PDA

Bekijk de volledige versie : [Powerbuy] Slipcover Pocahontas (bluray) AFGELOPEN



Esteban
03-04-2012, 20:21
Slipcover : Pocahontas (Thailand)

Tijdelijk nog enkele exemplaren beschikbaar !



:: UPDATE ::
(02/10)


+ Lichting 1 (verzonden op 09/08)
+ Lichting 2 (verzonden op 29/08)
+ Lichting 3 (verzonden op 07/09)
+ Lichting 4 (verzonden op 20/09)
+ Lichting 5 (verzonden op 27/09)
? Laatste Lichting - Nog geen duidelijkheid.

:: DEAL ROND :: BEVESTIGING DMV PLUS ONTVANGEN

+ Benjamin Hendricks
+ Lorre
+ Koen Verheyden
+ TylerDurden
+ Erik Onnes
+ Sanderdg
+ Rogue
+ rvvnr1
+ Vampire75
+ Stfn
+ Ralfers
+ Niet DVD.nl-leden (die het topic alsnog gespot hadden)
+ Xmariskax
+ Sander_Hurk
+ Toky
+ Jorpor

:: DEAL LOPENDE :: BEVESTIGING DMV PLUS (NOG) NIET ONTVANGEN

+ Bluraydvdcollector
+ Joopjes

:: IN BEHANDELING :: EERSTVOLGENDE ZENDING, BETALING (NOG) NIET TERECHT

? De Tuinman
? Stefan8

:: DEAL VERLATEN * ::

- Ingrid89
- Sarah 2703

* Leden die de deal alsnog verlaten nadat een item gereserveerd werd op hun naam, komen bij eventuele toekomstige deals niet in aanmerking om een exemplaar te reserveren. Niettegenstaande kunnen zij dit item alsnog bekomen indien er nadien nog beschikbaar blijken te zijn. Dank voor begrip.

devil_xx5
04-04-2012, 11:16
Weet je al in wat voor keepcases de blu-rays in de Benelux worden uitgegeven?

Stefan8
04-04-2012, 15:39
Lijkt mij op zich wel interessant, al zal de sleeve niet met de case overeenkomen. Verder weet ik niet wat een redelijk bedrag hiervoor is?

BobdH84
04-04-2012, 17:19
Kennelijk hebben ze daar ook een extended, director's cut van de film?


Feature Running Time: 154 Mins.

Esteban
04-04-2012, 19:27
@devilxx5; Neen, nog niet. Ik vermoed dunne exemplaren, maar daarover is nog geen zekerheid.
@Stefan8; De cover op de sleeve zal overeen komen met onze uitgaves, muv. enkele details (bv. kijkwijzer, nr. op zijkant)
@BobdH; Het geval van de vermelde speelduur staat beschreven in het Disney Classics blu-ray topic.

Wat betreft de prijs ben ik nog bezig met de onderhandelingen, die hangt natuurlijk ook af van het aantal slipcovers dat ik aankoop. Zelf betaal ik makkelijk 5 € voor een moeilijk te verkrijgen slipcover in uitstekende staat. Dat lijkt mij een redelijk prijs, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen het geval.

rvvnr1
04-04-2012, 22:51
Heb op zich ook wel interesse.
Is er al bekend wanneer die andere titels gaan uitkomen?
Komen die daar ook eerder dan hier?
En zijn daar al foto's van?
Dan is t misschien wel een idee om ivm verzendkosten etc. ook die alvast te bestellen....

€ 5,- p/st vind ik in dit geval een tikkie te hoog, maar zo'n 2 a 3 euro p/st (ex. verzenden) kan ik wel mee leven...

Stefan8
04-04-2012, 23:11
€5 vind ik oke, maar dan met verzendkosten.

Lorre
05-04-2012, 06:16
Ik zou ook wel interesse hebben, maar hangt af van de prijs.

Esteban
05-04-2012, 09:42
Volgens mij zal het op 't randje zijn om deze inclusief verzendingskosten voor 5 € te verzenden. Maar dat is wat ik er uit wou persen, dus ik doe m'n best. Ik ben redelijk thuis in de wereld van slipcover-verzamelaars/ruilers/verkopers en 2,5 € is ongeveer wat tegenwoordig gegeven (niet gevraagd) word voor landelijke releases die net iets moeilijker te vinden zijn, doch nog steeds verkrijgbaar en zeker nog te vinden met wat geluk. Niet landelijke releases waar minder snel aan te geraken is (US bv.) gaan eerder voor 3 a 3,50 € de deur uit en zeldzame exemplaren gaat dan weer naar 5 €. Dit allemaal zonder verzendkosten.


Ik heb natuurlijk interesse in die slipcovers, maar ze zijn me niet meer waard dan pakweg 2 euro of zo.

Dat lijkt me eerlijk gezegd een vrij onrealistische prijs, jammer genoeg.

jorpor
06-04-2012, 00:25
Stel dat de prijs rond de 4-5 euro ligt, dan heb ik ook wel interesse! :)

joopjes
06-04-2012, 11:49
ook wel interesse waarschijnlijk. 5 euro...

Esteban
06-04-2012, 18:38
Weet je al in wat voor keepcases de blu-rays in de Benelux worden uitgegeven?

Net de bevestiging binnen. Dunne keepcases, zoals 'Dumbo' en dus niet even dik als alle recent uitgegeven Classics.

Joopjes en Jorpor, jullie zijn opgenomen in de lijst.

EDIT : Bad news.

De verantwoordelijke bij MVD waarmee ik rechtstreeks contact had, was uiterst vriendelijk en zeer bereidwillig. De deal met MVD was zo goed als rond. Disney US (zij weer) heeft er echter op het laatste moment een stokje voor gestoken en heeft MVD verboden deze deal door te laten gaan. Dit om de reden dat MVD geen toestemming krijgt printing-material van Disney te verkopen, enkel wanneer het deel uitmaakt van het totaalpakket. Een klein addertje in het contract, zo heb ik vernomen.

Via MVD gaat het dus niet door. Ik heb echter nog een achterdeurtje, als dat lukt gaat het alsnog door. Voorlopig staat dit dus op 'hold'.

bluraydvdcollector
06-04-2012, 21:11
Mocht je toch aan de sleeve kunnen komen, heb ik interesse! Prijs maakt me niet heel veel uit.

Esteban
07-04-2012, 11:25
Genoteerd. De hoeveelheid geïnteresseerden zit overigens al goed. Er zijn er reeds bijna 50, via verschillende kanalen.

Ralfers
13-04-2012, 10:24
Voor 5 euro mag je mij dan ook wel opschrijven.

Esteban
14-04-2012, 14:52
Done. ;)

Ralfers
15-04-2012, 13:59
Ook heb ik wel interesse in toekomstige slipcovers van Disney classics, tenzij er een NL ondertitelde editie is met slipcover (waarschijnlijk alleen nog maar de diamonds dus...). En ze moeten wel om de NL editie passen :)

Ik hoop trouwens dat het je nog gaat lukken :)

stfn
16-04-2012, 13:29
Ik heb ook interesse! Ik hoop dat het gaat lukken.

Esteban
17-04-2012, 23:29
Helaas. Ik begin ervoor te vrezen. Zoals eerder meegegeven, was de deal bijna rond tot Disney US een stok tussen de wielen stak. De verantwoordelijke bij VMD (Thailand) heeft zelfs verbod gekregen ooit nog initiatieven te ondernemen omtrent deze kwestie. Hij mag me van Disney US zelfs de contactgegevens van het hoofdbureau van Disney in Thailand niet bezorgen, die het zélf wel afzonderlijk mogen verkopen. Ondanks het grote aantal geïnteresseerden.

Ik ben een oplossing aan't zoeken via andere wegen, opgeven is m'n ding niet. :)

Esteban
28-04-2012, 12:58
Drommels. Een mogelijk nieuw achterpoortje werd eveneens op 't laatste moment dichtgegooid door de tussenkomst van Disney US (hoofdkantoor). De landelijke maatschappijen doen er namelijk helemaal niet moeilijk over, maar het werd hen verboden hier aan deel te nemen. Ook andere mogelijkheden hebben niets opgeleverd. This is it. Geen powerdeal. :(

Ralfers
29-04-2012, 00:34
Drommels. Een mogelijk nieuw achterpoortje werd eveneens op 't laatste moment dichtgegooid door de tussenkomst van Disney US (hoofdkantoor). De landelijke maatschappijen doen er namelijk helemaal niet moeilijk over, maar het werd hen verboden hier aan deel te nemen. Ook andere mogelijkheden hebben niets opgeleverd. This is it. Geen powerdeal. :(

Jammer joh! Maar toch bedankt! (En we zullen het nooit, nooit vergeten :p)

Esteban
08-05-2012, 10:03
Graag gedaan hoor. :)

Ondertussen weet ik ook min of meer officieel dat Disney US daadwerkelijk een verbod gegeven heeft op het sluiten van zo'n deal en zo'n vraag in de eerste plaats al niet mocht beantwoord worden. Juist, daar herken ik helemaal Disney US in. Klantvriendelijkheid laat daar altijd te wensen over.

Ik ben er ook achter gekomen dat niet alle landen op de hoogte zijn, dus ik probeer nu de Koreaanse versie te bemachtigen. ;)

http://img827.imageshack.us/img827/2762/pkbp.jpg

Geïnteresseerden hoeven zich nog niet aan te melden, ik bekijk eerst of het mogelijk is, via verschillende wegen.

Ralfers
27-05-2012, 12:21
Hey Esteban

Dit gaat hem niet meer worden of wel? Wel jammer, magoed, het is ook niet het einde van de wereld natuurlijk. Wil je nog wel even bedanken voor de toch al genomen moeite ;) :)

Als het alsnog wel gaat lukken, ik blijf geïnteresseerd in slipcover voor Pocahontas, Tarzan en Frank & Frey :)

Esteban
28-05-2012, 17:20
Frank & Frey is ondertussen in de desbetreffende landen verschenen, zonder slipcover. Tarzan nog niet, daaromtrent is ook nog geen duidelijkheid.

I'm still working on it, maar kan op dit punt niets beloven. Vandaar dat ik ook geen updates meegedeeld heb, kwestie om valse hoop te vermijden. :)

Esteban
29-05-2012, 09:51
UPDATE

POCAHONTAS Slipcover (THAILAND) - zie openingspost.

Het heeft enorm veel tijd en energie (nuja) gekost om via eindeloze omwegen te verkrijgen wat ik wil, bij deze staat er een achterpoortje open. (y)

Minder positief : De prijs. Het naar hier halen van de slipcovers kost me -verrekend- exact 5,60 € per stuk. Ik neem zelf een risico, gezien ik er dan wel veel meer moet aankopen dan voorzien. Wel even vermelden dat hun prijzen steeds met een 'around' vooraf werden gegaan. Ik kan nog een laatste poging doen de prijs proberen te drukken alvorens een vast bedrag op papier te krijgen, maar heb op dit moment reeds het onderste uit de kan gehaald om het schappelijk te houden. Eén van de eerdere voorstellen kwam namelijk op het dubbele neer.

Wil je deze POCAHONTAS slipcovers in huis? Dan dien je er rekening mee te houden dat je hier de verzendkosten bij komen. 'k Heb het even zitten overwegen en ik heb bij deze beslist dat ik de verpakkingskosten op mezelf zal nemen.

Betreffende de verzending : Aangetekend lijkt me aangewezen. Bij niet aangetekende verzending, ben ik niet verantwoordelijk bij het verloren gaan van het item.

Graag had ik dus nogmaals een lijstje met geïnteresseerden verkregen, het is voor mij namelijk geen kleine investering, maar ik ben bereid het risico te nemen.

Alvast bedankt!

bluraydvdcollector
29-05-2012, 14:00
Beste Esteban,
Count me in! Wil graag een slipcover van Pocahontas, houdt me a.j.b. ook op de hoogte als je van andere disneyfilms aan slipcovers kan komen!

rvvnr1
29-05-2012, 17:40
Ik doe ook nog wel mee.
Ga er maar vanuit dat ik de BR zelf in de toekomst voor een schappelijk prijs in een BOGO kan scoren, al met al komt t dan weer in totaal uit op de prijs die ik gewend was te betalen voor een NL-se versie met slipcover... ;-)

Lorre
29-05-2012, 17:47
Mij mag je er ook bij rekenen! ;)

Ralfers
29-05-2012, 19:28
Hoeveel denk je in totaal kwijt te zijn inclusief het verpakken/verzenden (naar ons toe dus :p)? Aangetekend verzenden hoeft voor mij niet, dat risico neem ik dan wel. Maar wil eerst wel even weten hoeveel ik in totaal kwijt zal zijn :) En hoe verstuur je zo'n slipcover? Zijn ze dan plat gevouwen?

Wel tof trouwens dat het je toch gelukt is :) En wie meedoen moeten je toch gewoon vooruit betalen, neem ik aan? Op die manier neem jij ook zo weinig mogelijk risico :)

Esteban
29-05-2012, 23:02
Ik wacht een finaal antwoord af van de desbetreffende contactpersoon. Dat durft namelijk nogal eens lang duren, hopelijk nog vóór dit weekend. Indien duidelijkheid verkregen, hoop ik in de loop van volgende week een definitieve prijs te kunnen meedelen, incl. normale verzending (of aangetekend) binnen België of naar Nederland.

Qua verpakking zal ik nog eens goed moeten bekijken wat ik precies allemaal ter beschikking heb, de slips zullen in ieder geval 'plat' verzonden worden en zo stevig mogelijk zonder de prijs in de hoogte te jagen.

Alvast bedankt aan de geïnteresseerden op DVD.nl. Vooruitbetaling ga ik niet toepassen, uiteindelijk moet ik toch iedereen terugbetalen als blijkt dat het pakket nooit bij mij aangekomen is. Toegegeven, ik stap met een bang hartje in deze deal vanwege het toch wel hoge bedrag (verzenkosten zijn niet min). Maar kom, wie nooit risico neemt ... ;)

Wat betreft andere slipcovers : Alles zal afhangen van het verloop van deze deal. En natuurlijk de slipcovers die al dan niet nog beschikbaar gesteld zullen worden door MVD in samenwerking met Disney Thailand. The Fox and the Hound kreeg er geen. Over bv. Tarzan is nog niets bekend.

jorpor
30-05-2012, 01:02
Ik heb ook nog steeds interesse in de slipcover!
Het befreft de sleeve die in de openingspost is te zien, toch?
Zo ja, count me in :)

Esteban
30-05-2012, 09:22
POCAHONTAS Slipcover (THAILAND) - zie openingspost.

Het betreft inderdaad de slipcover uit de openingspost. :) Aangevinkt.

Sarah_2703
30-05-2012, 11:49
Ik ben in principe wel geinteresseerd, maar ik wil nog even de verzendkosten afwachten als je het niet erg vindt :)

Koen Verheyden
30-05-2012, 20:58
Ik heb ook interesse

Mr. Humphries
30-05-2012, 21:06
ik, ook

Rogier Burghout
30-05-2012, 21:15
Voor mij ook!

Rurouni
31-05-2012, 11:05
Ik heb reactie, mits je ook andere slipcovers kan leveren van toekomstige releases? Anders heeft 1 extra slipcover weinig zin want blijf ik nog slipcover-loze in m'n collectie hebben.

Sarah_2703
31-05-2012, 13:57
Ohja van toekomstige sleeves wil ik ook graag weten wat de mogelijkheden zijn (als je dat zou kunnen regelen), m'n kast ziet er nu echt idioot uit met al die verschillende Disney-doosjes...

Stefan8
01-06-2012, 10:44
Interesse is er nog steeds!

Esteban
02-06-2012, 10:12
Betr. Toekomstige sleeves, deze deal is tot nu toe enkel met Thailand aan't lukken. Het is afwachten hoe dit met de Pocahontas-slipcovers verloopt en bovenal welke titels daarginds nog zullen verschijnen met slipcover.

Esteban
07-06-2012, 09:50
Het duurt een eeuwigheid om een simpel antwoord te verkrijgen, maar uiteindelijk zou alles op dit moment in kannen en kruiken moeten zijn. Het DHL-tracknummer is binnen (nog niet actief, merk ik) en het pakket vertrekt uit Sjanghai. Hoe lang dit onderweg zal zijn, is niet duidelijk.

Op het laatste ogenblik werd de 'around' een concreet bedrag en is het allemaal wat duurder uitgevallen dan voorzien. Maar geen nood, mensen die hier (en elders) reeds toegezegd hadden nav. het eerder vermelde bedrag, zullen de slipcover ook aan die prijs krijgen. UK en US-verzamelaars zullen iets meer moeten neerleggen.

5,60 € exclusief verzendingskosten dus. Eens de slipcovers gearriveerd zijn, zal ik deze prijzen (alle opties) hier plaatsen.

Ralfers
07-06-2012, 22:57
Het duurt een eeuwigheid om een simpel antwoord te verkrijgen, maar uiteindelijk zou alles op dit moment in kannen en kruiken moeten zijn. Het DHL-tracknummer is binnen (nog niet actief, merk ik) en het pakket vertrekt uit Sjanghai. Hoe lang dit onderweg zal zijn, is niet duidelijk.

Op het laatste ogenblik werd de 'around' een concreet bedrag en is het allemaal wat duurder uitgevallen dan voorzien. Maar geen nood, mensen die hier (en elders) reeds toegezegd hadden nav. het eerder vermelde bedrag, zullen de slipcover ook aan die prijs krijgen. UK en US-verzamelaars zullen iets meer moeten neerleggen.

5,60 € exclusief verzendingskosten dus. Eens de slipcovers gearriveerd zijn, zal ik deze prijzen (alle opties) hier plaatsen.

Super! Hartstikke goed nieuws! :) Kijk er naar uit ;)

stfn
08-06-2012, 04:18
Oeps, ook ik had nog interesse. Maar nu ben ik te laat zeker? :cry:

Esteban
08-06-2012, 09:59
Neen hoor, geen probleem. ;)

Vampire75
09-06-2012, 12:20
Super nieuws ^^ ik kijk er naar uit!

Xmariskax
09-06-2012, 15:45
Kan ik er ook nog een reserveren? (:

Esteban
09-06-2012, 23:45
Bij deze. ;)

toky
13-06-2012, 13:45
Beste Esteban,

ik ben ook wel geïnteresseerd in deze slipcover en alle toekomstige die ontbreken bij de blurays :) Graag hoor ik dan meer over de prijs als wat meer bekend is...

heeft iemand overigens enig idee wat voor Amaray case deze film heeft? want indien het dus een dunne is, dan past deze slipcover dus niet :(

Overigens is er voor Tarzan ook in de US geen slipcover om de verpakking gedaan...

Esteban
14-06-2012, 00:05
Het gaat om een dunne slipcover. Gezien de nieuwe 1-disc releases in de Benelux ook dun zijn, passen deze perfect. ;) Tenzij je de UK-versie liggen hebt.

Betr. Tarzan : In de US is Tarzan nog niet verschenen en de officiële uiteindelijke verpakking nog niet bekend gemaakt. Geen enkel van de tot nu toe verschenen plaatjes heeft daadwerkelijk betrekking tot de US-uitgave. Alle, maar dan écht wel álle Disney Classics die aan de andere kant van de oceaan in de komende maanden en later verschijnen zijn voorzien van een slipcover.

Wat er al dan niet nog in Thailand zal verschijnen betr. slipcovers, is nog niet bekend gemaakt. Tarzan bv. is daar ook nog niet verschenen.

toky
14-06-2012, 17:48
Het gaat om een dunne slipcover. Gezien de nieuwe 1-disc releases in de Benelux ook dun zijn, passen deze perfect. ;) Tenzij je de UK-versie liggen hebt.


Ok great, count me in then :)
heb je toevallig ook info wat betreft Frank en Frey, die is hier geloof ik ook uitgebracht zonder slipcover toch....

Esteban
14-06-2012, 19:04
Frank en Frey is enkel en alleen in de US uitgekomen met slipcover, een gecombineerde cover voor I & II. Elders en dus ook in Thailand is kwam deze helaas zonder slipcover. Powerbuy-deals bekomen met Disney US heeft echter geen zin.

Esteban
15-06-2012, 09:24
Ondertussen heb ik het pakket kunnen tracken, het is net aangekomen in Sjanghai en vandaar reist het (na tussen-controle door Disney aldaar) verder richting België.

Staat ook vast dat jullie een bijzonder exemplaar in handen krijgen, aangezien de fabrikant officieel heeft meegedeeld geen second print te mogen drukken, er worden met 100% zekerheid geen nieuwe meer gemaakt. Ook Disney Thailand deelde mee dat ik (muv. hun eigen showmodellen) met de allerlaatste beschikbare exemplaren aan de haal ben en ik dus enorm veel geluk had dat deze laatste op dat moment nog bij de fabrikant lagen. :)

Rogier Burghout
15-06-2012, 12:02
Wow, geweldig hoor! Hier ga ik mn vriendin heel blij mee maken. Ze wil nl. pocahontas erg graag op BD en met deze slipcover erbij wordt het een extra bijzonder cadeau. Mits ik jou verhaal erbij vertel natuurlijk, anders denkt ze dat het er gewoon bijhoort, of dat het niet klopt (vanwege de niet-NL slipcoevr) hahaha :-)

Esteban
15-06-2012, 18:58
Die vriendin zal zo te lezen bijzonder blij zijn. (y)



Op het laatste ogenblik werd de 'around' een concreet bedrag en is het allemaal wat duurder uitgevallen dan voorzien. Maar geen nood, mensen die hier (en elders) reeds toegezegd hadden nav. het eerder vermelde bedrag, zullen de slipcover ook aan die prijs krijgen. UK en US-verzamelaars zullen iets meer moeten neerleggen.

Om hier even op terug te komen : Zoals beloofd krijgen oa. DVD.nl-leden die eerder hadden toegezegd nav. de eerder vermelde prijs deze slipcover voor 5,60 € (exclusief verzending). Dit was een toegeving van mijn omdat ik de prijsstijging ook niet meer verwacht had, de afspraak was namelijk redelijk concreet.

Helaas ben ik verplicht het verschil te verrekenen bij de overgebleven exemplaren. Het is in geen geval mijn bedoeling hier enige winst uit te halen naar Belgen en Nederlanders toe, integendeel. Maar het kan natuurlijk ook niet zo zijn dat ik er nog wat extra geld moet in pompen, aangezien ik ook de verpakking al op mezelf neem.

Leden die vanaf vandaag (15/06/12) nog intekenen, zullen de verrekende prijs moeten betalen. Dit is 7,90 € (eigenlijk 7,96 €, maar kom) excl. verzendingskosten.

Mijn excuses, maar het is / kan niet anders. Dit door het feit dat het eerst rechtstreeks naar mij zou komen, maar daarna beslist werd dat dit van Disney via Sjanghai MOEST gaan. Wat ook hogere verzendingskosten meebrengt.

Ralfers
16-06-2012, 00:25
Weet je ook wat de verzendkosten zullen zijn? Of ga je dat pas bepalen wanneer je ze in handen hebt en hebt besloten hoe je ze precies gaat versturen?

Esteban
16-06-2012, 09:10
Dat laatste, kwestie van niet voor verrassingen komen te staan. ;)

toky
17-06-2012, 14:06
Frank en Frey is enkel en alleen in de US uitgekomen met slipcover, een gecombineerde cover voor I & II. Elders en dus ook in Thailand is kwam deze helaas zonder slipcover. Powerbuy-deals bekomen met Disney US heeft echter geen zin.

das dan wel weer jammer :)
(hoe zit t btw met verzenden aan adresgegevens, vraag je daar tzt nog naar...of moeten we pm-en? :) )

Esteban
18-06-2012, 10:14
Eens de slipcovers terecht zijn, zullen alle geïnteresseerden een privébericht ontvangen met de nodige informatie. (rekeningnummer, adresgegevens, etc.) In het topic zullen dan ook de verzendingskosten (elke mogelijkheid) op een rijtje gezet worden.

Esteban
20-06-2012, 09:41
Voorlopige stop!

Vanaf vandaag 20 juni 2012 is de voorraad extreem beperkt.

Ik ben open en eerlijk over de reden : Er zijn buitenlandse kopers die via andere wegen mee gestapt waren in de deal, ongeacht de prijs. Aangezien het de bedoeling is dat ik mijn beloftes nakom, krijgen zij voorrang op de overige exemplaren. Vanwege het groeiende aantal bevestigingen via oa. DVD.nl en het feit dat deze mensen interesse getoond hadden vóór 15/06/2012 (zie oa. openingspost betr. tegemoetkoming), maakt dat ik er langzaam maar zeker aardig wat geld aan begin te verliezen. Ik zal dit via gerichte (buitenlandse) fora moeten recht trekken.

Het is voorlopig wel nog mogelijk jezelf op te geven voor de wachtlijst.

Sarah_2703
20-06-2012, 11:31
Alvast bedankt voor alle moeite :) mag ook wel gezegd worden.

Esteban
20-06-2012, 19:29
Graag gedaan hoor, zonder een powerbuy zou ik zelf ook nooit aan de slipcover geraakt zijn (aan een schappelijke prijs, that is), dus het is wederzijds. ;)

Ralfers
20-06-2012, 19:36
Ik vergoed je trouwens graag het volledig bedrag wat je voor 1 slipcover kwijt bent hoor. :) Ik vind niet dat iemand die zoveel moeite doet er ook nog eens geld bij moet inleveren. Maakt me niet uit wat je eerder hebt beloofd, ik sta er op het volledig bedrag te betalen. :)

En inderdaad, super bedankt voor alle moeite :)

Esteban
21-06-2012, 10:49
Hoe nobel ook, geen sprake van. ;) Iedereen uit de lijst krijgt de slipcover aan dezelfde prijs.

Esteban
22-06-2012, 19:01
Update : Het pakket is goedgekeurd (een heel gedoe bij Disney hoor) en is eerder vandaag richting België vertrokken.

Xmariskax
22-06-2012, 19:47
jeej :D

Esteban
25-06-2012, 10:52
Alvast bedankt voor alle moeite :) mag ook wel gezegd worden.

Beste Sarah,

Corrigeer me gerust wanneer ik me vergis, maar ik kan nergens het daadwerkelijke bevestigingsbericht terugvinden. Vandaar dat er bij je naam nog steeds een vraagteken stond in de openingspost.

Sarah_2703
26-06-2012, 10:30
Beste Sarah,

Corrigeer me gerust wanneer ik me vergis, maar ik kan nergens het daadwerkelijke bevestigingsbericht terugvinden. Vandaar dat er bij je naam nog steeds een vraagteken stond in de openingspost.

Klopt, maar ik vond gewoon dat het gezegd mocht worden omdat je uberhaupt zoveel moeite doet :)

Esteban
26-06-2012, 11:01
Waarvoor dank. :) Maar het klopt dus dat ik geen bevestiging gekregen heb en dit nog steeds zo is? Just to be sure. :p

Esteban
27-06-2012, 22:19
Beschrijving

Vandaag heb ik één exemplaar ontvangen, een zogenaamde proef die ik weken (maanden?) geleden tegen (forse) betaling had aangevraagd maar nooit ontvangen. Zonder aankondiging of verdere reactie, kwam dit plots alsnog opduiken via UPS.

Eerlijk gezegd verwachtte ik een "ok" tot goede slipcover van "ok" tot goede kwaliteit op alle vlakken.

Maar wat een aangename verrassing! De foto's in de openingspost doen de slipcover onrecht aan. Geheel onverwachts blijkt dit namelijk topkwaliteit te zijn. Zelfs de Disney slipcovers uit de US, onder verzamelaars de meest gewaardeerde wat betreft afwerking, kunnen hier naar mijn mening niet aan tippen. De glans is van een aard die ik nog niet eerder zag, vooral qua kleuren (wel donker). De reliëf beperkt zich dan wel tot de omlijning van de personages en de boot, maar loopt wel over op de zijkant en achterkant. De figuren op de achterzijde zijn eveneens 'embossed', alsook de titel en de Disney-logo's op zowel voor-, achter- als beide zijkanten. Net als het holofoil-effect.

Kortom : Dit is het nieuwe pronkstuk van mijn slipcover-verzameling. (y)
Jammer dat ik geen fototoestel of camera heb. Nu zit ik nog meer vol ongeduld op het pakket te wachten. De investering driedubbel en dik waard, me dunkt.

Ralfers
27-06-2012, 22:33
Klinkt zeer goed!! :D En hij past goed om de NL amaray? :)

Esteban
27-06-2012, 23:07
Hij past perfecto. Ze zullen, net als mijn exemplaar, nog ongeplooid zijn. (want vers van de allerlaatste pers) De vouwen zijn wel voorzien, je mag zelf voorzichtig de doordruk geven.

Ik ga alvast op zoek naar het geschikte verpakkingsmateriaal, krassen of vingers zouden doodzonde zijn.

Ralfers
28-06-2012, 00:04
Woohoo! Je maakt me enthousiast! :D Was ik al, magoed :p

Esteban
30-06-2012, 10:25
Geschikte verpakking gevonden. In de loop van volgende week zou het pakket toch zeker moeten aankomen ...

Esteban
04-07-2012, 09:38
En volgens de trackcode zit het pakje al enkele dagen op dezelfde plaats vast ... 't blijft toch spannend, zo'n bestelling. ;)

Esteban
08-07-2012, 16:23
Een telefoontje van UPS gekregen, dit pakje zal deze week arriveren. Eindelijk!

Ralfers
08-07-2012, 16:35
Nice :)

Esteban
10-07-2012, 10:47
Een welgemeende zucht. Vandaag blijkt dat er nog eens een pak kosten bijkomen, wat overigens helemaal niet volgens de afspraak is. Het heeft echter geen zin daar tegenin te gaan, want tot op heden is de communicatie extreem moeilijk verlopen en heeft het heel wat voeten in de aarde gehad om ze te pakken te krijgen. En er is ook nog eens trammelant omtrent de al lang uitgevoerde betaling die nu zou 'zweven' omdat ze gedeeltelijk foute informatie gegeven hebben, zo blijkt na onderzoek door mijn bank.

Ik ga bekijken hoe de rest van dit verhaal loopt alvorens nog een deal met Disney aldaar te maken met betr. tot toekomstige slipcovers. Al lijkt me dat nu heel onwaarschijnlijk. En ik weet nu vooral waar ik extra moet op letten en wat ik zwart op wit op papier moet laten zetten, waardoor ze waarschijnlijk niet zullen/willen verkopen aan de huidige prijs. Bij een toekomstige deal zullen de deelnemers eerder aan een prijs van 8,50 € excl. verzendingskosten moeten denken. Als die deal er ooit komt.

Leden die nog een exemplaar willen bekomen na datum van de eerder vermelde "stop" (20 juni '12) en zich op de wachtlijst plaatsen, zullen 10 € moeten neerleggen voor een exemplaar. Exclusief verzendingskosten. Het is niet anders.

Ralfers
11-07-2012, 01:21
Klote man. Mag ik vragen wat de reden is van de extra kosten? Ze waren toch al verstuurd? Of doet de douane nu moeilijk ofzo?

Esteban
11-07-2012, 09:32
In verband met de omrekeningskosten. Vorige keer werd duidelijk dat er (ondanks anders afgesproken) niet in Euro betaald mocht worden, het moést per overschrijving en in dollar. Per overschrijving brengt dat kosten mee. Aanvankelijk zou dit op hun kosten zijn, daarna werden dat gedeelde kosten. Dat hadden ze voor mij reeds berekend, blijkt nu (via mijn bank) dat dit meer dan het vierdubbele is. Komt daarbij dat ze dit waarschijnlijk zelf niet verwacht hadden en ze nu ook terugkomen op de gedeelde kosten, deze zouden nu eenzijdig op mij vallen.

Ze zijn met zoveel tussenpersonen en vervang-mensen (tevens zusterfima van dochterfirma van hoofdzetel etc) te werk gegaan omtrent deze deal, dat ze alles nu kunnen weerleggen door te zeggen dat die afspraak met die persoon niet geldig is omdat de deal door oorspronkelijk door een andere persoon opgevolgd werd. Bon, ik zie wat ik kan doen om dat te vermijden. Op een gegeven moment kreeg ik ook van de hoofdzetel de opdracht de gegevens op de factuur enkel als een formaliteit te beschouwen en een andere rekening te gebruiken dan vermeld. Ik heb dat laten bevestigen, nogmaals laten checken. Desondanks : Nu blijkt het geld zogenaamd te "zweven" onderweg, mijn bank is het aan't onderzoeken.

Wel staat vast dat slipcovers in de toekomst (áls er nog komen) toch wat meer zullen kosten. Zo leert de (eerste) ervaring. Ah, het is nog steeds met evenveel plezier gedaan hoor. Komt wel goed, denk ik. Een hobbelige rit die je leert waar de bulten liggen. :)

Het pakje komt op donderdag of vrijdag, dat weet ik van UPS. Mocht dat tijdens mijn werkuren zijn, ga ik er begin volgende week zelf achter op een verzamelpunt. Dat ik ze in handen zal hebben, daar ben ik bij deze (behoorlijk) zeker van. :thumb:

Lorre
11-07-2012, 19:54
Ook al zijn er veel problemen mee wil ik je toch nog eens bedanken voor dit alles. Ik kijk er nog altijd enorm naar uit om de slipcase te kunnen bemachtigen. :p

rogue
11-07-2012, 20:21
Ik kijk er ook naar uit Estaban.....je maakt het wel spannend ;).

Esteban
13-07-2012, 10:46
:) Het ziet er naar uit dat ik ze volgende week zelf zal moeten ophalen.

Esteban
18-07-2012, 11:07
Got them. (y)

Omwille van vakantieperiodes op de werkvloer en werken die hier momenteel thuis uitgevoerd worden, zal iedereen op de lijst in de eerste week van augustus een privébericht ontvangen. Hierin werkelijk alle nodige informatie en instructies. Met de bedoeling de slipcovers vervolgens met 100% zekerheid zo efficiënt en snel mogelijk de deur uit te sturen alvorens ik zelf een 3-tal weken van de online wereld ben afgesloten.

Xmariskax
18-07-2012, 20:21
nice!

Vampire75
19-07-2012, 17:15
Oke super ^^

Esteban
22-07-2012, 13:18
Wachtlijst ingevoerd. Leden kunnen zich aanmelden.

Erik Onnes
22-07-2012, 22:08
Esteban, Ik sta toch al op de wachtlijst of heb ik mij bij deze opnieuw gemeld?

Esteban
22-07-2012, 23:38
Je stond inderdaad reeds op de wachtlijst. ;) Dit was eerder een melding tussendoor voor leden die het nog niet opgemerkt hadden.

ingrid89
24-07-2012, 10:57
Je mag mij ook wel op de wachtlijst zetten.

Esteban
24-07-2012, 19:20
Okelidokeli, Ingrid. ;)

Esteban
02-08-2012, 22:06
2 Augustus 2012 : Privébericht met instructies verzonden.

> Betalingen die vóór 09/08/12 terecht zijn : Pakketjes vertrekken ten laatste op 10/08/12.

> Betalingen die ná 09/08/12 terecht zijn : Pakketjes kunnen pas op 28/08/12 vertrekken.

Ralfers
02-08-2012, 23:32
(y)(y)(y)

rogue
03-08-2012, 00:43
Mooi Steven!

En betaald; ikzelf heb voor de aangetekende verzending gekozen. Ik ben erg benieuwd....

Lorre
03-08-2012, 01:35
Geweldig! Ook aangetekend gekozen en ga blij zijn als ik men kale release van Pocahontas kan insluiten in het hoesje die het verdient! Nogmaals bedankt! (y)(y)

Esteban
03-08-2012, 08:58
Fijn! (y)

Nog even het volgende vermelden;

Zoals aangegeven in de instructies :

Gelieve het privébericht te beantwoorden met de gevraagde gegevens.

Alvast bedankt. :)

Esteban
03-08-2012, 10:31
PS : Op de vreemde vermeldingen naast jullie naam in de openingspost hoef je niet te letten, slechts een manier om het voor mezelf overzichtelijk te houden. ;)

rogue
03-08-2012, 10:36
PS : Op de vreemde vermeldingen naast jullie naam in de openingspost hoef je niet te letten, slechts een manier om het voor mezelf overzichtelijk te houden. ;)
Betaling binnen of niet, Standaard of Aangetekend, België of Nederland :lol:.

Bedankt Steven!

Esteban
03-08-2012, 10:42
Betaling binnen of niet, Standaard of Aangetekend, België of Nederland :lol:.

Bedankt Steven!

Vrij logisch, inderdaad. :lol: Maar de "P1" zal je toch niet kunnen ontcijferen. :p

rogue
03-08-2012, 10:45
Die heeft geen betekenis, maar heb je er bijgezet zodat wij onze hersens gaan kraken ;).

Esteban
03-08-2012, 10:51
Wie weet ... wie weet. :)

Sanderdg
03-08-2012, 11:38
Super! Hoop dat de ING zijn best doet en dat het voor de 9e op je rekening staat :)

Ralfers
03-08-2012, 20:50
Muhahaha, die P1/2 is of ie komende week verstuurd zal worden, of na 28 augustus ;)

Kan niet wachten :)

Esteban
07-08-2012, 09:30
Duurtijd betalingen vanuit NL

Omdat ik nu niet echt de tijd heb om iedereen afzonderlijk op de hoogte te brengen, dit algemeen bericht. Ter informatie :

Betalingen uit NL die vrijdag (3/8) uitgevoerd werden, zijn vandaag terecht gekomen. Dat schept een idee van de duurtijd, 3 tot 4 dagen.

Voor leden die vandaag (of later) vanuit NL een betalingsopdracht uitvoeren, staat het dus zo goed als zeker vast dat hun exemplaar pas in de week van 27 augustus kan vertrekken.

Esteban
08-08-2012, 20:46
Morgen gaat de eerste lichting op de bus. (y) Wil je weten of je erbij bent : Zie openingspost.

Van de leden waarbij geen vermelding te vinden is, heb ik nog geen antwoord (of anders) nav. het instructie-bericht ontvangen.

Erik Onnes
08-08-2012, 21:21
Wij gaan nu in spanning naast de brievenbus zitten wachten. (y)

Esteban
09-08-2012, 18:20
Ik geloof het. :)

Mochten er nog vragen volgen, ik ben opnieuw bereikbaar vanaf 27 augustus.

Elk afzonderlijk veel plezier met jullie exemplaar en nogmaals bedankt.

Sarah_2703
10-08-2012, 14:36
Geen PB voor mij? :(

Rogier Burghout
10-08-2012, 17:29
Geen PB voor mij? :(

Gezien de openingspost staat er een vraagteken achter je naam en heb je denk ik nooit aangegeven mee te willen doen aan de power buy. Esteban is op vakantie volgens mij dus je kan hem het beste denk ik een PM sturen met je vraag. Komt hij er na zijn vakantie denk ik wel op terug....

rogue
10-08-2012, 20:36
Beste Sarah,

Corrigeer me gerust wanneer ik me vergis, maar ik kan nergens het daadwerkelijke bevestigingsbericht terugvinden. Vandaar dat er bij je naam nog steeds een vraagteken stond in de openingspost.


Klopt, maar ik vond gewoon dat het gezegd mocht worden omdat je uberhaupt zoveel moeite doet :)


Waarvoor dank. :) Maar het klopt dus dat ik geen bevestiging gekregen heb en dit nog steeds zo is? Just to be sure. :p


Geen PB voor mij? :(

Hij heeft blijkbaar nooit een bevestigingsbericht ontvangen? Zelfs hierboven bevestig je niets in je antwoord, maar geef je alleen aan dat je geen bevestigingsbericht hebt gestuurd..

rvvnr1
12-08-2012, 03:51
Heb m vandaag (gister eigenlijk al ;) ) ontvangen en hij ziet er echt fantastisch uit.
Bedankt!!

Erik Onnes
12-08-2012, 07:59
Die van mij is ook binnen. Top verpakt. Ziet er heel mooi uit. Plusje gegeven! (y)

Vampire75
12-08-2012, 09:20
Die van mij is ook binnen. Bedankt ^^

Rogier Burghout
12-08-2012, 10:58
Gosteren ontvangen en WOW, wat is ie mooi! Bijna zonde om er een bluray in te doen... ;-) Plus is onderweg!

Lorre
13-08-2012, 18:38
Vandaag gaan afhalen. Wat een mooie slipcover zeg! Geweldig!(y)(y)

Esteban
13-08-2012, 20:16
Toch even komen piepen (McDonalds Frankrijk, free WiFi) of het allemaal wat in orde gekomen is. Blij om te lezen dat het allemaal vlot lijkt te gaan. (y) Fjieuw, toch wel een opluchting. Nu kan ik met een gerust hart verder genieten van 't zwembad en de 33 graden in de schaduw. :-P

stfn
15-08-2012, 14:07
Ook hier binnen. In goede staat ontvangen, ziet er mooi uit! Bedankt.

Sarah_2703
15-08-2012, 17:41
Hij heeft blijkbaar nooit een bevestigingsbericht ontvangen? Zelfs hierboven bevestig je niets in je antwoord, maar geef je alleen aan dat je geen bevestigingsbericht hebt gestuurd..

Bij mij hing het af van de verzendkosten, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat die zijn...

Rogier Burghout
15-08-2012, 17:44
Bij mij hing het af van de verzendkosten, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat die zijn...

De totaalprijzen, inclusief verzendskosten, zijn al vele keren duidelijk vermeld in dit topic.

Sarah_2703
16-08-2012, 15:15
De totaalprijzen, inclusief verzendskosten, zijn al vele keren duidelijk vermeld in dit topic.

Ik zie overal "exclusief verzendkosten" staan. Volgens mij betekent dat toch echt dat die er nog niet bij zijn gerekend. Maar ik kan er natuurlijk overheen hebben gelezen.

Sanderdg
16-08-2012, 16:12
Die van mij staat al weer enkele dagen in de kast, hij is prachtig! Bedankt, ik ben er heel blij mee!

Xmariskax
18-08-2012, 20:52
Kan iemand mij helpen? Ik probeer met ING het geld over te maken maar bij Bank Ontvanger staat alleen Nederland en ik kan deze ook niet veranderen..

rogue
18-08-2012, 21:08
Eindelijk kunnen ophalen bij het postkantoortje.
Hij is echt prachtig!

Steven, bedankt voor al de tijd en moeite die je hierin gestoken hebt!

Ralfers
24-08-2012, 19:48
Kan iemand mij helpen? Ik probeer met ING het geld over te maken maar bij Bank Ontvanger staat alleen Nederland en ik kan deze ook niet veranderen..

Je moet een buitenland betaling uitvoeren. In je Mijn ING Overzicht, onder "Alles in Mijn ING". En daar staat dan weer onder "Betalen" het volgende "Overschrijven buitenland". ;)

Xmariskax
25-08-2012, 18:53
thx, hij wilde het land niet veranderen naar Belgie, inmiddels met ASN overgemaakt hoor, dus hopelijk van de week in huis! (:

Rogier Burghout
25-08-2012, 18:59
Dan heb je toch echt iets niet goed gedaan. Met een Buitenland betaling kan je geld oevrmaken naar alle landen ongeveer... Maar goed, goed dat het gelukt is!

Esteban
26-08-2012, 12:08
*dubbelpost*

Esteban
26-08-2012, 12:20
Fijn om te horen dat iedereen (?) het pakketje goed ontvangen heeft. Ik acht de deal als goed verlopen en afgerond eens een plusje ontvangen werd via de traderslijst.

Info : 2de en 3de lichting

Op dinsdag 28 augustus zal de 2de lichting vertrekken, aangezien ik vanaf woensdag opnieuw afwezig ben. Momenteel blijkt er echter een probleem te zijn met de netbanking-service en kan ik de betalingen (gegevens) niet nakijken. Hopelijk is dit zo snel mogelijk opgelost. Echter geen nood : Een 3de lichting vertrekt sowieso op donderdag 6 september.


Geen PB voor mij? :(

Beste Sarah,

Gezien het feit dat ik de vraag eerder rechtstreeks aan je gericht had (ivm ontbreken bevestiging), ben ik er (verkeerdelijk?) vanuit gegaan dat je geen uitgesproken interesse had en werd er geen exemplaar voorzien.

Niettegenstaande, een privébericht volgt. ;) Eerst nog heel wat inhaalwerk met de ondertussen binnengelopen PM's.

Esteban
26-08-2012, 13:59
* Verlopen update

rogue
26-08-2012, 18:29
UPDATE ZENDINGEN:


- 1STE LICHTING (09/08) :: Pakket verzonden :: Bevestiging / plusje (nog) niet ontvangen

- Rogue


Sorry, je kunt het lijstje bijwerken (y).
Als ik 2 plusjes kon geven, dan had je zeker die extra plus verdiend met de zeer goede verpakking!

Esteban
26-08-2012, 23:38
Okidoki, thanks. :)

De verpakking was lastig om op maat te snijden en net op 't randje om het toch onder de 100 gram te houden, maar ik wou absoluut zeker zijn dat de kans op beschadiging zo miniem mogelijk was. Ik heb al slipcovers in stevig karton ontvangen die er na verzending als het middenstuk van een acordeon uitzagen, vandaar.

Ralfers
27-08-2012, 12:39
Dat is een grote 2e lichting :p Ik kijk er naar uit! :)

Esteban
28-08-2012, 09:29
True. Maar de 2de lichting bestaat ook uit verzendingen voor andere fora. ;)

Ralfers
02-09-2012, 01:48
Hij is binnen :) En geweldig :p Is verreweg de mooiste Disney slipcover die ik in de kast heb staan :) Thanks!! :)

Esteban
02-09-2012, 15:33
Dat is snel! Blij om te horen, naar mijn mening is het eveneens één van de mooiste die ik in huis heb. Zoniet dé mooiste.

Esteban
02-09-2012, 17:43
* Verlopen update

Esteban
02-09-2012, 18:10
Betaling ontvangen / Lid onbekend

Beste A.L.J.

De betaling is terecht. Graag had ik echter via privébericht ontvangen welke DVD.nl-lid ik hieraan mag koppelen. Mogelijk werd dit vergeten bij de informatie. ;)

Alvast bedankt.

EDIT : In orde.

Esteban
06-09-2012, 12:36
Zonet ook per privébericht naar de betrokkenen verzonden:

Betr. 3de lichting

Beste medeleden,

Normaal gezien zou de 3de lichting met uw persoonlijke exemplaar vandaag (6/9) verzonden worden. Helaas heb ik zonet vastgesteld dat een deel van het verpakkingsmateriaal ontbreekt. Mijn voorraad uit een gedeelde ruimte in het gebouw blijkt spoorloos verdwenen.

Zodoende zullen de slipcovers pas morgen (7/9) kunnen vertrekken. Eén dag later dan voorzien.

Waarvoor oprechte excuses.

Vriendelijke groeten,
esteban

toky
06-09-2012, 18:01
Geen probleem, t is t wachten waard ;)

Xmariskax
06-09-2012, 20:00
Dat ene dagje, we wachten rustig af :)

Xmariskax
10-09-2012, 16:28
Ontvangen, thx!!

Esteban
12-09-2012, 11:21
gedateerde update

Esteban
21-09-2012, 10:56
Graag zou ik deze powerbuy vóór 1 Oktober 2012 afsluiten.
Een nieuwe powerbuy omtrent andere slipcovers is in overweging.

Erik Onnes
21-09-2012, 11:47
Wat voor powerbuy is in overweging? Misschien heb ik wel weer interesse.

Esteban
21-09-2012, 19:26
Daar kan ik helaas nog geen duidelijk antwoord op geven. Het hangt allemaal af van verscheidene factoren. Uiteraard gaat het over Disney Classic slipcovers, maar meer staat voorlopig nog niet vast.

Sowieso zal ik alle leden die deelgenomen hebben aan deze powerdeal tijdig op de hoogte brengen. ;)

Erik Onnes
21-09-2012, 19:55
Alvast bedankt!

Ralfers
22-09-2012, 20:11
Klinkt goed Esteban! :)

Xmariskax
23-09-2012, 16:43
Ik ben heel benieuwd! (:

Esteban
25-09-2012, 10:45
:: UPDATE ::
(17/1O)


+ Lichting 1 (verzonden op 09/08)
+ Lichting 2 (verzonden op 29/08)
+ Lichting 3 (verzonden op 07/09)
+ Lichting 4 (verzonden op 20/09)
+ Lichting 5 (verzonden op 27/09)
+ Lichting 6 (verzending op 09/10)
? Laatste Lichting - Hieromtrent nog geen duidelijkheid.

:: DEAL ROND :: BEVESTIGING DMV PLUS ONTVANGEN

+ Benjamin Hendricks
+ Lorre
+ Koen Verheyden
+ TylerDurden
+ Erik Onnes
+ Sanderdg
+ Rogue
+ rvvnr1
+ Vampire75
+ Stfn
+ Ralfers
+ Niet DVD.nl-leden (die het topic alsnog gespot hadden)
+ Xmariskax
+ Sander_Hurk
+ Toky
+ Bluraydvdcollector
+ Jorpor
+ Joopjes
+ Beusie
+ Stefan8

:: DEAL LOPENDE :: BEVESTIGING DMV PLUS (NOG) NIET ONTVANGEN

/

:: IN BEHANDELING :: EERSTVOLGENDE ZENDING, BETALING (NOG) NIET TERECHT

? DeTuinman

:: DEAL VERLATEN * ::

- Ingrid89
- Sarah 2703

* Leden die de deal alsnog verlaten nadat een item gereserveerd werd op hun naam, komen bij eventuele toekomstige deals niet in aanmerking om een exemplaar te reserveren. Niettegenstaande kunnen zij dit item alsnog bekomen indien er nadien nog beschikbaar blijken te zijn. Dank voor begrip.

Esteban
06-10-2012, 14:48
Beste DeTuinman,

Graag zou ik duidelijk vernemen of het gereserveerde exemplaar al dan niet nog beschikbaar moet blijven. De betalingen zouden zo snel als mogelijk voltooid worden, maar op de laatste privéberichten volgde geen antwoord. In de vergetelheid geraakt? Misschien is de betaling fout gelopen? Verlos me van de onwetendheid. ;) Het is geen enkel probleem ze alsnog te versturen.

Alvast bedankt.

Esteban
22-10-2012, 10:29
Gereserveerde exemplaren blijven beschikbaar tot en met 31 oktober. Indien niet afgerond tegen die datum, hou ik deze niet langer aan de kant.

Binnekort, ik schat volgende week, komt er een topic met andere (voornamelijk US) Disney (ea.) slipcovers in het "TKA"-subforum. Het kan ook later zijn, wegens tijdsgebrek.

Esteban
31-10-2012, 09:08
Reminder : De gereserveerde exemplaren worden morgen opnieuw bij de beschikbare gevoegd. Tuinman?

Esteban
01-11-2012, 00:07
Beste DeTuinman,

Ondanks gezonde activiteit op het forum heb ik na de mededeling dat de betaling zou overgemaakt worden helaas niets meer vernomen. Ondanks verschillende privéberichten (3/9, 18/9), vermeldingen en vraag om bevestiging in het desbetreffende topic (oa. 27/9, 6/10), het bezoekersbericht bij je profiel (16/10) of eventueel nav. mijn onderschrift. Compleet in de vergetelheid geraakt?

No worries, aan het uitdelen van een zogenaamde "min" doe ik niet mee in een geval als dit. ;) Maar bij deze wens ik je alsnog op de hoogte te brengen van het feit dat je gereserveerde exemplaar (goedkoopste prijs) niet langer beschikbaar is. Deze is naar de eerstvolgende op de lijst gegaan. Mocht je er alsnog één wensen, kan je me steeds contacteren. Maar dit is (indien er dan nog beschikbaar zijn) aan de andere prijs (zie uitleg topic), waar de bijkomende kosten in verwerkt zitten.

Verder wens ik iedereen afzonderlijk te bedanken voor de deelname in deze powerbuy-deal en ik hoop dat elk van jullie tevreden is met zijn of haar exemplaar. (y)

Afgelopen. Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.

Esteban
29-06-2013, 17:52
Er is een (lang aanslepende) deal afgesprongen met een afnemer uit de UK. Wie graag nog een exclusieve Pocahontas slipcover wenst, kan me contacteren per privébericht.