PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe vaak maak je gebruik van je HT ruimte?



RaymonE
03-10-2002, 13:33
Vraagje,

Ik weet dat er velen onder ons zijn die een speciale HT ruimte ingericht hebben met alles erop en eraan,... Nu ben ik benieuwd hoeveel gebruik jullie ervan maken. (dus niet de HT sets in de huiskamer !!!).

Dus heb je een speciale ruimte voor je HT, hoe vaak kijk je daar dan dvd's?

Gr,

Ray

Johan van den D.
03-10-2002, 14:20
wel leuke vraag alleen.........ik heb dus geen speciale(nog niet)ruimte:(

Eric van Ballegoie
03-10-2002, 14:46
Ik heb zo'n speciale ruimte (http://www.dvdzone.nl/kijkruimte), alleen spendeer ik er eigenlijk veel te weinig tijd :(
Ik heb het vrij druk en dus kom ik eigenlijk niet eens aan de 1x per week, wat eigenlijk toch wel een minimum zou moeten zijn.. Maja, als ik er dan tijd voor heb dan is het elke keer weer genieten! (y)

RaymonE
03-10-2002, 14:48
Ben je wel van plan om een speciale ruimte te maken?

Ik heb er zelf aan zitten denken om een speciale ruimte te maken (zolder kamer inrichten met HT installatie) maar er nog niet de tijd en centen voor....

Ray

RaymonE
03-10-2002, 14:50
Thanks Eric voor je reply,... ik heb destijds met bewondering de bouw van jouw ruimte gevolgd en was zeer benieuwd hoeveel gebruik je nu van de ruimte maakt...

Gr,

Ray

GJB
04-10-2002, 20:28
IK heb nu ongeveer een half jaar een HT ruimte en moet zeggen dat ik er eigenlijk teweinig gebruik van maak. Door de band genomen twee keer per week.

Hilde
04-10-2002, 20:32
Mijn huis (HAT-woning) is meer een naai-atelier dan een HT ruimte maar als ik de boel opruim kan ik het met mijn creativieteit zo omtoveren in een thuisbioscoop

Dave
04-10-2002, 20:43
Mijn HT ruimte word ook gebruikt voor de PC en mijn DJ apparatuur en in die ruimte (probeer ik) ben ik toch zo'n 3 uur per dag te vinden ! :)

Maar voor Films vind ik dat ik er nog steeds te weining ruimte (kan) vrijmaken :(

Hoop hier verandering in te kunnen brengen begin namelijk binnenkort aan een verbouwing om het meer tot Movie center in te kunnen richten :D

Ronald Dassen
04-10-2002, 23:16
Ik heb zo'n speciale ruimte (http://www.dvdzone.nl/kijkruimte),

Kijk, dát zou ik nou ook wel willen :D

Maar helaas, geen ruimte voor:(

Tim Weisselberger
04-10-2002, 23:23
Mijn huis (HAT-woning) is meer een naai-atelier dan een HT ruimte maar als ik de boel opruim kan ik het met mijn creativieteit zo omtoveren in een thuisbioscoop

ach een naairuimte is ook fijn :D

Ontopic: ik heb zelf niet echt een HTruimte maar ik zit wel vrij regelmatig bij een vriend van me die een HT ruimte heeft en denk toch wel dat daar een stuk of 4x per week een filmpje gekeken wordt, zo niet kan je er ook reuze leuk vermaken met het spelen van een Xbox spelletje ;)

lieshout84
04-10-2002, 23:23
heey, kmoet ff zeggen dat ik zwaar veel respect voor eric heb.
chek z'n ding!
het is dat ik nog thuis woon en niet genoeg geld heb maar anders.....
Kheb iig zelf nog geen aparte ruimte dus...kwoon nog thuis....

R. Schaap
05-10-2002, 20:37
heey, kmoet ff zeggen dat ik zwaar veel respect voor eric heb.
chek z'n ding!
het is dat ik nog thuis woon en niet genoeg geld heb maar anders.....
Kheb iig zelf nog geen aparte ruimte dus...kwoon nog thuis....

ik heb er even van mogen genieten bij Eric, het is zoooooooooooo mooi dvd kijken daaro! Echt iets om voor te sparen!!!!

Ik kijk mijn dvds gewoon in mijn kamer, heb namelijk maar 1 kamer! Arme student he, dan krijg je dat