PDA

Bekijk de volledige versie : slotje aub



Xenomorph
21-04-2012, 10:00
Ik ben op zoek naar de volgende marvel Steelbooks, graag alleen met NL subs:

Iron Man steelbook
Iron Man 2 steelbook
The Incredible Hulk steelbook
Thor 2D+ 3D steelbook (mediamarkt uitgave)

Mocht iemand deze titel(s) willen verkopen, natuurlijk in goede staat + met NL subs stuur me een PM

scorpius
21-04-2012, 11:18
Iron man 1 & 2 zijn niet als blu-ray steelbook verschenen met NL subs.

Iron man (1) is alleen uitgebracht in Canada en is zo gelimiteerd dat hij rond de 300 euro kost (op ebay) en hij is uitgebracht in Duitsland maar ook die uitgave is vrij zeldzaam.
Iron man 2 is als steelbook alleen in Azië uitgebracht, in Duitsland alleen als steelbook met deel 1 & 2 samen en in Amerika als metalcase (met hologram front-cover).

Maar geen van alleen heeft NL subs!

The Incredible Hulk komt op 28 mei uit in Engeland als steelbook met NL subs, prijs 13,49 incl. porto:
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/28764520/The-Incredible-Hulk-Universal-100th-Anniversary-Edition-Play-com-Exclusive-Steelbook/Product.html?searchstring=Steelbook+hulk&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search

TDL
21-04-2012, 12:57
Iron man 2 in het normale hoesje verkoop ik wel toevallig!
In goede conditie en origineel!
Gaat eruit voor €8,- exclusief verzendkosten!

;)

Xenomorph
21-04-2012, 13:59
Scorpius + TDL bedankt voor jullie reakties
jammer dat Iron man 1 en 2 niet verkrijgbaar zijn als steelbook, tenminste niet met NL subs en ook nog dat ze dan zo zeldzaam verkrijgbaar zijn.

In juni wilde ik toch naar Engeland(londen) op vakantie , dus dan kan ik daar the incredible Hulk steelbook kopen

TDL : bedankt voor je aanbod maar in de normale hoesje heb ik geen interesse in Iron Man 2


mvg xenomorph

Pieter V
21-04-2012, 14:07
In juni wilde ik toch naar Engeland(londen) op vakantie , dus dan kan ik daar the incredible Hulk steelbook kopen

Dat gaat niet lukken. Die Hulk steelbook is een exclusieve Play.com steelbook. Die zitten in niet in Londen. Alleen verkrijgbaar via het internet.

scorpius
21-04-2012, 14:09
Incredible Hulk (steelbook) is Play.com exclusive en zij hebben geen winkels. Alleen internetshop..

TDL
21-04-2012, 15:51
Oke is goed! In het verkoop forum van blu rays heb ik ook een lijst van 85 andere blu rays! Misschien zit daar wat tussen! Succes met je zoektocht verder!

scorpius
27-05-2012, 08:23
Deze link even in de gaten houden:
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/32145911/0/Iron-Man-Paramount-Centenary-Edition-Play-com-Exclusive/ListingDetails.html

Dit wordt een Iron Man steelbook (Play.com exclusive). Aangezien de reguliere UK uitgave NL subs heeft, zal de steelbook versie dit ook wel hebben.

Cyan
27-05-2012, 10:10
Iron man 1 & 2 zijn niet als blu-ray steelbook verschenen met NL subs.

Iron man (1) is alleen uitgebracht in Canada en is zo gelimiteerd dat hij rond de 300 euro kost (op ebay) en hij is uitgebracht in Duitsland maar ook die uitgave is vrij zeldzaam.
Iron man 2 is als steelbook alleen in Azië uitgebracht, in Duitsland alleen als steelbook met deel 1 & 2 samen en in Amerika als metalcase (met hologram front-cover).

Maar geen van alleen heeft NL subs!



Er is ook een Duitse Iron Man 2, mediamarkt exclusive maar ook GEEN nl subs.

Xenomorph
27-05-2012, 16:31
Hallo Scorpius bedankt voor je reaktie
Ik heb inmiddels bij play.com : the incredible hulk steelbook besteld en heb via een duitse collega op het werk de steelbook van Iron man 1 &2 gekocht.
Via marktplaats heb ik de steelbook van Thor gevonden en via dit forum ook nog Captain america steelbook
mvg Xenomorph