PDA

Bekijk de volledige versie : TKG: Batman Returns & Batman Forever



MissShadows
07-07-2012, 12:53
Ik ben nog op zoek naar:
Batman Forever

Ik wilde deze collectie toch compleet hebben en bekijken voordat The Dark Knight Rises In de bios draait.
Ondertiteling maakt mij niet veel uit, behalve dat ik het liefst NL en/of Engelse heb (hoeft niet perse met nl te zijn iig)

Als iemand deze titels ergens weet te vinden en een linkje wilt geven, of de titels kwijt wilt, let me know.

Eventueel wil ik ook ruilen, alleen heb ik niet veel titels die ik kan ruilen:
DVD's:
Face Off - NL, 1 disc
X-men 2 - NL, 2 disc
Sex & The City Seizoen 6 - NL, 5 disc (is beschadigt, doosje de hoekjes, eerste disc zit niet goed vast en bij disc 3 en 5 zit een scheur in het plastic houdertje)
Lord Of The Rings: The Two Towers EE - UK, Geen NL subs, 4 Disc
Lord Of The Rings: The Two Towers EE - NL, 2 Disc, dus alleen de (extended) Film
The Mummy - NL, 1 disc (rode cover, blockbuster collectie)
Hammy's hyperactieve dvd (engels gesproken, nl ondertiteld)

BD:
Die Hard 1 - Regio A (US), geen NL subs
(had ik ooit 2dehands gekocht maar de speler is niet regio vrij dus had ik er niets aan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of dat ik hiermee ook iemand kan helpen.

Xenomorph
07-07-2012, 14:41
Ik ben dus op zoek naar:
Batman Returns
Batman Forever

Ik wilde deze collectie toch compleet hebben en bekijken voordat The Dark Knight Rises In de bios draait.
Ondertiteling maakt mij niet veel uit, behalve dat ik het liefst NL en/of Engelse heb (hoeft niet perse met nl te zijn iig)

Als iemand deze titels ergens weet te vinden en een linkje wilt geven, of de titels kwijt wilt, let me know.

Eventueel wil ik ook ruilen, alleen heb ik niet veel titels die ik kan ruilen:
DVD's:
Face Off - NL, 1 disc
X-men 2 - NL, 2 disc
Sex & The City Seizoen 6 - NL, 5 disc (is beschadigt, doosje de hoekjes, eerste disc zit niet goed vast en bij disc 3 en 5 zit een scheur in het plastic houdertje)
Lord Of The Rings: The Two Towers EE - UK, Geen NL subs, 4 Disc
Lord Of The Rings: The Two Towers EE - NL, 2 Disc, dus alleen de (extended) Film
The Mummy - NL, 1 disc (rode cover, blockbuster collectie)
Hammy's hyperactieve dvd (engels gesproken, nl ondertiteld)

BD:
Die Hard 1 - Regio A (US), geen NL subs
(had ik ooit 2dehands gekocht maar de speler is niet regio vrij dus had ik er niets aan.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of dat ik hiermee ook iemand kan helpen.

hallo Miss shadows eventueel interesse in de box van;
batman begins/the dark knight:
http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=85922

Als je toch besluit om de Batman films te kijken voordat je The Dark Knight Rises gaat zien, dan moet je de 1e 2 films van Christoper Nolan toch ook hebben gezien?

MissShadows
07-07-2012, 15:04
true, die wilde ik idd ook nog kijken, maar die heb ik al op bluray. Ik mis alleen nog Returns en Forever (Geteld vanaf Batman uit 1989)

DVD Watcher
07-07-2012, 15:08
Die moeten toch gewoon te koop zijn nog in de winkels? Bol.com ofzo? dvdoutlet? cosmox?

MissShadows
07-07-2012, 15:15
bij Bol alleen de dvd, dvdoutlet is 1 17,50 (beetje veel voor een film die half jaar geleden nog 10-15 was) en cosmox heeft hem ook niet.

Winkels bij mij in de buurt hebben ze ook niet

Xenomorph
07-07-2012, 17:32
bij Bol alleen de dvd, dvdoutlet is 1 17,50 (beetje veel voor een film die half jaar geleden nog 10-15 was) en cosmox heeft hem ook niet.

Winkels bij mij in de buurt hebben ze ook niet

zie onderstaande link naar marktplaats advertenties; 3 films voor 20 euro
inclusief verzendkosten zoals ik uit de advertentie lees
http://link.marktplaats.nl/574120678


mvg Xenomorph

MissShadows
07-07-2012, 17:34
erg bedankt voor de reactie (sorry als ik moeilijk doe) maar Batman & robin heb ik al (ook al is het wel een mooie prijs) en ik vertrouw marktplaats niet

Xenomorph
07-07-2012, 18:11
erg bedankt voor de reactie (sorry als ik moeilijk doe) maar Batman & robin heb ik al (ook al is het wel een mooie prijs) en ik vertrouw marktplaats niet

Hallo MissShadows, ik snap je motivatie als je Batman & Robin al hebt maar voor mijn ervaring is Marktplaats heel betrouwbaar, ik heb er al meerdere dvd's op verkocht en blu ray's gekocht en tot nu toe geen slechte ervaring, nou ja, 1 maal: had Top gun op blu ray gekocht maar deze is nooit geleverd, ging totaal om een bedrag van 8 euro.
Ik heb er zelfs de steelbook van Thor 3D+2D mediamarkt uitgave op de kop getikt, nog in goede conditie, en een redelijke prijs, voor dit exemplaar loopt hier op het forum onder de steelbook thread, de meeste forumleden het water in de mond.

Wat zou marktplaats anders maken, dan bijvoorbeeld dvd.nl, bij koop of ruil ga je bij beide hetzelfde risico aan.

in ieder geval succes met het vinden van de andere batman delen en geniet van The Dark Knight Rises, vanaf 20 juli

MissShadows
07-07-2012, 18:15
in principe zou het niets uitmaken, daarom koop ik alleen iets via een forum als ik het echt niet ergen anders kan kopen, zelfs met fora had ik weinig geluk als ik iets kocht.

Pieter R.
07-07-2012, 19:21
Amazon.co.uk heeft Forever voor ongeveer 7 pond. Maar ik neem aan dat je geen cc hebt: anders had je daar zelf al gekeken.

Overigens snap ik wel waarom je nu niet zo makkelijk slaagt. Een tijdje geleden lag de Anthology (de 1e 4 films van Burton en Schumacher) nog bij amazon.co.uk voor net geen 10 pond. Met de nieuwe in aantocht gaan die prijzen echt omhoog (nu achterin de 30 pond)

MissShadows
07-07-2012, 19:22
idd, ik heb geen cc

kingping
08-07-2012, 11:57
Hey Missshadow,
Ik heb in nieuwstaat voor je liggen batman forever blu-ray (nl versie).
Voor 9 euro incl. verzenden is ie voor jou.
Stuur maar even een pm als je interesse hebt.
Groetjes John

MissShadows
08-07-2012, 12:20
ik heb je een pm gestuurd

MissShadows
09-07-2012, 19:34
Batman Forever is onderweg.
Weet iemand of Saturn Heerhugowaard nog Returns heeft liggen?
Daar kan ik misschien vanuit werk deze week nog langsgaan