PDA

Bekijk de volledige versie : "Ripper, a letter from Hell" (let op:SPOILERS!!!)



Bart
04-10-2002, 17:57
Hebben eergisteren met een aantal vrienden naar de film "Ripper" gekeken.
de film op zich is niet echt hoogstaand. Wel Vermakelijk en ook spannend.
Waar ik nu mijn hoofd over breek is het volgende:
De film is af en toe erg voorspelbaar. Het einde blijft voor mij tot nu toe een groot raadsel. Wie is nu de echte dader?
:(
wie gaat me verder helpen.

ps. kan iemand me uitleggen hoe ik een spoiler-tag moet gebruiken....dan kan ik wat uitgebreider schrijven wat mijn eigen idee tot nu toe is.....:D

Greeetzzzz:bier:

Sander Dubbeldam
04-10-2002, 19:05
in het echt weten ze ook niet wie nou jack the ripper is, dus dat zal altijd een vraag blijven

de spoiler tag doe je door (spoiler) je tekst (/spoiler) waar je de () vervangt door []

Bart
05-10-2002, 17:42
de spoiler tag doe je door (spoiler) je tekst (/spoiler) waar je de () vervangt door []

oké, even proberen....

[SPOILER] doet 'ie 't of doet 'ie 't niet? [/SPIOLER]

Bart
05-10-2002, 17:45
oké, even proberen....

[SPOILER] doet 'ie 't of doet 'ie 't niet? [/SPIOLER]

nee dus! nog n keer proberen dan maar...

doet ie het nu wel?

:confused:

Bart
05-10-2002, 17:48
nou is t helemaal n spoiler....ook lachen!
vraag me af wat ik fout doe....lijk waarschijnlijk de grootste oen die er is op dit moment... probeer het nog 1 keer

[/spoiler] dit is echt de laatste poging![/spoiler]

ben benieuwd!

Bart
05-10-2002, 17:52
communiceren met jezelf in de hoop dat je er beter van wordt...
niet echt leuk moet ik toegeven
nog 1 laatste poging

nog 1 laatste.....dit is echt de laatste......dit is dus ècht de LAATSTE...
zo gaat het dus ook met DVD's kopen. It's a bloody addiction!

Jaded
05-10-2002, 17:54
Wat er juist moet gebeuren, dat moet tussen de eerste haken staan.
Vb.: B, I, U, SIZE, FONT, COLOR, SPOILER, ...
Als je wil dat het stukje toegepaste format stopt, dan doe je dit door het / teken te gebruiken in de eindhaken.
Vb.: /B, /I, /U, /SIZE, /FONT, /COLOR, /SPOILER, ...


EDIT: Je hebt het al beet zie ik. :)

Bart
05-10-2002, 17:55
reden voor een feestje:bier: (y) Heb nu eindelijk door hoe het moet...Beetje moeilijk lerend ben ik wel. Ach ja, je past je aan aan de doelgroep waar je mee werkt.
Bedankt voor de tip over het gebruik van de spoiler-tag!

greetzzz:D

Bart
12-10-2002, 13:03
ondanks het hele 'spoiler-gebeuren'.... nog mensen die iets te vertellen hebben over deze film?
ben nog steeds erg benieuwd naar jullie reacties

greetzzzz:D

BLACKENED
12-10-2002, 18:01
Tja, weer zo'n soort film net als: Scream 1,2,3, I (still) know what you did last summer bla bla bla...... dit is de slechste uit die teenhorrorslash-troep vind ik

Sneaker
23-09-2004, 00:43
Hebben eergisteren met een aantal vrienden naar de film "Ripper" gekeken.
de film op zich is niet echt hoogstaand. Wel Vermakelijk en ook spannend.
Waar ik nu mijn hoofd over breek is het volgende:
De film is af en toe erg voorspelbaar. Het einde blijft voor mij tot nu toe een groot raadsel. Wie is nu de echte dader?
:(
wie gaat me verder helpen.


Vond het een goede film met een creepy sfeer.

Mijn visie op het einde: [spoiler:a810bd4fb9]Er is geen dader. In het begin van de film op het eiland, is Molly helemaal doorgedraaid. Waarschijnlijk heeft ze iedereen toen vermoord of is ze door de dood van haar vrienden een beetje gestoord geworden. Op het einde van de film zie je dat ze wakker schrikt uit het verhaal, vastgeketend aan het bed in ziekenhuiskleding. Of te wel. Het hele verhaal was gewoon een fantsie/droom die zich in haar hoofd afspeelde. Ze zocht een dader voor de moorden uit het verleden en dat blijkt ze zelf te zijn. Terwijl de aanwijzingen in haar droom naar de leraar wijzen. Alleen zij weet dus wie de echte dader is. De blonde vrouw die je op het eiland en op het einde van de film ziet. Molly zelf dus. [/spoiler:a810bd4fb9]

Wellicht vergezocht maar dat maak ik uit de film op. Ik vond het overigens een mooi einde.