PDA

Bekijk de volledige versie : The Grinch met Jim Carrey



B-Molson
24-09-2001, 23:51
Ben ik nou de enige die op deze superfilm (met DTS wel te verstaan) zit te wachten ?? Ik ben hem op het hele forum nog niet 1 keer tegen gekomen..

Baal er zowieso van dat ze zo lang wachten met de release van deze film, hij was ruim een jaar geleden in de bios.. Snap het wel, kerstfilmpje he...

Maar toch, humor ten top... ook voor de wat kleineren onder ons.. ECHT een leuke film..

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

Alex van den Berg
25-09-2001, 01:47
Hij staat al een paar weekjes op mijn 'Wishlist'... :D
Maar goed... de laatste info die ik heb:

How the Grinch Stole Christmas
Regio-2-NL Release op 19 november a.s.
Van DTS is mij nog niets bekend... wel DD 5.1
Beeldformaat 1.85:1

De komende regio-1 versie bevat in ieder geval wel een DTS-track

Alex van den Berg
25-09-2001, 01:59
Hoesje:
http://images.amazon.com/images/P/B00005LOUP.01.LZZZZZZZ.jpg

Marco
25-09-2001, 02:18
Je hoort(!) er niks over? Vreemd??? Want op 9 september was door Columbia wel een persbericht m.b.t. The Grinch uitgegeven.
Een stukje persbericht (wat tenminste nog interessant is)

De extra's:
Columbia Tristar presenteert ons een puike release, mét DTS geluid en boordevol extra's. Naast deze release komt er een tweede DVD met daarop de film in Nederlandse dub DTS 5.1, Engels Dolby Digital 5.1 en Nederlands ondertiteld.

En nu over naar de vele extra's. Bij "The Care and Feeding of a Grinch" en "Dress The Grinch" krijg je via enkele korte, leuke filmpjes en tekstuele menu's meer uitleg hoe je het beestje best behandelt, voedert en kleedt. De gebruikelijke "Spotlight on location" (7 min. 30) is eveneens van de partij. Hierin krijgen we een algemene blik op de productie van de film. Wens je meer details omtrent de make-up, de decors en de speciale effecten kan je terecht bij een drietal documentaires die deze onderwerpen nader toelichten. Verder krijgen we een aantal plezante outtakes te zien alsook een tiental minuten aan verwijderde scènes die in de montagekamer gesneuveld zijn. De kleinsten onder ons kunnen via twee sing-a-long songs naar hartelust meezingen of een danspasje wagen tijdens de muziekvideo "Where Are You Christmas?" van Faith Hill. Een korte featurette neemt de kijker meer naar de school van het stadje Whoville. Daarnaast bevat deze schijf nog enkele tekstuele extra's waaronder Whoville recepten en amusante rijmseltjes. Het geheel wordt afgerond met een bioscooptrailer, productie aantekeningen, een trailer voor het spel van The Grinch, en filmografieën voor Jim Carrey, Jeffrey Tambor, Christine Baranski, Bill Irwin, Molly Shannon, Taylor Momsen, Anthony Hopkins, Ron Howard, en Brian Grazer.

Beschik je over een DVD-ROM speler op je PC kan je bovendien nog een aantal leuke items oproepen zoals interactieve spelletjes, screensavers, mooie wallpapers en bijkomende informatie over de film.

Technische gegevens regio 2:
Lengte: 105 minuten
Audio: Dolby Digital 5.1, DTS 5.1, Dolby Digital Surround
Beeldformaat: anamorfisch 1.85:1
Talen: Engels, Hongaars
Ondertitels: Nederlands, Engels, Pools, Tsjechisch, Hongaars, Ijslands, Hindoestaans, Hebreeuws, Bulgaars, Turks, Deens, Zweeds, Fins, Grieks, Noors, Arabisch

Extra's:
• Fun & Games: How Do I Find Things?
• The Care and Feeding of a Grinch - Video
• The Care and Feeding of a Grinch - Book
• Dress the Grinch
• Can You Rhyme
• Faith Hill "Where Are You Christmas?" Music Video
• Two Sing-Along Songs
• Spotlight on Location
• Verwijderde scènes
• Outtakes
• Who School
• Makeup Application and Design
• Seussian Set Decoration
• Visual Effects
• Wholiday Recipes 3 Recipes
• By the Numbers
• Bioscooptrailer
• Productie aantekeningen
• Filmografieën van Jim Carrey, Jeffrey Tambor, Christine Baranski, Bill Irwin, Molly Shannon, Taylor Momsen, Anthony Hopkins, Ron Howard, Brian Grazer
• The Grinch Game Trailer
• DVD-ROM: Interactive Games, Screen Savers, Wallpapers and Additional information about the Movie
The Grinch verschijnt bij Columbia Tristar Home Entertainment op 20 november.

Alex van den Berg
25-09-2001, 02:26
Thanx voor de info... In gedachten staat ie al in mijn collectie.. :)

Marco
25-09-2001, 02:27
Thanx voor de info
No problemo :)

Robert van den Hanenberg
25-09-2001, 09:44
Ook bij mij staat The Grinch hoog op mijn verlanglijstje (net onder TPM maar dat heeft met de releasedatum te maken) en kan dus niet wachten dat ik het juweeltje in handen heb. Ik heb er zo lang op moeten wachten. (En op me, myself & irene nog langer) Maar goed, ik begrijp wel dat ze deze film niet midden in de zomer in de schappen zetten.

Hoewel er in de tussentijd nog een aantal toppertjes uitgebracht worden kan ik niet wachten tot mijn JC-collectie weer compleet is.

Peter Gloudemans
26-09-2001, 02:19
Ik neem aan dat de meesten onder jullie 'm al gespot hebben:

Play247: fl. 52,15 incl. verzendkosten.
EzyDVD: fl. 43,91 incl. verzendkosten ex GST (maar wel R4)

Beiden Nederlands ondertiteld en verkrijgbaar vanaf 19 en 21 november.

B-Molson
26-09-2001, 11:23
ik had m inderdaad al gespot, maar toch bedankt voor de tip !!

Groeten
B-molson

www.filmbuster.nl

B-Molson
26-09-2001, 12:42
The grinch, special edition R4 incl verzendkosten : FL 40,05

nog goedkoper dus, bij fam. Boxoffice.. zie de link op mijn site :)

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl