PDA

Bekijk de volledige versie : Black Hawk Down boek+dvd?



Frank J.
30-09-2002, 17:29
Hey hallo,
Ik vroeg me af of Black Hawk Down de dvd EN het boek misschien ergens samen te koop zijn voor een lagere prijs dan dat je de dvd en boek apart zou kopen....
Ik hoop dat iemand me kan helpen....

(y)

Groetjes Frank

Frank J.
01-10-2002, 13:59
Ok hmmpf nou ik hoopte op wat meer reacties :)
Laat ik het dan zo zeggen....
Ik wil het boek lezen maar vind het een beetje te duur om los te kopen..... en ik dacht misschien dat iemand zo een actie kent....
Of als jullie weten waar het boek voor een prikkie te koop is (2de hands of niet) laat het maar even weten :)

Groetjes Frank

Jeroen Driessen
01-10-2002, 16:08
Ik verwacht niet dat er zo'n actie komt, want film en boeken uitgevers zijn totaal andere bedrijven. Kan me niet herinneren dat er ooit zo'n actie geweest is, dus ik zou er niet op wachten.
Hoe duur is dat boek dan?

Frank J.
01-10-2002, 16:19
Ik dacht ook niet echt dat het van de makers/uitgevers zo een actie zou komen maar eerder van de winkel die denkt goh leuk om ze samen in de aanbieding te doen :)
Misschien een idee voor toekomstige dvd's/boeken?? maar dat terzijde :)
Het boek zelf kost 16,50 bij bol.com en dat voor 1 keertje lezen en de bibliotheek bij mij in de buurt die heeft het boek niet.....

Groetjes Frank

Christiaan Sauer
04-10-2002, 22:03
Een goed boek lees je toch vaker dan1 keer? Ik heb boeken die heb ik al een keer of 5/6 gelezen, en die zal ik later nog wel eens terugpakken (al ben ik nu alweer 4 maanden bezig in The Tower.......).