PDA

Bekijk de volledige versie : TKA: Animatie (Disney) + titels



snakeplahah
06-06-2012, 21:04
hoi,

ik verkoop onderstaande titels (nl ondertiteld en nederlands gesproken, tenzij anders aangegeven, prijzen excl verzending, ik verstuur niet naar Belgie):

Belle en het Beest (12€, met hoes)
Baas in eigen bos 3 (6€)
Madagascar 2 (7€)
Stuart Little (Uk versie,met nlo en nl spraak,6,5€)
Fantasia 2000 (Uk,met nlo en nl spraak 6€)
Alice in Wonderland 2010 (met hoes, 10€)
Alice in Wonderland 1959 (uk, met dvd, (Uk,met nlo en nl spraak 7€)
Bambi 1 (Uk,met nlo en nl spraak 7,5€)
Bambi 2 (Uk,met nlo en nl spraak 7,5€)

Rogue (4€)
Centurion (4€)
Righteous Kill (4€)
Shutter Island (uk, 6€)
Defiance (4€)
Season of the Witch (steelbook, 5€)
The hurt Locker (5€)
The Prestige (5,5€)
Saving Private Ryan (6€)
Snatch (6€)

Alles in een koop: 90€

snakeplahah
08-06-2012, 13:32
Rio 3-D verkocht,
Gelaarsde Kat erbij!

snakeplahah
10-06-2012, 18:19
Belle en het Beest (12€, met hoes)
erbij!

Oudgediende-02
10-06-2012, 18:22
Ik ben wel geïnteresseerd in The Hurt Locker, hoeveel vraag je voor verzending?

snakeplahah
11-06-2012, 08:53
The Hurt Locker is 6,84€ inc.

snakeplahah
12-06-2012, 08:11
veel verkocht, totaalprijs aangepast!

Laurens van der Molen
12-06-2012, 13:26
Pinokkio (10€,met hoes)
Fantasia (Uk,met nlo en nl spraak 6€)
Fantasia 2000 (Uk,met nlo en nl spraak 6€)
The Next Three Days (met hoes, 5€)


Deze vier voor mij graag. PM me je gegevens en het totaalbedrag

snakeplahah
14-06-2012, 07:48
hoi,

ik ben met iemand in overleg om het hele pakket te verkopen. MOcht dit niet lukken dan zal ik voor de 4 films een pm sturen.

DVDProfilersFilmgek
16-06-2012, 22:58
Ruim een week geleden geld overgeboekt voor Rio 3D, maar nog steeds niets ontvangen, ook geen antwoord meer gehad op mijn laatste PM, zijn er problemen?

snakeplahah
20-06-2012, 11:00
Ruim een week geleden geld overgeboekt voor Rio 3D, maar nog steeds niets ontvangen, ook geen antwoord meer gehad op mijn laatste PM, zijn er problemen?

zie PM

snakeplahah
25-06-2012, 09:55
Ales is inmiddels geleverd aan DVDProfilersgek

DVDProfilersFilmgek
25-06-2012, 09:59
Ales is inmiddels geleverd aan DVDProfilersgek

Yep, en netjes verpakt(y)

Worban
17-07-2012, 23:08
Hallo , ik weet niet of mijn PMs wel aankomen maar ik was benieuwd wanneer je het pakket verstuurd die ik een aantal weken geleden van je gekocht had? Ik hoor het wel =)

Worban
26-07-2012, 10:35
Maar weer even een reactie want geen idee of je weet of je een PM hebt, je zei dat het pakket zaterdag op de post ging maar ik heb het nu nog steeds niet. Moet ik mij zorgen gaan maken?

Worban
27-07-2012, 10:59
Heeft iemand een e-mail adres ofzo van hem voor mij (PM) zodat ik hem kan contacteren, wie weet is er wat aan de hand?

DVDProfilersFilmgek
27-07-2012, 11:37
Heeft iemand een e-mail adres ofzo van hem voor mij (PM) zodat ik hem kan contacteren, wie weet is er wat aan de hand?

Hij is inderdaad de snelste niet, dat heb ik helaas ook zelf mogen ervaren, dat heb ik ook gemeld bij het plussen.

Probeer eerst via de modjes(niet minderwaardig bedoeld!) eea voor elkaar te krijgen.

Mocht dat niet lukken, dan kan ik kijken of ik de envelope met zijn postcode/huisnr nog kan vinden, maar laat ons hopen dat het niet zover hoeft te komen.

Worban
27-07-2012, 11:40
Het is niet dat ik hem niet vertrouw, hij reageert altijd wel ookal duurt dit even, het is eerder dat ik hoop dat er niks aan de hand is. Materiaal is maar materiaal en dat kan wachten =), alleen ik weet niet of me juist zorgen moet maken of niet.

DVDProfilersFilmgek
29-07-2012, 09:39
Het is niet dat ik hem niet vertrouw, hij reageert altijd wel ookal duurt dit even, het is eerder dat ik hoop dat er niks aan de hand is. Materiaal is maar materiaal en dat kan wachten =), alleen ik weet niet of me juist zorgen moet maken of niet.

Berichten als deze zou ik als verkoper niet waarderen, het laat zien aan de medeforummers dat je het belang van de koper niet op de juiste plek hebt zitten, deze is immers gebaat bij een correcte en zo snel mogelijke afhandeling van de deal.

Het plus en min systeem op het forum is wat zwak, je kan een deal niet in al zijn onderdelen waarderen. Een deal bestaat uit de onderlinge communicatie, de financiële afhandeling, de kwaliteit van de verpakking, juiste porto en het tijdig op de post doen. In de meeste gevallen wordt de deal met een plus beoordeeld, een min wordt pas gegeven als er iets echt niet klopt en je het bestelde niet of in zeer slechte staat hebt ontvangen.

Zelf zet ik dan wel eens een opmerking bij het plussen, dit voor de medeforummers zodat zij weten welke ervaring ik met de (ver)koper had(in het geval van Ferry een opmerking over het trage versturen), zowel positief als minder positief, dit in de hoop dat iemand op een bepaald onderdeel dan beter zijn best gaat doen. Ook plaats ik wel positieve plus opmerkingen als ik vond dat de deal perfect en snel was afgehandeld en alles was zoals voorgesteld.

Ondertussen had Ferry hier al een berichtje kunnen plaatsen om je gerust te stellen, maar hij komt tijdens lopende deals toch wel iets te weinig op het forum om een deal vlotjes af te handelen, daar zitten toch wel wat verbeterpuntjes voor Ferry in.

Of je je al zorgen moet maken? dat kan niemand je zeggen, ik ken Ferry niet persoonlijk, toch heeft hij mijn deal netjes afgehandeld al had dat toch echt wel sneller gekund. Heb ondertussen het huisadres van Ferry, dit had hij keurig vermeld bij zijn zending aan mij, denk daarom wel dat je je zending nog wel gaat krijgen. Mocht het onverhoopt binnen redelijke termijn toch niet lukken, dan kan ik via de modjes(met het hoogste respect bedoeld) wel de adresgegevens van Ferry beschikbaar stellen.

@Ferry, kom op gozer, het is als koper niet leuk als je heel lang op je spullen moet wachten.:-(

Worban
30-07-2012, 21:04
Jammer koop je een keer een aantal titels tegelijk krijg je dit. Nog steeds niks binnen en geen reactie, ik zou het alleen al fijn vinden als ik wat kreeg te horen. Ik ben niet de moeilijkste en kan best wel sympathie opbrengen als er een verevelende situatie is. Maar als er dan een belofte word gedaan weer meer dan een week geleden dat alles op de post gaat en dan niks gebeurt verlies je wel enige hoop.

DVDProfilersFilmgek
31-07-2012, 10:16
Jammer koop je een keer een aantal titels tegelijk krijg je dit. Nog steeds niks binnen en geen reactie, ik zou het alleen al fijn vinden als ik wat kreeg te horen. Ik ben niet de moeilijkste en kan best wel sympathie opbrengen als er een verevelende situatie is. Maar als er dan een belofte word gedaan weer meer dan een week geleden dat alles op de post gaat en dan niks gebeurt verlies je wel enige hoop.

Ik begrijp dat heel goed, als je door ziekte of zo even de deur niet uit kan en je krijgt dan een berichtje, dan weet je tenminste wat.

Misschien is ie met vakantie, maar dan nog is dat niet een excuus om anderen op hun spullen te laten wachten.

Woon je in de buurt van Woerden? , hij is gisteren om 21:43 nog even op het forum geweest, had hij je toch tenminste een berichtje kunnen doen...... ach wie weet en heeft ie het vandaag op de bus gedaan.....

DVDProfilersFilmgek
21-08-2012, 21:29
Ben benieuwd, geen bericht goed bericht en is uiteindelijk alles toch nog goed op zijn pootjes terechtgekomen?