PDA

Bekijk de volledige versie : Misery s.e.:



Dave
05-10-2002, 08:34
- Originele bioscooptrailer
- Audio commentaar van regisseur Rob Reiner
- Audio commentaar van scenarioschrijver William Goldman
- Documentaire: "Misery Loves Company"
- Documentaire: "Marc Shaiman's Musical Misery Tour"
- Teaser trailer
- Photo Gallery (92 foto's)
- Boekje (8 p.) met blik achter de schermen

http://www.dvd-home.nl/pers/images/fox/misery.gif

Bron www.dvd-home.nl

Deze DVD ziet er weer zeer aantrekkelijk uit, denk ook dat ik deze aan mijn collectie ga toevoegen :)

Dit wordt in mijn ogen echt een waardige King release :)

Philippe
05-10-2002, 10:05
Ziet er heel goed uit. Ga deze dvd zeker aanschaffen.

EVO
05-10-2002, 10:49
Ziet er heel goed uit. Ga deze dvd zeker aanschaffen.

same here:) :) :)

Frank
05-10-2002, 16:55
Ik ga 'm ook aanschaffen. Leuk dat er weer een DVD-release uitkomt met een documentaire over filmmuziek (Marc Shaiman's Musical Misery Tour). :)

Dave
05-10-2002, 17:04
Ik ga 'm ook aanschaffen. Leuk dat er weer een DVD-release uitkomt met een documentaire over filmmuziek (Marc Shaiman's Musical Misery Tour). :)

Dar ben ik zelf op zich ook wel benieuwd naar, vind de hoes er persoonlijk ook mooi uitzien maar nog ff geduld...

27-11-2002 Misery Thriller MGM Home Entertainment

Philippe
06-10-2002, 10:18
Ik ga 'm ook aanschaffen. Leuk dat er weer een DVD-release uitkomt met een documentaire over filmmuziek (Marc Shaiman's Musical Misery Tour). :)

Op Black Hawk Down staat ook een documentaire waarin Hans Zimmer heel goed uitlegt hoe hij te werk is gegaan bij deze soundtrack.

NightScape
08-10-2002, 19:18
Geweldige film en een mooie uitvoering (met die typemachine en de bloedspatten in de hoek :D ).

Ben ook erg benieuwd naar de documentaires en het commentaar. Een ding is zeker.... 27 november sta ik met deze DVD in mijn handen.

Nou nog hopen op net zo'n mooie uitvoering van IT, maar dat zal er wel nooit van komen :( .

timbe
10-10-2002, 12:58
Als ik mij niet vergis zit er toch een dvd van IT aan te komen met een audiocommentaar van de regisseur en de cast

NightScape
10-10-2002, 15:01
Als ik mij niet vergis zit er toch een dvd van IT aan te komen met een audiocommentaar van de regisseur en de cast

Ik weet alleen dat WB een DVD van IT uit gaat brengen.
Dit staat in het boekje van juni - november 2002 wat bij elke DVD van WB zit.
Maar de releasedatum en de specificaties staan er niet bij.

Aspers
04-11-2002, 09:07
Staat het wel vast dat ie 27 november uitkomt!? Ik ben bij Van Leest geweest (die weet normaal mij best goed te helpen), maar die wist nog van niks!

Harry B.
09-11-2002, 19:44
Eindelijk! 1 van de weinige goede King-verfilmingen, kan bijna niet wachten.....

EVO
10-11-2002, 01:45
hij stond bij frs al in de computer...maar wisten niet wanneer die levebaar zou zijn...pré orderen?
27,99€ (da's 3€ duurder dan de normale uitvoering)

NKDVD
26-11-2002, 19:38
Inderdaad zou er een dvd uitkomen met daarop de mini-serie IT! Het boekje waarin het stond dat liep tot en met november 2002... dus dat betekend dat ze nog 4 dagen hebben om hem uit te brengen... dat gaat natuurlijk mooi niet lukken! Maar wanneer hij dan wel uit gaat komen??? Ik hoop snel want ik vond die film ook erg goed!