PDA

Bekijk de volledige versie : graag uw raad



jaap
24-09-2001, 17:32
dit weekend een Cyberhome N 212 gekocht...Werkt goed allemaal..maar nu het volgende !!! heb 6 DVD's gehuurd waarvan er 2 totaal niet werden herkend ( hoop gezoem en tekst loading en na 2 minuten de tekst NO disc )...DVD schoongemaakt geen resultaat en op de player in de videotheek doen ze het wel...Vraag is komt dit bij iedere willekeurige speler wel eens voor ?? is dit iets wat afgesteld moet/ kan worden of moet ik het apparaat omruilen voor een nieuwe ??

martin
24-09-2001, 19:39
Ik heb wel eens gehoord dat je een Firmware updates kan krijgen voor deze toestellen. zou ik even informeren waar je hem gekocht heb.

Ook het merk Denon 1500 dvd speler had er eens last van met bepaalde films Disney's Tarzan en The Patriot met mell gibson.
de speler moest toen terug voor een update. bij terug komst was alles verholpen.

Marty vanluit
27-09-2001, 09:26
Het kan inderdaad liggen aan de firmware, of er is gewoon iets goed mis met de speler.

Dat laatste lijkt mij aannemelijker, want het zou toch niet moeten zijn dat met een bepaalde versie van een firmware een groot aantal DVD's niet af te spelen is? (2 van de 6 = 33.3%!)

Marty

Martin Miezelmoe
22-08-2002, 11:37
Even in deze oudere thread :

Ik heb dezelfde problemen gehad met de Denon 1500 en dan wel met de volgende DVD's : The Patriot en American History X.
Na een update (y) waren de problemen voor deze twee DVD's verholpen [The Patriot bleef in eerste instantie in zijn keuze menu hangen en ik kon de film niet starten, American History X liep gewoonweg "vast" bij scene 9 en wilde niet meer verder.

Nu schetst mijn verbazing :mad: dat ik weer een ander probleem heb bij, jawel, Moulin Rouge.... het probleem lijkt identiek, maar is toch anders :
nml : ik kan kijken tot en met scene 13, in scene 14 begint hij in eerste instantie te haperen met beeld EN geluid en blijft dan hangen, echter, anders als bij A.H. X kan ik nu wel verder skippen en kan plots bij scene 17 weer gewoon kijken !!!!

Iemand anders ook zo een probleem met de Denon 1500 of gehad met de 1500 NA de update [of voor de update].... ?!?!?
Ik wordt er een beetje zout van !!!

martin
22-08-2002, 14:42
Me vader heeft nog wel die denon 1500 maar dat gaat niet lang meer duren, hij wil de 3800 dvd-audio speler van denon.
of hij met moulin rouge ook die probleem heeft weet ik niet.

Martin Miezelmoe
23-08-2002, 06:35
Nja..... ik snap het ook niet helemaal meer momenteel....
Ben terug gegaan naar FRS en heb het probleem aldaar uitgelegd.
Zonder problemen kreeg ik een nieuwe DVD mee van Moulin Rouge.... Tot mijn verbazing kon ik opeens wel alle scene's zien [nu dus twee dagen achter elkaar Moulin Rouge gekeken]...
Maar goed, te vroeg gejuicht.....
Toen ik de tweede DVD in het laatje frommelde en de extra's wilde gaan bekijken kreeg die dus ook kuren....
De highlighting van de keuzemenu's liep niet goed, schokkerig beeld [geluid liep wel goed], en lang wachten totdat er iets werd ingeladen na een keuze......
Het lijkt op een soort van buffer probleem.........
Ga zaterdag nog maar eens praten met de winkelier waar ik de Denon heb gekocht, maar zit er sterk aan te denken om over te stappen naar een nieuw apparaat....... Lieft toch wel weer een Denon, want buiten de problemen bevalt hij me perfect en ziet er ook nog eens erg strak uit in combinatie met de AVR-3802.

Donovan
23-08-2002, 06:37
Ik had een soortgelijk probleem met mijn *kuch* Samsung. Bleef nogal eens halverwege een film hangen (altijd in de tweede laag, en nee het lag niet aan de laagwisseling) en struikelde ook over het minste of geringste krasje.

Terug gebracht naar MM, in de reparatie hebben ze zo'n beetje het hele binnenwerk vervangen en het mainboard o.i.d. - en nu draait 'ie als een zonnetje (y)

Anonymous
23-08-2002, 07:13
Sommige spelers, waaronder Sony, zou toch moeite hebben met
deze DVD of is dat allemaal alweer verleden tijd ?

Martin Miezelmoe
23-08-2002, 07:58
Ik kreeg na de update wel een beetje wazig verhaal te horen van die aardige mijnheer in de HF zaak.
Is al een tijdje geleden, maar die beste man vertelde iets in de trend van : er is gelijk een update uitgevoerd ivm het kunnen inlezen van diverse DVD's die uitgebracht zijn cq worden met een kopieerbeveiliging van Sony welke niet [volledig] zou voldoen aan de normale standarisering/protocollen.

BeNokia
23-08-2002, 15:53
dit weekend een Cyberhome N 212 gekocht...Werkt goed allemaal..maar nu het volgende !!! heb 6 DVD's gehuurd waarvan er 2 totaal niet werden herkend ( hoop gezoem en tekst loading en na 2 minuten de tekst NO disc )...DVD schoongemaakt geen resultaat en op de player in de videotheek doen ze het wel...Vraag is komt dit bij iedere willekeurige speler wel eens voor ?? is dit iets wat afgesteld moet/ kan worden of moet ik het apparaat omruilen voor een nieuwe ??

HALLO JAAP,
Er is momenteel een nieuwere type Cyberhome CH-DVD302
Mischien kan je hem nog omruilen ?
Ik ga denk ik deze aanschaffen.
Ik heb hem Cyberhome Ch-dvd302 in DH bij mm gehaald (99,-E)
Geen spijt van ...

Succes ,
Ben Okia :cool: