PDA

Bekijk de volledige versie : RCV: Nieuwe koop-DVD releases in november



Paul Ranft
27-09-2002, 15:03
RCV: Nieuwe koop-DVD releases in november



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=548)

Ronald Dassen
27-09-2002, 15:45
Kate and Leopold Deze heb ik een tijdje geleden gehuurd, wel een aardige film.

Ali Deze heb ik nog niet gezien, maar ga hem eerst maar eens even huren voordat ik hem blind aanschaf

Werner
27-09-2002, 16:14
Ali Deze heb ik nog niet gezien, maar ga hem eerst maar eens even huren voordat ik hem blind aanschaf

Lijkt me een goed idee - heb ik ook gedaan. Aardig om zien maar niet per se een hebbedingetje.

Lesley
27-09-2002, 17:03
in de topic subject staat nog september :D

Philippe
27-09-2002, 17:50
Ali ga ik zeker aanschaffen. Michael Mann levert altijd een topfilm af.

Berry vd Pluijm
27-09-2002, 18:08
Ali vond ik zwaaaaar tegenvallen... Had me een heel andere film voorgesteld..

Chasing Amy is oké, Island of Dr Menogwa ook wel, alleen hebben ze een f#$%d up afwerking.. Dus waarschijnlijk pak ik die alleen maar als ze goedkoop te krijgen zijn..

Kate & Leopold heb ik in een sneak gezien, en was wel aardig.. Toch nog een keer huren om te kijken of ie zijn magie niet kwijt is voordat ik hem in mijn collectie toe voeg.

Ernest Hamstra
27-09-2002, 18:22
RCV blijft maar komen met die Pan & Scan-prut, blijkbaar is er toch een markt voor....

Misschien moeten ze ook maar eens wat toenadering tot de consument zoeken, in navolging van DFW en, recent, Buena Vista, waarvoor natuurlijk Stiebolt verantwoordelijk is ;)

El SalvaCeppie
27-09-2002, 22:24
Ik heb ALI al een tijdje gespot in de schappen van MediaMarkt en dan nu dit meeltje:confused: :confused:

Hij was trouwens zoooo ontiegelijk prijzig (k meen 38,99) dat ik em niet eens in mn handen heb gehad :mad:

Ik moet hem toch wel een keer zien, denk ik:p

Martijn Veldhuizen
27-09-2002, 22:40
Ik heb ALI al een tijdje gespot in de schappen van MediaMarkt en dan nu dit meeltje:confused: :confused:

Hij was trouwens zoooo ontiegelijk prijzig (k meen 38,99) dat ik em niet eens in mn handen heb gehad :mad:

Ik moet hem toch wel een keer zien, denk ik:p

Dat zal de import versie wel geweest zijn want die is ook behoorlijk prijzig .

Alexander de Mol
27-09-2002, 22:53
in de topic subject staat nog september :D Inmiddels gefixed! :)

Rochan
27-09-2002, 23:37
Ali ga ik wel aanschaffen, heb de film vanavond gezien en vond het toch wel een goede film:cool:

Bart de Graaf
28-09-2002, 09:48
Ali is zeker de moeite waard om te kopen. Jammer dan RCV zoveel pan en scan shit afleverd! en waarom moeten die hoesjes weer zo oerhallonds zijn? echt zo zonde gewoon maar ja ze zullen het wel nooit leren!