PDA

Bekijk de volledige versie : Dvdstore?



Remco Sondagh
25-09-2001, 13:14
Is DVDSTORE.NL een goede,betrouwbare winkel?
Weet iemand dit?


Bij voorbaat dank.

B-Molson
26-09-2001, 13:35
goed duur is ie zeker... probeer een andere site, bekijk mijn site met links eens, dan kom je al een eind, en een stuk goedkoper..

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

Fred van Putten
28-09-2001, 19:44
Soms hebben ze wel aardige aanbiedingen. T.o.v. BOL.com worden deze zelfs continue in een speciaal hoofdstuk vermeld.

Voor wat betreft de snelheid van verzenden: deze is bedroevend! Bij een bestelling van meerdere DVD's worden er telkens maar twee per bestelling verstuurd. Dan eerst betalen en vervolgens weer wachten op de volgende levering.... Althans dat is mijn ervaring met DVDSTORE. Ik heb er in het verleden zo'n 16 DVD's besteld.

Wanneer je DVD's in de zogenaamde WarnerBros kartonnen hoesjes besteld (zoals de diverse Special Price DVD's) dan is de kans groot dat ze beschadigd aankomen. Veelal deuken in de rug.

BOL.com zorgt voor een goede berichtgeving middels e-mail over leveringen. Bij DVDSTORE is het altijd maar de vraag wanneer iets binnenkomt.

Ik heb drie weken geleden de eerste drie episodes van Friends bij DVDSTORE besteld. Dit zijn DVD's die je bij elke DVD winkel zo uit voorraad kan meenemen. Ik heb na twee weken 2 van de 9 DVD's gekregen. Deze week kreeg ik er nog 4. Op een mailtje met het verzoek over levertijden kreeg ik pas na 5 dagen antwoord (welis waar met excuses).

Frustrerend is het ook dat bovengenoemde DVD's nu inmiddels zelfs al bij V&D een stuk goedkoper zijn. En dat de mijne al (inderdaad) beschadigd uit de envelope kwamen...

Jammer dat een sponser van deze fantastische site soms zo matig presteert!

Positief punt is dat wanneer je lid bent van de HCC je wel elke week een leuke aanbieding van DIVIDENCE (=DVDSTORE) krijgt aangeboden. Deze week b.v. de Stanley Kubrick Collection Box.

Voor wat betreft de betrouwbaarheid; Je betaald achteraf per acceptgiro, dus wat is het risico?

B-Molson
02-10-2001, 22:16
en vergeleken met EZY zijn en blijven ze gewoon: duur :D

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl