PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis blu-ray! mag slotje op.



rogue
22-06-2012, 08:07
Winnaar is Pieter Rijkers (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=16775)......die krijgt een pb!

Er was een tijd, toen werden er weleens films weggegeven op dit forum......

Omdat ik de 200 plusjes op de traderslijst gepasseerd ben, zal ik die traditie in ere herstellen ;).

Het enige wat je hoeft te doen, is vermelden wat je favoriete blu-ray is die je in 2012 gekocht hebt (kan dus eentje zijn die al langer uit is), en waarom je die aanraadt.

Ik zal gewoon loten, dus al zet je alleen een titel neer met 'mooi', dan heb je evenveel kans als iemand die een heel epistel opstelt, maar probeer er wat leuks van te maken (y).

Natuurlijk zijn onze Belgische vrienden ook welkom om mee te doen!

Wat kan je winnen?

Deze prachtige film: Immortal Beloved (Nederlandse versie)

http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/regular/FC/8/5/5/2/1002004005472558.jpg

Je kunt wat plaatsen tot volgende week zaterdag 30 juni 12:00; alles wat daarna geplaatst wordt telt niet mee.

LET OP: IK ZAL DE ZONDAG OF MAANDAG EROP BEKEND MAKEN WIE DE WINNAAR IS.

Ik neem aan dat de mods in dit geval wel een tweede topic hier, naast mijn andere verkoop topic toestaan.

Rogier Burghout
22-06-2012, 08:47
Leuke actie! De meest favoriete moet eigenlijk nog uitkomen (The Game Criterion) maar die ik nu noem staat daar minstens gelijkwaardig aan: Avatar 3D.
Toen ik de IMAX 3D versie in de bioscoop zag werd ik meteen betoverd; de diepte, de dwarrelende witte wolkjes, de immense wereld, het verhaal.....(oh nee, die laatste toch niet...;-))
De bluray doet daar zeer zeker alle recht aan; mijn vriendin had deze niet in de bioscoop gezien (toen kenden we elkaar nog niet) maar zij had met het kijken van deze bluray dezelfde bewondering die ik had.
En ik ging weer even terug naar die oudejaarsdag dat ik deze alleen in IMAX 3D had bekeken en toen voor de eerste keer door Real 3D werd betoverd. En nu maakten we voor het eerst samen de reis naar 3D Pandora, en deze kan op 3D bluray nog steeds zo bewonderen als in de bioscoop.

zukla
22-06-2012, 09:09
Andrea Bocelli: Vivere - Live in Tuscany. Mag dan wel geen film zijn, maar hier krijg je zeer zeker kippenvel van!

Worban
22-06-2012, 09:12
Super actie, mijn favo blu-ray is de blu-ray box van Battlestar Galactica. Deze had ik deels gezien in mijn studententijd en toen het met mijn studie wat moeilijker werd om alles te handhaven heb ik deze niet meer gekeken. Nu ik net als 23 jarige net een zoontje had gekregen had mijn vrouw deze als vaderdag cadeau gedaan en het was nogal een gok want mijn vrouw houd helemaal niet van SciFi. Toch vind ze de serie erg interresant en is het dus een prachtige aanwinst voor ons beide.

Ook bevat de box alle films/extra's en zelfs toen ik de eerste blu-ray erin stak stond de gehele soundtrack op de blu-ray! Wat een leuke ontdekking.

Deze is wel wat langer uit, ik heb de duitse variant want de Franse bevat geen subtitles. 22 disc's groot.

e-shole
22-06-2012, 10:28
Sade - Bring Me Home: Live 2011
(pas dit jaar uitgebracht)
Prachtig concert, mooie beeldkwaliteit & uitstekend geluid.

Martin van Tuijl
22-06-2012, 12:11
Ook bij mij is het muziek: "TIME MACHINE 2011: Live In Cleveland" van de beste band op deze planeet: RUSH. Ben er in Rotterdam zelf bij geweest en o.a. de de integrale uitvoering van hun album "Moving Pictures" was weergaloos. Volgend jaar juni komen ze weer naar Nederland en ik sta weer vooraan!

Leuke actie (y)

Werner
22-06-2012, 12:20
Ik doe niet mee want ik heb de Blu-ray al en laat liever de kans om iemand anders ermee blij te maken, maar ik wilde wel even kwijt dat ik het een toffe actie vind.

vince curtin
22-06-2012, 12:43
Leuk aktie JP (y)

Ik heb net mijn R1 box van Game of thrones Sz1 binnen en het is prachtig.In Amerika maken zij echt mooie boxen en deze is geen uitzondering.
De series zelf vind ik geweldig en ik ben ook de eerste boek aan het lezen8-)

gr,Vince.

aorsongmachine
22-06-2012, 15:59
Onlangs heb ik me 'The Crusader' (DFW) aangeschaft. Ik had de verknipte versie van deze tv-serie (de Engelstalige filmversie 'Arn Knight Templar') al langer in mijn bezit maar wou al jarenlang de volledige versie waarbij het verhaal en de karakters verder worden uitgediept. Bij deze is m'n wens dus vervuld. Het enige minpuntje aan de DFW uitgave is het ontbreken van extra's als 'The making of...'. Daar had ik toch ook op gehoopt. Niettemin ben ik heel tevreden met deze uitgave. Iedereen die van historische films met karakter houdt zal 'The Crusader' zeker weten te smaken.

filmstripper
22-06-2012, 16:26
A glorious idea, Rogue!

Ik heb heel veel plezier beleefd aan de serie in BR "The Tudors". Mooie enscenering, goede acteurs en actrices en... een boeiend verhaal!!

Coen P.
22-06-2012, 16:28
Leuke actie! Doe overigens niet mee, al wil ik iedereen de Criterion blu ray van Seven Samurai aanraden ;)

Dan G.
22-06-2012, 16:41
Nice Rogue! Kan ik ook wel eens doen.

Anyway, mijn beste aankoop op BR was Stone Cold Steve Austin. Een legacy verzameling van de beste show wrestler ooit.

Ik doe 99% van al mijn aankopen altijd weer weg maar deze zal daar nooit bijhoren ;)

videlleke
22-06-2012, 19:16
In Time! - Sinds tijden weer eens een onverwachts goeie science fiction film!

ik vond het een topaankoop!;)

RobinB
22-06-2012, 19:21
Speelt hier Gary Oldman in? Wow helemaal tof..:)

Me favo bluray in 2012 is Hugo...heeft mij enorm verrast.

Oudlid_X5
22-06-2012, 20:41
The Tree of life. Geeft inzicht in ons 'complexe' leven.

Erik Onnes
22-06-2012, 21:18
Pixar Short films.
Deze vind ik mooi om te zien hoe de ontwikkeling gegaan is van animatie films.

Thiver
22-06-2012, 21:32
Mijn absolute favoriete brd die ik dit jaar heb gekocht is de collector's edition van Apocalypse Now. Aangeschaft om diverse redenen, met als voornaamste de aanwezigheid van de documentaire Hearts of Darkness. Gemaakt lang voordat er dvd's waren en er een markt was voor making ofs, maar desondanks een van de meest inzichtelijke die ik ooit heb gezien. De in beeld gebrachte gekte die het productieproces van de film steeds meer begon te domineren (of zoals Francis Ford Coppola het mooi verwoordt: "There were too many of us, we had access to too much equipment, too much money, and little by little we went insane,") zorgt ervoor dat deze docu een onmisbare aanvulling is op een toch al fenomenale film. Een uitgave die nooit meer uit mijn collectie zal verdwijnen.

Thomas Gabriel
23-06-2012, 16:57
Super actie!(y)

Mijn favo is Tintin: The Secret of the Unicorn! Vernieuwend en enorm vermakelijk. Heerlijk!

kingping
23-06-2012, 18:23
Serie the walking dead, Top serie met een goed spannend verhaallijn vanuit diverse personages. Zombie verfilming van deze tijd.

Pieter R.
23-06-2012, 18:50
Voor mij ook Tree of life. Ik houd van films die je aan het nadenken zetten.

rogue
26-06-2012, 18:36
Je kan nog meedoen ;)!

Oudgediende-02
26-06-2012, 19:31
Mijn favoriete bluray die ik in 2012 gekocht heb ik Fast Five.
Voor maar €7,99 opgepikt in de Saturn in Berlijn, met Nederlandse subs.
Ik had de film al in de bioscoop gezien (een jaar geleden, ook in Berlijn), en omdat ik het zo'n topfilm vond én de prijs acceptabel was, heb ik 'm gewoon meegenomen.

Van de geweldige openingscene met de bus tot aan de explosieve finale met de kluis, wát een actieknaller! Ik heb de film inmiddels alweer 3 keer gezien maar het blijft één van mijn favoriete films die ik ooit gezien heb :)

HBx2000
26-06-2012, 19:33
The Thing prequel: Heerlijke enge sfeer had deze film voor mij, zat op het puntje van m'n stoel. Dit kreeg de "klassieker" niet bij mij voor elkaar.

pretorian22
26-06-2012, 21:07
gave aktie!


mijn favoriete blu ray van dit jaar (of beter gezegd blu rays)

is / zijn de Jurassic park trilogy box.

ik weet nog dat ik als jongetje van 12 in 1993 voor het eerst al die dino's op het scherm zag in de bios en denk dat van de films die ik in de bios gezien heb die een vrij grote indruk destijds bij me achter heeft gelaten en zal dus altijd een speciaal plekje hebben. dus na de VHS, verschillende dvd's zat ik al lang te popelen en heb deze uiteindelijk gekocht en geen spijt van!

Bettina
26-06-2012, 21:25
An affair to remenber us digi book. Prachtige uitgave, en ik vind het zo een mooie film.

Cary Grant vind ik top hij doet me een beetje aan John Hamm denken. Het einde onverwachts maar mooi

Hayko de Boer
26-06-2012, 21:49
Game of Thrones, super verhaal in een machtige beeldkwailiteit.

De ultieme filmbeleving maar dan in serie-vorm.

EVO
27-06-2012, 17:14
Geen film maar blu-ray audio. (tezamen met 2 cd's en een dvd)
Nine inch Nails - Ghosts special edition.
Kraakheldere sound, in een supermooie verpakking.
http://ainr.com/images/store/prod_nin06.jpg

appiehein
27-06-2012, 17:22
tarzan blu ray
mooi voor de disney verzameling

Corneelh
27-06-2012, 19:05
Altijd leuk zo'n actie.

Punishment Park (Masters of Cinema) is voor mij de beste blu-ray van het jaar. Goede film, geweldige transfer zonder fratsen en enkele interessante extra's.

DJM
27-06-2012, 19:44
Leuke actie dit, ik vind het altijd leuk om te lezen welke films door anderen worden gekocht/gezien! :)

Ik zelf was zeer aangenaam verrast door de Braziliaanse film Tropa de Elite 2. Een film die de schrijnende tegenstellingen in de Braziliaanse sloppenwijken uitstekend in beeld brengt en ons een wereld toont waar wij hier in ons (relatief) veilige en overgeorganiseerde landje geen (echte) weet hebben... Daarnaast is het ook nog eens een fantastische actiefilm waarbij ik van het begin tot het einde op het puntje van mijn stoel heb gezeten (met werkelijk een subliem beeld & geluid)!!! Deel 1 daarna ook nog gezien, die ook zeker goed was, maar deel 2 behoudt mijn voorkeur...

DarkElf
28-06-2012, 12:11
Ok Ik doe mee...

Trust (2010) - Een pracht van een film over een moeilijk onderwerp maar met veel realisme, respect en ingetogenheid gebracht, 14-jarig meisje wordt benaderd door een oudere kerel via internet na eerst haar vertrouwen te winnen als een joch van haar leeftijd. Ze wordt sexueel misbruikt maar wil dit eerst niet toegeven. De gezins-situatie wordt onhoudbaar en bij vader slaan de stoppen door (schitterende rol van Clive Owen) Het gebeuren zal niemand onberoerd laten, of je hebt een hart van steen. Trust is niet zo uitzonderlijk als blu-ray release, maar dan wel omdat de film zo een diepe indruk nalaat. Van Liana Liberato gaan we nog veel horen, geloof mij, dit is een waar toptalent in de maak. Hoe ze als hopeloos verliefd kind haar onschuld verliest en er bijna onderdoor gaat zal zelf de grootste cynicus ontroeren. Van David Schwimmer (Ross uit Friends) komt dit nog als een grotere verrassing, maar eigenlijk logisch omdat hij zich inzet voor slachtoffers van verkrachting.

DVDProfilersFilmgek
29-06-2012, 12:11
Heel veel mooie films gekocht dit jaar, meer dan 1 titel om aan te raden, maar als liefhebber van Fantasy en SF vind ik mijn laatste aanschaf op dit gebied toch wel leuk om onder de aandacht te brengen, al is dat waarschijnlijk niet echt nodig.

John Carter in 3D, al is hij natuurlijk in 2D niet minder.

Leuke actie BTW, een soort van POL, maar dan wel eentje met een beloning(y)

rvanappe
29-06-2012, 13:23
normaal ben ik niet zo van de musicals, deze had ik wel jaren geleden gezien in de Nederlandse versie in Scheveningen. Nu is er een blu-ray ter gelegenheid van het 25 jaar bestaan van de musical. Alles wordt op deze blu-ray uit de kast gehaald om hier een onvergetelijke kijkervaring van te maken. Vooral Sierra Boggess zang geeft je regelmatig kippenvel. Briljant verfilmd en is wat mij betreft referentiemateriaal (ook voor het geluid). Blijf vooral even zitten na afloop ... de sterren uit het 25-jarige verleden van de musical maken hun opmars en zingen de bekendste nummers nog een keer. Warm aanbevolen!

rogue
02-07-2012, 13:22
Winnaar is Pieter Rijkers (http://www.dvd.nl/forum/member.php?u=16775)......die krijgt een pb!