PDA

Bekijk de volledige versie : holografisch doorzichtprojectiescherm



Johan van den D.
04-10-2002, 21:56
weer een nieuw soort scherm
deze mag toch wel heel apart genoemd worden lijk me
dit lijk me echt wat voor in de huiskamer danwel ht kamer
wat vinden jullie ervan
http://www.hear.nl/cgi-bin/nieuws/nieuwsindex.cgi?NUMMER=1002

marcel
04-10-2002, 22:01
Wel jammer dat er niet wordt vermeldt hoeveel munten ik van de bank moet trekken alvorens ik de huiskamer hiermee mag versieren.
Alhoewel . wil ik het eigenlijk wel weten???

Johan van den D.
04-10-2002, 22:04
wil ik het eigenlijk wel weten???
weten willen we het wel maar of we er dan wat mee kunnen met dat bedrag??
maar ben dus wel benieuwd wat zoiets nu zou gaan kosten ja:(

Christiaan Sauer
04-10-2002, 22:29
Niemand zeker die nog net dat bedrag wat ze gaan kosten over heeft op zijn/haar bankrekening?(6)
Plasma is al onbetaalbaar, dan zal dit wel zeer onbetaalbaar worden vrees ik. Jammer. Ze zien er wel errug mooi uit.

Johan van den D.
05-10-2002, 08:00
, dan zal dit wel zeer onbetaalbaar worden vrees ik.
dit zal best wel eens kunnen meevallen denk ik
niet dat het echt goedkoop zal zijn maar toch wel redelijk betaalbaar
de techniek hierachter lijk me simpeler dan een plasmascherm of lcd schermen
bij de productie heb je denk ik ook veel minder/geen uitval door fouten in het scherm dus dit alles bij elkaar zal de prijs best wel eens interessant kunnen maken(hoop ik)

Christiaan Sauer
02-04-2003, 19:28
Tis alweer een ouwetje dit, maar aangezien ik al de hele avond ipv mijn tentamens te leren bezig ben met ouwe koeien uit te sloot te halen, kwam ik deze ook tegen.
Ik bedacht me opeens dat er bij mij in de buurt bij een huurbedrijf zo'n schermpje hangt. Ziet er toch wel heel erg mooi uit. Die hebben hem gewoon voor het raam hangen. Er is dus aan 2 kanten daglicht, en de ruimte is dus op geen enkele manier donker gemaakt. En toch ziet het er heel redelik uit :D .
Maarja, als ik het geld heb zal het toch wel degelijk een CRT worden.
Maar zoals Marco Borsato als een riep: "Dromen zijn bedrog". En die CRT is een droom, dus hij zal wel nooit komen.......
(Ik ga nu wel heel erg off topic geloof ik 8) )

Johan van den D.
20-06-2003, 19:29
"Dromen zijn bedrog". En die CRT is een droom, dus hij zal wel nooit komen.......Voor mij was het ook een droom om een goede CRT te bezitten
Maar..................ik heb m nu toch echt in mijn bezit (de projector van Garmt gekocht )
Dus..............gewoon blijven dromen want je weet het nooit hoe het loopt
:wink: http://www.smilies.nl/dieren/pengy.gif