PDA

Bekijk de volledige versie : Filmdiscussie: Jurassic Park (SPOILERS!!!)



Berry vd Pluijm
27-09-2002, 11:52
Er gaan geruchten over een 4e film... Volgens www.jpaftermath.com had Steven Spielberg liever de 4e als 3e gehad..

Spuug het uit! :)

Ikzelf hoop er wel op.. JP staat namelijk toch wel altijd garant voor een leuk popcorn-avondje.

M Balje
27-09-2002, 13:53
Er gaan geruchten over een 4e film... Volgens www.jpaftermath.com had Steven Spielberg liever de 4e als 3e gehad..

Spuug het uit! :)

Ikzelf hoop er wel op.. JP staat namelijk toch wel altijd garant voor een leuk popcorn-avondje.

Sorry, maar er bestaat hier al een thread over alle 3 de delen.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9462

Daar kan je verder gaan,slotje GRAAG !!

rkrijger
19-08-2004, 14:59
Is er al meer bekend over JPIIII, euh, dat moet dan JPIV worden... :)

Cnet
27-08-2011, 16:37
Jurassic Park op nieuw in de bioscoop.



The original Jurassic Park is to be re-released in cinemas next month (September 23) ahead of its Blu-Ray release. You can view a trailer for the re-release below. Steven Spielberg's monster hit will be presented, “fully restored in glorious digital cinematic quality”.

While the film has been 'fully restored' it is believed that no tinkering has been done to the effects or any part of the story, other than a little light cleansing and digitalisation of the print.

Jurassic Park, which was originally released in 1993, will return to cinemas on September 23 for a limited time. The Blu-Ray editions of all three Jurassic Park films are to be released October 24.


Maar komt ie ook in Nederland opnieuw in de bioscopen??
Want de eerste keer dat ik hem zag was ik 12 geloof ik. En ik zou het graag nog eens overdoen.

http://www.nme.com/filmandtv/news/jurassic-park-headed-back-to-cinemas---video/232595

Mr. Humphries
27-08-2011, 18:12
Het blijft Nederland, ik zou het wel willen, maar dan ook enkel met JP lovers in de bios.

Marc T.
27-08-2011, 20:06
Mijn hemel. Als JP weer in de bios zou komen...Ik weet niet of mijn hart dat wel aankan...

Ik zie in ieder geval niets op de site van Pathe staat tot op heden.

Patrick van den Hul
27-08-2011, 21:30
Ik denk niet dat het hier gaat gebeuren (maar ik blijf stilletjes hopen).

Khonnor
28-08-2011, 01:08
Naar ik begrijp, komen The Lion King (3D) en Beauty And The Beast (3D) ook eventjes hier in de bios, dus misschien komt JP ook wel eventjes, een week of twee.

Hoop het wel, maar gelukkig ben ik rond die tijd in Amerika en draait die nog.

Jordy van Buel
28-08-2011, 08:14
Ik heb Pathé gemaild:


Beste Jordy,

Er is bij ons nog niks bekend over een re-release van Jurassic Parc. We raden je aan onze website in de gaten te houden (en/of je aan te melden als vriend van de Facebook pagina van Pathé). Mocht er meer nieuws zijn, dan zal dat via de website worden aangekondigd.

Met vriendelijke groet,

Pathé Eindhoven

Misschien gaat nu het balletje rollen als meer mensen hier om gaan mailen :)

Marcel v/d H.
28-08-2011, 12:07
Ik heb Pathé gemaild:



Misschien gaat nu het balletje rollen als meer mensen hier om gaan mailen :)

Misschien krijgen dan nog meer mensen dit standaard mailtje. :)

RobinB
28-08-2011, 16:40
ik ben heel erg benieuwd.

FROST
28-08-2011, 18:22
een re release van Jurassic Park 1 ( en 2 zou ook cool zijn ) zou GE weldig zijn!!! Ook ik heb de film gezien toen ik nog klein was, en de inpact is er nog steeds. Tegenwoordig krijg ik nog steeds kippenvel en tranen in mijn ogen als ik die Trex en Brachiosaurus zie .. *snik* :D What a Miracle!

Gast_09
29-08-2011, 21:26
Sorry, maar er bestaat hier al een thread over alle 3 de delen.

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=9462

Daar kan je verder gaan,slotje GRAAG !!

ik kom uit bij star trek?:rolleyes:

Jordy van Buel
29-08-2011, 21:30
ik kom uit bij star trek?:rolleyes:

Dat bericht is bijna 9 jaar oud, even blijven opletten ;)