geld over??? :-P

Nee hoor, Pathe Unlimited Gold pas, 26 Euro per maand onbeperkt bekijken, maandag 4e x.


@ DVDWatcher: fijn voor je maar hoef je ons niet te laten weten.

Fijn voor je, maar jij hoeft niet te reageren als het je niet interreseert ;)

Maar de topic gaat over de film cabin in the Woods, wat vinden jullie ervan? Ik persoonlijk aardig tussendoortje, niks bijzonders, en einde vond ik zeer zwak.

Symphony X
20-04-2012, 21:19
Jawel, want je geeft zelf al aan dat het off-topic is in een draadje van een totaal andere film....

Franklin1975
21-04-2012, 14:42
De filmposter is IMO voer voor een schitterende steelbook-uitgave.
Wel apart dat een film 2-3 jaar op de planken blijft liggen (om wat voor reden dan ook) en vervolgens in de bioscoop beland en men er heel erg positief over is.

socko
22-04-2012, 14:29
Net terug. Wat een geweldige film.
Het eerste half uur is even doorbijten, maar daarna wordt de film weirder en leuker. De humor is ook goed geplaatst.
Zonder iets te verklappen, maar horror fans zullen het laatste half uur ZEKER waarderen. Ik kwam ogen te kort.

ik geef deze een 8,5 omdat ik eigenlijk meer had willen zien ;)

Deze film komt zeker in mijn kast te staan als ie uit komt op blu-ray

theregiment
24-04-2012, 07:24
De filmposter is IMO voer voor een schitterende steelbook-uitgave.
Wel apart dat een film 2-3 jaar op de planken blijft liggen (om wat voor reden dan ook) en vervolgens in de bioscoop beland en men er heel erg positief over is.

Filmmaatschappijen mochten deze film alleen blind kopen, dus niet eerst zien. Veel maatschappijen durfde deze gok uiteraard niet te nemen, op 1 na dan ;)

mark t
24-04-2012, 08:50
Filmmaatschappijen mochten deze film alleen blind kopen, dus niet eerst zien. Veel maatschappijen durfde deze gok uiteraard niet te nemen, op 1 na dan ;)Die had ik nog niet gehoord, maar de vertraging had volgens mij ook twee andere, duidelijke oorzaken. De oorspronkelijke release was voorzien voor begin 2010, maar werd uitgesteld om er alsnog een 3D conversie op los te laten. Dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Maar toen zat MGM in financiële problemen, waardoor een aantal projecten vertraging opliepen (niet alleen Cabin in the Woods, maar ook de opnames van de volgende Bond-film, The Hobbit en de Red Dawn-remake). Cabin is vorig jaar verkocht en werd toen van de huidige releasedatum voorzien.

Khonnor
24-04-2012, 08:58
Vond het eigenlijk niet zo'n bijzondere film. Vooral leuk voor Joss Whedon fans (met alle herkenningen uit zijn werk). Het gedeelte in de "lift" en de "purge" knop was wel tof. Verder vond ik de film vrij zwak. Begrijp de "hype" eromheen niet zo, dat dit de nieuwe Scream zou kunnen zijn enzo.

De vijf mensen met wie ik de film heb gezien vonden het zelfs een slechte film. En de grote groep achter ons duidelijk ook...:)

Roy Langeveld
24-04-2012, 12:49
Vond dit ook een zeer gave horrorfilm die het uitgekauwde genre lekker op zijn kop zet. Qua horror leunt het voornamelijk op gore, er had van mij wat meer suspense mogen zijn. Maar het laatste half uur gaat idd lekker over de top, en geeft de beproefde formules een welkome twist. Had dit laatste gedeelte wat langer geduurd, of hadden ze deze wending wat verder uitgewerkt, dan had ik hier wel van een nieuwe Scream willen spreken, maar dat niveau blijft nu net buiten bereik.

Zeker een aanrader voor horrorliefhebbers die een beetje buiten de kaders van het genre durven te kijken.

8/10

Tom91
11-05-2012, 22:56
Deze avond gekeken... Wauw! Heb nog steeds zo'n gevoel van "WTF heb ik nu eigenlijk gezien". :)

Moet wel bekennen dat ik zowat de enige in de zaal leek te zijn die hem zo goed vond... Ik hoorde overal zaken zoals "dit is toch echt de slechtste horrorfilm ooit", of "hoe belachelijk is dit wel niet",...

WaymannDirector
11-05-2012, 23:05
Beetje overated. Leuk bedacht concept, met die twee "regisseurs" die "ons" moeten bedienen volgens de regels van het horror genre. Maar uiteindelijk loopt het op het einde allemaal in het honderd samen met het moment toen Sigouney Weaver tevoorschijn kwam in de meest onnozele bijrol van het jaar! De film vindt zichzelf zo slim en probeert een definitie te geven aan het horror genre. Hé kijk wij hebben het door : Een slet, een seut, een nerd, een gespierde knapperd en de onnozelaar (die niet eens grappig is). Maar door die wijsneuserij vond ik het eindelijk maar pretentieus zooitje dat op sommige momenten zelfs saai is. Ik stel me nog steeds vragen waarom iedereen het een goeie film vind. Een cult film zal het voor mij dan toch niet worden.

Eric B.
12-05-2012, 11:01
Deze avond gekeken... Wauw! Heb nog steeds zo'n gevoel van "WTF heb ik nu eigenlijk gezien". :)


Dat had ik ook!

Ik wil hem echt nog een keer zien en dan als het even kan een extended cut, ik vond dit toch wel een interessante film en best vermakelijk, toen de film afgelopen was had ik zoeits van "huh?" :-P
Maar het is weer eens iets anders, en dat is altijd welkom :-)

Nyarlathotep
19-06-2012, 09:51
24 september komt ie uit volgens deze website:

http://whedonesque.com/comments/28972

socko
17-08-2012, 18:41
Extras van de Amerikaanse release.


- Audio Commentary
- It’s Not What You Think: ‘The Cabin In The Woods’ Bonus View Mode
- Over the Tunnel and Through the Woods to The Cabin of Death We Go!
- The Secret Secret Stash – “The Sequel in the Woods"
- Marty’s Stash
- Hi, My Name is Joss and I’ll Be Your Guide
- Wonder-Con Q & A
- An Army of Nightmares: Make-Up and Animatronic Effects

Gezien de reputatie van de laatste jaren van Lionsgate is de kans groot dat deze gelocked wordt op regio A.

Frank
17-08-2012, 18:44
Gezien de reputatie van de laatste jaren van Lionsgate is de kans groot dat deze gelocked wordt op regio A.
Als hij niet regiovrij is kun je de Engelse versie aanschaffen, eveneens van Lionsgate. Die is regio B en dus zonder problemen af te spelen in Nederland.

DVD Watcher
17-08-2012, 18:50
Extras van de Amerikaanse release.


- Audio Commentary
- It’s Not What You Think: ‘The Cabin In The Woods’ Bonus View Mode
- Over the Tunnel and Through the Woods to The Cabin of Death We Go!
- The Secret Secret Stash – “The Sequel in the Woods"
- Marty’s Stash
- Hi, My Name is Joss and I’ll Be Your Guide
- Wonder-Con Q & A
- An Army of Nightmares: Make-Up and Animatronic Effects

Gezien de reputatie van de laatste jaren van Lionsgate is de kans groot dat deze gelocked wordt op regio A.

Misschien een idee om een Blu ray topic voor deze titel aan te maken? ;)

Jeroen D
18-08-2012, 14:54
Ik vraag me af wie deze film op bluray wil hebben :???:

Wat een vreselijk slechte film zeg. Te onzinnig voor woorden.

De_Hollander
21-08-2012, 19:40
Misschien een idee om een Blu ray topic voor deze titel aan te maken? ;)
Oke doe ik.

howitzer
22-08-2012, 00:08
Ik vraag me af wie deze film op bluray wil hebben :???:

Wat een vreselijk slechte film zeg. Te onzinnig voor woorden.
de film is ontstaan als tegenreactie op de torture-horror films als Saw. Als je graag Saw ziet, is de kans groot dat je Cabin maar niks vindt, en omgekeerd.